Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

L'Eau D'Issey skrev (7 minutter siden):

Det finnes ikke et eneste spor på nette av at Erika har forsvart Kyle etter siste episode. Det er heller det motsatte at Erika er opprørt av at Kyle ikke har vært 100% ærlig med henne med de andre fruene tilstedet. Det er ikke vansklig og google seg fram til dette😉

Igjen, så står det også at Erika går etter Kyle på reunion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maydis8 skrev (6 timer siden):

Hun skrev noe på Twitter tror jeg. At Kyle fikk frem sannheten om det Sutton hadde sagt bak ryggen hennes. Husker ikke hvor jeg leste det. Lagrer dessverre ikke alt jeg kommer over. 

ja det stemmer, men det er ikke det hele. Erika har kun bekreftet det en fans spurte henen om. Det betyr ikke at Kyle har forsvart Erika på noe som helst. Kun presset Sutton til å være ærlig fordi Kyle hadde fått nok av at Sutton var 2 face mot Erika. Men så er problemet her at Kyle selv har ikke vært helt ærlig selv. Det rappoteres fra flere amerikanske mediaer at vennskapet mellom Kyle og Erika er over. LVP la ut en kryptisk melding på sin instagram story angående Kyle, som senere hadde blitt slettet. Flere av tidligere fruer som har vært med har uttalt sitt om Kyles holding og oppførsel mot Erika.

Endret av L'Eau D'Issey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (3 minutter siden):

Igjen, så står det også at Erika går etter Kyle på reunion. 

Selvfølgelig.. Logikken er helt til stedet for det når Kyle ikke har vært en ekte venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig.. Logikken er helt til stedet for det når Kyle ikke har vært en ekte venn.

Ikke mange dagene siden Kyle likte et innlegg på instagrammen til Erika. Vi får se hva som skjer på reunion. Tror heller ikke Erika kommer tilbake neste sesong. Blitt kjedelig å se på henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zooey skrev (Akkurat nå):

Gleder meg til reunion og jeg er også spent på hvilke som eventuelt ikke får bli med i neste sesong.

 

Håper Erika er ute neste sesong. De trenger en ny person inn føler jeg. Liker Crystal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (1 minutt siden):

Gleder meg til reunion og jeg er også spent på hvilke som eventuelt ikke får bli med i neste sesong.

 

Det kommer til og ble utrolig spennede og se hva Erika har og si om de andre fruene.. Det har blitt gjort kjent at hun rådførte seg med advokaten sin for hvordan hun skulle gå fram og håndtere det hele.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 minutt siden):

Håper Erika er ute neste sesong. De trenger en ny person inn føler jeg. Liker Crystal. 

Jeg synes Crystal er litt kjedelig, men tipper hun får en sesong til. Så lenge Garcelle er med videre er jeg fornøyd.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (Akkurat nå):

Jeg synes Crystal er litt kjedelig, men tipper hun får en sesong til. Så lenge Garcelle er med videre er jeg fornøyd.

Garcelle gjør hele serien nå. Sutton stiller spørsmålene alle snakker om bak ryggen på Erika. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (2 minutter siden):

Håper Erika er ute neste sesong. De trenger en ny person inn føler jeg. Liker Crystal. 

Jeg er lei av Erikas aggressive fremtoning. Det er åpenbart at hun ikke takler følelsene sine veldig bra og har null selvinnsikt for hvordan det påvirker andre. Det er akkurat som et barn.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (Akkurat nå):

Jeg er lei av Erikas aggressive fremtoning. Det er åpenbart at hun ikke takler følelsene sine veldig bra og har null selvinnsikt for hvordan det påvirker andre. Det er akkurat som et barn.

Erikas sinne har man sett før.. Hun burde lære seg å kontrollere sinnet sitt bedre enn hva hun har gjort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zooey skrev (2 minutter siden):

Jeg er lei av Erikas aggressive fremtoning. Det er åpenbart at hun ikke takler følelsene sine veldig bra og har null selvinnsikt for hvordan det påvirker andre. Det er akkurat som et barn.

Hun har holdt på i flere år med dette. Eneste grunnen til at hun har fått fortsette er jo fordi hun har hatt mye penger, privatfly, eget glamteam osv. Dette har hun jo ikke nå...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (5 minutter siden):

Erikas sinne har man sett før.. Hun burde lære seg å kontrollere sinnet sitt bedre enn hva hun har gjort.

 

Maydis8 skrev (3 minutter siden):

Hun har holdt på i flere år med dette. Eneste grunnen til at hun har fått fortsette er jo fordi hun har hatt mye penger, privatfly, eget glamteam osv. Dette har hun jo ikke nå...

Ja, jeg har sett alle sesonger og det er nettopp derfor jeg er drittlei av måten hun oppfører seg på. Jeg synes kanskje de andre ikke har vært tydelige nok på at det ikke er akseptabel oppførsel av et voksent menneske. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten Erika har framstil seg siden sesong 6 har vært utrolig uheldig. Hadde hun ikke hatt så mye fokus på og framstille seg som dyr i drift og ikke minst laget en låt om det så ville hun ikke sittet så dypt i dette som hun gjør nå. Bedre er det heller ikke at hun har fortalt hvor mye diverse av smykker og ringer har kostet. Da er ikke regnestykket for de 2, 25, 50 og 80 millionene så vanskelig få til og gå opp. Boken hennes gjør det heller ikke noe bedre for saken. For i den så bekrefter hun at hun har datet eldre menn som har vært langt mer rikere enn hva Tom var. Så da blir spørmålet: Hvorfor valgte hun Tom når hun kunne få en ganske så eldre mann med mer penger i banken? Det er alltid hull i historiene hennes uansett hva, hvor, hvorfor og hvem.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zooey skrev (Akkurat nå):

 

Ja, jeg har sett alle sesonger og det er nettopp derfor jeg er drittlei av måten hun oppfører seg på. Jeg synes kanskje de andre ikke har vært tydelige nok på at det ikke er akseptabel oppførsel av et voksent menneske. 

for min del så virker det som at Hun har noe på de andre, og derfror holder de seg tilbake med å ikke konfrontere henne på lik linje som før. Saken med Teddi så ble hun konfrontert av Kyle og Dorit. Med Sutton så var det Garcelle som satt ned foten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (2 minutter siden):

Savner Lisa Vanderpump i serien, men hun kommet nok aldri tilbake..

Hun skal bli bestemor nå så hun har nokså nok med sitt. Det er trist at hun ikke lengre er med. Det har ''ryktes'' om at hun vuderete og retunere om Denise og Camille gjorde det. Så det blir interessant og se om det blir noe 12 sesong av BH💎

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...