Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HarlemsNocturne skrev (1 time siden):

Hvordan gikk det med søsteren til Kyle? Har ikke sett serien på mange år, husker bare at det var litt drama og at hun gikk ut av serien 


Hun er med i noen episoder her og der, virker som det går greit nå, både mellom dem og ift alkoholen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Ja, jeg har vel sett de fleste av denne serien, bortsett fra enkelte lokale varianter som RH of Johannesburg. Jeg er sleip og laster ned, tar sjanse på at det går bra. Så jeg ser alt ganske rett etter at episoden er kommet ut. 
 

Ser noen nevner Hayu, det har jeg ikke fått til - vil gjerne slippe å laste ned, så om det er en app skal jeg sjekke ut den. 

Min all time favoritt er de tidlige sesongene av New York og New Jersey. Ramona vs Bethenny, og Danielle i NJ.... Herrrrrregud!! Om jeg føler meg litt utafor setter jeg godt på en episode fra 12 år tilbake, skikkelig humørpille..  🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (1 minutt siden):

Heisann! Ja, jeg har vel sett de fleste av denne serien, bortsett fra enkelte lokale varianter som RH of Johannesburg. Jeg er sleip og laster ned, tar sjanse på at det går bra. Så jeg ser alt ganske rett etter at episoden er kommet ut. 
 

Ser noen nevner Hayu, det har jeg ikke fått til - vil gjerne slippe å laste ned, så om det er en app skal jeg sjekke ut den. 

Min all time favoritt er de tidlige sesongene av New York og New Jersey. Ramona vs Bethenny, og Danielle i NJ.... Herrrrrregud!! Om jeg føler meg litt utafor setter jeg godt på en episode fra 12 år tilbake, skikkelig humørpille..  🤪

Hayu tilbyr vel gratis prøveabonnement slik at du kan binge det og se alt ferdig før du må betale. Tror jeg også fikk tilbud om videre gratis periode da jeg sa det opp rett før den gratis prøveperioden gikk ut, men jeg takket uansett nei så mulig jeg husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

appelsinjuice skrev (12 timer siden):

Hayu tilbyr vel gratis prøveabonnement slik at du kan binge det og se alt ferdig før du må betale. Tror jeg også fikk tilbud om videre gratis periode da jeg sa det opp rett før den gratis prøveperioden gikk ut, men jeg takket uansett nei så mulig jeg husker feil.

Koster bare 59,- pr mnd da. Men skjønner ikke hvorfor jeg ikke får kjørt det på tv via Apple TV når jeg ser det på telefonen🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Meadow skrev (På 3.5.2022 den 19.48):

Tv2 play sender sesong 12 fra 12.mai :hoppe:

Hurra!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Sett første episode av ny sesong nå. Tror ikke jeg kommer til å gidde se resten. Synes RHOBH har mistet mye av sin sjarm. Hele stemningen har endret seg. Jeg savner Villa Rosa og Vanderpump og de mer realistiske konfliktene. Nå er det jo bare tull. 

Sånn som den greia mellom Rinna og Sutton, fant de virkelig ikke noe bedre og mer juicy å krangle om i år? Allerede nå vet vi at den klinsjen der kommer til å ligge som en rød tråd gjennom hele sesongen. 

Liker heller ikke hvordan det er blitt så åpenlyst at ting er staget og at damene har fått beskjed om  at nå har det skjedd noe fælt i ditt liv, så ved neste tagning når de andre er kledd i galla så må du komme i chilleklær og sminkeløs. Sånn som Dorit i denne sesongen og Erika i forrige sesong. 

Blir også nesten litt provosert over hvor sassy og idontgiveashit Erika er i denne sesongen. Jeg har alltid likt henne men nå syns jeg hun er usmakelig. Uansett om hun er skyldig eller ikke skyldig så er det mange ofre i denne saken her som fortjener respekt. Hun sitter nå å ler og nærmest hånflirer.

Det er forresten veldig åpenlyst at Sutton er satt inn i serien for å provosere og skape kvalme. Hun fikk selvfølgelig beskjed om å være en selvsentrert egoist når hun gikk inn til Kyle i første episode. Ingen med vettet i behold går inn i noen andres hus (hvor personen du skal besøke sitter å gråter) og oppfører seg sånn. 

Jeg kjenner ikke damene igjen personlighetsmessig. Storhetstiden for denne serien er for lengst forbi. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte gråte en liten skvett av første episode, når PK kom hjem til Dorit. Ikke mye staget det der ❤ 

Egentlig synes jeg det er greit at Sutton blir hengt ut litt når hun snakker dritt om Lisa på andre tv-programmer. Sutton fremstår som ekstremt selvopptatt. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (4 timer siden):

Jeg måtte gråte en liten skvett av første episode, når PK kom hjem til Dorit. Ikke mye staget det der ❤  

Relativt spesielt å overlate ungene til sikkerhetsvaktene for å dra til venninner dagen etter en så traumatisk hendelse da.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopard skrev (4 timer siden):

Sett første episode av ny sesong nå. Tror ikke jeg kommer til å gidde se resten. Synes RHOBH har mistet mye av sin sjarm. Hele stemningen har endret seg. Jeg savner Villa Rosa og Vanderpump og de mer realistiske konfliktene. Nå er det jo bare tull. 

Sånn som den greia mellom Rinna og Sutton, fant de virkelig ikke noe bedre og mer juicy å krangle om i år? Allerede nå vet vi at den klinsjen der kommer til å ligge som en rød tråd gjennom hele sesongen. 

Liker heller ikke hvordan det er blitt så åpenlyst at ting er staget og at damene har fått beskjed om  at nå har det skjedd noe fælt i ditt liv, så ved neste tagning når de andre er kledd i galla så må du komme i chilleklær og sminkeløs. Sånn som Dorit i denne sesongen og Erika i forrige sesong. 

Blir også nesten litt provosert over hvor sassy og idontgiveashit Erika er i denne sesongen. Jeg har alltid likt henne men nå syns jeg hun er usmakelig. Uansett om hun er skyldig eller ikke skyldig så er det mange ofre i denne saken her som fortjener respekt. Hun sitter nå å ler og nærmest hånflirer.

Det er forresten veldig åpenlyst at Sutton er satt inn i serien for å provosere og skape kvalme. Hun fikk selvfølgelig beskjed om å være en selvsentrert egoist når hun gikk inn til Kyle i første episode. Ingen med vettet i behold går inn i noen andres hus (hvor personen du skal besøke sitter å gråter) og oppfører seg sånn. 

Jeg kjenner ikke damene igjen personlighetsmessig. Storhetstiden for denne serien er for lengst forbi. 

Hvor har dere sett første eps`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (1 time siden):

Relativt spesielt å overlate ungene til sikkerhetsvaktene for å dra til venninner dagen etter en så traumatisk hendelse da.

Hun sa jo at de sov og at PKs assistent var der i tillegg til sikkerhetsvakter. Og såvidt jeg har forstått er Dorit og Kyle nesten naboer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Hvor har dere sett første eps`?

På TV2 play

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen til Dorit er så ekkel. Jeg hadde ikke greid å ligge med han uansett hvor mye jeg fikk betalt 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tove15 skrev (2 timer siden):

Mannen til Dorit er så ekkel. Jeg hadde ikke greid å ligge med han uansett hvor mye jeg fikk betalt 

:5: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser mange plasser at folk tror innbruddet er staget, men jeg velger å ikke tro det! Tenker det er litt vel drøye ting å stage. Husker det var på nyhetene i fjor høst også. Det går også rykter om at Sutton også tror det er staget for forsikringssvindel, og at det er derfor hun er så kald. 
 

Jeg fikk ondt i magen og ble veldig rørt over den episoden, synes hun virker traumatisert ❤️ Ingen er SÅ god skuespiller!!! Jeg klarer ikke å tro dette er fake. Jeg hadde nok heller ikke dratt og latt barna være hjemme etter en slik hendelse - tror jeg, men verden er ikke svart/hvit, og vi håndterer ting helt forskjellig og ulikt, og hvem er vi å bestemme hva som er rett og galt?! Ungåelse er heller ikke bra. På en måte er det jo fint å fortsette som før så fort som mulig. Akkurat som da jeg krasja for ett par år siden (fikk sleng på glatta). Det gikk bra med meg. Jeg måtte kjøre med ENGANG for å ikke bli mer redd.
 

Tror det blir en spennende sesong! Har sett litt småstick mellom damene på insta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (På 20.4.2022 den 19.47):

Heisann! Ja, jeg har vel sett de fleste av denne serien, bortsett fra enkelte lokale varianter som RH of Johannesburg. Jeg er sleip og laster ned, tar sjanse på at det går bra. Så jeg ser alt ganske rett etter at episoden er kommet ut. 
 

Ser noen nevner Hayu, det har jeg ikke fått til - vil gjerne slippe å laste ned, så om det er en app skal jeg sjekke ut den. 

Min all time favoritt er de tidlige sesongene av New York og New Jersey. Ramona vs Bethenny, og Danielle i NJ.... Herrrrrregud!! Om jeg føler meg litt utafor setter jeg godt på en episode fra 12 år tilbake, skikkelig humørpille..  🤪

Hva mener du? Man kan jo se alle Real Housewives programmene på tv2play. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hvorfor i alle dager har de begynt å droppe vignetten helt??? Vignetten var jo det kuleste med hele serien, og det er så lite og gørrkjedelig innhold i serien nå at jeg nekter å tro de hopper over den for å spare tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urgh, så lei av at Kyle skal dra opp dritt om Sutton. Var vi ikke ferdig med det forrige sesong? Håper noen klarer å slå hull på boblen til mean girls snart 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende når det ikke er tekstet. Når alle snakker i munnen på hverandre er det ikke like lett å få med seg hva som blir sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (På 17.5.2022 den 16.18):

Hva mener du? Man kan jo se alle Real Housewives programmene på tv2play. 

Ja, jeg har funnet ut det i ettertid. Aldri hatt tv2 play før. Men det skal sies at jeg har sett på RH showene i 12-13 år. De fantes knapt å få tak i på norsk tv før de siste årene.

Endret av klarinetta
Utfyller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...