Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

PK var gull i siste episode, eneste som sier det slik det er🙌🏻
kyle blir stadig mer og mer lik Rinna, det kler henne ikke😟

gleder meg til å høre mer fra mennene neste uke😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okaki skrev (22 minutter siden):

PK var gull i siste episode, eneste som sier det slik det er🙌🏻
kyle blir stadig mer og mer lik Rinna, det kler henne ikke😟

gleder meg til å høre mer fra mennene neste uke😅

Kyle har alltid vært den som elsker å lage drama ved å gjøre det bak kulissene, samtidig som hun drar subtilt i noen tråder slik at det fremkommer som at det er andre som har satt i gang dramaet. Det er bra at det kommer mer og mer frem hvor falsk hun egentlig er, selvom hun prøver å gjøre sitt beste ved å leke en dumsnill venn som liksom vil det beste for venninnene sine.

Det digger meg at Dorit endelig har grodd noen baller og hadde guts til å konfrontere Erika under middagen så Sutton slapp å være den eneste der som tok imot all shitet til Erika, og ja PK har mange gode poeng og jeg får mer og mer sansen for han!👌

Endret av Marvelous
Skriveleifer
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (2 minutter siden):

Kyle har alltid vært den som elsker å lage drama ved å gjøre det i kulissene, samtidig som hun drar subtilt i noen tråder slik at det forekommer at det er andre som setter i gang dramaet. Det er bra at det kommer mer og mer frem hvor falsk hun egentlig er, selvom hun prøver å gjøre sitt beste ved å leke en dumsnill venn som liksom vil det beste for venninnene sine.

Det digger meg at Dorit endelig har grodd noen baller og hadde guts til å konfrontere Erika under middagen så Sutton slapp å være den eneste der som tok imot all shitet til Erika, og ja PK har mange gode poeng og jeg får mer og mer sansen for han!👌

Utfra hva jeg har skjønt fra twitter så hadde LVP vissnok advardt Erika mot Kyle og tilegg sagt at Rinna er den som er 100% ekte i gruppen. Nå vet ikke jeg for sikkert om dette stemmer men det vil vi nok få svar på løpet av de nermeste ukene. Jeg har alltid likt Kyle men denne sesongen så har hun virkelig misbrukt lederrollen som queen 🐝 av RHBH. Selv om ikke fruene har vært 100% ærlig med Erika så er det ingen poeng med og være 2 face for å reddet sitt eget skinn når sannheten kommer fram til slutt. Tenker at sesong 11 burde forbli den siste. De har ikke noe mer å bygge den serien på. Alt er blitt brukt opp slik jeg ser det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (3 minutter siden):

Utfra hva jeg har skjønt fra twitter så hadde LVP vissnok advardt Erika mot Kyle og tilegg sagt at Rinna er den som er 100% ekte i gruppen. Nå vet ikke jeg for sikkert om dette stemmer men det vil vi nok få svar på løpet av de nermeste ukene. Jeg har alltid likt Kyle men denne sesongen så har hun virkelig misbrukt lederrollen som queen 🐝 av RHBH. Selv om ikke fruene har vært 100% ærlig med Erika så er det ingen poeng med og være 2 face for å reddet sitt eget skinn når sannheten kommer fram til slutt. Tenker at sesong 11 burde forbli den siste. De har ikke noe mer å bygge den serien på. Alt er blitt brukt opp slik jeg ser det.

Jeg skjønte tidlig at Kyle var fake. Hun likte aldri å være Lisa sin wingman/slave så når hun først fikk muligheten til det ble LVP kastet hardt under bussen. LVP har også hatt sine mindre sjarmerende sider ved at hun var veldig manipulerende, men med henne i motsetning til Kyle så føler jeg at hun var seg selv på alle måter, mens Kyle er og forblir en slange. Apropos slanger (🤣🤣) Så er Lisa Rinna desidert den verste og falskeste som har vært der inne. Er det enn som elsker å hause opp bagateller og all slags krangler så er det henne, skulle ønske noen turte å stille henne til veggs for hennes oppførsel. Dama som aldri har holdt kjeft i sitt liv har aldri vært så stille nå som i Erika-gate 🤭

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønte tidlig at Kyle var fake. Hun likte aldri å være Lisa sin wingman/slave så når hun først fikk muligheten til det ble LVP kastet hardt under bussen. LVP har også hatt sine mindre sjarmerende sider ved at hun var veldig manipulerende, men med henne i motsetning til Kyle så føler jeg at hun var seg selv på alle måter, mens Kyle er og forblir en slange. Apropos slanger (🤣🤣) Så er Lisa Rinna desidert den verste og falskeste som har vært der inne. Er det enn som elsker å hause opp bagateller og all slags krangler så er det henne, skulle ønske noen turte å stille henne til veggs for hennes oppførsel. Dama som aldri har holdt kjeft i sitt liv har aldri vært så stille nå som i Erika-gate 🤭

Du har vissnok ikke følgt godt nok da når hun har blitt stilt til veggs for sine vulgære meninger og oppførsel mot Kyles søster Kim. Da fikk Rinna virkelig gjennomgå av Kyle. Vil nå heller si at Dorit er den som er mest falskt av alle ettersom hun har brukt Erika og Kyle for å bli værende på showet. Uten de to så ville ikke hun ha fått flere sesonger. Rinna har ikke brukt noen for å få flere sesonger, hun har klart seg på egenhånd og lært av sine feil, noe man ser nå i siste sesong. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (2 timer siden):

. Rinna har ikke brukt noen for å få flere sesonger, hun har klart seg på egenhånd og lært av sine feil, noe man ser nå i siste sesong. 

Attehva??? Den må du forklare meg, jeg er helt uenig😅

Eneste forskjell denne sesongen er at hun ikke tør å gå imot Erika eller Garcelle pga BLM, så bruker hun heller døtrenes kjærlighetsliv for oppmerksomhet🤷🏻‍♀️
 

Savner LVP, hun klarte å bringe mer enn bare drama til serien💎

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okaki skrev (8 timer siden):

Attehva??? Den må du forklare meg, jeg er helt uenig😅

Eneste forskjell denne sesongen er at hun ikke tør å gå imot Erika eller Garcelle pga BLM, så bruker hun heller døtrenes kjærlighetsliv for oppmerksomhet🤷🏻‍♀️
 

Savner LVP, hun klarte å bringe mer enn bare drama til serien💎

Dorit brukte Erika når det gjaldt pantygate og så brukte hun Kyle når det gjaldt puppygate med LVP. Kyle ofret sitt 10års langt vennskap med LVP for beholde Dorit. Jeg kan ikke se på hvilken samme måte Rinna har brukt noen av de andre fruene for beholde sin rolle i serien. Så da må nokså du forklare meg på hvordan Rinna brukter de andre fruene som sin storyline når det ikke gjelder sin egen familie. For mine kommentarer gjeld fruene og ikke noen av deres barn. Handler ikke om at hun ikke tørr, hun har valgt å ikke ta deres kamp for det som skjer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (1 time siden):

Dorit brukte Erika når det gjaldt pantygate og så brukte hun Kyle når det gjaldt puppygate med LVP. Kyle ofret sitt 10års langt vennskap med LVP for beholde Dorit. Jeg kan ikke se på hvilken samme måte Rinna har brukt noen av de andre fruene for beholde sin rolle i serien. Så da må nokså du forklare meg på hvordan Rinna brukter de andre fruene som sin storyline når det ikke gjelder sin egen familie. For mine kommentarer gjeld fruene og ikke noen av deres barn. Handler ikke om at hun ikke tørr, hun har valgt å ikke ta deres kamp for det som skjer. 

Dorit har da ikke vært noe gjengleder, hun har kastet seg på Kyle, Erika og Rinna for å være i den «kule» gjengen og redde seg selv. 

men du hopper glatt over forrige sesong der Rinna presset Denise ut. Storylinen til Rinna er «own it», dvs at hun presser frem samtaler og drama fra de andre som de andre ikke egentlig ønsker. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (3 minutter siden):

Dorit har da ikke vært noe gjengleder, hun har kastet seg på Kyle, Erika og Rinna for å være i den «kule» gjengen og redde seg selv. 

men du hopper glatt over forrige sesong der Rinna presset Denise ut. Storylinen til Rinna er «own it», dvs at hun presser frem samtaler og drama fra de andre som de andre ikke egentlig ønsker. 

 

Det er ikke poenget mitt med kommentarene mine. Poenget mitt er at Dorit har brukt andre for bli værende på showet noe Rinna ikke har gjort. Rinna har ikke fått andre til og ofre sitt vennskap eller blitt flau over at andres ektefelle har sett under kjolen hennes. For så senere brukt det som en storyline for resten av sesongen. For det har Dorit gjort og det taes som at Erika var hennes golden ticket for få en sesong til. For på Dort sin første sesong som da var 7 sesong av showet så handlet det hele om den hendelsen og ikke om hvem Dorit var og hva hun jobbet med etc. Fokuset var på pantygate og Erika. Hun ble sjalu da LVP favorittserte Teddi ovenfor henne noe hun mente var feil ettersom hun hadde kjent LVP lengst gjennom PK.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (12 timer siden):

Kyle har alltid vært den som elsker å lage drama ved å gjøre det bak kulissene, samtidig som hun drar subtilt i noen tråder slik at det fremkommer som at det er andre som har satt i gang dramaet. Det er bra at det kommer mer og mer frem hvor falsk hun egentlig er, selvom hun prøver å gjøre sitt beste ved å leke en dumsnill venn som liksom vil det beste for venninnene sine.

Det digger meg at Dorit endelig har grodd noen baller og hadde guts til å konfrontere Erika under middagen så Sutton slapp å være den eneste der som tok imot all shitet til Erika, og ja PK har mange gode poeng og jeg får mer og mer sansen for han!👌

Så enig med deg! De som har fulgt med ser dette, Kyle er egentlig den som i bakrunnen kontrollerer situasjoner. Samme som hun anklaget Lvp for å være. Å måten hun behandlet Lisa, når hun nettopp hadde mistet broren til selvmord. Hjerteløst! 

Dorit har måtte tålet masse dritt i fra alle i gjengen, hun har tålt det bedre enn alle de andre synes jeg da. Rinna har også fått mye dritt, men så har oppførselen hennes også til tider vært veldig 'stir the pot'. 

Men, alle som har vært med i serien har vel vært i høy grad toxic. Må vel være det for å overleve all drama, nærmest nære seg på det😆 Unntaket tenker jeg er Yolanda hadid(mulig det har vært flere, men henne jeg kommer på i farten) . Hun var en åpen og ærlig person, synd hun måtte oppleve så mye dritt i fra resten. 

Erika likte jeg i starten, men føler at hun er et godt eksempel på å at for mye oppmerksomhet kan gjøre et menneske nærmest narcissistisk. Bli blind over egne feil.. Derfor er jeg usikker på hvor uskyldig hun er i saken hun er anklaget for å være medskyldig i. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærke skrev (6 timer siden):

Kathy er min nye favoritt😊 Hun fremstår som skikkelig, kul og litt morsomrar. Liker henne og håper hun blir med videre

Jeg ELSKER Kathy! Hun er så fabulous, jordnær og gøy, og har så positiv energi sammenlignet med resten av gruppa. Akkurat det som denne sesongen trengte. Den martini-pranken i starten av sesongen var hilarious 😂 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lærke skrev (På 11.9.2021 den 9.20):

Kathy er min nye favoritt😊 Hun fremstår som skikkelig, kul og litt morsomrar. Liker henne og håper hun blir med videre

Samme her, men det er noe ved henne som minner meg så veldig om Caitlyn Jenner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (På 11.9.2021 den 9.23):

Det er ikke poenget mitt med kommentarene mine. Poenget mitt er at Dorit har brukt andre for bli værende på showet noe Rinna ikke har gjort. Rinna har ikke fått andre til og ofre sitt vennskap eller blitt flau over at andres ektefelle har sett under kjolen hennes. For så senere brukt det som en storyline for resten av sesongen. For det har Dorit gjort og det taes som at Erika var hennes golden ticket for få en sesong til. For på Dort sin første sesong som da var 7 sesong av showet så handlet det hele om den hendelsen og ikke om hvem Dorit var og hva hun jobbet med etc. Fokuset var på pantygate og Erika. Hun ble sjalu da LVP favorittserte Teddi ovenfor henne noe hun mente var feil ettersom hun hadde kjent LVP lengst gjennom PK.

Da skjønner jeg hva du mener, men er fortsatt uenig😉spesielt hennes oppførsel mot Kim og Denise er det tydelig at hun spinner på andre for å holde seg relevant..

det merkeligste denne sesongen er hvor redde de er for å stille spørsmålstegn ved Erika og rettssaken. Andre ganger har de fyrt løs for mye mindre saker, mens nå er man plutselig uskyldig inntil motsatt bevist. Hvis de er så redde for Erika er det vanskelig å tro at hun er et uskyldig offer 🧐

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (46 minutter siden):

Da skjønner jeg hva du mener, men er fortsatt uenig😉spesielt hennes oppførsel mot Kim og Denise er det tydelig at hun spinner på andre for å holde seg relevant..

det merkeligste denne sesongen er hvor redde de er for å stille spørsmålstegn ved Erika og rettssaken. Andre ganger har de fyrt løs for mye mindre saker, mens nå er man plutselig uskyldig inntil motsatt bevist. Hvis de er så redde for Erika er det vanskelig å tro at hun er et uskyldig offer 🧐

Jeg er også enig med deg, men jeg var litt mer på hvem som har brukt hverandre for å være med videre og der Slår Dorit alle sammen på den måten.. Når det gjelder Kim situasjonen så ser jeg begge sidene av den saken. Men samtidg så trengte ikke Rinna og involvere seg i det, men så på den andre måten så trigget det henne pga Harrys opplevelse med broren/brødrene sine.

Jeg tenker at det er uheldig at årest sesong er basert på Erika. Det kan skade saken hennes mer enn det hjelper. Hun har allerede sagt å svart på ting som hun ble frarådet til og si og svare på. Selv om ting står i media så betyr det ikke at an kan snakke om det. Slik som saken står nå og hennes oppførsel på sosiale medier så ser hun ganske så skyldig ut, dessverre. For en tid tilbaket så postet hun et bildet av et diamant smykket som hun skrev 25 M ift rollen sin som Roxie på Broadway. Da kan man si at hun har visste hvor de pengene ble av og hba de ble brukt på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

L'Eau D'Issey skrev (På 10.9.2021 den 20.55):

Utfra hva jeg har skjønt fra twitter så hadde LVP vissnok advardt Erika mot Kyle og tilegg sagt at Rinna er den som er 100% ekte i gruppen. Nå vet ikke jeg for sikkert om dette stemmer men det vil vi nok få svar på løpet av de nermeste ukene. Jeg har alltid likt Kyle men denne sesongen så har hun virkelig misbrukt lederrollen som queen 🐝 av RHBH. Selv om ikke fruene har vært 100% ærlig med Erika så er det ingen poeng med og være 2 face for å reddet sitt eget skinn når sannheten kommer fram til slutt. Tenker at sesong 11 burde forbli den siste. De har ikke noe mer å bygge den serien på. Alt er blitt brukt opp slik jeg ser det.

Erika gikk ut og forsvarte Kyle etter sist episode. 

Endret av Maydis8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (På 11.9.2021 den 9.23):

Det er ikke poenget mitt med kommentarene mine. Poenget mitt er at Dorit har brukt andre for bli værende på showet noe Rinna ikke har gjort. Rinna har ikke fått andre til og ofre sitt vennskap eller blitt flau over at andres ektefelle har sett under kjolen hennes. For så senere brukt det som en storyline for resten av sesongen. For det har Dorit gjort og det taes som at Erika var hennes golden ticket for få en sesong til. For på Dort sin første sesong som da var 7 sesong av showet så handlet det hele om den hendelsen og ikke om hvem Dorit var og hva hun jobbet med etc. Fokuset var på pantygate og Erika. Hun ble sjalu da LVP favorittserte Teddi ovenfor henne noe hun mente var feil ettersom hun hadde kjent LVP lengst gjennom PK.

Hva har vel Rinna gjort de siste sesongene? Hun hadde ikke vært relevant hvis ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (14 minutter siden):

Eriks gikk ut og forsvarte Kyle etter sist episode. 

Det finnes ikke et eneste spor på nette av at Erika har forsvart Kyle etter siste episode. Det er heller det motsatte at Erika er opprørt av at Kyle ikke har vært 100% ærlig med henne med de andre fruene tilstedet. Det er ikke vansklig og google seg fram til dette😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (4 minutter siden):

Det finnes ikke et eneste spor på nette av at Erika har forsvart Kyle etter siste episode. Det er heller det motsatte at Erika er opprørt av at Kyle ikke har vært 100% ærlig med henne med de andre fruene tilstedet. Det er ikke vansklig og google seg fram til dette😉

Hun skrev noe på Twitter tror jeg. At Kyle fikk frem sannheten om det Sutton hadde sagt bak ryggen hennes. Husker ikke hvor jeg leste det. Lagrer dessverre ikke alt jeg kommer over. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...