Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Marvelous skrev (På 2021-7-23 den 0.00):

Jeg tror hun skjuler noe, for alt vi vet så bruker hun reality-serien til å bygge opp en forklaring som ikke er sann. Men vet sannelig ikke hva jeg skal tro, mye av det hun sier virker ikke helt troverdig.

Ja, veldig forvirrende. Så nettopp den nyeste episoden som ble lagt ut på TV2 Play i dag morges. Hvis det stemmer at han har stjålet penger fra trengende (hun visste ifølge henne ikke noe om det) så er jo det forferdelig. Men jeg tenker også at hvis han er i så dårlig form som hun gir uttrykk for, at han lider av demens og er mentalt ustabil så hadde jeg vel kanskje takket nei til å bli med i denne runden av RHOBH og heller ligget lavt av respekt for han, familien hans og hennes egen familie. Uttalt meg minst mulig, heller kommet tilbake senere når stormen har roet seg noe. 

Synes det er uforsvarlig av produksjonen å i det hele tatt ha henne med i årets sesong. En ting er at hun røper private greier om han til hele verden som han ikke får forsvart eller stoppet, men hun er jo også selv et vrak nå. Gråter og er veldig nedbrutt. Får litt vond smak i munnen av å følge med på dette nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også sett siste episode. Utviklingen rundt Erika er jo gull for produsentene, så jeg forstår hvorfor alt er sentrert rundt henne fra deres perspektiv (å tjene penger). De har jo ikke moral, det så vi i sesong 2 når vi fulgte Taylor og hvordan du ble banket opp av mannen sin og sakte men sikkert brøt sammen foran TV-skjermen... Det var ekstremt ubehagelig.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Garcelle, hun er den eneste som har baller nok til å stille kritiske spørsmål til Erika Jayne samtidig som hun settet spørsmålstegn ved BS som kommer ut av munnen på Erika. Alle de andre damene (bortsett fra Garcelle, og Sutton etterhvert ifølge teaseren for neste episode) er mer opptatt av å trøste Erika for hvor stakkarslig hun har det istedenfor å reflektere over «alle sannhetene» hun kommer med hele tiden i tillegg til at mye av det hun sier er i ferd med å rakne.

Endret av MiaBOM
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (5 timer siden):

Har også sett siste episode. Utviklingen rundt Erika er jo gull for produsentene, så jeg forstår hvorfor alt er sentrert rundt henne fra deres perspektiv (å tjene penger). De har jo ikke moral, det så vi i sesong 2 når vi fulgte Taylor og hvordan du ble banket opp av mannen sin og sakte men sikkert brøt sammen foran TV-skjermen... Det var ekstremt ubehagelig.

 

Jeg tror Erika selv klamrer seg fast til sin faste spot hos Bravo nå, så utnyttelsen går begge veier. For Erika så er nok lønnen hun får hos Bravo den eneste faste hun får hver måned, og god er den og’.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (På 5.8.2021 den 11.50):

Ja, veldig forvirrende. Så nettopp den nyeste episoden som ble lagt ut på TV2 Play i dag morges. Hvis det stemmer at han har stjålet penger fra trengende (hun visste ifølge henne ikke noe om det) så er jo det forferdelig. Men jeg tenker også at hvis han er i så dårlig form som hun gir uttrykk for, at han lider av demens og er mentalt ustabil så hadde jeg vel kanskje takket nei til å bli med i denne runden av RHOBH og heller ligget lavt av respekt for han, familien hans og hennes egen familie. Uttalt meg minst mulig, heller kommet tilbake senere når stormen har roet seg noe. 

Synes det er uforsvarlig av produksjonen å i det hele tatt ha henne med i årets sesong. En ting er at hun røper private greier om han til hele verden som han ikke får forsvart eller stoppet, men hun er jo også selv et vrak nå. Gråter og er veldig nedbrutt. Får litt vond smak i munnen av å følge med på dette nå.

Erika må jo ha en inntekt, så hun kan ikke takke nei til å være med i årets sesong...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om dagens episode? Er det bare jeg som reagerer på at Rinna er så dobbeltmoralsk og Sutton og Garcelle er de eneste som tør å si ifra?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marvelous skrev (1 time siden):

Hva tenker dere om dagens episode? Er det bare jeg som reagerer på at Rinna er så dobbeltmoralsk og Sutton og Garcelle er de eneste som tør å si ifra?

Tror de er sykt redde for Erika. De har jo så lett mobbet ut av gjengen og rottet seg imot andre housewives i tidligere sesonger. Virker ikke som de tørr med Erika. Ihvertfall Rinna, hun holder seg bare alltid hos de som er 'populære' innad gjengen. Men, virker faktisk som at de gradvis blir mindre redde for henne nå som hun muligens kan bli saksøkt og miste den overdådige livsstilen sin.. Kaan Erika bli neste til å bli 'fryst ut'? De har jo til nå alltid hatt et 'offer' hver sesong 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elida88 skrev (På 12.8.2021 den 22.04):

Tror de er sykt redde for Erika. De har jo så lett mobbet ut av gjengen og rottet seg imot andre housewives i tidligere sesonger. Virker ikke som de tørr med Erika. Ihvertfall Rinna, hun holder seg bare alltid hos de som er 'populære' innad gjengen. Men, virker faktisk som at de gradvis blir mindre redde for henne nå som hun muligens kan bli saksøkt og miste den overdådige livsstilen sin.. Kaan Erika bli neste til å bli 'fryst ut'? De har jo til nå alltid hatt et 'offer' hver sesong 😅

Av en eller annen merkelig grunn så virker det som om jentene er redde for å ta Erika. Det var lett å kaste Denise under bussen og mange av de andre forsiktige damene. Lisa Vanderpump måtte de jobbe med å få ut ettersom hun virket «truende» og for dominerende for de andre, mens Erika tror jeg blir litt tricky å fryse ut. Dama kan de skitne taktikkene deres og glefser raskt tilbake når hun føler seg truet, også tror jeg hun er forberedt på å kjempe for sin plass i reality-serien ettersom det er den eneste faste lønnen hun får pr. nå 🤷🏼‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut å innrømme at jeg engasjerer meg så i den serien 😂 

Jeg tror Erika er veldig smart og at alt hun har gjort denne sesongen er nøye kalkulert og planlagt fra hennes side. Jeg klarer bare ikke å ta alt det hun sier for god fisk. Jeg tror nok hun oppriktig begynte å grine nå i forrige episode, men de krokodilletårene vi har sett tidligere tror jeg ingenting på. 

Som Sutton sier: Du er jo selv ansvarlig for pengene som havner på kontoen din og hvor de kommer fra. 

Og ja, jeg synes også Rinna er ekstremt falsk og dobbelmoralsk når det kommer til Erika og Garcelle. Rinna er jo den verste av de alle 😛 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurvetjofsa skrev (7 minutter siden):

Flaut å innrømme at jeg engasjerer meg så i den serien 😂 

Jeg tror Erika er veldig smart og at alt hun har gjort denne sesongen er nøye kalkulert og planlagt fra hennes side. Jeg klarer bare ikke å ta alt det hun sier for god fisk. Jeg tror nok hun oppriktig begynte å grine nå i forrige episode, men de krokodilletårene vi har sett tidligere tror jeg ingenting på. 

Som Sutton sier: Du er jo selv ansvarlig for pengene som havner på kontoen din og hvor de kommer fra. 

Og ja, jeg synes også Rinna er ekstremt falsk og dobbelmoralsk når det kommer til Erika og Garcelle. Rinna er jo den verste av de alle 😛 

Jeg skjønner ikke hvorfor Rinna alltid slipper unna med alt, de andre kjerringene tør aldri å konfrontere henne med alt hun setter i gang med av drama og slipper dermed unna gang på gang. Det er så irriterende å se på😝😝

 

Når det gjelder Erika så er jeg veldig enig. Hun er for smart til å late som at hun var så dum gjennom ett 20 år langt ekteskap.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (59 minutter siden):

Når det gjelder Erika så er jeg veldig enig. Hun er for smart til å late som at hun var så dum gjennom ett 20 år langt ekteskap.

Dette er kjernen i hva jeg føler om hele greien. Altså, come on!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Squirtle skrev (1 minutt siden):

Er sesongen ferdig?

Nei, det er nok mer drama i vente før sesongen blir ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erika føler at alle er så kjipe mot henne, men kan ikke huske at hun så mye som åpnet kjeften når det samme skjedde med Denise i forrige sesong. Fake kjerring. 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: Så da spør jeg i uvitenhet; er det på vanlig tv dette hender nå, eller er det på betalkanal? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

non_stop skrev (På 5.8.2021 den 11.50):

Ja, veldig forvirrende. Så nettopp den nyeste episoden som ble lagt ut på TV2 Play i dag morges. Hvis det stemmer at han har stjålet penger fra trengende (hun visste ifølge henne ikke noe om det) så er jo det forferdelig. Men jeg tenker også at hvis han er i så dårlig form som hun gir uttrykk for, at han lider av demens og er mentalt ustabil så hadde jeg vel kanskje takket nei til å bli med i denne runden av RHOBH og heller ligget lavt av respekt for han, familien hans og hennes egen familie. Uttalt meg minst mulig, heller kommet tilbake senere når stormen har roet seg noe. 

Synes det er uforsvarlig av produksjonen å i det hele tatt ha henne med i årets sesong. En ting er at hun røper private greier om han til hele verden som han ikke får forsvart eller stoppet, men hun er jo også selv et vrak nå. Gråter og er veldig nedbrutt. Får litt vond smak i munnen av å følge med på dette nå.

Tenkte samme ang Kim.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt med tid til å se på de gamle sesongene for forstå meg på Erika og det er absolutt ingenting som sier meg at hun er 100% uvitende om hva Tom har gjort.. Oppførselen hennes på instagram og Twitter hjelper ikke noe stort bedre på saken hennes. På siste episode som ble sendt på torsdagen på tv2play så kommer PK med mange gode poeng om både Tom og Erika. Idag så skal reunion bli spilt inn. Er spent på hva man får vite og servert fra Erika. Oppførselen hennes mot Sutton var og er helt forkastelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (16 minutter siden):

Nå har jeg tatt med tid til å se på de gamle sesongene for forstå meg på Erika og det er absolutt ingenting som sier meg at hun er 100% uvitende om hva Tom har gjort.. Oppførselen hennes på instagram og Twitter hjelper ikke noe stort bedre på saken hennes. På siste episode som ble sendt på torsdagen på tv2play så kommer PK med mange gode poeng om både Tom og Erika. Idag så skal reunion bli spilt inn. Er spent på hva man får vite og servert fra Erika. Oppførselen hennes mot Sutton var og er helt forkastelig.

Enig. Det hun sier på tv virker alltid å være så planlagt, og når hun blir konfrontert med spørsmål hun ikke allerede har svar på, reagerer hun med sinne. Noe skurrer her, spør du meg. Leste noe i dag om at Erika ikke er på talefot med noen av de andre damene, bortsett fra Rinna.

Det ligger nok an til å bli en heftig grillfest på kommende reunion iallefall. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maranta skrev (Akkurat nå):

Enig. Det hun sier på tv virker alltid å være så planlagt, og når hun blir konfrontert med spørsmål hun ikke allerede har svar på, reagerer hun med sinne. Noe skurrer her, spør du meg. Leste noe i dag om at Erika ikke er på talefot med noen av de andre damene, bortsett fra Rinna.

Det ligger nok an til å bli en heftig grillfest på kommende reunion iallefall. 

Hun følger hvertfall alle sammen på instagram. På twitter har hun bekreftet til en fans at hun og Sutton ikke er venner eller snakker sammen. Jeg stiller meg også spørrende om hvorfor hun ''forvinner'' når det alltids kommer en ny press oppslag om henne eller Tom. Det er ingen tvil om at hun får vasler fra noen at nå vil det bli ekstra storm rundt henne. Har sittet og lest meg opp på disse lange artiklene fra amerikanske media som er mer grundig skrevet, og jeg kan absolutt forstå hvorfor Sutton er slik som hun er mot Erika. Hun har satt alle i fare med å være åpen om saken og ikke minst svart på spørmålene. Nok en Tom-historie får man høre i neste uke, og nå bli sønnen hennes mer nevnt. Noe jeg tenker er svært uheldig på grunn av hans jobb som politi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...