Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okaki skrev (14 timer siden):

Nå ble jeg ordentlig glad🥳🙏🏻
Og så

mange rykter å lese seg opp på, ble selv sjokka over at barna flyttet til Charlie😳

når man først mimrer om fruene, er den eneste som kun står igjen med styrke og positivitet Kim. De andre har brukt hennes misbruk som storyline i årevis, til og med når hun ikke er med, og hun taler sin sak ryddig og greit hver eneste gang. Hun imponerer meg stort, og elsker rariteten hennes🤩

Kim er syk. Hvis du mener at hun er stabil må du nok se opp igjen alt. Bravo kommer ikke til å ta med en syk person.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maydis8 skrev (1 time siden):

Kim er syk. Hvis du mener at hun er stabil må du nok se opp igjen alt. Bravo kommer ikke til å ta med en syk person.

Det tror jeg de fint kan gjøre. det eneste det handler og er penger og atter penger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (På 27.10.2021 den 15.22):

Dorit har ihvertfall fjernet rhobh fra bioen sin på instagram, så mulig hun bare er en «friend of» i neste sesong.

Det som skjedde med Denise var ren mobbing fra Rinna sin side og direkte vondt å se på.

Nå ble jeg litt trist, jeg liker Dorit 😥Vet mange er uenig med meg men jeg har alltid likt henne. Savner Denise, håper hun kommer inn igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (4 timer siden):

Kim er syk. Hvis du mener at hun er stabil må du nok se opp igjen alt. Bravo kommer ikke til å ta med en syk person.

Ja, hun er syk. Men likevel den eneste som har klart å ta til motmæle mot LVP, Rinna og Brandi. Det står det respekt av. Og jeg har aldri sagt jeg håper hun kommer tilbake, jeg håper bare hun har det bra nå😊

siste episode irriterte det meg grenseløst at Erika avbrøt alle🤯

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (2 timer siden):

Nå ble jeg litt trist, jeg liker Dorit 😥Vet mange er uenig med meg men jeg har alltid likt henne. Savner Denise, håper hun kommer inn igjen.

Ja samme her, selv om hun var irriterende i perioder og aldri kom til poenget når hun snakket så var hun grei å ha med.

Nå som det har vist seg at hun har blitt ranet i eget hjem i dag så er det tvilsomt om hun i det hele tatt blir med i rhobh om det så bare er «friend of». Bravo skulle visstnok begynne innspillingen av neste sesong i dag for å rekke å få med alt vedrørende rettssaken til Erika, men det skal være utsatt mtp den ranet Dorit ble utsatt for i dag - det må jo være sykt traumatiserende, stakkars dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ostekaker skrev (8 timer siden):

Det tror jeg de fint kan gjøre. det eneste det handler og er penger og atter penger.

De gjør ikke det en gang til. Det gikk fryktelig galt sist. De har et etisk ansvar også. Noe de har blitt tydeligere på de siste årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (5 timer siden):

Ja, hun er syk. Men likevel den eneste som har klart å ta til motmæle mot LVP, Rinna og Brandi. Det står det respekt av. Og jeg har aldri sagt jeg håper hun kommer tilbake, jeg håper bare hun har det bra nå😊

siste episode irriterte det meg grenseløst at Erika avbrøt alle🤯

Hun har det bra nå. Hun sier selv at hun ikke skal tilbake på skjermen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare så irritert når Erika sitter og sier "er jeg sint nok nå?" altså hun er jo ikke sint på den måten de etterlyser, hun er sint på DEM... ikke det samme! Hun burde være sint på Tom og på vegne av offerene, det var jo det det ble spurt om. Skjønner ikke om hun er stokk dum eller bare mangler noen empatiske og sosiale evner, at hun ikke klarer å forstå hvordan hun fremstår.. bisart reaksjonsmønster sånn all-over...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke har funnet denne tråden før nå! :roll:  :ler: 
Jeg blir også så irritert på Erika, hun bare unngår å svare på det de spør om, og greier ikke vise at hun bryr seg om andre enn seg selv. Blir ikke klok på henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenguru2016 skrev (På 24.10.2021 den 14.17):

Jeg har likt nesten alle på et tidspunkt. Men etter å ha sett alle sesongene en del ganger nå hehe.. så har jeg innsett at alle er ganske fæle på hver sin måte. Har så mye jeg vil diskutere så tenker det er mest ryddig å begynne med de første sesongene.

Har aldri likt Camille, hun virker bare helt virkelighetsfjern og i sin egen boble. 

Adrienne er utrolig egosentrisk (det er de alle forsåvidt). Måten hun behandlet Taylor etter at det kom frem at hun hadde blitt mishandlet av mannen og mannen tok selvmord var så utrolig kaldt. Hun nektet å tro på henne og mente Taylor skyldte henne en unnskyldning. Og så senere kommer Adrienne ut og påstår at Paul mishandlet henne. Det virket så latterlig og lite troverdig etter at hun ikke hadde noe sympati for Taylor. Hun var så fæl mot Paul også, så hadde heller trodd det var hun som sto for mishandlingen isåfall. 

Synes Brandi er veldig underholdende, men mye av det hun gjør er veldig problematisk. Det var så smålig å fortelle verden at Adrienne og Paul hadde brukt surrogat. Skjønner ikke hvorfor det er noe big deal. Men det er mellom Paul og Adrienne. Var helt latterlig når hun gikk ganske hardt ut mot LVP, for så å gråte og forvente å bli tilgitt og bli bestevenner igjen som om ingenting hadde skjedd. Skjønte veldig godt at LVP ikke var interessert i det. Hun behandlet Joyce veldig dårlig uten noe grunnlag. Jeg synes personlig Joyce var veldig irriterende, men tror Brandi var litt misunnelig fordi hun var vakker og var lykkelig gift. Hun var veldig frekk og kom med rasistiske kommentarer. Og så var det Denise situasjonen. Jeg er veldig usikker på hva jeg tror skjedde der. Men synes måten Brandi håndterte den situasjonen ble helt feil. Det skulle forblitt mellom Brandi, Denise og Aron. 

Hva tenker dere?

 

Hvor fant du de første sesongene? Skulle gjerne sett de 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (12 timer siden):

At jeg ikke har funnet denne tråden før nå! :roll:  :ler: 
Jeg blir også så irritert på Erika, hun bare unngår å svare på det de spør om, og greier ikke vise at hun bryr seg om andre enn seg selv. Blir ikke klok på henne.

Enig, hun har egentlig ikke svart på noe som helst, enten så har hun blitt drillet i hvordan hun skal svare før reunion eller så har hun fått spørsmålene på forhånd slik at hun kunne forberede de diffuse svarene hun har gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnenavn skrev (11 timer siden):

Hvor fant du de første sesongene? Skulle gjerne sett de 

De ligger bl. a ute på Hayu og Netflix.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marvelous skrev (Akkurat nå):

Enig, hun har egentlig ikke svart på noe som helst, enten så har hun blitt drillet i hvordan hun skal svare før reunion eller så har hun fått spørsmålene på forhånd slik at hun kunne forberede de diffuse svarene hun har gitt.

Akkurat dette er jo ikke så rart. I USA er det jo slik at alt du sier kan og vil bli brukt mot deg, så jeg skjønner godt at hun er diffus i svarene. Det skulle jo egentlig bare mangle at hun ikke utleverer alt i en så alvorlig sak i et reality-show.

Jeg vet ikke hvor mye som er sant og ikke i den saken, men jeg har alltid hatt på følelsen av at hun har vært på mange måter veldig underkuet i forholdet til Tom. Det har man jo sett i tidligere sesonger. De få gangene han har deltatt har han som regel sablet henne ned verbalt, mens hun har gjort alt for å forsvare forholdet. At han nå i tillegg visstnok har blitt dement i tillegg til alt annet som har kommet opp, så skjønner jeg at hun er forvirret, presset og usikker. Hvis det som har kommet fram stemmer, selvfølgelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye off-screen drama med innbruddet hos Dorit og Yolanda som har anklaget Zayn for å slå til henne. Det er vel liten sjanse for at Yolanda kommer tilbake, men lov å håpe 😀

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun sett de 3-4 siste sesongene, men jeg liker Rinna best faktisk.

Syntes hun er gøyal, det er liksom drama rundt alt hun gjør og det er jo derfor vi ser på serien? Pga dramaet? Om hun egentlig er falsk eller ei, gjør ikke så mye for min del. Kan jo ikke ta den serien for noe annet enn at det er scripta mye av det vi ser.

Denise syntes jeg var en av de kuleste og chilleste damene der, laffet rundt i olabuksa og var ganske naturlig, snakket om sex og ga av seg selv. Så synd hun røk ut.

Kjipt med Vanderpump, syntes hun var artig på showet. 

Kyle, Dorit, Garcelle, Teddi, Crystal syntes jeg er/var kjedelige innslag, mens Sutton er det definitivt noe med. Og det var en her tidligere i tråden som mente hun kunne være høytfungerende autist? Det tror jeg så absolutt på. Bare ser av sist eps (følger serien på Tv3) i middagseps hos Rinna med spaghettien, at hun virker rett og slett som hun ikke forstår de sosiale kodene, veldig følsom og har en måte å feste blikket på som jeg syntes er gjenkjennende for en på autismespekteret. 

Og hva er greia med Kathy Hilton sitt ansikt? Hun ser jo ikke ut som hun har mimikk i ansiktet i det hele tatt, stivt som juling. Jeg klarer ikke se vekk fra det ansiktet når hun viser seg, rent fascinert over at man kan ødelegge et ansikt så mye.

Erika har jeg et av og på forhold om hvordan jeg syntes hun er. I starten syntes jeg hun var litt frisk og freidig, nå er jeg usikker på hvor mye som er spill og fanteri, så jeg klarer ikke helt sette fingeren på hva jeg syntes om henne.

Er klar over at det ligger mange av de gamle sesongene på Netflix, så tenkte jeg skulle ta meg en gjennomgang av dem på et tidspunkt. Sikkert mye "snadder" å se gjennom der 😄

Hadde forøvrig vært kult om Kris Jenner dukket opp som en av husfruene fast, ettersom de selv har lagt ned sitt eget show.. lov å håpe?

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Jeg har kun sett de 3-4 siste sesongene, men jeg liker Rinna best faktisk.

Syntes hun er gøyal, det er liksom drama rundt alt hun gjør og det er jo derfor vi ser på serien? Pga dramaet? Om hun egentlig er falsk eller ei, gjør ikke så mye for min del. Kan jo ikke ta den serien for noe annet enn at det er scripta mye av det vi ser.

Denise syntes jeg var en av de kuleste og chilleste damene der, laffet rundt i olabuksa og var ganske naturlig, snakket om sex og ga av seg selv. Så synd hun røk ut.

Kjipt med Vanderpump, syntes hun var artig på showet. 

Kyle, Dorit, Garcelle, Teddi, Crystal syntes jeg er/var kjedelige innslag, mens Sutton er det definitivt noe med. Og det var en her tidligere i tråden som mente hun kunne være høytfungerende autist? Det tror jeg så absolutt på. Bare ser av sist eps (følger serien på Tv3) i middagseps hos Rinna med spaghettien, at hun virker rett og slett som hun ikke forstår de sosiale kodene, veldig følsom og har en måte å feste blikket på som jeg syntes er gjenkjennende for en på autismespekteret. 

Og hva er greia med Kathy Hilton sitt ansikt? Hun ser jo ikke ut som hun har mimikk i ansiktet i det hele tatt, stivt som juling. Jeg klarer ikke se vekk fra det ansiktet når hun viser seg, rent fascinert over at man kan ødelegge et ansikt så mye.

Erika har jeg et av og på forhold om hvordan jeg syntes hun er. I starten syntes jeg hun var litt frisk og freidig, nå er jeg usikker på hvor mye som er spill og fanteri, så jeg klarer ikke helt sette fingeren på hva jeg syntes om henne.

Er klar over at det ligger mange av de gamle sesongene på Netflix, så tenkte jeg skulle ta meg en gjennomgang av dem på et tidspunkt. Sikkert mye "snadder" å se gjennom der 😄

Hadde forøvrig vært kult om Kris Jenner dukket opp som en av husfruene fast, ettersom de selv har lagt ned sitt eget show.. lov å håpe?

Enig i at Rinna er entertaining, men skulle ønske hun fikk en god dose karma. Hun slipper alltid så lett unna for en eller annen merkelig grunn selvom hun står for mye av det verste som har skjedd. Vil se hun bli grillet heheh

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenguru2016 skrev (Akkurat nå):

Enig i at Rinna er entertaining, men skulle ønske hun fikk en god dose karma. Hun slipper alltid så lett unna for en eller annen merkelig grunn selvom hun står for mye av det verste som har skjedd. Vil se hun bli grillet heheh

Hun ble da ganske godt grillet i sesong 7, trengt inni et hjørne på en fest, med øyne som så ut som et dyr fanget fast i lysene til en bil ang Kim Richards «close to death» historien 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Hun ble da ganske godt grillet i sesong 7, trengt inni et hjørne på en fest, med øyne som så ut som et dyr fanget fast i lysene til en bil ang Kim Richards «close to death» historien 😂

Hun sto allerede i hjørnet og ble bare spurt om hun hadde sagt det eller ikke. Så påsto hun at hun ikke hadde sagt det så begynte hun å grine og si at hun ville hjem til familien sin. Helt latterlig. Kan ikke huske at de andre gjorde så mye mer ut av det etter det, bortsett fra Kim som ingen backer noensinne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenguru2016 skrev (Akkurat nå):

Hun sto allerede i hjørnet og ble bare spurt om hun hadde sagt det eller ikke. Så påsto hun at hun ikke hadde sagt det så begynte hun å grine og si at hun ville hjem til familien sin. Helt latterlig. Kan ikke huske at de andre gjorde så mye mer ut av det etter det, bortsett fra Kim som ingen backer noensinne. 

Nei, det kan nok være hun slipper unna mye greier.. men festlig er hun 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...