Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så klipp fra reunion tidligere, og Andy går virkelig i strupen på løgnene til Erika! Det blir drama! Og Erika skal visst være kjempe såret over at PK og Mauricio gjorde narr av henne🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli skikkelig lei Erika nå. Hun snakker kun om narrativet rundt seg selv og lite om disse stakkars menneskene som har blitt svindlet av eksmannen hennes.

Reunion bli i 4 deler 😱 Regner med at størstedelen er sentrert rundt Erika ettersom de andre kranglene denne sesongen har vært minimale i forhold.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maranta skrev (På 5.10.2021 den 12.55):

Noen her som har sett The Housewife and the Hustler? Er det bare på Hulu man kan streame den?

Jeg så den på YouTube.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (På 8.10.2021 den 12.19):

Jeg begynner å bli skikkelig lei Erika nå. Hun snakker kun om narrativet rundt seg selv og lite om disse stakkars menneskene som har blitt svindlet av eksmannen hennes.

Reunion bli i 4 deler 😱 Regner med at størstedelen er sentrert rundt Erika ettersom de andre kranglene denne sesongen har vært minimale i forhold.

Jeg skjønner ikke hvorfor de andre er så redde for henne. Uten mannen er hun ingenting. Og blakk. 
 

Hun truer og hakker løs på Sutton som ikke tror på løgnene hennes, når det er tydelig at hun lyver. Hun har allerede forsnakket seg om at hun har kontakt med mannen sin, så kanskje han ikke er dement likevel? Jeg tror ikke noe på at hun ikke visste noen ting. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ligger jeg sikkert litt lengre bak i løypa enn de fleste her (er helt på begynnelsen av sesong 11), så jeg prøver å unngå å lese for mye i tilfelle jeg får spoilet noe.
Mulig noen har nevnt det før, men jeg begynner å lure på om Sutton er høytfungerende autist. Hun virker sosialt utilpass til tider, får plutselige følelsesutbrudd (sinne, gråt), misforstår andre lett, og det hun gjør med dermarolleren i ansiktet på turen i Lake Tahoe er jo typisk stimming.
Synd ikke de andre ser at hun sliter med å lese det sosiale spillet mellom damene i gjengen, og derfor fremstår som rar og overømfintlig. Jeg får faktisk litt vondt av henne.

Endret av Ardwinna
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (8 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor de andre er så redde for henne. Uten mannen er hun ingenting. Og blakk. 
 

Hun truer og hakker løs på Sutton som ikke tror på løgnene hennes, når det er tydelig at hun lyver. Hun har allerede forsnakket seg om at hun har kontakt med mannen sin, så kanskje han ikke er dement likevel? Jeg tror ikke noe på at hun ikke visste noen ting. 

Jeg vet ikke helt heller. Det er så klart ubehagelig når et menneske oppfører seg så aggressivt, samtidig så har jeg nulltoleranse for slik bullshit, så jeg synes det er merkelig at de andre ikke sier så mye på det.

Leste forresten at de har framskyndt filmingen av sesong 12 for at de skal få med alt dramaet rundt Erika og rettssaken på film🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke helt heller. Det er så klart ubehagelig når et menneske oppfører seg så aggressivt, samtidig så har jeg nulltoleranse for slik bullshit, så jeg synes det er merkelig at de andre ikke sier så mye på det.

Leste forresten at de har framskyndt filmingen av sesong 12 for at de skal få med alt dramaet rundt Erika og rettssaken på film🙄

Joda, jeg skjønner det kan virke ubehagelig, men Erika har ingen som kan backe henne nå. Alle andre rundt henne har trukket seg unna, så det eneste Erika har igjen er gneldringa hennes. 
 

Jeg hadde egentlig håpet på å få ut Erika og Rinna i neste sesong, men dramaet rundt Erika er vel for spennende, pluss at hun trenger pengene.
 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (15 minutter siden):

Jeg hadde egentlig håpet på å få ut Erika og Rinna i neste sesong, men dramaet rundt Erika er vel for spennende, pluss at hun trenger pengene.
 

 

Lisa Rinna er min favoritt, hun må bli! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (5 minutter siden):

Lisa Rinna er min favoritt, hun må bli! 

Jeg likte henne i begynnelsen, men mistet interessen etter at hun dolket Denise Richards. Da var hun bare desperat etter å bli værende i serien. Jeg skjønner ikke hvorfor det DR gjorde var så ille, mens Erika som har brukt pengene som Tom har stjålet fra ofrene sine, får særbehandling av Rinna. 
 

Nei, jeg hadde forventet mer av Rinna denne sesongen, men hun skuffet veldig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 11.10.2021 den 14.08):

Hun har allerede forsnakket seg om at hun har kontakt med mannen sin, så kanskje han ikke er dement likevel? Jeg tror ikke noe på at hun ikke visste noen ting. 

Hun sa vel at han hadde endret adferd og at en av de ansatte i advokatfirmaet hadde kontaktet henne fordi de var bekymret. Tror nok greia er at de levde mer og mer adskilt og egentlig trivdes med det. Han fordypet seg i arbeidet sitt og reiste rundt og gjorde sin greie, inkludert koste seg med andre damer, mens hun var den unge og pene trofékona hans som levde livets glade dager med masse penger, og stor frihet til å gjøre det hun hadde lyst til å gjøre.
Det som plager meg er at hun kun snakker om hvor fælt hun har det, men nesten bare blåser det bort når noen nevner de virkelige ofrene. Jeg tror rikdommen gikk til hodet på henne, og hun var så glad for å leve i all luksusen at hun aldri gadd å tenke på hvor pengene kom fra. Muligens stolte hun blindt på at Tom tjente pengene på ærlig vis, og var bare glad til for at hun kunne nyte godt av alle godene. Det er jo garantert flaut for henne at pengene hun har flottet seg med egentlig skulle gått til familiene til ofre i flyulykken. Da er det bedre for imaget å legge all skylda på sin demente mann og påstå at hun ikke ante noen ting.
Tom har fått verge (broren sin) og har blitt fratatt advokat-lisensen sin på grunn av "hukommelsestap-episoder", og fyren er jo over 80 år, så det er jo ikke så vanskelig å tro at han faktisk har alzheimers.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er glad for at jeg ikke kjenner slike damer. "Kjempegode venner" det ene øyeblikket og ryggdolkere det andre. Støyete middelaldrende damer som leker verdenskvinner og kan se ut sånn ut helt til de åpner munnen...det er ingenting for meg. Rinna er livsfarlig som venn. Hun er fulltids skuespiller og gjør hva hun vil for seertallene og sin egen popularitet. Tror jeg.  Jeg blir veldig stresset av å se en episode igjennom. :sukk: ...men uansett hvilket land slike damer kommer fra, så oppfører de seg like overfladisk hele gjengen. Er det en egen defekt rase det der eller? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er skuffet over denne reuionen, med tanke på hvor mye de har hauset opp hvor spinnvilt det skulle bli. De har jo med det mest juicye i smakebitene på starten, og dette var jo...ingenting? De skal tydeligvis bruke 4 sendinger på å dra ut av Erika om hun faktisk ER lei seg for at pengene ble stjålet fra ofrene etter flyulykken, virker det som 😴 

Alle de andre "konfliktene" som har vært denne sesongen er jo bare uinteressant pjatt som de har tatt med for å ha litt annet kjøtt på beinet enn kun det med Erika. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, non_stop said:

Må si jeg er skuffet over denne reuionen, med tanke på hvor mye de har hauset opp hvor spinnvilt det skulle bli. De har jo med det mest juicye i smakebitene på starten, og dette var jo...ingenting? De skal tydeligvis bruke 4 sendinger på å dra ut av Erika om hun faktisk ER lei seg for at pengene ble stjålet fra ofrene etter flyulykken, virker det som 😴 

Alle de andre "konfliktene" som har vært denne sesongen er jo bare uinteressant pjatt som de har tatt med for å ha litt annet kjøtt på beinet enn kun det med Erika. 

Bare del 1 er sendt forløpig. Jeg regner med at Andy går løs på Erika neste gang. Syns i grunn første del a reunion var ganske brutal, ble nesten uvel av å se hvordan Dorit of Rinna skrek til Garcelle. Helt vanvittig, at i kjølvannet av alt som har skjedd i USA de siste 2 årnene , så sitter disse rike hvite kvinnene å gauler til Garcelle som prøver å forklare hvordan hun har følt på utenforskap og konflikter med gruppen. Du kunne se at hun var vant til å velge sine ord med omhu, nettopp for å unngå "black angry women" stemplet.  

En annen ting, Kyle, Rinna og Co nekter jo å høre, samme med Sutton. Husker ikke hvilken episode det var, men de greide jo ikke lytte til Garcelle før hun brøt sammen i gråt, er det virkelig slik det skal være? Og Crystal, som har fått hundrevis av trusler og rasistiske meldinger, fordi hun hadde en konflikt med Sutton. ...Jeg vet at det meste av sesongen har fokusert på Erika, men akkurat nå ønsker jeg bare at Rinna og Dorit får fyken, spesielt Rinna, er så møkk lei henne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/14/2021 at 12:00 AM, Ardwinna said:

Hun sa vel at han hadde endret adferd og at en av de ansatte i advokatfirmaet hadde kontaktet henne fordi de var bekymret. Tror nok greia er at de levde mer og mer adskilt og egentlig trivdes med det. Han fordypet seg i arbeidet sitt og reiste rundt og gjorde sin greie, inkludert koste seg med andre damer, mens hun var den unge og pene trofékona hans som levde livets glade dager med masse penger, og stor frihet til å gjøre det hun hadde lyst til å gjøre.
Det som plager meg er at hun kun snakker om hvor fælt hun har det, men nesten bare blåser det bort når noen nevner de virkelige ofrene. Jeg tror rikdommen gikk til hodet på henne, og hun var så glad for å leve i all luksusen at hun aldri gadd å tenke på hvor pengene kom fra. Muligens stolte hun blindt på at Tom tjente pengene på ærlig vis, og var bare glad til for at hun kunne nyte godt av alle godene. Det er jo garantert flaut for henne at pengene hun har flottet seg med egentlig skulle gått til familiene til ofre i flyulykken. Da er det bedre for imaget å legge all skylda på sin demente mann og påstå at hun ikke ante noen ting.
Tom har fått verge (broren sin) og har blitt fratatt advokat-lisensen sin på grunn av "hukommelsestap-episoder", og fyren er jo over 80 år, så det er jo ikke så vanskelig å tro at han faktisk har alzheimers.

Erika har brukt hele sesongen til å bygge opp forsvaret sitt, derfor hun kommer med de syke historiene om bilulykker og operasjoner. Hun lyver så det renner. For min del kan jeg godt tro at hun ikke visste hva Tom gjorde, og jeg skjønner at hun vil redde sitt egen skinn. Men hvorfor i helvete kunne hun ikke vist litt sympati for ofrene? Og alle de bildene hun la ut på instagram, hun er virkelig ikke god. Gleder meg til å se Andy grille henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...