Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Turkis Sau skrev (3 timer siden):

Hvor så du dokumentaren?

Den ble lagt ut på youtube for en uke siden. Ser nå at videoen er blitt slettet ettersom jeg skulle til å kopiere linken og legge den til her. Det var helt tilfeldig at jeg kommer over denne fikk sett den. For den er egentlig kun tilgjengelig på Hulu.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MaleficentAurora skrev (16 timer siden):

Situasjonen mellom Sutton og Crystal er så latterlig at det faktisk ødelegger sesongen. Crystal oppfatter jeg som ei trassig "tenåringer" som skal bevise at de eldre ikke duger lengre og at det er på tide at unge og rike fruer får ta plass. Noe som ikke gir mening i det hele tatt.

Når det gjelder saken om Erika Girardi som denne siste sesongen skulle tydeligvis være basert på ( noe som det ikke har blitt gjort, så langt) så er det veldig interessant hvordan hun framstiller seg nå.

Har sett dokumentaren om henne å Tom Girardi, og kan si at jeg ble ikke overrasket over måten Tom har utnyttet sin posisjon som en rik, vellykket advokat med mye makt. Fra sesong 6 da Erika ble en del av RHOBH så skjønte jeg fort at det var er en grunn for at hun ble med, på lik linje som da Camile Grammer ble i begynnelsen før hun fant ut at hennes eksmann Kelsy Grammer var utro mot henne. Jeg ser noen likhetstrekk, selv om begge fruene har forskjellige saker. Men de var begge gift med to mektige menn som hadde mye makt.

Hvor så du dokumentaren?🙊
 

edit; ser nå at du har svart. :) 

Endret av Marvelous
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (3 timer siden):

Den ble lagt ut på youtube for en uke siden. Ser nå at videoen er blitt slettet ettersom jeg skulle til å kopiere linken og legge den til her. Det var helt tilfeldig at jeg kommer over denne fikk sett den. For den er egentlig kun tilgjengelig på Hulu.

Ok, takk, da får jeg vel bare søke litt🥸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (2 timer siden):

Ok, takk, da får jeg vel bare søke litt🥸

Si ifra hvis du finner noe🙋🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min guilty pleasure. Har sansen for Erika og Lisa. Men elsker litt drama. Jeg vet ikke om jeg synes Sutton sutrer for mye, eller ikke... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (På 13.7.2021 den 7.54):

Har sett dokumentaren om henne å Tom Girardi, og kan si at jeg ble ikke overrasket over måten Tom har utnyttet sin posisjon som en rik, vellykket advokat med mye makt. Fra sesong 6 da Erika ble en del av RHOBH så skjønte jeg fort at det var er en grunn for at hun ble med, på lik linje som da Camile Grammer ble i begynnelsen før hun fant ut at hennes eksmann Kelsy Grammer var utro mot henne. Jeg ser noen likhetstrekk, selv om begge fruene har forskjellige saker. Men de var begge gift med to mektige menn som hadde mye makt.

Det har jeg ikle tenkt over, og ser hva du mener. Men tenker det blir ikke helt det samme likevel: Kelsey har vært åpen om at han fikk inn Camilla som en trøst fordi han allerede da hadde planlagt å ende ekteskapet til fordel for flyvertinnen. Camilla hadde også sin egen karriere på mtv før hun møtte ham, men ga avkall på dette når de fikk barn. 

Erika derimot har vært helt avhengig av mannen sin for å leve sitt liv i luksus, og dette har vært åpenbart i alle scenene med Tom. Det er ingen overraskelse om dette forholdet var kjærlighetsløst, men synes likevel det er frekt av henne å snakke så negativt om han i rhobh. Hun er ikke uskyldig i dette, og gikk selv inn i ekteskapet under disse forutsetningene🙄

Elida88 skrev (På 13.7.2021 den 8.07):

Den episoden med Dorit var sykt bra, når hun og Kyle skulle ha en prat på to manns hånd. Som førte til at Dorit reiste seg og gikk var litt deilig å se på👏 Kyle er alt for vandt til å styre alle situasjoner til hennes fordel. 

Haha, ja denne scenen var gull😅🙌🏻Liker Dorit stadig mer hver eneste sesong😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okaki skrev (22 minutter siden):

Det har jeg ikle tenkt over, og ser hva du mener. Men tenker det blir ikke helt det samme likevel: Kelsey har vært åpen om at han fikk inn Camilla som en trøst fordi han allerede da hadde planlagt å ende ekteskapet til fordel for flyvertinnen. Camilla hadde også sin egen karriere på mtv før hun møtte ham, men ga avkall på dette når de fikk barn. 

Erika derimot har vært helt avhengig av mannen sin for å leve sitt liv i luksus, og dette har vært åpenbart i alle scenene med Tom. Det er ingen overraskelse om dette forholdet var kjærlighetsløst, men synes likevel det er frekt av henne å snakke så negativt om han i rhobh. Hun er ikke uskyldig i dette, og gikk selv inn i ekteskapet under disse forutsetningene🙄

Man skjønte tidlig at det var noe som ikke stemte i ekteskapet mellom Erika og Tom. Det var røde varsellamper når man så hvordan han snakket til henne i det offentlige rom. Og det var noe LVP aka Lisa vanderpump reagerte sterkt på. Hun stilte seg veldig spørrende om hvordan de hadde klart å holde sammen i så mange år når man så hvordan underkuet Erika var av mannen sin. 

Hun er den eneste fruen av den serien som ikke har bært noe forlovel/giftering på hånden. Og det skapte mye spekulasjoner i media om hvorfor. Tom hadde heller ikke noe giftering.

Selv om Camile og Erika ikke kan sammenlignes i de dypeste detaljene så er det likevel små likhetstrekk som kommer fram. Det er ikke mange fruer av den slags serie som til slutt må si at de ble brukt av mannen sin eller ble meldt på et show for at mannen kunne være utro å avslutte ekteskapet bak ryggen på henne. Det er heller det motsatte at de havner i en vanvittig pengetrøbbel å må stå i en offentlig gapestokk av media blest.

Jeg kan forstå at hun snakket "frekt" om han når man ser helheten i hvor kjærlighetsløst det ekteskapet var. Som Lisa Rinna sa så hadde ikke Erika noe valg, det var noe hun måtte gjøre når det kom til skilsmissen ang tie om det til siste stund. 

Når jeg ser Erika så ser jeg ei som har blitt forsømmet kraftig når det kommer til kjærligheten. Hun refererer jo til at hennes ekteskapet ikke var som Kyle, Dorit eller Rinna sitt. 

Husker da LVP spurte henne om hvordan Tom var på soverommet ift akten, det svarte ikke Erika på det, og da skjønte jeg at hun får ikke den delen heller dekket.

Om man går inn for det så er det veldig lett å analysere Erika og lettere blir/ble det når hennes egen mor bekreftet at hun ikke fikk mye kjærlighet som barn ettersom moren var veeldig streng med henne. Derfor oppfattes hun som en iskaldt person uten følelser å varme. Og når hun først viste følelser og varme så blir hun anklaget for at det hele er et skuespill for galleriet. 

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathy Hilton har virkelig overrasket meg positivt! Jeg har sett alle sesongene, og de få gangene hun er blitt filmet eller snakket om så blir hun jo fremstilt som DEN bitchen. Men i denne sesongen hvor hun er med - hun er jo den mest jordnære og vanlige av de alle 😂 De andre krangler så bysta fyker mens hun sitter der og bare "☺☺☺"

Interessant å se Erika nå. All den luksusen hun er vant til, og nå flytter hun inn i noe mye mindre og mer spartansk. Hun sa selv at det er hun som har innredet og vasket seg inn der. Hun må tenke mer på hva hun bruker penger på. Litt sånn "godt" å se for oss vanlige folk at det kan gå slik for steinrike celebrities også. 

Men der er overhode ikke det samme å se dette showet nå som tidligere. Før var det spennende, nå ser jeg egentlig bare på fordi jeg vil vite hvordan det går. Den greia mellom Sutton og Chrystal var helt ærlig en fillesak jeg trodde de kom til å bli ferdige med i den episoden hvor det skjedde. At de fremdeles driver og krangler om det er helt idiotisk, og det tyder på at de har gått tom for ideer om hvordan bære showet videre. Og hun Sutton må jo ha fått beskjed fra crewet om å overdrive litt, ingen som oppfører seg SÅ dramatisk irl. 

Og er det flere enn meg som synes alt Sutton har på seg er helt grusomt? 😂 Spesielt kjolene, med digre print av dyr og knæsje farger. Og poengterer hele tiden at dette plagget har hun fått skreddersydd av den og den disegneren personlig. Tror ikke jeg kunne vist meg i noe av det hun går i. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (4 minutter siden):

Kathy Hilton har virkelig overrasket meg positivt! Jeg har sett alle sesongene, og de få gangene hun er blitt filmet eller snakket om så blir hun jo fremstilt som DEN bitchen. Men i denne sesongen hvor hun er med - hun er jo den mest jordnære og vanlige av de alle 😂 De andre krangler så bysta fyker mens hun sitter der og bare "☺☺☺"

Interessant å se Erika nå. All den luksusen hun er vant til, og nå flytter hun inn i noe mye mindre og mer spartansk. Hun sa selv at det er hun som har innredet og vasket seg inn der. Hun må tenke mer på hva hun bruker penger på. Litt sånn "godt" å se for oss vanlige folk at det kan gå slik for steinrike celebrities også. 

Men der er overhode ikke det samme å se dette showet nå som tidligere. Før var det spennende, nå ser jeg egentlig bare på fordi jeg vil vite hvordan det går. Den greia mellom Sutton og Chrystal var helt ærlig en fillesak jeg trodde de kom til å bli ferdige med i den episoden hvor det skjedde. At de fremdeles driver og krangler om det er helt idiotisk, og det tyder på at de har gått tom for ideer om hvordan bære showet videre. Og hun Sutton må jo ha fått beskjed fra crewet om å overdrive litt, ingen som oppfører seg SÅ dramatisk irl. 

Og er det flere enn meg som synes alt Sutton har på seg er helt grusomt? 😂 Spesielt kjolene, med digre print av dyr og knæsje farger. Og poengterer hele tiden at dette plagget har hun fått skreddersydd av den og den disegneren personlig. Tror ikke jeg kunne vist meg i noe av det hun går i. 

Når det gjelder stilen til Sutton så er det mest merkeligste klesstil jeg noen sinne har sett. Gudene måte hvor hun finne alle disse merkelige kjolene sine hen.

Dette med Erika vil jeg si er igrunn bare sunt å bra for henne. Hun treng å stå på egne bein og gjør ting selv. Hun har i utgangspunktet ikke noe grunn for å leve så luksusfullt som hun har gjort når man ser i sammenheng med de andre fruene. Hun er igrunn den eneste fruen som ikke har bygd seg selv opp når det kommer til karrieren sin. Alle de andre fruene har hatt en solid grunnlag som de har jobbet seg oppfra. Til og med Sutton som var gift med en stein rik fyr hadde noe pusle med slik at hun ikke sto på bar bakke når skilsmissen var et faktum.

Erika har ikke så mye å falle tilbake på. Hun har nå mistet kontrakten sin i kleskjeden til Rihanna som det ble meldt for noen dager siden; 

https://realityblurb.com/2021/07/08/report-erika-jayne-loses-contract-with-rihannas-savage-x-fenty-amid-legal-drama-why-brand-is-no-longer-working-with-rhobh-star-plus-erika-breaks-down-over-tom-allegations/

Så det blir vel ikke lenge til at hun mister avtalen som hun har med ShoesDazzle. Eneste hun har så igjen er inntekten for selvbiografien som hun var gitt ut. Musikken hennes gir ikke nok cash i kassen til at hun kan leve av det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om Erika's forvirrende forklaring om Tom?

Og Ikke minst hvorfor hun ikke forlot han når hun fant ut at han var utro mot henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MaleficentAurora skrev (7 timer siden):

Hva synes dere om Erika's forvirrende forklaring om Tom?

Og Ikke minst hvorfor hun ikke forlot han når hun fant ut at han var utro mot henne.

Jeg tror hun skjuler noe, for alt vi vet så bruker hun reality-serien til å bygge opp en forklaring som ikke er sann. Men vet sannelig ikke hva jeg skal tro, mye av det hun sier virker ikke helt troverdig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (1 minutt siden):

Jeg tror hun skjuler noe, for alt vi vet så bruker hun reality-serien til å bygge opp en forklaring som ikke er sann. Men vet sannelig ikke hva jeg skal tro, mye av det hun sier virker ikke helt troverdig.

Synes den "forklaringen" hennes om Tom's ulykke var meget spesielt😂 Man hørte at hun løye rett ut. Ser også på instagram at mange mener at hun går på noe medisinsk og ikke var seg selv i den episoden. Hun snøvlet en del også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/15/2021 at 5:22 PM, MaleficentAurora said:

Dagens episode var virkelig hjerteskjærende å se på ang Erika

 Erika Jayne Breaks Down in Tears....

rhobh-recap-erika-jayne-bravo-ftr.jpg

Virkelig? Syns det er mer hjerteskjærende at mannen hennes stjal fra pårørende of ofre for grusomme ulykker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tanuki skrev (5 timer siden):

Virkelig? Syns det er mer hjerteskjærende at mannen hennes stjal fra pårørende of ofre for grusomme ulykker.

Toms rolle i saken er avskyelig. Gudene må vite hvor lenge han har holdt på slik og hvilken andre saker han har utnyttet folkes økonomiske situasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skrev (På 23.7.2021 den 5.18):

Jeg digger Crystal! Er så møkklei Sutton og sutringa hennes.

Jeg syntes hun er fullstendig uspiselig. Ja Sutton lever i sin egen boble, godt bevist av å si at hun «ikke ser farge» men jeg syntes det Crystal driver med, er direkte mobbing. 

Endret av moroklompen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erika er en dårlig skuespiller og lyver så det renner av henne. Null sympati den retningen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...