Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Meadow skrev (På 7.11.2021 den 16.46):

Jeg ser mest på sesong 9 nå. Men jeg må bare nevne Mauricio, mannen til Kyle. Fy søren for en flott mann, han er skikkelig hot

Nå skal vi ikke la oss blende av et vakkert og hyggelig (velstående) ytre, for i de kretsene er det mye som gjemmes i kulissene. De gjør ting de ikke skal, fordi de kan det og kommer unna med det. Helt til det blir oppdaget. Det kan like gjerne være noe i den familien som i de fleste andre som lever høyhastighetslivet. Jeg avventer videre sladder fra nett. 

Bortsett fra det, så er jeg enig. Virker veldig ordentlig og trivelig han der. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden):

Nå skal vi ikke la oss blende av et vakkert og hyggelig (velstående) ytre, for i de kretsene er det mye som gjemmes i kulissene. De gjør ting de ikke skal, fordi de kan det og kommer unna med det. Helt til det blir oppdaget. Det kan like gjerne være noe i den familien som i de fleste andre som lever høyhastighetslivet. Jeg avventer videre sladder fra nett. 

Bortsett fra det, så er jeg enig. Virker veldig ordentlig og trivelig han der. :jepp: 

Haha, enig i det altså. Er nok mye svin på skogen hos de fleste. Men uansett har Kyle og Mauricio holdt sammen i 25 år, det er vel nesten rekord i de kretser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erika og Tom var sammen i 21 år... Mange anledninger til å spa ned og dekke over lik i lasten der.  :lur: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Denise og Teddi var ganske kjedelige. Camille og LVP kunne vært moro bare for å endre litt på dynamikken mellom damene. Synes det har vært alt for fredelig mellom Kyle, Dorit, Rinna og Erika til at det blir god TV. 😅 Veldig tydelig at de bare beskytter hverandre og lar Sutton ta støyten. 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det (i utgangspunktet) egentlig bare et stort ferdiglaget skuespill med manus og rollefordeling som de bytter litt på gjennom årene, for at det skal bli spennende for folk å se på? :klo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Er det (i utgangspunktet) egentlig bare et stort ferdiglaget skuespill med manus og rollefordeling som de bytter litt på gjennom årene, for at det skal bli spennende for folk å se på? :klo: 

Noe er ekte og noe er overdrevet men basert på ekte og noen "storylines" er bare fake for showet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (11 timer siden):

Er det (i utgangspunktet) egentlig bare et stort ferdiglaget skuespill med manus og rollefordeling som de bytter litt på gjennom årene, for at det skal bli spennende for folk å se på? :klo: 

Det er ikke scriptet, og personene velger selv hvordan de vil si ting, men det er jo regissert. De fleste scener har en plan med ting som deltagerne må snakke om. I teorien er det for at historiene skal gi mening og at man skal følge visse plot-lines fremfor å få mye tilfeldig informasjon uten sammenheng, men i praksis brukes det for å presse frem drama. 

En regel er f.eks. at hvis det oppstår en konflikt på en fest eller tur, så må de involverte møte hverandre eller en annen person for å prate ut om konflikten, fortelle hva de føler oppdatere om hvorvidt det har skjedd noe mer i konflikten som ikke ble filmet også videre. 

Dette er grunnen til at deltagerne blir sure hvis andre tar opp personlig informasjon om dem, f.eks. når Kyle blir sint for at LVP nevner utroskapsryktene om Mauricio, Kim klikker når noen snakker om drikkingen hennes etc. Hvis noen først har nevnt det "on camera" er historien fritt vilt for produksjonen. Da kan de spørre om det i confessionals og sette opp scener hvor dette skal forklares eller snakkes om.

Dette er også grunnen til at mange ofte går på en smell i sin første sesong. De erfarne deltagerne legger ofte ut feller der personene blir tvunget til å snakke om igjen og om igjen om ting som setter de i et dårlig lys. Det var for eksempel dette som skjedde med Denise. 

Veldig ofte kan man også se at deltagerne selv prøver å bestemme hva som skal vises av dem ved å legge opp til spesielle plot-lines. Ofte prøver de å få med ting som er spennende nok til at det ikke blir klipt vekk, men samtidig harmløst for ryktet deres. Det mest åpenbare eksemplet jeg kommer på her er Melissa Gorga i RHNJ som plutselig erklærer at hun vurderer å få et barn til og drar med seg mannen på flere konsultasjoner om fertilitetsbehandling, men uten at det egentlig fremstår som reelt. Andre slike plot-lines er for eksempel at en deltager reiser på ferie med familien, planlegger en fest, starter en business og prøver å dra det inn som en historie i showet. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaBom skrev (15 timer siden):

Synes Denise og Teddi var ganske kjedelige. Camille og LVP kunne vært moro bare for å endre litt på dynamikken mellom damene. Synes det har vært alt for fredelig mellom Kyle, Dorit, Rinna og Erika til at det blir god TV. 😅 Veldig tydelig at de bare beskytter hverandre og lar Sutton ta støyten. 

 

 

Teddi er forferdelig kjedelig. Håper ryktene om at hun skal være en friend denne sesongen ikke er sanne. Litt irritert over at bravo fortsatt har med Rinna og Erika i ny sesong. Godt det kommer et nytt tilskudd. I tillegg er ikke Kathy med på filming enda ettersom bravo ikke har tilbudt henne nok penger. Håper de blar opp! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (8 timer siden):

Teddi er forferdelig kjedelig. Håper ryktene om at hun skal være en friend denne sesongen ikke er sanne. Litt irritert over at bravo fortsatt har med Rinna og Erika i ny sesong. Godt det kommer et nytt tilskudd. I tillegg er ikke Kathy med på filming enda ettersom bravo ikke har tilbudt henne nok penger. Håper de blar opp! 

Teddi er irriterende kjedelig og intetsigende! Hvordan hun provoserer for så å bli livredd når hun blir konfrontert, er bare så uinspirerende å se på. Håper virkelig ikke hun kommer tilbake. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte irritert meg grønn over at de kler seg opp og er verdensdamer og skal på party med mange folk, det ser veldig stilrent ut og alt ligger til rette for en høyklassefest, men så er det damene da; de klarer ikke å oppføre seg, de må bare ta opp igjen alt som var galt  på forrige fest, eller forrige samvær, de benekter, lyver og rotter seg sammen og baksnakker og benekter igjen med troskyldig blikk og så er alt spolert. Igjen! Krangel og høylydt (ofte beruset) oppførsel, uten at de bryr seg om hvem som er rundt...jeg forstår ikke den oppførselen på voksne mennesker. :klo: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (23 timer siden):

Jeg har ofte irritert meg grønn over at de kler seg opp og er verdensdamer og skal på party med mange folk, det ser veldig stilrent ut og alt ligger til rette for en høyklassefest, men så er det damene da; de klarer ikke å oppføre seg, de må bare ta opp igjen alt som var galt  på forrige fest, eller forrige samvær, de benekter, lyver og rotter seg sammen og baksnakker og benekter igjen med troskyldig blikk og så er alt spolert. Igjen! Krangel og høylydt (ofte beruset) oppførsel, uten at de bryr seg om hvem som er rundt...jeg forstår ikke den oppførselen på voksne mennesker. :klo: 

De blir jo instruert til å gjøre det av produksjonen 😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (På 20.11.2021 den 13.39):

Hmm...jeg er ikke helt sikker på at alt er falskt. :klo: 

Det de sier er deres egne ord, men situasjonene er iscenesatt, så det blir vel en mellomting. De kan f.eks. ikke velge om de vil komme på et event eller ikke, og de blir ofte instruert til å diskutere visse tema, så selv om de i teorien har et valg om å forholde seg rolig, så blir de satt i veldig pressede situasjoner. Deler av dette ble tydelig avslørt for publikum da Denise prøvde å droppe et event gjennom å lyve, men ble avslørt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Consita skrev (2 timer siden):

Hvor har det blitt av serie 11.  Kuttet mitt i serien????

Jeg tror denne ukens lineære episode på tv3 gikk ut pga håndballkamp. 

Har ikke sjekket hva som ligger på viaplay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Consita skrev (2 timer siden):

Hvor har det blitt av serie 11.  Kuttet mitt i serien????

Hele sesongen ligger på tv2play og hayu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Consita skrev (På 12/5/2021 den 15.31):

Hvor har det blitt av serie 11.  Kuttet mitt i serien????

Tv3 tar opp tråden igjen i morgen (torsdag) ser det ut til, og det er jammen bra, jeg har abstinenser 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...