Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 5/26/2022 at 11:13 AM, non_stop said:

Hvorfor i alle dager har de begynt å droppe vignetten helt??? Vignetten var jo det kuleste med hele serien, og det er så lite og gørrkjedelig innhold i serien nå at jeg nekter å tro de hopper over den for å spare tid.

Pleier ikke være vignett på episode 1, den pleier å komme fra episode 2. Aner ikke hvorfor, men er ofte sånn i RH... Taglines er sluppet på nettet så de har spilt inn. 

 

Ang. da Dorit besøkte Kyle så var det visst ikke samme dag/dagen etter basert på dato innbruddet var, når PK faktisk kom hjem fra London osv selv om de sa det i episoden (lest på reddit osv). Skjønner ikke hvorfor de lyver om sånt, de kunne jo bare sagt det var 3 dager etter feks, det ville jo vært det samme det vel... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner jeg begynner å bli irritert på originalene fra RHOBH. Altså Kyle, Lisa Rinna, Erica og Dorit. Egentlig liker jeg de alle, men etter sist episode ble jeg litt klar. Fordi jeg forsto hva Crystal prøvde å si i fra om. Sutton sa selv at hun reagerte dårlig og ba om unnskyldning og forklarte hvorfor hun reagerte slik, men allikevel så skal de presse på. De holdt jo på slik i sesong 9 også, med Erica, og skulle absolutt ha henne til å føle det samme som seg (Kyle og Teddi) angående at Lisa Rinna hadde kledd seg ut som Erica på Farrahween/Halloween og tok for seg Kim. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg blir like irritert på Crystal, jeg. Jeg skjønner at hun prøver å ta opp et poeng som egentlig er fair, nemlig at Kyle og gjengen skaper et meningspoliti i gruppa i måten de slår seg sammen på når de skal diskutere noe, men hun mister så mye legitimitet i måten hun gjør det på. Hun tar opp gamle diskusjoner som selv tidligere har sagt at hun er ferdig med og drar drøye paralleller mellom situasjoner som egentlig er ganske ulike, og ikke minst så synes jeg at måten hun fremstiller Sutton på er ufin. Bare si hva hun har sagt liksom, ikke kom med insinuasjoner.  

I det hele tatt så synes jeg at alle disse diskusjonene bare er et bevis på hvor mye serien har tapt seg. Det er egentlig aldri noen skikkelige storylines lengre, bare masse kverning frem og tilbake der gamle diskusjoner aldri dør. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiffle

Jeg synes det er så teit at de tar opp ting som vi egentlig ikke vet foranledning til og som vi ikke har sett i serien. Eksempel: Det der bordet mellom Lisa Rinna og mannen versus Sutton. Hva er det for noe? Det skjedde lenge før de var i serien. Sånt synes jeg er drittkjedelig. 

Lisa Rinna bidrar ikke med en ting i serien, hun er drittkjedelig i sitt privatliv som ikke er glamorøst heller.  Det var mye kulere før. Før (les LIsa Vanderpump og Yolanda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Erika spilte full, hun hverken snøvlet eller sjanglet. Hun er altfor kontrollert ifht hvordan hun fremstår på tv til å bli drita…

serien har tapt seg🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor går dette? :klo: Trodde det bare gamle var repriser som gikk for tiden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Hvor går dette? :klo: Trodde det bare gamle var repriser som gikk for tiden? 

Tv2 Play 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt henne hun spiller, underholdning var det uansett. Hun tar vel medisin, og det er ingen god kombo med alkohol. Jeg har sett mange drita i min tid som servitør under studiene, men ikke alle snøvler eller mister balanse og blir påvirket slik. Venninna mi med epilepsi kan være skikkelig full uten at det vises, annet enn at hun blekker tidlig og forandrer væremåte og personlighet. Derfor velger jeg å tro at Erika virkelig var full 🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhjo skrev (10 timer siden):

Liker IKKE Diana 🙈

Nei, hun er vanskelig å få tak på! Jeg synes ikke hun passer inn heller. Hun tror hun er mye bedre enn de andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erika jobber jammen hardt for å sørge for at drama gjelder andre og ikke seg selv.

Det ser også rimelig dumt ut at hun ikke tar noe som helst ansvar for at disse stålne pengene har finansiert livet hennes i så mange år ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (På 2.7.2022 den 8.59):

Nei, hun er vanskelig å få tak på! Jeg synes ikke hun passer inn heller. Hun tror hun er mye bedre enn de andre. 

Syntes nivået på hvordan man bruker penger når man er så rik som henne er ganske spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Syntes nivået på hvordan man bruker penger når man er så rik som henne er ganske spesielt.

Måtte google hvor rik hun egentlig er, hun er visstnok god for 300 millioner dollar, 

300 000 000 Amerikansk dollar er lik

2 992 704 000,00 Norske kroner

😳 

Smart å finne seg en rik mann og skille seg fra han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (7 timer siden):

Måtte google hvor rik hun egentlig er, hun er visstnok god for 300 millioner dollar, 

300 000 000 Amerikansk dollar er lik

2 992 704 000,00 Norske kroner

😳

Smart å finne seg en rik mann og skille seg fra han. 

Har lest endel nå om denne damen, og hun er visst ikke god.  En dama som har klørne sine i lugubre greier og et kontaktnettverk som gjør Epstein og hans kontakter til en maur i sammenligning.

Hun og Crystal er visst gode venner, og Crystal har innrømmet at hun jobbet i et eskortebyrå når hun var 17.. bare å google seg videre. Lipstick alley har endel å si om Sanela Diana Jenkins.

Hva som er sant av alt man kan lese om dama er ikke godt å vite.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger at Diana har blitt med! Trenger den type action! 🙏🏻🎉

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere må følge queens of bravo på insta, de legger ut sneakpeaks og diskusjoner! Helt sjokka over oppførseln til diverse damer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 5/29/2022 at 5:20 PM, mhjo said:

Jeg kjenner jeg begynner å bli irritert på originalene fra RHOBH. Altså Kyle, Lisa Rinna, Erica og Dorit. Egentlig liker jeg de alle, men etter sist episode ble jeg litt klar. Fordi jeg forsto hva Crystal prøvde å si i fra om. Sutton sa selv at hun reagerte dårlig og ba om unnskyldning og forklarte hvorfor hun reagerte slik, men allikevel så skal de presse på. De holdt jo på slik i sesong 9 også, med Erica, og skulle absolutt ha henne til å føle det samme som seg (Kyle og Teddi) angående at Lisa Rinna hadde kledd seg ut som Erica på Farrahween/Halloween og tok for seg Kim. 
 

strengt tatt bare Kyle som er OG, men ellers helt enig. Kyle er en shitstirrer av dimensjoner, og ingen manipulerer og sutrer mer enn henne "but thats how I feel!🙄   
 

Har aldri vært en Kyle-fan, men etter at LVP sluttet har alt virkelig gått til hodet på henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/4/2022 at 6:28 AM, anonyma123 said:

Jeg digger at Diana har blitt med! Trenger den type action! 🙏🏻🎉

ehh,,vet du hvem hun er? Fatter ikke at Bravo risikerer å ta med henne og beholde Erica, begge er kriminelle og sjeleløse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonyma123 skrev (På 3.7.2022 den 23.28):

Jeg digger at Diana har blitt med! Trenger den type action! 🙏🏻🎉

Ja, gjør vi det? Trenger vi virkelig en hallik i serien? 

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...