Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hva er greia med at alle plutselig ser ut som rollegalleriet til filmen "Døden kler henne"? Det har skjedd MYE på plastisk kirurgi-fronten bare siden forrige sesong!

Anonymkode: 074c4...c18

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 hours ago, AnonymBruker said:

Det som til slutt var spikeren i kista, Dorit og hunden. Der også ser du hva LVP faktisk er i stand til.

hæ? Hvorfor var det LVPs feil? Hun hadde da NULL å tjene på at dog-gate kom frem i lyset. Det satte jo hennes organisasjon i et dårlig lys. 
LVP er flink til å spille spillet ja, og er ikke perfekt, MEN hallo, brorern hennes tok selvmord, hun var i sorg, mens Kyle og gjengen gjorde alt dem kunne for å sverte henne. 
Serien er dritkjedelig uten LVP, hvem bryr seg om Kyles kjedelige liv? og sist men ikke minst, Kyles beste venninne er FAYE RESNICK! Det i seg selv sier alt man trenger å vite om Kyle. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tanuki skrev:

hæ? Hvorfor var det LVPs feil? Hun hadde da NULL å tjene på at dog-gate kom frem i lyset. Det satte jo hennes organisasjon i et dårlig lys. 
LVP er flink til å spille spillet ja, og er ikke perfekt, MEN hallo, brorern hennes tok selvmord, hun var i sorg, mens Kyle og gjengen gjorde alt dem kunne for å sverte henne. 
Serien er dritkjedelig uten LVP, hvem bryr seg om Kyles kjedelige liv? og sist men ikke minst, Kyles beste venninne er FAYE RESNICK! Det i seg selv sier alt man trenger å vite om Kyle. 

Hva sier det om Kyle? Lurer oppriktig for vet at Faye er bestevenninna til Kris Jenner også 🙊

Anonymkode: d6d60...96d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva sier det om Kyle? Lurer oppriktig for vet at Faye er bestevenninna til Kris Jenner også 🙊

Anonymkode: d6d60...96d

Det betyr at de alle tre er trash. Faye tjente seg rik på Nicoles død. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/26/2020 at 2:11 AM, Tanuki said:

hæ? Hvorfor var det LVPs feil? Hun hadde da NULL å tjene på at dog-gate kom frem i lyset. Det satte jo hennes organisasjon i et dårlig lys. 

Fordi det blir drama. Akkurat som "why didnt you bring Kyle into it?". Hun vil ha drama og splid, hun elsker det. Og når damene slåss som bikkjer rundt henne så nyter hun det 10 % mens hun sier "oh, stop it"

Det er min mening :) men respekterer din mening fullt ut, og ja jeg savner LVP jeg også.

 

Nå så jeg nettopp dagens episode, og dette blir nok en sesong jeg ikke kommer til å gidde å se igjen dessverre. Og jeg har sett alle sesongene x antall ganger.

 

Anonymkode: 79d4e...dca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.8.2020 den 10.58, AnonymBruker skrev:

Fordi det blir drama. Akkurat som "why didnt you bring Kyle into it?". Hun vil ha drama og splid, hun elsker det. Og når damene slåss som bikkjer rundt henne så nyter hun det 10 % mens hun sier "oh, stop it"

Det er min mening :) men respekterer din mening fullt ut, og ja jeg savner LVP jeg også.

 

Nå så jeg nettopp dagens episode, og dette blir nok en sesong jeg ikke kommer til å gidde å se igjen dessverre. Og jeg har sett alle sesongene x antall ganger.

 

Anonymkode: 79d4e...dca

Sitter igjen med samme inntrykk. Kyle har vært desperat etter å bli Queen Bee i den hønsegjengen. Da kunne hun like så greit kaste LVP under bussen når hun først hadde mulighet 🤷🏼‍♀️

Endret av MonicaM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 28.8.2020 den 18.19, MonicaM skrev:

Sitter igjen med samme inntrykk. Kyle har vært desperat etter å bli Queen Bee i den hønsegjengen. Da kunne hun like så greit kaste LVP under bussen når hun først hadde mulighet 🤷🏼‍♀️

I så fall så har Kyle feilet kraftig. Hun får så mye hatt fra fans og de andre fruene danser ikke akkurat rundt henne.. Bortifra Teddi.. Hun er den neste som hylle Kyle som ei gudinne.

 

Anonymkode: 40e00...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Erika og Tom skal skilles, og årsaken skal være at han har vært utro mange ganger. Må si jeg sliter litt med å tro at hun alltid har vært trofast. Jeg mener..så mye tid borte fra hverandre, den kroppen, det livet hun lever, all sexappealen, omsvermet av unge kjekke dansere osv. Det å ha så mye ungt blod og ung energi rundt seg og så komme hjem til en ektemann på over 70 år kan ikke være lett.

Så syntes jeg aldri hun så han ordentlig i øynene når de snakket sammen, og i settinger hvor det er normalt for et par å kysse (ved avskjed, når de får gave av den andre osv) så klemmet hun han oftest, eller beste fall ga han et kyss på kinnet. 

Så har jeg også lest på utenlandske nettsider at de har blitt enige om å skilles pga penger. Leste også noe om at de har hatt noe veldedighet rundt barnekreft, og at de skal ha tatt store deler av de pengene som kom inn der og puttet i egen lomme??? Vet ikke hva jeg skal tro jeg 😐

Hva tenker dere andre? 

Anonymkode: 79d4e...dca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 11.27):

Erika og Tom skal skilles, og årsaken skal være at han har vært utro mange ganger. Må si jeg sliter litt med å tro at hun alltid har vært trofast. Jeg mener..så mye tid borte fra hverandre, den kroppen, det livet hun lever, all sexappealen, omsvermet av unge kjekke dansere osv. Det å ha så mye ungt blod og ung energi rundt seg og så komme hjem til en ektemann på over 70 år kan ikke være lett.

Så syntes jeg aldri hun så han ordentlig i øynene når de snakket sammen, og i settinger hvor det er normalt for et par å kysse (ved avskjed, når de får gave av den andre osv) så klemmet hun han oftest, eller beste fall ga han et kyss på kinnet. 

Så har jeg også lest på utenlandske nettsider at de har blitt enige om å skilles pga penger. Leste også noe om at de har hatt noe veldedighet rundt barnekreft, og at de skal ha tatt store deler av de pengene som kom inn der og puttet i egen lomme??? Vet ikke hva jeg skal tro jeg 😐

Hva tenker dere andre? 

Anonymkode: 79d4e...dca

Hadde du følgt nøye med så er det ikke utroskap som er årsaken til at Erika tok ut skilsmissen.. Saken er mye dypere enn så og blant annet økonomisk svindel. Men For Erika så toppet det seg da Tom ble fotografert med ei annen blondine i det offentlige. 

Anonymkode: 40e00...400

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Sesong 3 og 4 er på Netflix nå. Jeg hadde helt glemt ett par av de tidligere damene: Joyce og Carlton. 
Hva i alle dager fikk Andy & co til å ta med Carlton i den serien. Grusomt kvinnemenneske! Joyce er irriterende, men så er Brandi med (den desidert værste dama som har vært med her) og da blir Joyce litt mindre slitsom. 
Jeg har alltid mislikt Brandi, men jeg hadde glemt hvor fæl hun er. En real drittkjerring. Hun er ett tydelig eksempel på at man ikke kan gjøre søppel om til diamanter. 

Anonymkode: 25d06...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg støtter Black lives matter, men ganske åpenlyst at casting en har satt inn nye fruer som liksom skal hause opp dette. Både i Beverly Hills-versjonen og New York-versjonen også. 

De freaker jo helt ut for ingenting og skaper konflikter ut av alt. Hvis noen kommer i skade for å bruke ordet "farge" i en helt random setning, så er det med en gang "HVA?? Hva mener du med farge, er det fordi jeg som er farget står her ved siden av deg??" 

Dette programmet er jo ikke morsomt lenger

Anonymkode: 79d4e...dca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg støtter Black lives matter, men ganske åpenlyst at casting en har satt inn nye fruer som liksom skal hause opp dette. Både i Beverly Hills-versjonen og New York-versjonen også. 

De freaker jo helt ut for ingenting og skaper konflikter ut av alt. Hvis noen kommer i skade for å bruke ordet "farge" i en helt random setning, så er det med en gang "HVA?? Hva mener du med farge, er det fordi jeg som er farget står her ved siden av deg??" 

Dette programmet er jo ikke morsomt lenger

Anonymkode: 79d4e...dca

Enig, jeg orker ikke se på NY versjonen lenger. 

Anonymkode: b7e4c...ecf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker denne sesongen som går nå

😍

Anonymkode: be8be...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller har Mauricio (mannen til Kyle i BH), vært høy i hver eneste scene de siste par årene? 😜

Etter at Kyle så fint innrømmet at han "Does Partake Now and Then", synes jeg han har vært høy hver gang jeg har "sett ham".

Endret av lurker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg støtter Black lives matter, men ganske åpenlyst at casting en har satt inn nye fruer som liksom skal hause opp dette. Både i Beverly Hills-versjonen og New York-versjonen også. 

De freaker jo helt ut for ingenting og skaper konflikter ut av alt. Hvis noen kommer i skade for å bruke ordet "farge" i en helt random setning, så er det med en gang "HVA?? Hva mener du med farge, er det fordi jeg som er farget står her ved siden av deg??" 

Dette programmet er jo ikke morsomt lenger

Anonymkode: 79d4e...dca

Ja, det blir litt veeeeel overtydelig at de har dette som agenda.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen andre som har sett den britiske The Real Housewives of Cheshire? Den er en av de aller gøyeste synes jeg! Anbefales!

Endret av lurker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (2 minutter siden):

Ja, det blir litt veeeeel overtydelig at de har dette som agenda.

Synes det er uproblematisk. Det er helt naturlig at de diskuterer det, men. hovedfokuset er jo uansett annet drama 😄 

Likte Lisa Rinna veldig godt da hun først ble med, men nå er jeg ærlig talt skikkelig lei av alt dramaet hun lager. Hun evner jo ikke til å reflektere over egen oppførsel. Selv nå, når hun prater om oppførselen i forrige sesong, så er det mye rettferdiggjøring. Hun virker totalt ustabil.

Anonymkode: 0cdcf...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (8 minutter siden):

Er det noen andre som har sett den britiske The Real Housewives of Cheshire? Den er en av de aller gøyeste synes jeg! Anbefales!

Hvor kan du se den? 

Hilsen flau-rødmende RH-fan...😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Pås said:

Hvor kan du se den? 

Hilsen flau-rødmende RH-fan...😅

 

Jeg tror ikke du trenger å rødme i dette selskapet. Jeg har sett absolutt alle episoder av alle The Real Housewives, Vanderpump Rules, Ladies of London, Below Deck,  Keeping up with the Kardashians og Southern Charm 🥳

Jeg er litt uskikkelig og henter ned ting som torrenter, men jeg er ganske sikker på at man kan se den på hayu.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...