Gå til innhold

Herbalife-sekten! Min venninne er fanget, er det flere her inne som har erfaring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er dette hun samme som for ørten år tilbake var med i noe reality og så kom det fram at hun hadde gjort underslag på Bianco-jobben sin?

Anonymkode: f03c1...027

Hun var med på en serie ja, Millionæren: https://no.wikipedia.org/wiki/Millionæren

Finner ikke noe søk på nett om underslag på henne.

Anonymkode: 51003...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille_Krokodille skrev (På 25.3.2021 den 23.22):

Åh gud. Jeg hadde en på face som driver med dette tullet. Navnet hans begynner også på K... 

Tar helt av, en fin smørje av reklame, før/etter bilder, hvor fantastisk alle produkter er, dagens frokost -med og (nesten) uten klær, fine konemor og alle barna. HL er tydeligvis oppskriften på et lykkelig liv, om en skal tro på Facebook og IG😜

Anonymkode: e73b8...6d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hun var med på en serie ja, Millionæren: https://no.wikipedia.org/wiki/Millionæren

Finner ikke noe søk på nett om underslag på henne.

Anonymkode: 51003...a8b

Nei, det ble snakket om, den gangen... 

Anonymkode: f03c1...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venn som har begynt med dette nå. Jeg synes det er veldig vanskelig å si nei... så om noen har tips til hvordan si nei uten å være kjip så vil jeg gjerne høre.

Anonymkode: fd4b4...441

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg har en venn som har begynt med dette nå. Jeg synes det er veldig vanskelig å si nei... så om noen har tips til hvordan si nei uten å være kjip så vil jeg gjerne høre.

Anonymkode: fd4b4...441

Er du slik i en butikk også, når de sier du skal kjøpe noe? :) Du må jo klare å si nei.

Anonymkode: 51003...a8b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en venn som har begynt med dette nå. Jeg synes det er veldig vanskelig å si nei... så om noen har tips til hvordan si nei uten å være kjip så vil jeg gjerne høre.

Anonymkode: fd4b4...441

Du har ikke råd, si, eller at du ikke bruker pengene dine på ræl. Eller at du har et shippestopp-år. 

Anonymkode: f03c1...027

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det samme opplegg rundt Zinsino? 

Anonymkode: f8e6f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det samme opplegg rundt Zinsino? 

Anonymkode: f8e6f...e6c

Det er det mest idiotiske jeg har hørt om. Konseptet deres og ideene funker bare på folk uten allmenn kunnskap. Galskap hele greia. 

Anonymkode: f03c1...027

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er det mest idiotiske jeg har hørt om. Konseptet deres og ideene funker bare på folk uten allmenn kunnskap. Galskap hele greia. 

Anonymkode: f03c1...027

Ja, er 100 prosent enig. Hvor mye er olivenolje og hvor mye er Omega-3-fettsyrer/omega 6? Må være tidenes dyreste olivenolje. 

Anonymkode: f8e6f...e6c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei bekjent som reklamerer heftig for nu skin på insta. Masse umarkeret reklame hver dag!. Ingen av storyene er merket. Er det egentlig lov? 

Anonymkode: e8e2e...f47

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det er stor forskjell på de stedene der man må kjøpe inn varepartiene sine selv for så å selge enn der hvor du bare markedsfører og de bestiller selv. Om du selv kjøper inn mye så er det stor sannsynlighet for å gå konkurs.

Anonymkode: 3f4bc...ada

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle MLM er slik dessverre. Som sekter som fanger folk og hjernevasker dem. Jeg kjenner ingen som er tatt av Herbalife, men kjenner 2-3 stk som er fanget av Forever living og er blitt så irriterende og innpåslitne å omgås med at jeg har kuttet kontakten helt. Helt greit at de selv bruker produktene de reklamerer for og selger, men jeg trenger virkelig ikke høre om dem hele tiden og få forslag etter forslag om hva jeg trenger og bare må kjøpe. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 9.02):

Disse pyramidene.. gjelder det også typ Oriflame og sånn også? Er det pyramider?

Anonymkode: da300...33c

Det er samme konsept, men 1 jeg kjenner som drev med dette i flere år i et annet land fortalte at man kan også velge bare å kjøpe til seg selv rabatterte produkter og ignorere maset om å verve flere 😄 Hun var veldig fornøyd med produktene og kjøpte med rabatt til seg selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drizzt skrev (1 minutt siden):

Alle MLM er slik dessverre. Som sekter som fanger folk og hjernevasker dem. Jeg kjenner ingen som er tatt av Herbalife, men kjenner 2-3 stk som er fanget av Forever living og er blitt så irriterende og innpåslitne å omgås med at jeg har kuttet kontakten helt. Helt greit at de selv bruker produktene de reklamerer for og selger, men jeg trenger virkelig ikke høre om dem hele tiden og få forslag etter forslag om hva jeg trenger og bare må kjøpe. 

Jepp, kommenterte til en venninne at hun hadde gått ned i vekt, og det angrer jeg på. Får stadig meldinger om jeg ikke vil prøve pulverne som fikk henne til å rase ned. Sa flere ganger at jeg ikke er interessert men det nytter ikke, hun tror sikkert jeg er lost. Jeg veier knappe 60 kg så jeg trenger da faen ikke pulver for å gå ned 3 skjønnhetskilo. 

Anonymkode: 2c047...a3e

  • Liker 21
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (8 minutter siden):

Det er samme konsept, men 1 jeg kjenner som drev med dette i flere år i et annet land fortalte at man kan også velge bare å kjøpe til seg selv rabatterte produkter og ignorere maset om å verve flere 😄 Hun var veldig fornøyd med produktene og kjøpte med rabatt til seg selv :)

Det kan man med herbalife også, man oppnår en viss rabatt etter å ha kjøpt for en viss sum, og den rabatten beholder man. Men helt enig i det med halleluja og mas, og at de som skal tjene på det blir helt umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (2 minutter siden):

Det kan man med herbalife også, man oppnår en viss rabatt etter å ha kjøpt for en viss sum, og den rabatten beholder man. Men helt enig i det med halleluja og mas, og at de som skal tjene på det blir helt umulig.

Jeg tror med Oriflame har du rabatt på alt uansett hvor mye du kjøper for eller har kjøpt for. Eller det var slik hun fortalte meg da. Jeg fikk fra henne en liten tube krem til under øynene og ble overrasket over effekten. Alle tegn på øynene mine fra at jeg ikke hadde sovet godt natta før var borte på noen minutter. Det var for over 20 år siden, så jeg tviler på at de fortsatt har samme produkt, men denne kremen har jeg ikke funnet maken til et annet sted så langt. Det er alt jeg har erfaring med fra MLM 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drizzt skrev (Akkurat nå):

Jeg tror med Oriflame har du rabatt på alt uansett hvor mye du kjøper for eller har kjøpt for. Eller det var slik hun fortalte meg da. Jeg fikk fra henne en liten tube krem til under øynene og ble overrasket over effekten. Alle tegn på øynene mine fra at jeg ikke hadde sovet godt natta før var borte på noen minutter. Det var for over 20 år siden, så jeg tviler på at de fortsatt har samme produkt, men denne kremen har jeg ikke funnet maken til et annet sted så langt. Det er alt jeg har erfaring med fra MLM 😄 

Man har 25% fra første kjøp på herbalife. Etter man har meldt seg inn vel og merke, jeg er medlem, men selger ikke. Kjøper ikke noe heller for øyeblikket.

Den kremen du nevner er/var helt fantastisk😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Tessa12 said:

Man har 25% fra første kjøp på herbalife. Etter man har meldt seg inn vel og merke, jeg er medlem, men selger ikke. Kjøper ikke noe heller for øyeblikket.

Den kremen du nevner er/var helt fantastisk😊

Men må man ikke typisk kjøpe en grunnpakke som inneholder ulike produkter og ikke kun produktene man selv ønsker å kjøpe? Slik var det i hvert fall før. 25 prosent rabatt er jo dårlig rabatt om man ender med å også måtte kjøpe produkter man ikke ønsket å kjøpe. 

 

Anonymkode: e6dac...ff3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding på messenger av en «venninne» om jeg ikke kunne ha tenkt meg å gått ned ti kg? Da veide jeg 50kg og slet med å få til å spise pga mistrivsel...

Hun selv er sterkt overvektig, så jeg skulle egentlig bare ha svart at jeg kjøper når jeg blir like feit som deg. De eier ikke grenser for hvordan de tilnærmer seg for å få til et salg. Virkelig plagsomt. 

Anonymkode: f03c1...027

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fikk melding på messenger av en «venninne» om jeg ikke kunne ha tenkt meg å gått ned ti kg? Da veide jeg 50kg og slet med å få til å spise pga mistrivsel...

Hun selv er sterkt overvektig, så jeg skulle egentlig bare ha svart at jeg kjøper når jeg blir like feit som deg. De eier ikke grenser for hvordan de tilnærmer seg for å få til et salg. Virkelig plagsomt. 

Anonymkode: f03c1...027

Svar: Nei, jeg hadde tenkt meg å gå opp faktisk. Selger du produkter som får meg opp i vekt?

Makan ...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...