Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er de tidligere sesongene som er de beste. Brandi Glanville var noe for seg selv. Hun laget mye liv i leiren + hun var litt voldelig 🤭

Kjenner jeg blir litt flau over å følge med på denne såpeserien. 🙈 Klarer jo ikke å la det være. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Valyria83 skrev (43 minutter siden):

Er de tidligere sesongene som er de beste. Brandi Glanville var noe for seg selv. Hun laget mye liv i leiren + hun var litt voldelig 🤭

Kjenner jeg blir litt flau over å følge med på denne såpeserien. 🙈 Klarer jo ikke å la det være. 

Haha, jeg også! Men så er det den eneste reality/såpeserien jeg følger med på så da da har jeg ikke så dårlig samvittighet over det, noen guilty pleasures må en ha :nigo:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på Kathy, anyday! MEN jeg tror også at hun mistet besinnelsen, men hvem har ikke gjort det av damene? Erika annenhver episode de to siste sesongene, Rinna selv denne sesongen! Dessuten er dette noe som går igjen hver sesong med Rinna. Yolanda, Kim, Eden, Denise og LVP. Garcelle og Sutton har gått igjennomgå den siste tiden, mest Sutton, men hun prøvde seg litt på Garcelle i forrige sesong.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er ironisk at Lisa Rinna skal være så lite tilgivende, så stygg som hun har vært ved flere anledninger.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathy har jo innrømmet at hun mistet besinnelsen, hun innrømmet også at hun hadde sagt stygge ting om Kyle og at hun hadde åpnet seg fullt og helt til Rinna. Det provoserende er hvor mye Rinna skal slå den døde hesten, når hun selv har mistet besinnelsen utallige ganger på kamera. Hun knuste glass i retning av Kim Richards og har skreket opptil flere av de andre damene i fjeset. Erika mistet besinnelsen i episoden før (og har også gjort det MANGE ganger), og hun ble tilgitt med en gang. Hvor lenge skal de være sinte på Kathy? Erika og Rinna påstår det er en dobbel standart mot dem, når det faktisk er de to som har fått flest sjanser av alle.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (På 1.10.2022 den 19.21):

Er de tidligere sesongene som er de beste. Brandi Glanville var noe for seg selv. Hun laget mye liv i leiren + hun var litt voldelig 🤭

Kjenner jeg blir litt flau over å følge med på denne såpeserien. 🙈 Klarer jo ikke å la det være. 

Hvor kan man se de sesongene? TV2 play og Viaplay har ikke de gamle sesongene..

Dette er min all time quilty pleasure serie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vera skrev (2 timer siden):

Hvor kan man se de sesongene? TV2 play og Viaplay har ikke de gamle sesongene..

Dette er min all time quilty pleasure serie..

Det er jeg litt usikker på. Kanskje Bravo?. Regner med at det koster penger. Dumt at tv2 ikke har alle sesongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, alt er jo regissert og scripta. Skjønner ikke at dere kjøper dette! De får sikkert nærmest et manus før hver episode for at det liksom skal fremstå dramatisk og eksplosivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (3 timer siden):

Hvor kan man se de sesongene? TV2 play og Viaplay har ikke de gamle sesongene..

Dette er min all time quilty pleasure serie..

Strømmetjenesten Hayu  har alle sesongene. Jeg er hektet.. 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at de kommenterer øredobbene når de åpenbart er kjøpt med stjålne penger. Hun fremstår egoistisk og navlebeskuende når hun nekter å gi dem fra seg🤨
 

Synes Rhobh har tapt seg så mye, hver eneste sesong er en såkalt «takedown» mot en. Oppførselen til rinna mot kathy er hårreisende, dette er ikke vanlig oppførsel. Jeg ser på av nysgjerrighet, men liker mye bedre å se på rhoa der de kommer seg videre fra konflikter og dermed får både godstemning og ikke minst progresjon! 
håper de bytter ut Rinna og Erika neste sesong🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (5 timer siden):

Hvor kan man se de sesongene? TV2 play og Viaplay har ikke de gamle sesongene..

Dette er min all time quilty pleasure serie..

 

Franord skrev (1 time siden):

Strømmetjenesten Hayu  har alle sesongene. Jeg er hektet.. 😅

Jepp, og med TVplay-abo får du HAYU gratis. Og der ligger det mye snadder fra mange seirer og sesonger som ikke er på TVplay🤩

Gå inn på din profil på Tv2play, så finner du en Hayu-kode som dy bruker når du laget profil på Hayu.

(Høres nesten ut som jeg jobber for Hay🤭)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (2 timer siden):

 

Jepp, og med TVplay-abo får du HAYU gratis. Og der ligger det mye snadder fra mange seirer og sesonger som ikke er på TVplay🤩

Gå inn på din profil på Tv2play, så finner du en Hayu-kode som dy bruker når du laget profil på Hayu.

(Høres nesten ut som jeg jobber for Hay🤭)

Å shit som jeg elsker Kvinneguiden av og til!! Tusen takk 😁

Nå har jeg startet på sesong 1 og er blown away over hvor unge de var når de startet på denne reisen. Lisa har ikke forandret seg så mye da..men o the everlasting drama 😂

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker hayu 😄 Eller, elsker utvalget, nettsiden er ikke så veldig bra.

Anbefaler Real Houswives of Potomac om man vil se noe nytt istedet for BH :) Og de tidlige sesongene av Atlanta og NY er 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vera skrev (12 minutter siden):

Å shit som jeg elsker Kvinneguiden av og til!! Tusen takk 😁

Nå har jeg startet på sesong 1 og er blown away over hvor unge de var når de startet på denne reisen. Lisa har ikke forandret seg så mye da..men o the everlasting drama 😂

😂❤️

SoftKitty skrev (10 minutter siden):

Elsker hayu 😄 Eller, elsker utvalget, nettsiden er ikke så veldig bra.

Anbefaler Real Houswives of Potomac om man vil se noe nytt istedet for BH :) Og de tidlige sesongene av Atlanta og NY er 

Enig, nettsiden er dårlig bygget, men de har hvertfall tidenes utvalg🤩😅

Anbefaler Southern Charm, og alle sesonger og franchise av Below Deck, pluss Married to medicine Atlanta🍿🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Turkis Sau said:

😂❤️

Enig, nettsiden er dårlig bygget, men de har hvertfall tidenes utvalg🤩😅

Anbefaler Southern Charm, og alle sesonger og franchise av Below Deck, pluss Married to medicine Atlanta🍿🥰

De første sesongene av Southern Charm og Vanderpump Rules er peak dokusåpe-halvscriptet-reality ❤️ (De nyere sesongene er dårlige synes jeg)

Summer House er også ganske gøy, men første sesong er litt rar. 

 

Hayu har forresten også mye rare gamle serier, feks Pretty Wild (kanskje mange har hørt om hvis de så den nye dokumentarserien på Netflix om Bling Ring)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (2 minutter siden):

De første sesongene av Southern Charm og Vanderpump Rules er peak dokusåpe-halvscriptet-reality ❤️ (De nyere sesongene er dårlige synes jeg)

Summer House er også ganske gøy, men første sesong er litt rar. 

 

Hayu har forresten også mye rare gamle serier, feks Pretty Wild (kanskje mange har hørt om hvis de så den nye dokumentarserien på Netflix om Bling Ring)

Så enig!

Jaa, summer house hadde jeg glemt, det er gull🤩  Og den ene sesongen med winter house.

Pretty Wild har jeg ikke sett, takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...