Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rinna er den verste i mine øyne. Man vet aldri hvor man har henne. Kommer fortsatt ikke over at hun prøvde å ta kvelertak på Kim og knuste et glass, men på en eller annen måte så var det ingen av damene som reagerte på det og fikk det til å virke som at Kim hadde gjort noe forferdelig. Hun tok ofte opp Kim sine problemer med alkohol, og Kim hadde så mange ganger sagt ifra om at hun var lei av det. Rinna prøvde å rettferdiggjøre det ved å hevde at hun ble så "triggered" av det fordi hennes egen søster døde av overdose. Man ville da trodd at Rinna hadde litt mer medlidenhet for Kim sin situasjon da og prøvd å hjelpe og vise støtte. Men hun går heller rundt og sier at Kim er en fæl person og kommer til å dø snart. 

Når Yolanda ble syk så begynte Rinna å tvile på dette og spre ryktet om at Yolanda ikke hadde Lyme disease men Munchausen. Når Rinna skjønte hvor langt over streken dette var så prøvde hun å legge skylden på LVP. Rinna har i senere tid innrømmet at det var faktisk hun selv som startet hele Munchausen ryktet. 

I mine øyne så har ikke Rinna evnen til empati eller sympati for andre sine situasjoner. Og hun hevder at alle andre "gaslighter" og er narsissister, men sånn som jeg ser det så er det hun som gjør det og er en skikkelig narsissist. Jeg ser henne bare som en utrolig falsk og fæl person. Og måten hun behandlet Denise som var hennes gamle og gode venninne var bare helt mindblowing selv for Rinna. Hva er deres tanker om henne? 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kenguru2016 skrev (3 timer siden):

Rinna er den verste i mine øyne. Man vet aldri hvor man har henne. Kommer fortsatt ikke over at hun prøvde å ta kvelertak på Kim og knuste et glass, men på en eller annen måte så var det ingen av damene som reagerte på det og fikk det til å virke som at Kim hadde gjort noe forferdelig. Hun tok ofte opp Kim sine problemer med alkohol, og Kim hadde så mange ganger sagt ifra om at hun var lei av det. Rinna prøvde å rettferdiggjøre det ved å hevde at hun ble så "triggered" av det fordi hennes egen søster døde av overdose. Man ville da trodd at Rinna hadde litt mer medlidenhet for Kim sin situasjon da og prøvd å hjelpe og vise støtte. Men hun går heller rundt og sier at Kim er en fæl person og kommer til å dø snart. 

Når Yolanda ble syk så begynte Rinna å tvile på dette og spre ryktet om at Yolanda ikke hadde Lyme disease men Munchausen. Når Rinna skjønte hvor langt over streken dette var så prøvde hun å legge skylden på LVP. Rinna har i senere tid innrømmet at det var faktisk hun selv som startet hele Munchausen ryktet. 

I mine øyne så har ikke Rinna evnen til empati eller sympati for andre sine situasjoner. Og hun hevder at alle andre "gaslighter" og er narsissister, men sånn som jeg ser det så er det hun som gjør det og er en skikkelig narsissist. Jeg ser henne bare som en utrolig falsk og fæl person. Og måten hun behandlet Denise som var hennes gamle og gode venninne var bare helt mindblowing selv for Rinna. Hva er deres tanker om henne? 

 

Liker henne ikke. 
 

Og at hun liksom ikke liker at datteren er sammen med Scott Disick, men nevner det hver gang hun får anledning😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenguru2016 skrev (4 timer siden):

Når Rinna skjønte hvor langt over streken dette var så prøvde hun å legge skylden på LVP. Rinna har i senere tid innrømmet at det var faktisk hun selv som startet hele Munchausen ryktet. 

Så LVP sa aldri "there goes our f.cking storyline"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Rinna men hele sykdomsgreia til Yolanda var jo ekstremt merkelig. Mulig hun var syk altså men hun gjorde jo også masse rare alternative behandlinger som like gjerne kan ha gjort henne sykere. Muchausen-ryktene gikk på Reddit lenge før Rinna nevnte det så hun fant det nok ikke opp ut av det blå. 

Mange tror vel at det var de lekasjene fra silikonpuppene som egentlig gjorde Yolanda syk for virket som den operasjonen hjalp mest.. at det ikke var "kronisk Lyme" i det hele tatt.. Men jeg datt av der på et tidspunkt så er ikke sikker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg elsker å lese dere, dere vet så mye om alle og alt at jeg bare 😱 Love it!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (1 minutt siden):

Jeg må bare si at jeg elsker å lese dere, dere vet så mye om alle og alt at jeg bare 😱 Love it!

Signerer denne🥳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SoftKitty skrev (4 timer siden):

Jeg liker ikke Rinna men hele sykdomsgreia til Yolanda var jo ekstremt merkelig. Mulig hun var syk altså men hun gjorde jo også masse rare alternative behandlinger som like gjerne kan ha gjort henne sykere. Muchausen-ryktene gikk på Reddit lenge før Rinna nevnte det så hun fant det nok ikke opp ut av det blå. 

Mange tror vel at det var de lekasjene fra silikonpuppene som egentlig gjorde Yolanda syk for virket som den operasjonen hjalp mest.. at det ikke var "kronisk Lyme" i det hele tatt.. Men jeg datt av der på et tidspunkt så er ikke sikker.

Men poenget er fortsatt at uansett hva Yolanda slet med så var det jo tydelig noe (selvom folk spekulerer). Definisjonen på Munchausen er å late som at man er syk for å få oppmerksomhet og sympati. Yolanda var gift med en kjempe suksessfull mann, begge døtrene blomstret i modellindustrien. Hun virker kjempe involvert og engasjert i døtrene sine karrierer. Har veldig vanskelig for å tro at hun heller ville være hjemme i sengen i flere år istedenfor å se døtrene sine i fashionweek osv. Og generelt bare leve det flotte livet hun hadde. Hun sluttet jo med botox, farging av hår og fjernet silikonet i brystene når hun bor i en by som er kjent for å være latterlig opptatt av å se ung og vakker ut. Hun sa jo før hun ble syk at hun var veldig opptatt av å være aktiv og se bra ut for mannen sin osv. Så det gir bare ingen mening i mine øyne.

Jeg skjønner veldig godt at hun prøvde masse rare alternative behandlinger. Er man syk og desperat nok så er man ofte villig til å prøve mye rart. Jeg kan forstå at de andre fruene spekulerte rundt det om det var Lyme disease eller ikke. Og flere trodde hun var feildiagnostisert. Jeg sier ikke at det ikke er en mulighet. Men det å si at de trodde hele greien bare var bullshit og hun gjorde det for oppmerksomhet, synes jeg er langt over streken og utrolig ufølsomt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (18 timer siden):

Så LVP sa aldri "there goes our f.cking storyline"? 

Han her forklarer det. Men jeg mener også at i reunionen den sesongen så sa Rinna til slutt at det var hun som først nevnte Munchausen. Men jeg tror også at LVP og Kyle var en stor del av å spre det ryktet og at de til en viss grad trodde på det. Så dermed ser jeg ikke bort ifra at LVP kan ha sagt "there goes our f.cking storyline". 

 

Endret av Kenguru2016
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykdommen til Yolanda har alltid stusset for min del. Leste noe om at i begge hennes ekteskap hadde hun prenup, men det er alltid tilfeller hvor de ikke gjelder. Da hun skilte seg fra Mohammed gjaldt ikke prenupen pga hun slet med depresjon etter fødsel, og hun endte da opp med en del penger. Da hun skilte seg fra David var det pga kognitiv sykdom hun fikk penger etter skilsmissen, selvom det var en prenup. Så blir hun mirakuløst frisk etter skilsmissene. Det er litt sketchy! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (På 23.10.2021 den 12.44):

Det er sant. Det får jeg ikke til å stemme, med mindre han drev psykisk misbruk eller noe så hun var mye mer underkuet enn hun gir inntrykk av.

Jeg vet ikke helt... Helt fra starten så fikk jeg det inntrykket at hun var ekstremt underkuet når vi så de to sammen på skjermen. Det er nok også derfor hun framstår så avlukket og kald mot de andre i gruppa. En slags beskyttelsesmekanisme, kanskje? Disse raseriutbruddene hun har hatt med jevne mellomrom tyder på at hun hvertfall har vært noe ustabil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (15 minutter siden):

Jeg vet ikke helt... Helt fra starten så fikk jeg det inntrykket at hun var ekstremt underkuet når vi så de to sammen på skjermen. Det er nok også derfor hun framstår så avlukket og kald mot de andre i gruppa. En slags beskyttelsesmekanisme, kanskje? Disse raseriutbruddene hun har hatt med jevne mellomrom tyder på at hun hvertfall har vært noe ustabil.

Det er for så vidt sant. Hun prøver å holde på fasaden men den sprekker så det smeller innimellom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

strykebrett skrev (40 minutter siden):

Sykdommen til Yolanda har alltid stusset for min del. Leste noe om at i begge hennes ekteskap hadde hun prenup, men det er alltid tilfeller hvor de ikke gjelder. Da hun skilte seg fra Mohammed gjaldt ikke prenupen pga hun slet med depresjon etter fødsel, og hun endte da opp med en del penger. Da hun skilte seg fra David var det pga kognitiv sykdom hun fikk penger etter skilsmissen, selvom det var en prenup. Så blir hun mirakuløst frisk etter skilsmissene. Det er litt sketchy! 

Måtte lese meg opp på dette nå. Hun brakk nedre del av ryggen hennes da hun fødte sistemann i 1999 og det førte til at hun slet med traumer og ble deprimert. Midt oppi dette så var Mohammed utro. Yolanda og Mohammed skilte seg i 2000. Så jeg kan fint tro på at hun var deprimert og det ble vel ikke noe bedre når han var utro. Og depresjon kan en bli frisk av. Regner jo med at hun har bevis fra sykehuset på at dette skjedde og uttalelse fra psykolog. Og Mohammed var kjent for å være utro så han var ikke diskre. Dermed så var det sikkert bevis på dette også, og da er det ikke rart at den prenupen ikke gjaldt. Nå vet ikke jeg hvordan det fungerer der borte, men tviler på at det holder å si ditt og datt uten bevis. 

Finner ingenting om at prenupen mellom henne og David ikke gjaldt når de skilte seg. 

Må bare få sagt at jeg absolutt ikke liker Yolanda hehe, men synes uansett ikke at måten David eller de andre fruene behandlet henne når hun var syk var greit

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble positivt overrasket over Kathy. Når hun har vært innom serien i de tidligere sesongene så fikk jeg inntrykk av at hun var snobbete, bitchy og veldig kald. Så var det også denne Paris Hilton dokumentaren som kom ut i år som stilte henne i et dårlig lys. Så jeg syntes det var litt rart at hun virker så gøy, morsom, dum og veldig eksentrisk i denne sesongen, så jeg måtte gjøre litt research og fant ut at flere også syntes dette var litt rart. Og flere hadde en teori om at hun bruker serien for å forbedre ryktet og imaget hennes igjen. Fordi mange fikk et negativt syn på henne spesielt etter datteren sin dokumentar. Så veldig mange mente at mye av hennes scener virket fake og bare skuespill for å stille henne i et bedre lys. Og mtp at jeg synes både Kyle og Kim har veldig toxic oppførsel så er det jo rart at Kathy er så chill og annerledes fra de. Hva tror dere? 

Er litt rart at hun ikke klarer å koble en vifte til en stikkontakt liksom haha, uansett hvor rik du er

Endret av Kenguru2016
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører rykter om at Leah Remini kanskje skal være med neste sesong. I tillegg er Dorit observert i London med PK når innspillingen er i gang. Er hun bare en friend of the housewives i år. De må kutte ut Rinna. Er så lei av henne. Har vært lei av henne helt siden alt det styret med Kim, kaninen osv. Denise greia tok kaka. Tenk å behandle en du har vært god venn med i 20 år på den måten. Det må da være det samme for Rinna hvem Denise eventuelt går til sengs med. Men, Erika skal hun tilbe uansett hvor ille den skandalen er. Garcelle som hun også har vært venn med i 20 år, sånn som hun behandler henne også. Svært aggressiv oppførsel mot henne på reunion. Rinna ble tatt med buksa nede når det kom fram at hun har sagt at real housewives of Beverly hills ikke er showet hvor man skal snakke om black lives matter. Det stinker white privilege lang vei av Rinna. Ut med Erika også. Vi trenger noe nytt blod. Kanskje de kan få inn igjen LVP😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (14 timer siden):

Hører rykter om at Leah Remini kanskje skal være med neste sesong. I tillegg er Dorit observert i London med PK når innspillingen er i gang. Er hun bare en friend of the housewives i år. De må kutte ut Rinna. Er så lei av henne. Har vært lei av henne helt siden alt det styret med Kim, kaninen osv. Denise greia tok kaka. Tenk å behandle en du har vært god venn med i 20 år på den måten. Det må da være det samme for Rinna hvem Denise eventuelt går til sengs med. Men, Erika skal hun tilbe uansett hvor ille den skandalen er. Garcelle som hun også har vært venn med i 20 år, sånn som hun behandler henne også. Svært aggressiv oppførsel mot henne på reunion. Rinna ble tatt med buksa nede når det kom fram at hun har sagt at real housewives of Beverly hills ikke er showet hvor man skal snakke om black lives matter. Det stinker white privilege lang vei av Rinna. Ut med Erika også. Vi trenger noe nytt blod. Kanskje de kan få inn igjen LVP😂

Dorit har ihvertfall fjernet rhobh fra bioen sin på instagram, så mulig hun bare er en «friend of» i neste sesong.

Det som skjedde med Denise var ren mobbing fra Rinna sin side og direkte vondt å se på.

Endret av Marvelous
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Denise skikkelig godt jeg. Hun var så chill og morsom. Synes det var utrolig merkelig at de andre fruene ikke skjønte at poenget var at det er forskjell på å snakke om sex og sånne type ting med venninnene sine, men det er en annen ting når det er en familie middag med barn i nærheten. Og når Denise ba de andre snakke lavere og viste at hun syntes det var ubehagelig at de snakket sånn foran barna så brydde de seg ikke og fortsatte. Fruene mente at dette var en set up for å sette de i et dårlig lys, men det klarte de helt fint selv. Synes det eneste Denise gjorde som var litt dumt var at hun sa hun var over it, men hun var ganske tydelig ikke det. Fikk dere med dere at eldste datteren til Denise påstår at hun ble mishandlet hjemme og derfor flyttet til Charlie? 

Leah Remini tror jeg kunne satt Rinna på plass. Hun virker som en dame med bein i nesa :P 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rinna er visst i oppvaskmøte med Bravo om de rasistiske ytringene hun har kommet med. Bravo må seriøst fjerne henne. Dritt lei dama. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (16 minutter siden):

Rinna er visst i oppvaskmøte med Bravo om de rasistiske ytringene hun har kommet med. Bravo må seriøst fjerne henne. Dritt lei dama. 

Nå ble jeg ordentlig glad🥳🙏🏻
Og så

mange rykter å lese seg opp på, ble selv sjokka over at barna flyttet til Charlie😳

når man først mimrer om fruene, er den eneste som kun står igjen med styrke og positivitet Kim. De andre har brukt hennes misbruk som storyline i årevis, til og med når hun ikke er med, og hun taler sin sak ryddig og greit hver eneste gang. Hun imponerer meg stort, og elsker rariteten hennes🤩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (13 timer siden):

Nå ble jeg ordentlig glad🥳🙏🏻
Og så

mange rykter å lese seg opp på, ble selv sjokka over at barna flyttet til Charlie😳

når man først mimrer om fruene, er den eneste som kun står igjen med styrke og positivitet Kim. De andre har brukt hennes misbruk som storyline i årevis, til og med når hun ikke er med, og hun taler sin sak ryddig og greit hver eneste gang. Hun imponerer meg stort, og elsker rariteten hennes🤩

Veldig uenig. Kim virker ustabil og til tider smågal, og har tatt en hel del idiotiske valg gjennom årene, samtidig som hun har vært flink til å skylde på alle andre. Litt typisk misbruker, kanskje.

Jeg, for min del, savner Eileen Davidson. Hun er den eneste som har oppført seg som et voksent menneske, samtidig som hun har hatt humor og ben i nesa. Men voksne mennesker tilfører jo lite drama i en slik serie, så det er vel ikke så interessant å ha henne med. Blir jo litt kjedelig i lengden :) 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra75 skrev (12 minutter siden):

Veldig uenig. Kim virker ustabil og til tider smågal, og har tatt en hel del idiotiske valg gjennom årene, samtidig som hun har vært flink til å skylde på alle andre. Litt typisk misbruker, kanskje.

 

Helt enig. Bra hun ikke er med lengre. 

Har nettopp sett ep 3 av reunion og jeg må si dette er ganske kjedelig. Skjønner ikke hvorfor de absolutt trengte å lage den i 4 deler. Det er jo ingenting nytt og Erika fortsetter med de passivt-aggressive svarene. Meh.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...