Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Meadow skrev (15 minutter siden):

Synes det kunne vært litt mer tv-tid til Mauricio :rodmer:

Ja, han er kjekk. Virkelig 👍👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er greia mellom Kathy og Kyle, de er jo virkelig etter hverandre.
Ene øyeblikket sitter Kathy der og retter på Kyle om at hun ikke må banne (altså, er dette voksne kvinner eller småunger?) og i det andre øyeblikket latterliggjør Kyle hele tiden Kathy for det minste ting, fra tequila til skovalg. Merkelige søstre.
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det går reprise av fruene på tv3 for tiden av den siste sesong som gikk i vinter. 
 

Vil det si at nye kommer snart? Noen som vet?0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (På 9.9.2022 den 1.07):

Nå er det bra vilt med gjengen der inne! Hvorfor i alle dager gnåler noen av dem om øredobber og rettsak til Erika? Nå må de gi seg! Skjønner de ikke hvordan Erika har det?? Tenk på alt hun tapt?? På alle mulige måter. 

Skjønner hun blir forbanna, men hun ordlegger seg ofte feil desverre. Men jeg tror det er fordi hun går og tar seg sammen hvert minutt, det koker i hodet. (Søren, kom ikke på navna til de andre, bare Sutton  :) )

Og det der Instagram-greiene er bare pinlig komisk. Kyle legger ikke temaet ned, hun vet jo hva som skjer?? Ser at de egentlig bare har lyst å slappe av i sofaen etter reisen, men neida! Her må det krangles!

 (Kom på navna nå, Garcelle, Chrystal og Sutton er de som graver og snakker om øredobber og rettsak)

Skjønner ikke jeg heller. Hvis de er så ivrige på hjelpe de potensielle ofrene til tom, kan de vel bare sette i gang med og donere øredobber selv? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 9.9.2022 den 19.50):

Hva er greia mellom Kathy og Kyle, de er jo virkelig etter hverandre.
Ene øyeblikket sitter Kathy der og retter på Kyle om at hun ikke må banne (altså, er dette voksne kvinner eller småunger?) og i det andre øyeblikket latterliggjør Kyle hele tiden Kathy for det minste ting, fra tequila til skovalg. Merkelige søstre.
 

Er ikke det er sånn søskengreie? Synes det er litt morsomt med de skoene og vesken. Hvis hun hadde hatt dårlig råd, hadde det ikke vært morsomt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sen ve ben said:

Jeg ser at det går reprise av fruene på tv3 for tiden av den siste sesong som gikk i vinter. 
 

Vil det si at nye kommer snart? Noen som vet?0

Det er nye episoder som ruller og og går nå :) Sesong 12.
De blir lagt ut fortløpende på Hulu/tv2 play, når TV3/viaplay får lisens til å sende er jeg usikker på

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/9/2022 at 1:07 AM, drivhus said:

Nå er det bra vilt med gjengen der inne! Hvorfor i alle dager gnåler noen av dem om øredobber og rettsak til Erika? Nå må de gi seg! Skjønner de ikke hvordan Erika har det?? Tenk på alt hun tapt?? På alle mulige måter. 

Skjønner hun blir forbanna, men hun ordlegger seg ofte feil desverre. Men jeg tror det er fordi hun går og tar seg sammen hvert minutt, det koker i hodet. (Søren, kom ikke på navna til de andre, bare Sutton  :) )

Og det der Instagram-greiene er bare pinlig komisk. Kyle legger ikke temaet ned, hun vet jo hva som skjer?? Ser at de egentlig bare har lyst å slappe av i sofaen etter reisen, men neida! Her må det krangles!

 (Kom på navna nå, Garcelle, Chrystal og Sutton er de som graver og snakker om øredobber og rettsak)

Enig med deg her, jeg har mye forståelse for Erika, samtidig som jeg tenker at hu av og til må holde kjeft og bare si "Vet dere hva, uansett hva jeg sier eller gjør, så blir det feil" - for det er nettopp det som skjer. 

Garcelle og gjengen er nok veldig nysgjerrig, for de leser og hører endel sladder. Den tom girardi saken er stor og tung, og jeg har blitt regelrett sjokkert når man graver i dokumentene og informasjonen som kommer frem i rettsaken.. At Erika visste noe, det tror jeg ikke. At hun burde skjønt/forstått/undersøkt litt/ikke tenkt at mannen min er rik og jeg gidder ikke å bry meg, så absolutt - men dette er hollywood og rikmannsfolk - så jeg klarer ikke å sette meg inn i tankegangen.
OGSÅ har man nok fått litt pekepinn fra produksjonen at man skal prate litt om sladderet som dukker opp rundt de som er med i serien 

 

Sitter som limt til skjermen hver gang det kommer ny episode, for dette er både spennende og sykt 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg blir frustrert av Erika 🤯

Jeg skjønner jo at hun bare prøver å redde sitt eget skinn. Men det som er problematisk for meg, og de fleste andre vil jeg tro, er jo at det  nå en gang er en realitet at hele "popkarrieren" hennes, privatflyene, yachtene, smykkene, klærne, all luksus hun har levd, har til en stor grad blitt finansiert av stjålne penger. En halv milliard dollar tror de at har blitt stjålet, svindlet etc.

Endel av dem til og med fra foreldreløse barn i Indonesia, brannoffere, damer som har hatt brystkreft ...

Alle advokater som driver med erstatningssøksmål, har en egen konto der erstatninger blir betalt inn fra de som har blitt dømt til å betale erstatning. Pengene skal så gå til å betale utgifter i forbindelse med søksmålet, advokatenes salær og så resten rett til de som er tilkjent pengene.

Men Tom har altså brukt denne kontoen som sin egen, noe som selvsagt er strengt forbudt. Øredobbene det har vært så mye snakk om, er betalt rett fra denne kontoen. Så de er det 100 % offerene som har betalt for 🤮

 

Så, selv om det skulle være tilfelle at hun ikke skulle ha ant noe om hva som skjedde, så står det faktum igjen:

Han har holdt på med dette i flere tiår. Nesten all luksus som hun skryter så av, er betalt med stjålne penger.

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om hva som skjedde mellom Kathy Hilton og Lisa Rhinna? 

Føler Lisa overdriver Kathy oppførsel og hva hun sa til de andre i gruppa. 

Veldig tydelig at Kathy og Kyle har ett veldig dysfunksjonelt søsken forhold og det har pågått i mange år. Vi får jo bare se en liten dråpe av hva som har skjedd mellom dem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (2 timer siden):

Hva tenker dere om hva som skjedde mellom Kathy Hilton og Lisa Rhinna? 

Føler Lisa overdriver Kathy oppførsel og hva hun sa til de andre i gruppa. 

Veldig tydelig at Kathy og Kyle har ett veldig dysfunksjonelt søsken forhold og det har pågått i mange år. Vi får jo bare se en liten dråpe av hva som har skjedd mellom dem. 

Jeg tror på Rinna her. 

For ellers hadde dette utbruddet til Kathy blitt vist på showet. Men det er så ille at Kathy antagelig har tatt steg mot Bravo for at dette faktisk ikke får bli vist. For dette ble garantert filmet.

Det sier meg at det må ha vært ganske ille

Endret av Hatsumomo
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Valyria83 said:

Hva tenker dere om hva som skjedde mellom Kathy Hilton og Lisa Rhinna? 

Føler Lisa overdriver Kathy oppførsel og hva hun sa til de andre i gruppa. 

Veldig tydelig at Kathy og Kyle har ett veldig dysfunksjonelt søsken forhold og det har pågått i mange år. Vi får jo bare se en liten dråpe av hva som har skjedd mellom dem. 

 

15 hours ago, Hatsumomo said:

Jeg tror på Rinna her. 

For ellers hadde dette utbruddet til Kathy blitt vist på showet. Men det er så ille at Kathy antagelig har tatt steg mot Bravo for at dette faktisk ikke får bli vist. For dette ble garantert filmet.

Det sier meg at det må ha vært ganske ille

Jeg også tror på Rinna her. Jeg har ingen vanskeligheter med å tro at Kathy kan ha sine problemer, og ei heller at hu er en mektig kvinne som har tatt steg mot Bravo for å ikke vise det som er filmet offentlig. 

Det at Kathy og Kyle har ett komplisert søskenforhold er også vanskelig, og jeg skjønner godt at Kyle må svelge unna en del kameler. At Rinna presser på at de skal "ordne ordentlig opp" er jo hennes opplevelse av det, men synes hu burde respektere Kyle om hu sier at hu ikke orker å rippe opp i det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på en eneste av de damene der. Har akkurat sett en episode hvor de har samling, den første av fire, og de krangler og skriker så busta fyker. Om jeg fikk alle penger i verden for å gjøre det, så hadde jeg aldri satt mine ben i den gjengen der. De er ren gift....men det er jobben deres også, for de lever av den serien. Kanskje er det roller som er utlevert i det stille, kanskje ikke, men noen fryktelige utgaver av kvinnearten er de alle som en. De har det altfor godt i livet. Bortskjemte fruer som har lite kontakt med virkeligheten! :jolie: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

*snip*

men noen fryktelige utgaver av kvinnearten er de alle som en. 

Det var harde ord. Jeg er uenig i mange av prioriteringene deres, men fra det til å mene at de er fryktelige utgaver av kvinnearten synes jeg blir litt ufint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (1 time siden):

Det var harde ord. Jeg er uenig i mange av prioriteringene deres, men fra det til å mene at de er fryktelige utgaver av kvinnearten synes jeg blir litt ufint.

Mulig det, men jeg syns at det passer på dem alle sammen, med venninneprat en til en og sammen i flokk. De ser ut som de flotteste verdenskvinner, men hver gang de samles og åpner munnen, da er det reprise på alle gamle krangler med en gang. De blir aldri ferdige med ting. Hver minste detalj skal tas i reprise, alltid er det noen som blir veldig snurt, uansett hvor de er så starter de høylytt krangel, spiller ingen rolle om de er i fine butikker og skal handle, restauranter, reiser til flotte hoteller eller byer hvor alt virkelig er klasse, spiller ingen rolle hvem eller hvor mange mennesker det er rundt dem: de bryr seg ikke det minste og ødelegger samværet for alle andre rundt seg. Det ser for meg ikke ut til at de klarer å stagge seg i det hele tatt og baksnakking er helt vanlig hele tiden. Neste gang de samles så sier en av dem at "du sa at...bla...bla...bla..." og så gir de videre fortrolige opplysninger og outer hvem som helst. De har invitert til så mange bespisninger hjemme hos seg selv, alle sammen, og de har anstrengt seg med kokker og utsmykninger og mange retters god mat...men det går ikke lang tid før krangel er i gang. Voksne damer må en kunne forvente ganske mye mere av syns jeg. 

Alle disse husfruene uansett hvor de bor, er av det samme slaget. Trøbbel, trøbbel og trøbbel... 
Tenk så hyggelig de kunne hatt det sammen. Tenk hva de kunne ha pratet om av ting utenfor dem selv, istedenfor å gjøre som de alltid gjør. 
Tenk hva de kunne ha gjort av gode gjerninger for folk som virkelig ikke har nåla i veggen. Mulighetene er mange, men de velger å kjøpe seg enda noen rådyre ting som de absolutt ikke trenger og de kaster bort pengene på bling-bling-tull og dyre behandlinger/vedlikehold av kroppene sine. Nei, jeg liker ikke mentaliteten de har, eller livene de lever. Bortskjemte til fingerspissene er de og de syns at alt er bare slik det skal være og jeg hadde ikke stolt på noen av dem, for verbalt så slenger de ut dolker i ryggen på hvem som helst, uten å mukke. Slik oppfører ikke venner seg. Slikt blir det krig av. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Mulig det, men jeg syns at det passer på dem alle sammen, med venninneprat en til en og sammen i flokk. De ser ut som de flotteste verdenskvinner, men hver gang de samles og åpner munnen, da er det reprise på alle gamle krangler med en gang. De blir aldri ferdige med ting. Hver minste detalj skal tas i reprise, alltid er det noen som blir veldig snurt, uansett hvor de er så starter de høylytt krangel, spiller ingen rolle om de er i fine butikker og skal handle, restauranter, reiser til flotte hoteller eller byer hvor alt virkelig er klasse, spiller ingen rolle hvem eller hvor mange mennesker det er rundt dem: de bryr seg ikke det minste og ødelegger samværet for alle andre rundt seg. Det ser for meg ikke ut til at de klarer å stagge seg i det hele tatt og baksnakking er helt vanlig hele tiden. Neste gang de samles så sier en av dem at "du sa at...bla...bla...bla..." og så gir de videre fortrolige opplysninger og outer hvem som helst. De har invitert til så mange bespisninger hjemme hos seg selv, alle sammen, og de har anstrengt seg med kokker og utsmykninger og mange retters god mat...men det går ikke lang tid før krangel er i gang. Voksne damer må en kunne forvente ganske mye mere av syns jeg. 

Alle disse husfruene uansett hvor de bor, er av det samme slaget. Trøbbel, trøbbel og trøbbel... 
Tenk så hyggelig de kunne hatt det sammen. Tenk hva de kunne ha pratet om av ting utenfor dem selv, istedenfor å gjøre som de alltid gjør. 
Tenk hva de kunne ha gjort av gode gjerninger for folk som virkelig ikke har nåla i veggen. Mulighetene er mange, men de velger å kjøpe seg enda noen rådyre ting som de absolutt ikke trenger og de kaster bort pengene på bling-bling-tull og dyre behandlinger/vedlikehold av kroppene sine. Nei, jeg liker ikke mentaliteten de har, eller livene de lever. Bortskjemte til fingerspissene er de og de syns at alt er bare slik det skal være og jeg hadde ikke stolt på noen av dem, for verbalt så slenger de ut dolker i ryggen på hvem som helst, uten å mukke. Slik oppfører ikke venner seg. Slikt blir det krig av. 

Det er vel stengt tatt dette de får lønn for.

Overfladiske og grunne - helt klart.

Fryktelige utgaver av kvinnearten - ufint sagt.

 

Endret av Turkis Sau
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror absolutt at Kathy hadde en episode. Spørsmålet er var det så ille så Lisa skulle ha det til. Tror Lisa kan snakke sant når det gjelder det som ble sagt om søsteren Kyle. Er usikker på det som ble sagt om de andre fruene. Tror hun ønsker så sterkt støtte fra fruene at hun smører litt på. 

Lisa Rhinna har en lang historie på seg for å gå etter de andre. 

Hun var jo veninne med Denise Richards i mange år og kunne tydelig se hvor sviktet Denise følte seg av henne. 

Føler Rhinna er en liten slange i denne gjengen. Jeg hadde ikke stolt på alt hun sa. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det Rinna sier virker sannsynlig. Husker hvordan Kathy var i den dokumentaren om Paris, der hun snakket om forbedringsanstalten hun ble sendt på. Jeg tenkte da at hun nok ikke var veldig enkel å ha som mor ... ekstremt opptatt av fasade.

Ellers ser det for meg veldig ut som Kathy blander alkohol og piller, akkurat som Kim gjorde. Hun virker jo helt borte til tider.

Det er sånn bare folk med status kan komme unna med, folk synes det er "søtt" at hun er så "vimsete" - når hun jo bare virker helt ute på piller.

En av dem, jeg husker ikke hvem, hadde en teori om at hun nok er sjalu på Kyle, og bitter over at Mauricio sluttet i familiefirmaet og startet sin egen megasuksess.

Det virker ikke så usannsynlig. Kathys glansdager på Waldorf Astoria begynner å bli noen tiår siden.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting skal Rinna ha da, hvis Kathy Hilton har så mye makt i sirklene hun frekventerer, og de andre damene ikke tør å gå opp mot Kathy pga det, så er nå Rinna ganske så tøff i trynet som kjører på da.

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...