Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg følger med på TV3, der viser de reklame for siste sesong men det er en annen som vises. Har de byttet dag? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Lady Lovelylocks skrev:

Jeg følger med på TV3, der viser de reklame for siste sesong men det er en annen som vises. Har de byttet dag? 

Ser at det er sesong 6 som går i reprise i dag. For episode 11 av sesong 10 er allerede ute.

Anonymkode: 40e00...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser at det er sesong 6 som går i reprise i dag. For episode 11 av sesong 10 er allerede ute.

Anonymkode: 40e00...400

Det er episodene på mandag(?) kl 20.30 jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lady Lovelylocks skrev:

Det er episodene på mandag(?) kl 20.30 jeg mener.

Det er sesong 9 som går i reprise på mandager.

Anbefaler deg å laste ned appen Hayu. Koster 50,- per mnd. Der får du alle episodene i rekkefølge og nyeste episoder hver torsdag av RHBH.

Anonymkode: 40e00...400

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sesong 9 som går i reprise på mandager.

Anbefaler deg å laste ned appen Hayu. Koster 50,- per mnd. Der får du alle episodene i rekkefølge og nyeste episoder hver torsdag av RHBH.

Anonymkode: 40e00...400

Men hvorfor viser de reklame for en sesong de ikke sender? De har sendt noen episoder av «reklamesesongen» tidligere...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lady Lovelylocks skrev:

Men hvorfor viser de reklame for en sesong de ikke sender? De har sendt noen episoder av «reklamesesongen» tidligere...

Det vet jeg ikke. Jeg følger ikke på tv fordi de roter det bare til. Det er på Hayu og YouTube jeg holder meg oppdatert. Tv'n holder seg alltid 1 elle 2 sesonger bak og klare ikke å komme riktige episoder av amerikanske serier.

Anonymkode: 40e00...400

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spurt TV3 på Facebook omhvor  resten av siste sesong (sesong 10) ble av, og svaret er visst at siden de hadde sendestopp i USA må de ha det her også. Trolig Corona-relatert

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kontormus skrev:

Har spurt TV3 på Facebook omhvor  resten av siste sesong (sesong 10) ble av, og svaret er visst at siden de hadde sendestopp i USA må de ha det her også. Trolig Corona-relatert

Det stemmer. Men nå har USA sendt 2 episoder av sesong 10. Da burde Tv3 ha vært oppdatert på det. For når jeg igjen sjekker tv-guiden så er det sesong 9 som går i reprise på kvelden og sesong 6 på dagtid.

Anonymkode: 40e00...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2020 den 13.52, AnonymBruker skrev:

Den nyeste sesongen (sesong 10), hva skjer med den forteller-delen av showet hvor hver og en i løpet av episoden kommenterer? Høres ut som de sitter i en gammel jordkjeller og kommenterer (EKKO), og bildekvaliteten er helt elendig type webkamera. Ikke mye glam, akkurat... Begynner produksjonen å gå tom for penger eller? 🤨

Anonymkode: 8104c...bc8

Pga corona så klart.

Anonymkode: baf36...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på denne serien i alle år. Så igjen de to første sesongene på Netflix, og artig å se at den eneste som fortsatt ser ut som seg selv er Mauricio! De andre har gjennomgått mye nip and tuck!

Tidligere likte jeg ikke Taylor, men da jeg så det igjen nå, med viten om hva hun var gjennom, fikk jeg vondt av henne. Man ser at hun prøver å hinte til venninnene uten at de alltid cathcer det. 

Camille er ufyselig, spesielt i sesong 1.

Kyle er en barnslig mobber. Hun er 4 barns mor, allikevel oppfører hun seg som en tenåring. Dette har dessverre ikke bedret seg med årene. Hun griner konstant, og ofte fordi hun blir tatt for å være dobbeltmoralsk. Og hun tåler ikke at folk gjør det samme mot henne som hun gjør mot andre.

Deilig at LVP er ute. Men jeg liker henne i Vanderump Rules, den serien anbefales! 

Teddi er et drittkjerring. Hun prøver alltid å skape drama. Sikkert fordi hun er så kjedelig av natur.

Lisa Rinna er morsom. Litt rar, men liker henne.

Hatet, virkelig hatet Dorit de første sesongene hun var med. Men i den siste sesongen nå har jeg virkelig fått sansen for henne. Hun virker som en snill og god person, som folk dessverre dømmer litt for fort.

Erika er morsom. Sykt tacky til tider, men har noen sider jeg liker.

Brandi og Kim fortjener ingen kommentar.

Anonymkode: 25d06...c13

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fulgt med på denne serien i alle år. Så igjen de to første sesongene på Netflix, og artig å se at den eneste som fortsatt ser ut som seg selv er Mauricio! De andre har gjennomgått mye nip and tuck!

Tidligere likte jeg ikke Taylor, men da jeg så det igjen nå, med viten om hva hun var gjennom, fikk jeg vondt av henne. Man ser at hun prøver å hinte til venninnene uten at de alltid cathcer det. 

Camille er ufyselig, spesielt i sesong 1.

Kyle er en barnslig mobber. Hun er 4 barns mor, allikevel oppfører hun seg som en tenåring. Dette har dessverre ikke bedret seg med årene. Hun griner konstant, og ofte fordi hun blir tatt for å være dobbeltmoralsk. Og hun tåler ikke at folk gjør det samme mot henne som hun gjør mot andre.

Deilig at LVP er ute. Men jeg liker henne i Vanderump Rules, den serien anbefales! 

Teddi er et drittkjerring. Hun prøver alltid å skape drama. Sikkert fordi hun er så kjedelig av natur.

Lisa Rinna er morsom. Litt rar, men liker henne.

Hatet, virkelig hatet Dorit de første sesongene hun var med. Men i den siste sesongen nå har jeg virkelig fått sansen for henne. Hun virker som en snill og god person, som folk dessverre dømmer litt for fort.

Erika er morsom. Sykt tacky til tider, men har noen sider jeg liker.

Brandi og Kim fortjener ingen kommentar.

Anonymkode: 25d06...c13

Camile har blitt verre med årene. I sesong 9 så var hun helt ufyselig mot Teddi. Nå i sesong 10 så prøver hun for harde livet å rævsleike alle fruene mens hun baksnakker de samtidig.

Likte heller ikke Dorit i starten men nå liker jeg henne for nå får man ser mer av henne, og ikke i skyggen av P.K som alltid skulle blande seg inn i alt.

Lisa Rinna og Erika elsker jeg. De er artig å virkelig noe for seg selv som får det hele til og gå opp. Men det er en ting jeg har reagert på og det er at Erika aldri går med gifteringen på seg.

Teddi har oppgradert seg ang stil og sminke. Men i showet så er karakteren hennes helt bort vekk. Hun blir overskygget av de andre fruene som virkelig levere av sine story line. Ikke en gang graviditeten til Teddi ha klart få henne fram i serien. 

Brandi , brandi.. Hun er virkelig noe for seg selv. Hun og Danielle Staub fra New Jersey hadde passet perfekt sammen. 

Kim har jeg ingen bestemte formeninger om siden hennes historikk er bare nitrist. Hun har virkelig visst hva berømmelse fra å være barneskuepiller til voksen alder kan gjøre med en person.

Anonymkode: 40e00...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Camile har blitt verre med årene. I sesong 9 så var hun helt ufyselig mot Teddi. Nå i sesong 10 så prøver hun for harde livet å rævsleike alle fruene mens hun baksnakker de samtidig.

Likte heller ikke Dorit i starten men nå liker jeg henne for nå får man ser mer av henne, og ikke i skyggen av P.K som alltid skulle blande seg inn i alt.

Lisa Rinna og Erika elsker jeg. De er artig å virkelig noe for seg selv som får det hele til og gå opp. Men det er en ting jeg har reagert på og det er at Erika aldri går med gifteringen på seg.

Teddi har oppgradert seg ang stil og sminke. Men i showet så er karakteren hennes helt bort vekk. Hun blir overskygget av de andre fruene som virkelig levere av sine story line. Ikke en gang graviditeten til Teddi ha klart få henne fram i serien. 

Brandi , brandi.. Hun er virkelig noe for seg selv. Hun og Danielle Staub fra New Jersey hadde passet perfekt sammen. 

Kim har jeg ingen bestemte formeninger om siden hennes historikk er bare nitrist. Hun har virkelig visst hva berømmelse fra å være barneskuepiller til voksen alder kan gjøre med en person.

Anonymkode: 40e00...400

Erika liker jeg ikke. Hun virker iskald, alltid hevnfull når noen poengterer noe hun har gjort (for hun er jo perfekt og skal ikke køddes med🙄) Og det er veldig tydelig at hun er gift med advokaten KUN pga pengene hun aldri i livet hadde fått tilgang til ellers.

Dorit likte jeg ikke i begynnelsen, den tilgjorte britiske aksenten når hun faktisk er fra Connecticut og at hun er så overfladisk og putter ord i munnen på folk er jeg ikke fan av. Men hun har bedret seg - selvom det var latterlig at hun kom forsent til Teddi sitt yoga-event fordi hun på død og liv måtte ta noen bilder til instagrammen sin. Overfladisk much?

Lisa Vanderpump styrte alle mens hun var med, men la heller ikke noe skjul på at hun ikke var en sau som de andre er, og det likte jeg ved henne.

Kyle har åpenbart ikke vokst fra tenåringsdramaet man hadde på ungdomSkolen. Hun skal hele tiden være midtpunktet, driver med splitt og hersk teknikk og kastet bestevenninna si under bussen (Lisa V) for å vinne tilliten til de andre kjerringene. Syntes litt synd på henne når alle disset hennes vennskap til Teddi, men trekker det tilbake etter at jeg så hvor besatt hun er av å bare være jævlig mot Denise. Hvorfor må hun og saue-gjengen dra opp uenighetene de har med Denise hver jævla gang de møtes?

Garcelle er morsom, rå og virker veldig diplomatisk.

Lisa Rinna er like falsk som plastvesker men legger ikke skjul på det og derfor liker jeg henne.

Kim er batshit crazy.

Anonymkode: d6d60...96d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor viafree har sluttet å legge ut mer episoder fra sesong ti og hvor kan jeg eventuelt se hele sesongen gratis? Har ikke råd til strømmetjeneste for øyeblikket.

Anonymkode: 751df...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/19/2020 at 11:14 AM, AnonymBruker said:

Jeg kjenner meg SÅ igjen! Følger med på det meste av Bravo sine serier, men BH har virkelig tapt seg. Ingen spennende story-lines og de drar ut de tynne de har, liker New York aller best. Har vært Bravo-fan siden starten, men ingen av vennene mine deler interessen! 😞 

Anonymkode: 8b237...02f

Jeg har startet på New York nå fordi jeg har "sett i hjel" Beverly Hills 😂 og endelig, etter noen episoder begynner jeg å føle meg hjemme i denne også :)

Lurer på hvorfor man blir så hekta på en sånn type serie. Det handler jo i bunn og grunn om en gjeng med rike snobber som lever et overfladisk liv som vi andre kan se langt etter. 

Men jeg vet ikke.. Blir liksom så glad i å se på det 😛 føler jeg lærer en del, fordi mange av damene har virkelig sterke og intr personligheter.

Anonymkode: 79d4e...dca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ut med Garcelle, Teddi og Sutton. De er så GJESP 🤮 Denise er fake!

Anonymkode: a2b6a...4fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoppet å se da LVP sluttet. Serien er gørrkjedelig uten henne. Hun er vittig, morsom, har en hjertesak som hun virkelig jobber for og virker som hun har et godt ekteskap og normalt forhold til barna sine.

- Kyle; Har aldri likt henne, hun var alltid nedlatende mot Kim og ufin. Hun var en real bitch mot Brandi i sesong 2, og var sutrete og patetisk i sesong 3 når hun skjønte at Lisa foretrakk Brandi. En annen ting, vet at kim er/var rusmisbruker, så skjønner at det ikke har vært lett for Kyle, men jeg er 100% sikker på at mye av grunnen til det dårlige forholdet stammer fra da Kim var en barnestjerne i Hollywood. Kyle oppnådde aldri slik sukksess, men hun giftet seg men Mauricio som, ved hjelp fra Hilton familien, ble en rik og sukksessful eindomsmegler. Hun elsker å gni det "perfekte" livet sitt i trynet på Kim. 

- Yolanda: omg, biiiiiitch, veldig lik hvordan Camilla var i sesong 1. Tror de er bedre enn alle andre fordi de er gift med berømte menn. Vel, vi vet hvordan det endte for begge to.

- Kim; ja,,hva skal man si, syns i grunn veldig synd på henne.

- Adrienne: Likte henne først, hun var alltid rolig og manet til fornuft, men ble ille berørt av hvordan hun og Paul heeele tiden kranglet.

- Taylor: Aldri en favoritt, men syns fryktelig synd på henne, glad hun er lykkelig gift med ny mann nå.

LIPsa Rinna: ugh ,,,nei! overdramatisk, starter drama HELE tiden, tror hun kan si og gjøre hva som helst fordi "but I OWN it". 

Erika: hater sånne "im not like other girls" damer, skjønner at hun vil være HBIC etter at LPV sluttet, men greier ikke alle de spydige kommentarene, den nasale stemmen, hennes glam squad. Hun virker usikker, gjemmer seg bak penger.

Dorit; en kjedelig wannabe

Brandi: trash

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Tanuki skrev:

Stoppet å se da LVP sluttet. Serien er gørrkjedelig uten henne. Hun er vittig, morsom, har en hjertesak som hun virkelig jobber for og virker som hun har et godt ekteskap og normalt forhold til barna sine.

- Kyle; Har aldri likt henne, hun var alltid nedlatende mot Kim og ufin. Hun var en real bitch mot Brandi i sesong 2, og var sutrete og patetisk i sesong 3 når hun skjønte at Lisa foretrakk Brandi. En annen ting, vet at kim er/var rusmisbruker, så skjønner at det ikke har vært lett for Kyle, men jeg er 100% sikker på at mye av grunnen til det dårlige forholdet stammer fra da Kim var en barnestjerne i Hollywood. Kyle oppnådde aldri slik sukksess, men hun giftet seg men Mauricio som, ved hjelp fra Hilton familien, ble en rik og sukksessful eindomsmegler. Hun elsker å gni det "perfekte" livet sitt i trynet på Kim. 

- Yolanda: omg, biiiiiitch, veldig lik hvordan Camilla var i sesong 1. Tror de er bedre enn alle andre fordi de er gift med berømte menn. Vel, vi vet hvordan det endte for begge to.

- Kim; ja,,hva skal man si, syns i grunn veldig synd på henne.

- Adrienne: Likte henne først, hun var alltid rolig og manet til fornuft, men ble ille berørt av hvordan hun og Paul heeele tiden kranglet.

- Taylor: Aldri en favoritt, men syns fryktelig synd på henne, glad hun er lykkelig gift med ny mann nå.

LIPsa Rinna: ugh ,,,nei! overdramatisk, starter drama HELE tiden, tror hun kan si og gjøre hva som helst fordi "but I OWN it". 

Erika: hater sånne "im not like other girls" damer, skjønner at hun vil være HBIC etter at LPV sluttet, men greier ikke alle de spydige kommentarene, den nasale stemmen, hennes glam squad. Hun virker usikker, gjemmer seg bak penger.

Dorit; en kjedelig wannabe

Brandi: trash

Hva betyr HBIC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lady Lovelylocks said:

Hva betyr HBIC?

Googlet det for deg jeg. Head bitch in charge, betyr det. 

2 hours ago, Tanuki said:

Stoppet å se da LVP sluttet. Serien er gørrkjedelig uten henne. Hun er vittig, morsom, har en hjertesak som hun virkelig jobber for og virker som hun har et godt ekteskap og normalt forhold til barna sine.

Jeg er enig med deg i at mye av seriens sjel ble borte når LVP sluttet. Jeg elsket hjemmet og eiendommen deres, alle dyrene, det rare ekteskapet til Ken osv ❤️ Men det er også ganske opplagt at hun ER en person som lekker ting til avisa, at så mange av deltakerne så bastant har tatt henne på det kan ikke være tilfeldig. Og hver gang oppfører hun seg som ek drittunge og mener de er "slem" mot henne. 

Du kan si mye om Brandy, men hun er den ærligste i hele gjengen. Sammensvergelsen mot LVP når Brandy sa at hun oppmuntret henne til å ta med gossipbladene som var fylt med utroskapsrykter rundt Mauricio sa egentlig alt. Det var ikke noe tvil om at LVP hadde gjort det. Som vanlig begynte hun å sutre og tok flyet hjem fra turen. 

Det som til slutt var spikeren i kista, Dorit og hunden. Der også ser du hva LVP faktisk er i stand til. Når til og med Teddy som har vært hennes bitch hele tiden plutselig snur helt om og sier at hun er en gedigen løgner og at vennskapet er over hvis ikke sannheten kommet frem, sier egentlig alt. Det løgndetektor greiene var jo også bare tull viste det seg, for venninna til Kyles datter hadde jo sett LVP ta den løgndetektor testen flere ganger for å "øve seg"! 

Jeg synes moralen til LVP er forkastelig, men samtidig er jo mennesker henne perfekt for serier som dette og hun blir virkelig et midtpunkt. 

Jeg tror hun tenker mye business og er villig til å gjøre alt sålenge hun får penger for det. Ikke rent sjelden vi fikk høre om hennes nære venner som tilfeldigvis jobber som journalist i store aviser. 

Så jeg tror LVP kaster sine venner under bussen uten å blunke, og det eneste som egentlig betyr noe for henne og hvor hun har hundre prosent støtte er hennes familie. 

Sånn sett synes jeg Lisa Vanderpump og Lisa Rinna ligner hverandre. Lisa Rinna har gjort mye stygt i serien som ikke er normalt å si, og jeg tror hun gjør det for å faktisk få bli værende i serien og få pengene. Hun kommer med syke påstander som at Kim er nær ved å dø, at Yolanda faner sykdommen sin, at Dorit sniffer kokain på badet sitt mens barna er i huset. Og nå dette med Denise. Hvem oppfører seg sånn mot en venn gjennom mange år?! 

Forskjellen på Rinna of LVP, og de andre deltakerne er at de kjører på koste hva det koste vil - mens de andre har faktisk en grense for hva de synes er greit å gjøre mot andre mennesker og blir dermed ofte kaster ut av serien fordi de er for kjedelige og lager for lite drama. 

Anonymkode: 79d4e...dca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for å se at det er flere enn meg som er engasjert! Kom over serien ved en tilfeldighet, og har nå sett alt... My guilty pleasure indeed, tror ikke jeg har innrømmet for NOEN at jeg ser på! 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denise burde jo få dobbelt opp med lønn fordi hun bærer resten av jentene på skuldrene sine. Helt sykt hvordan mean girl cliquen (kjedelige teddi, lisa, kyle og erika) har lyst til å dra opp og konstant fokusere på at Denise har ligget med en ‘venn’ så de kan slippe å ha rampelyset på deres egne liv. Tåpelig og SÅ kjedelig! Veldig dradd ut. Men liker de nye tilsetningene i casten, spess Garcelle som tør å åpne munnen sin når det gjelder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...