Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leopard skrev (8 timer siden):

Jeg har begynt på Orange County-gjengen nå. Sett 3 episoder til nå, synes damene som er med virker kjedelige/like og har lite personlighet? Pleier som regel å få meg en favoritt eller to allerede etter en episode, men ikke her. 

Blir kanskje bedre etterhvert?

Har du startet fra første sesong? Tar noen sesonger før det begynner å bli bra. Og det blir det! Orange County er min favoritt av Real Housewives-seriene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jannihj92 skrev (6 minutter siden):

Har du startet fra første sesong? Tar noen sesonger før det begynner å bli bra. Og det blir det! Orange County er min favoritt av Real Housewives-seriene. 

Enig. Men, de tidligere sesongene er morsommere enn de seneste. 
 

Disse er noen gærne damer som virkelig har laget god underholdning. Mye drama 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jannihj92 skrev (43 minutter siden):

Har du startet fra første sesong? Tar noen sesonger før det begynner å bli bra. Og det blir det! Orange County er min favoritt av Real Housewives-seriene. 

Nei, jeg gadd ikke se fra starten😋. Jeg prøvde men første sesong var jo fra 2006 eller noe og jeg orker ikke den elendige grafikken som er fra den tiden 

Endret av Leopard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid veldig vondt i magen av å se på dem...men jeg fortsetter. Jeg tror det feiler meg noe, doktor. :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til ny sesong kommer. Har lest noen artikler, også følger jeg alle på insta. Det virker å bli litt drama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...


 

Trailer for sesong 12 er kommet!!! Begynner 11. mai, tipper det kommer natt til 13. mai i Norge, da TV2 play har sendt nye episoder av RHOBH på fredager tidligere :)

Endret av mhjo
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
mhjo skrev (1 minutt siden):


 

Trailer for sesong 12 er kommet!!! Begynner 11. mai, tipper det kommer natt til 13. mai i Norge, da TV2 play har sendt nye episoder av RHOBH på fredager tidligere :)J

Jeg må nok vente lenger før det kommer på Tv3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som hører hvem de to første stemmene er i traileren?? «Why are you doing this to me»?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhjo skrev (3 timer siden):

Er det noen av dere som hører hvem de to første stemmene er i traileren?? «Why are you doing this to me»?

Værsågod😁 Kun én ny frue.

Screenshot_20220407-232010_Instagram.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mhjo skrev (9 timer siden):

Er det noen av dere som hører hvem de to første stemmene er i traileren?? «Why are you doing this to me»?

Sikkert Kyle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (7 timer siden):

Værsågod😁 Kun én ny frue.

Screenshot_20220407-232010_Instagram.jpg

Ja, vet det. Er også en ny «friend of» Garcelle, exen til Will Smith. 🙂 

Men tror ikke det er noen av de som sier det første som blir sagt introen 🤷🏽‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (2 timer siden):

Sikkert Kyle. 

Synes nesten det høres ut som en gråtende Lisa Rinna, men mulig det er Kyle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mhjo skrev (2 timer siden):

Synes nesten det høres ut som en gråtende Lisa Rinna, men mulig det er Kyle

Mulig det, men når Kyle gråter så høres stemmes hennes veldig pipete. Rinna får en mørkere stemme.

 

Det er bare gjetning fra min side, men jeg får alltid gåsehud hver gang Kyle begynner å suppe. Det fikk jeg da jeg hørte stemmen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (8 minutter siden):

Mulig det, men når Kyle gråter så høres stemmes hennes veldig pipete. Rinna får en mørkere stemme.

 

Det er bare gjetning fra min side, men jeg får alltid gåsehud hver gang Kyle begynner å suppe. Det fikk jeg da jeg hørte stemmen😅


Ja, det er sant! Blir spennende å se. Ser sesong 9 akkurat nå, igjen - for tusende gang, i vente på nye sesongen 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger alle damene på insta. Erika har lagt ut story av at hun kaster Garcelle sin bok i søppla….. Blir spennende å se hva som skjer fremover

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med søsteren til Kyle? Har ikke sett serien på mange år, husker bare at det var litt drama og at hun gikk ut av serien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...