Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Maranta skrev (18 timer siden):

Jeg syns dette er mer alvorlig enn da Dorinda fikk sparken fra NY fordi hun hadde anger issues.

Var det derfor hun fikk sparken? Hun var da ikke noe verre temperamentsmessig enn mange av de andre. Feks hun Teresa fra New Jersey, og hun Leann (?) fra Dallas. 

Jeg var sikker på at Dorinda fikk sparken på grunn av helt andre ting. I ene reunionsendingen ble det jo sagt mellom linjene blant flere av damene at Dorinda drev med kokain. Pluss at hun hele tiden drakk seg så sanseløs at de måtte legge subtitles på henne for det var umulig å skjønne det hun sa. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

non_stop skrev (1 time siden):

Var det derfor hun fikk sparken? Hun var da ikke noe verre temperamentsmessig enn mange av de andre. Feks hun Teresa fra New Jersey, og hun Leann (?) fra Dallas. 

Jeg var sikker på at Dorinda fikk sparken på grunn av helt andre ting. I ene reunionsendingen ble det jo sagt mellom linjene blant flere av damene at Dorinda drev med kokain. Pluss at hun hele tiden drakk seg så sanseløs at de måtte legge subtitles på henne for det var umulig å skjønne det hun sa. 

Som jeg skrev i innlegget du siterte, det er slik jeg har forstått det. Hun hadde anger issues, var en mean drunk og var vanskelig å jobbe med. For alt jeg vet kan det godt ha vært andre årsaker. Jeg følger BH OG NY, ingen av de andre seriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maranta skrev (3 minutter siden):

Som jeg skrev i innlegget du siterte, det er slik jeg har forstått det. Hun hadde anger issues, var en mean drunk og var vanskelig å jobbe med. For alt jeg vet kan det godt ha vært andre årsaker. Jeg følger BH OG NY, ingen av de andre seriene.

Men når man ser på Dorinda sine sesonger så er hun ikke så ille. I mine øyner så er hun bare brutal ærlig. Dumt hun ikke klarte det uten å drikke seg full.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (6 timer siden):

Var det derfor hun fikk sparken? Hun var da ikke noe verre temperamentsmessig enn mange av de andre. Feks hun Teresa fra New Jersey, og hun Leann (?) fra Dallas. 

Jeg var sikker på at Dorinda fikk sparken på grunn av helt andre ting. I ene reunionsendingen ble det jo sagt mellom linjene blant flere av damene at Dorinda drev med kokain. Pluss at hun hele tiden drakk seg så sanseløs at de måtte legge subtitles på henne for det var umulig å skjønne det hun sa. 

 

Maranta skrev (4 timer siden):

Som jeg skrev i innlegget du siterte, det er slik jeg har forstått det. Hun hadde anger issues, var en mean drunk og var vanskelig å jobbe med. For alt jeg vet kan det godt ha vært andre årsaker. Jeg følger BH OG NY, ingen av de andre seriene.

Dorinda var visst mye mer opphengt i Tinsley enn det som ble vist, var visst derfor produksjonen lot henne dra midt i sesongen. Håper Dorinda kommer tilbake når hun har det bedre, jeg savner henne veldig😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (12 timer siden):

 

Får bare opp sesong 11 på Viafree.. Det er netflix som ligger etter med kun 5 sesonger. På appen til Hayu så ligger alle sesongene fra alle RH byene.

Ja, viafree måtte ta bort serien for ett års tid siden, og sender det ikke før de får rettigheter til det, og derfor er det bare sesong 11 der. Før var det flere. Er glad for at jeg endelig får se. Bruker ikke apper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (14 minutter siden):

 

Dorinda var visst mye mer opphengt i Tinsley enn det som ble vist, var visst derfor produksjonen lot henne dra midt i sesongen. Håper Dorinda kommer tilbake når hun har det bedre, jeg savner henne veldig😊

 

Ah det gir mening. Synes slutten på den sesongen var veldig merkelig. Måten hun angrep henne på, og Tinsley var jo en av de som gjorde minst ut av seg og laget jo egentlig aldri noe kvalme. Så jeg forsto ikke helt det der. 

Jeg savner også Dorinda, hun er jo en morsom dame og det var så koselig med juleepisodene fra Berkshires 🥰. MEN, å få henne rasende med alkohol innabords unner jeg virkelig ingen, hun blir jo helt sort i øynene og mister det helt 😳😳😳😳. Virker som datteren hennes er mye mer voksen og mer fornuftig enn henne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L'Eau D'Issey skrev (2 timer siden):

Det var en litt av en historie Erika hadde og fortelle Kyle.. Denne gangen også.

Hahaha ja!! Høres jo helt merkelig ut, og at det har skjedd enda en bilulykke? Og at det hadde snødd i LA og at sønnen hadde rullet rundt med bilen sin fem ganger når han skulle hjelpe faren med innbruddet? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (4 timer siden):

Det var en litt av en historie Erika hadde og fortelle Kyle.. Denne gangen også.

Ja, det slutter aldri å sjokkere meg hvordan hun forteller disse historiene. Hun har stengt av følelsesregisteret sitt helt. Kanskje er det en beskyttelsesmekanisme? Jeg vet ikke, men hun takler det hvertfall veldig dårlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rægs skrev (2 timer siden):

Hahaha ja!! Høres jo helt merkelig ut, og at det har skjedd enda en bilulykke? Og at det hadde snødd i LA og at sønnen hadde rullet rundt med bilen sin fem ganger når han skulle hjelpe faren med innbruddet? 

 

Zooey skrev (42 minutter siden):

Ja, det slutter aldri å sjokkere meg hvordan hun forteller disse historiene. Hun har stengt av følelsesregisteret sitt helt. Kanskje er det en beskyttelsesmekanisme? Jeg vet ikke, men hun takler det hvertfall veldig dårlig.

Det jeg finner mest interessant oppi den historien er at det plutselig snødde i Pasadena. California er et solfylt sted og det finnes ikke mulighet for at det skulle plutselig snø for en dag.

Bedre ble det heller ikke da PK, Dorit, Kyle og Mo analyserte historien. PK kom med mange gode poenger som sist. At Mo sa at alt var bare løgn er noe man har ventet på at noen fra den siden skulle si. På twitter så ytre Erika med stor skuffelse at ikke noen av de tror på henne lengre.

PK:

"Hva er statistikken om at Tom og stesønnen begge snur biler?"

https://decider.com/2021/09/15/erika-latest-crazy-story-burglar-rolled-car-rhobh/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som at ikke siste historien fra Erika var nok så skal det være siste nytt om at Dorit IKKE er designeren bak brudekjolene som ble vist fram på siste epsiode, men at hun er ambassadør for selveste designeren istedenfor. 

https://twitter.com/RealityTVBliss/status/1438320621562236929?s=20

Screenshot_20210916-135141_Twitter.jpg

Endret av L'Eau D'Issey
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (8 timer siden):

Som at ikke siste historien fra Erika var nok så skal det være siste nytt om at Dorit IKKE er designeren bak brudekjolene som ble vist fram på siste epsiode, men at hun er ambassadør for selveste designeren istedenfor. 

https://twitter.com/RealityTVBliss/status/1438320621562236929?s=20

Screenshot_20210916-135141_Twitter.jpg

 

Wow.. satt akkurat og så på episoden, og hun sier jo rett ut at hun har designet det selv og at hun har lagt ned masse arbeid og "kreativitet" bak kjolene.. Rart den egentlige designeren syntes det er OK at en annen tar fred for arbeidet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyblade skrev (40 minutter siden):

 

Wow.. satt akkurat og så på episoden, og hun sier jo rett ut at hun har designet det selv og at hun har lagt ned masse arbeid og "kreativitet" bak kjolene.. Rart den egentlige designeren syntes det er OK at en annen tar fred for arbeidet. 

Men det stemmer ikke. For hun sier også at hun har et samarbeid med designeren som er Nektaria. På samme måte som Kyle gjorde med sin tidligere butikk og siste kleskolleksjon. Hadde Dorit stått alene om alt så ville ikke Nektaria blitt nevnt i det hele tatt. Så det er en sannhet med mondifiksjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen her som husker Bethenny Frankel fra RH New York?🗽

Dette gir i så fall mening når hun snakket om tidligere at NOEN skyldte hennes avdøde ekskjæreste $500K. Nå har hun gått ut med det og Andy har visstnok vist om saken i hele 3år kommer det fram i kommentarfeltet til Pagesix's Instagram.

"Min erfaring er, spesielt med" husmødrene "... hvis noen skryter av pengene sine, har de egentlig ikke det," sa Frankel.

Bethenny Frankel claims she’s known about Tom Girardi’s

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg stusset mest med siste historien til Erika, var måten hun fortalte det på. Det var ikke en naturlig måte å pøse dette ut på, så det fremstår at hun hadde planlagt å komme med historien i denne scenen og måtte spy det ut ved første og beste mulighet. 

hadde dette faktisk skjedd ville det forløpt seg annerledes, f eks ved et hint før eller når de møttes om at hun har mye, bekymret for sønnen osv. gitt detaljer når hun ble spurt, selv om det kanskje ikke hadde medført at alle detaljer kom frem

scenen med pk og Mo var en av de beste noensinne😂😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (8 timer siden):

Det jeg stusset mest med siste historien til Erika, var måten hun fortalte det på. Det var ikke en naturlig måte å pøse dette ut på, så det fremstår at hun hadde planlagt å komme med historien i denne scenen og måtte spy det ut ved første og beste mulighet. 

hadde dette faktisk skjedd ville det forløpt seg annerledes, f eks ved et hint før eller når de møttes om at hun har mye, bekymret for sønnen osv. gitt detaljer når hun ble spurt, selv om det kanskje ikke hadde medført at alle detaljer kom frem

scenen med pk og Mo var en av de beste noensinne😂😂😂

Ja, historien til Erika var litt for krydra til å være sant og det stemmer nok at hun fant første mulighet til å fortelle den da hun bare fortsette å prate til tross for at Kyle flere ganger reagerte med vantro. Virket som om Erika bare måtte forte seg å bli ferdig med å nevne alle de forskrudde detaljene (som at bilen til sønnen rullet rundt 5-6 ganger 🙄) så hun ikke glemte noe.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marvelous skrev (14 minutter siden):

Ja, historien til Erika var litt for krydra til å være sant og det stemmer nok at hun fant første mulighet til å fortelle den da hun bare fortsette å prate til tross for at Kyle flere ganger reagerte med vantro. Virket som om Erika bare måtte forte seg å bli ferdig med å nevne alle de forskrudde detaljene (som at bilen til sønnen rullet rundt 5-6 ganger 🙄) så hun ikke glemte noe.

Hun var så kjapp med og fortelle at hun klarte ikke og holde på detaljene i svarene sine. Ikke klarte hun og huske om det var på en lørdag hun fikk tlf om saken eller ikke. Man ser nå at hun sliter og holde følge med sine egne ord. Hun svarte Kyle veldig uklart noe som er ulikt henne når hun skal fortelle noe. Jeg tenker at nå har ikke Erika lengre oversikt på hva som blir fortalt. Dessuten så skadeliggjøre hun kun sin egen sak med og holde på slik. Jeg er 100% enig med PK.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (På 18.9.2021 den 9.11):

Det jeg stusset mest med siste historien til Erika, var måten hun fortalte det på. Det var ikke en naturlig måte å pøse dette ut på, så det fremstår at hun hadde planlagt å komme med historien i denne scenen og måtte spy det ut ved første og beste mulighet. 

Virker suspekt ja. Legg også merke til hvor ofte hun har unngått øyekontakt de siste episodene. Typisk tegn på at man lyver. Hun velger heller å lukke øynene eller feste blikket mot taket når hun forteller de siste "shocking news". Jeg kjøper det ikke

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (På 17.9.2021 den 10.59):

Er det noen her som husker Bethenny Frankel fra RH New York?🗽

Dette gir i så fall mening når hun snakket om tidligere at NOEN skyldte hennes avdøde ekskjæreste $500K. Nå har hun gått ut med det og Andy har visstnok vist om saken i hele 3år kommer det fram i kommentarfeltet til Pagesix's Instagram.

"Min erfaring er, spesielt med" husmødrene "... hvis noen skryter av pengene sine, har de egentlig ikke det," sa Frankel.

Bethenny Frankel claims she’s known about Tom Girardi’s

 

Liker Bethenny! Håper hun kommer tilbake til New York housewives. Nå avlyste de jo reunion etter sist sesong for New York og satte Dallas på vent på ubestemt tid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...