Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av alle fruene som er med nåværende RHOBV så liker jeg best Garcelle. 

Synes også Denise Richards var underholdene. 

Lisa Vanderpump bar mye av serien i de tidligere sesongene. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men vi vil vel ha de som lager drama? Det er nok gjennomdiskutert i Bravo. Det spiller nok også en rolle hvem som er deres ektefelle.

Hadde vært interessant å vite hvor mye Bravo tjener på disse seriene.

Etter denne sesongen tipper jeg Chrystal må gå. Jeg synes Suttan er merkelig. Hun spiller vel dum? Selvsagt klikka Erika på henne da hun provoserte og blanda seg bort i det som skjedde med Tom. Erika hadde nervene utenpå, hun burde på fred. Erika kan umulig ha noe å gjøre med advokatsvindel, hvordan i alle dager kunne hun klare å gjøre det? Dessuten så vi alle hvordan Tom oppførte seg mot henne. Hun virker redd ham. 
Synes også Garcelle er hard og frekk. 

 

Endret av Jotun
Skriveleif
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhjo skrev (På 1.7.2022 den 22.45):

Liker IKKE Diana 🙈

Hun er vanskelig å bli klok på. Hun sier ikke så mye heller, bortsett fra et par frekke kommentarer. Tro om hun blir med neste sesong? Og hvorfor er hun med egentlig? Ikke pengene i allefall. Kanskje hun trenger venner? Eller foressten, hun sier hun trivst bedre hjemme. Og der er det jo bra liv og underholdende 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (14 timer siden):

Hun er vanskelig å bli klok på. Hun sier ikke så mye heller, bortsett fra et par frekke kommentarer. Tro om hun blir med neste sesong? Og hvorfor er hun med egentlig? Ikke pengene i allefall. Kanskje hun trenger venner? Eller foressten, hun sier hun trivst bedre hjemme. Og der er det jo bra liv og underholdende 😉

Ser folk på amerikanske forum tror hun er med for å få samboeren sin synging på TV 😅 i håp om å sette fart på karieren hans 🙈 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhjo skrev (Akkurat nå):

Ser folk på amerikanske forum tror hun er med for å få samboeren sin synging på TV 😅 i håp om å sette fart på karieren hans 🙈 

Tenker litt det samme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (På 10.8.2022 den 14.02):

Av alle fruene som er med nåværende RHOBV så liker jeg best Garcelle. 

Synes også Denise Richards var underholdene. 

Lisa Vanderpump bar mye av serien i de tidligere sesongene. 

Enig i alt dette! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diana er vanskelig og bli klok på, men jeg liker at hun er med i serien fordi hun er litt annerledes. Har prøvd og Google om hallikvirksomhet og alt dette alle vet , men finner ingenting. Sutton virker klin gæern. Tror hun er veldig bortskjemt og ikke vant med og ha venninner, ihvertfall ikke sterke venninner. Chrystal er bare kjedelig, hun kan de droppe for min del. Favorittene mine er Lisa og kyle. Ser at kyle er god på og konfrontere og sette i gang drama.. det er Lisa også, men hadde vi sett på uten drama? De er jo de, slik jeg ser det  som er involvert i minst direkte selv ( sammen med garcelle ) men drar andres dritt litt fram. Digger latteren til kyle med fjortisfnising. Erika har ikke en personlighet jeg liker, men spennende og følge. Aner ikke om fylla hennes er skuespill, men hvorfor drite seg ut med vilje? For bonus eller for og få være med videre 🤷‍♀️ Antar hun trenger penger. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate så frekk og irriterende hun der Sutton er! Ikke rart de ikke liker henne. Nå da det var i ferd med å roe seg i selskapet, måtte hun ut av det blå måtte hun atter igjen bable om at hun skulle være vitne i Tom og Erika sin skilsmissse. Hun har fått klar beskjed om å ligge unna! Dette har hun ingenting med? Tenk deg selb om hun hadde blandet seg inn DIN skilsmisse. Hun skulle liksom få frem at Erika var en byrde for dem alle. Og der dreit hun seg som vanlig ut, det var Sutton selv som engasjerte seg, kalla inn hemmelig møte for å si at Erika satte dem i dårlig lys, der ingen var enige i det. Hva med empati? Jøje meg som Erika ellers får kjørt seg med advokater, rettsaker og en surrete gamle ektemann som tidligere var psykisk dominerende. 
Og så har du Garcell som bruker all sin tid på å finne feil hos Erika.  Frekk og spydig mot henne. De rotter seg sammen mot Erika. Har de ikke noe annet å bidra med i denne serien?

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett siste episode ennå men merker jeg og du er HELT uenige @Jotun 😄 Rart man kan se på samme serie og ha så forskjellig oppfatning av hva som skjer og folkene :)

 

Edit: Mente siste episode såklart, ikke siste sesong, har sett alt opp til siste episode😄

 

Endret av SoftKitty
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (2 timer siden):

Har ikke sett siste sesong ennå men merker jeg og du er HELT uenige @Jotun 😄 Rart man kan se på samme serie og ha så forskjellig oppfatning av hva som skjer og folkene :)

 

Haha! Ja, skikkelig engasjerende den serien. Og tenk på alt som blir klipt som vi ikke ser 😊 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (5 timer siden):

Fy flate så frekk og irriterende hun der Sutton er! Ikke rart de ikke liker henne. Nå da det var i ferd med å roe seg i selskapet, måtte hun ut av det blå måtte hun atter igjen bable om at hun skulle være vitne i Tom og Erika sin skilsmissse. Hun har fått klar beskjed om å ligge unna! Dette har hun ingenting med? Tenk deg selb om hun hadde blandet seg inn DIN skilsmisse. Hun skulle liksom få frem at Erika var en byrde for dem alle. Og der dreit hun seg som vanlig ut, det var Sutton selv som engasjerte seg, kalla inn hemmelig møte for å si at Erika satte dem i dårlig lys, der ingen var enige i det. Hva med empati? Jøje meg som Erika ellers får kjørt seg med advokater, rettsaker og en surrete gamle ektemann som tidligere var psykisk dominerende. 
Og så har du Garcell som bruker all sin tid på å finne feil hos Erika.  Frekk og spydig mot henne. De rotter seg sammen mot Erika. Har de ikke noe annet å bidra med i denne serien?

Sutton blir jo bare verre og verre, hun topper seg selv for hver episode. Skjønner ikke hva garcelle forsvarer henne for, men hun er jo den eneste hun ikke har kranglet med. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene på jodel sier at Rinna og Diana skal ut neste sesong, og at Brandi + en annen original kommer inn igjen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhjo skrev (På 20.8.2022 den 23.57):

Ryktene på jodel sier at Rinna og Diana skal ut neste sesong, og at Brandi + en annen original kommer inn igjen! 

OMG!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet når de neste episodene på sesong 12 blir lagt ut på tv2play? Kommer opp "neste episode" og trailer på den i slutten av episode 15, men dukker ikke opp noen fler episider hos meg hvertfall🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crossfitter skrev (1 time siden):

Noen som vet når de neste episodene på sesong 12 blir lagt ut på tv2play? Kommer opp "neste episode" og trailer på den i slutten av episode 15, men dukker ikke opp noen fler episider hos meg hvertfall🤔

Torsdag morgen kl 8. Vil du ha med norsk tekst må du vente til ca 17/18 torsdag ettermiddag.

De slippes hver onsdag kveld i USA.

Du kan se sendetider for alle Bravo-showene her: https://www.bravotv.com/the-real-housewives-of-beverly-hills

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hatsumomo skrev (14 timer siden):

Det Aspen opplegget, for en gjeng drittunger. Skulle tro de var 14 år hele gjengen 🙄

Enig. Noen verre enn andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bra vilt med gjengen der inne! Hvorfor i alle dager gnåler noen av dem om øredobber og rettsak til Erika? Nå må de gi seg! Skjønner de ikke hvordan Erika har det?? Tenk på alt hun tapt?? På alle mulige måter. 

Skjønner hun blir forbanna, men hun ordlegger seg ofte feil desverre. Men jeg tror det er fordi hun går og tar seg sammen hvert minutt, det koker i hodet. (Søren, kom ikke på navna til de andre, bare Sutton  :) )

Og det der Instagram-greiene er bare pinlig komisk. Kyle legger ikke temaet ned, hun vet jo hva som skjer?? Ser at de egentlig bare har lyst å slappe av i sofaen etter reisen, men neida! Her må det krangles!

 (Kom på navna nå, Garcelle, Chrystal og Sutton er de som graver og snakker om øredobber og rettsak)

Endret av drivhus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...