Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Maydis8 skrev (9 timer siden):

Liker Bethenny! Håper hun kommer tilbake til New York housewives. Nå avlyste de jo reunion etter sist sesong for New York og satte Dallas på vent på ubestemt tid. 

Hvorfor? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cafele skrev (11 timer siden):

Hvorfor? 

NY er blitt avlyst på grunn av stor krangel mellom fruene. Noen av fruene nektet og stille opp om Eboni kom på reunion. Hun har blitt slaktet i media for sin framtrening og belæring av svarte aka afrikanske folks historie. Bravo fikk hver uke en haug med vis av klage at Eboni brukte showet for å gi de hvite fruene en leksjon på hvordan de skulle behandle en svart kvinne og framstå veldig ovenpå. Det ble alt for mye politisk snakk om mangel svarte aka afrikanske rettigheter osv. Det var noe fans av serien ikke var interessert i og se å høre i hvert eneste episode.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre teorier om hvorfor det ble avlyst er at Bravo ønsker å beskytte Ramona. Hun oppførte seg jo helt forferdelig i sesongen (jeg gadd ikke se hele) men hun er jo en av Bravo-stjernene og hun skal nå delta på den "All stars"-sesongen som de ønsker at folk skal betale for heller enn å boikotte. Aldri godt å si hva hun ville sagt for noe mer dumt på reunioun. 

Synes Eboni fikk unødig mye slakt for at de andre damene er helt krise. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/14/2021 at 8:15 PM, venom31 said:

Ja, viafree måtte ta bort serien for ett års tid siden, og sender det ikke før de får rettigheter til det, og derfor er det bare sesong 11 der. Før var det flere. Er glad for at jeg endelig får se. Bruker ikke apper.

Hayu.com er en nettside akkurat som Viafree, du trenger ingen app. Det koster ikke så mye på hayu.com tror det er rundt 50kr i måneden, og ingen av pengene går til TV2 (men man får tilgang til de samme tingene som man får gjennom TV2 Play siden TV2 viser ting fra Hayu. Så feks alle sesonger av alle housewives og alt slippes likt som USA)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (1 time siden):

Hayu.com er en nettside akkurat som Viafree, du trenger ingen app. Det koster ikke så mye på hayu.com tror det er rundt 50kr i måneden, og ingen av pengene går til TV2 (men man får tilgang til de samme tingene som man får gjennom TV2 Play siden TV2 viser ting fra Hayu. Så feks alle sesonger av alle housewives og alt slippes likt som USA)

Hei og takk for tips men sponser ingen strømmetjenester. Ser ingen nødvendighet med det. Men får i alle fall se de nyste episodene og det har vært et savn siden jeg ikke har sett det det siste året. Godt mulig det var en pause under pandemien så det er godt å se det hele i gang igen. Er det lov å spørre hvilke sesong dere er på? :) God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venom31 skrev (6 timer siden):

Hei og takk for tips men sponser ingen strømmetjenester. Ser ingen nødvendighet med det. Men får i alle fall se de nyste episodene og det har vært et savn siden jeg ikke har sett det det siste året. Godt mulig det var en pause under pandemien så det er godt å se det hele i gang igen. Er det lov å spørre hvilke sesong dere er på? :) God helg.

Sesong 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (På 24.9.2021 den 18.14):

Andre teorier om hvorfor det ble avlyst er at Bravo ønsker å beskytte Ramona. Hun oppførte seg jo helt forferdelig i sesongen (jeg gadd ikke se hele) men hun er jo en av Bravo-stjernene og hun skal nå delta på den "All stars"-sesongen som de ønsker at folk skal betale for heller enn å boikotte. Aldri godt å si hva hun ville sagt for noe mer dumt på reunioun. 

Synes Eboni fikk unødig mye slakt for at de andre damene er helt krise. 

 

 

Hva skal all stars - sesongen handle om, og hvordan tenker de å få det til? For fruene som er med bor vel veldig spredt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Marvelous said:

Hva skal all stars - sesongen handle om, og hvordan tenker de å få det til? For fruene som er med bor vel veldig spredt?

De reiser på ferie sammen og hele sesongen er filmet på den ferien, iallfall sånn jeg har skjønt det. Vet ikke hvor mange epsioder det er da, kanskje ikke så mange? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (På 24.9.2021 den 18.00):

NY er blitt avlyst på grunn av stor krangel mellom fruene. Noen av fruene nektet og stille opp om Eboni kom på reunion. Hun har blitt slaktet i media for sin framtrening og belæring av svarte aka afrikanske folks historie. Bravo fikk hver uke en haug med vis av klage at Eboni brukte showet for å gi de hvite fruene en leksjon på hvordan de skulle behandle en svart kvinne og framstå veldig ovenpå. Det ble alt for mye politisk snakk om mangel svarte aka afrikanske rettigheter osv. Det var noe fans av serien ikke var interessert i og se å høre i hvert eneste episode.

I tillegg til at det er spilt inn for et år siden og lave ratings. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (På 25.9.2021 den 9.15):

For andre gangen i Real Hoausewives  historie , Andy og Erika har bekrefet og offentlig gjort at det er 4 parts reunion. 

Erika tror alt handler om henne. Orker ikke alt tullet hennes denne sesongen..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SoftKitty skrev (På 26.9.2021 den 0.28):

De reiser på ferie sammen og hele sesongen er filmet på den ferien, iallfall sånn jeg har skjønt det. Vet ikke hvor mange epsioder det er da, kanskje ikke så mange? 

 Blir spennende å se hvordan denne allstar-ferien blir isåfall.  Blant annet Kenya Moore er kjent for å ha et eksplosivt temperament og er derfor ikke fremmed for å glefse tilbake til folk hun får dårlige vibes fra. Tror mao ikke at Kyle tør å være så stor i kjeften med så mange sterke personligheter rundt seg😅

Endret av Marvelous
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (På 27.9.2021 den 0.41):

Erika tror alt handler om henne. Orker ikke alt tullet hennes denne sesongen..

Jeg har prøvd å finne litt ut av hva jeg synes om Erika, og det var vanskelig! Jeg har landet sånn halvveis på at hun fremstår som skikkelig lite genuin, og det skinner litt klarere gjennom nå som hun er strippet for penger og innflytelse. Alt hun har å fremvise nå er sinne, angrep og krokodilletårer. Uten kulissene hun hadde, fremstår det bare som...et litt dårlig skuespill. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

venom31 skrev (På 24.9.2021 den 19.39):

Hei og takk for tips men sponser ingen strømmetjenester. Ser ingen nødvendighet med det. Men får i alle fall se de nyste episodene og det har vært et savn siden jeg ikke har sett det det siste året. Godt mulig det var en pause under pandemien så det er godt å se det hele i gang igen. Er det lov å spørre hvilke sesong dere er på? :) God helg.

Sponser strømmetjenester😂 Jaja. Glad jeg slipper å ligge årevis bak alt annet som skjer i verden😂 Prioriterer heller bort lineær tv😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (På 27.9.2021 den 20.13):

 Blir spennende å se hvordan denne allstar-ferien blir isåfall.  Blant annet Kenya Moore er kjent for å ha et eksplosivt temperament og er derfor ikke fremmed for å glefse tilbake til folk hun får dårlige vibes fra. Tror mao ikke at Kyle tør å være så stor i kjeften med så mange sterke personligheter rundt seg😅

Vet vi når all star sesongen blir sendt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (På 24.9.2021 den 18.14):

Andre teorier om hvorfor det ble avlyst er at Bravo ønsker å beskytte Ramona. Hun oppførte seg jo helt forferdelig i sesongen (jeg gadd ikke se hele) men hun er jo en av Bravo-stjernene og hun skal nå delta på den "All stars"-sesongen som de ønsker at folk skal betale for heller enn å boikotte. Aldri godt å si hva hun ville sagt for noe mer dumt på reunioun. 

Synes Eboni fikk unødig mye slakt for at de andre damene er helt krise. 

 

 

Vil tro Ramona sin tid på NYC housewives er ute når hun har både rasistiske og diskriminerende oppførsel og kommentarer. Bravo kan ikke bare glatte det over lenger når det blir så tydelig. Uansett må NYC få tak i flere housewives, denne sesongen var kjip.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venom31
Maydis8 skrev (2 timer siden):

Sponser strømmetjenester😂 Jaja. Glad jeg slipper å ligge årevis bak alt annet som skjer i verden😂 Prioriterer heller bort lineær tv😂

Ser ikke så mye linær tv jeg heller, etter ett års pause av denne gjengen, er jeg bare glad jeg får følge dem igjen. Er ikke så fisefin om å se alt som er nytt hele tide. :) Det er ingen vennegjeng jeg ville ha vært medlem i, men har sansen for sprøheten deres. Jeg følger dem på Viafree og da slipper jeg å bruke ett øre.

Endret av venom31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...