Gå til innhold

Herbalife-sekten! Min venninne er fanget, er det flere her inne som har erfaring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 12.09):

Dette må vel være den mest hjernevaskede Herbalife-selgeren: https://www.instagram.com/renateexclusive/

Ikke sett på makan, er virkelig mulig? Om du trykker deg videre på de som kommenterer så er de også medlem av sekten.

Se på treffene/møtene de har, er jo akkurat som sekter med vekkelsesmøter.

Jeg tror også dessverre at mange som blir med på dette er ensomme, føler et sted å ha tilhørighet. Så blir de utnyttet på denne måten, utrolig tragisk.

Anonymkode: e0cbf...be5

Oi, dette var virkelig ei flott kvinne. Takk. Nå må jeg gå klemme litt majones ut av tuben.

Anonymkode: d465d...ab5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

feminarumDux skrev (31 minutter siden):

Datteren min jobber som kreftsykepleier og hun selger masse Herbalife til kreftsyke. Dette er for å hjelpe de som har gjennomgått cellegift og har problemer med å få i seg nok næring.

Her er jeg veldig skeptisk. Å være kreftsykepleier og selge slike produkter på si synes jeg er å blande roller....

Min mor ble "lurt" til å ta Tahitian Noni juice da hun var kreftsyk. Det førte til at når kreften igjen spredte seg så dempet denne juicen det på prøver. Jeg er så sykt skeptisk til alt dette. Legene i min mors tilfelle gikk kjapt til aksjon og hun sluttet med juicen, men skaden var allerede skjedd.....

Endret av MiominMio
skriveleif
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

feminarumDux skrev (20 minutter siden):

Datteren min jobber som kreftsykepleier og hun selger masse Herbalife til kreftsyke. Dette er for å hjelpe de som har gjennomgått cellegift og har problemer med å få i seg nok næring.

Selger? De får jo som regel åpen gratis resept på næringsrike drikker fra apoteket, at datteren din selger privat business på jobb til sårbare mennesker, er svært kritikkverdig! 

Anonymkode: 6a98e...0b3

  • Liker 18
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selger? De får jo som regel åpen gratis resept på næringsrike drikker fra apoteket, at datteren din selger privat business på jobb til sårbare mennesker, er svært kritikkverdig! 

Anonymkode: 6a98e...0b3

Åpenbart trolling. Hun hadde fått fyken på dagen.

Anonymkode: 6938a...bc0

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herbalife er godt brukt hos oss. Mest til frokost ettersom vi sliter med og spise vanlig mat før jobb. 

Anonymkode: d99e3...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

feminarumDux skrev (26 minutter siden):

Datteren min jobber som kreftsykepleier og hun selger masse Herbalife til kreftsyke. Dette er for å hjelpe de som har gjennomgått cellegift og har problemer med å få i seg nok næring.

Noe av det værste jeg har lest om av å utnytte sin profesjon til å utnytte sårbare mennesker.

Er det en ting det virkelig finnes nok av, så er det næringsmidler/tilskudd til kreftsyke.

Ingen, absolutt ingen som enten har gått igjennom eller går igjennom kreftbehandling har behov for herbalifeprodukter.

Dette er et såpass stort overtramp rent yrkesetisk at her burde autorisasjonen vurderes.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Åpenbart trolling. Hun hadde fått fyken på dagen.

Anonymkode: 6938a...bc0

Jeg håper virkelig det.. 

Anonymkode: 6a98e...0b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg håper virkelig det.. 

Anonymkode: 6a98e...0b3

Det er det. Denne personen oppretter stadig nye brukere for å trolle. Håper han får hjelp en dag.

Anonymkode: e6a86...c55

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herbalife som i hovedsak er laget på soja hemmer opptak av flere medisiner og er IKKE anbefalt til kreftsyke. 

Anonymkode: a58e9...243

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

feminarumDux skrev (25 minutter siden):

Datteren min utnytter ikke sårbare mennesker. Herbalife har spesialisert seg på kreft og er annerkjent for det.

Herbalife Nutrition Partners with American Cancer Society

Hvis man har muligheten til å hjelpe så er det en plikt. Min datter er kreftsykepleier og hjelper folk til å unngå tilbakefall.

Nei Herbalife er ikke kjent for å spesialisere seg på ernæring for kreftpasienter.

Jo hun utnytter sårbare og alvorlig syke mennesker for egen økonomisk vinning.

Det finnes mange langt bedre alternativer en herbalife som pasienten ikke trenger å betale for.

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl-Erik og Renate er ofte på mange turer sammen. Trening, alkohol og shakes ;) Og så blir barn eksponert regelmessig!

Både Karl-Erik og Renate er meget utadvendte og flink til å overbevise folk. Likevel er jeg litt skeptisk til måten de går fram på og at de eksponerer barna sine på den måten. 

De har vært på luksushotell denne uka. Hele Herbalife-gjengen!

Anonymkode: 64757...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Karl-Erik og Renate er ofte på mange turer sammen. Trening, alkohol og shakes ;) Og så blir barn eksponert regelmessig!

Både Karl-Erik og Renate er meget utadvendte og flink til å overbevise folk. Likevel er jeg litt skeptisk til måten de går fram på og at de eksponerer barna sine på den måten. 

De har vært på luksushotell denne uka. Hele Herbalife-gjengen!

Anonymkode: 64757...a42

Turene er jo en del av sekten de er medlem av. Hele livet deres er jo Herbalife, trist å se hvor ille det kan gå.

Tenk på de som melder seg ut av sekten, hvor mange av disse fortsetter å være "venner" med herbalifemennesker etterpå?

Anonymkode: e0cbf...be5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

feminarumDux skrev (11 timer siden):

Datteren min utnytter ikke sårbare mennesker. Herbalife har spesialisert seg på kreft og er annerkjent for det.

Herbalife Nutrition Partners with American Cancer Society

Hvis man har muligheten til å hjelpe så er det en plikt. Min datter er kreftsykepleier og hjelper folk til å unngå tilbakefall.

Er så tydelig trolling. Prøv litt bedre neste gang.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Karl-Erik og Renate er ofte på mange turer sammen. Trening, alkohol og shakes ;) Og så blir barn eksponert regelmessig!

Både Karl-Erik og Renate er meget utadvendte og flink til å overbevise folk. Likevel er jeg litt skeptisk til måten de går fram på og at de eksponerer barna sine på den måten. 

De har vært på luksushotell denne uka. Hele Herbalife-gjengen!

Anonymkode: 64757...a42

Det er nok Renate som bestemmer eksponeringen der, siden Karl Erik er stepappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (3 minutter siden):

Det er nok Renate som bestemmer eksponeringen der, siden Karl Erik er stepappa.

Tenker eks-mannen er fornøyd med henne :) 

Anonymkode: e0cbf...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tenker eks-mannen er fornøyd med henne :) 

Anonymkode: e0cbf...be5

Det vet jeg ikke noe om, jeg kjenner bare Karl Erik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får disse menneskene utdelt et slags manus eller mal på hvordan de skal bygge opp innleggene sine og hvordan hovedprofilen skal se ut? 

Jeg syns alle slike kontoer (både norske og utenlandske) ordlegger seg klin likt, med akkurat de samme ordene, setningene og innleggene. Gjerne lange innlegg om hvor redde og asosiale de var, men Herbalife/nuskin/Mary kay reddet dem og har nå fått dem til å bli modige, høylytte og selvstendige. Skikkelig halleluja og sektvibber.

Samme med tiktok videoene de filmer og legger ut. Uavhengig om det er norske, danske, engelske eller serbiske distributører så klarer man ikke å skille dem. De er KLIN like. Danser, rister på rumpa og kaller seg girl boss og det er ikke måte på hvor mye tid de får til ungene sine som de ikke hadde før.

Anonymkode: 07365...cf5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.5.2022 den 17.34):

Har også ei venninne som golferne med slik. Ei driver med Mary Kay. Ikke måte på hvor bra dette er. Hvorfor tar ikke butikkene det inn om det er så jævla mye bedre? Venninna mi driver å reklamerer for det på sosiale medier og mener det har tatt vekk så masse rynker, gitt fin hud også. Jeg ser ikke forskjell altså. 
 

Og så er det noe som kalles frønæring. En mirakelkur i følge venninna mi. Det gjør håret sterkere og tykkere, trenger ikke balsam lenger. Huden blir også fin og du får super bra konsentrasjon. Den tar vekk søtsug og inneholder all næring du trenger for en dag. Blir du syk så blir du frisk når du drikker dette.

Huffa meg.

Anonymkode: 5e0d2...141

Er frønæring mlm? 

Anonymkode: bca96...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har dere sett On Becoming a God in Central Florida ? Den skisserer MLM, og viser at det er kultlignende trekk. Utrolig bra serie, finnes på Netflix. 

Anonymkode: 52ee6...a7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...