Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 30.6.2020 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Kim best

Anonymkode: 0973c...22e

Hva gjør at du liker henne? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Mymlen skrev:

Hva gjør at du liker henne? 

Føler av en eller grunn at hun er mest jordnær,feks med måten hun oppdrar barna, at de må sette pris på alt de har. Og hun har en søster som er alkoholiker , det har jeg og så kjenner meg litt igjen i mye som omhandler det og hvor krevende det er for pårørende. Liker forholdet hun har med mannen, og når hun fester så har hun det skikkelig gøy! Men hun kan jo være svært dramatisk og 😅

Anonymkode: 0973c...22e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler av en eller grunn at hun er mest jordnær,feks med måten hun oppdrar barna, at de må sette pris på alt de har. Og hun har en søster som er alkoholiker , det har jeg og så kjenner meg litt igjen i mye som omhandler det og hvor krevende det er for pårørende. Liker forholdet hun har med mannen, og når hun fester så har hun det skikkelig gøy! Men hun kan jo være svært dramatisk og 😅

Anonymkode: 0973c...22e

Tror du mener Kyle, ikke Kim...... Det er Kim som er alkoholiker......

Anonymkode: 0c004...fc6

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle i slike seriers mennesker kommer fra den samme planeten utenfor jorden. Veldig triste og overfladiske eksemplarer. Det hadde vært artig å ta fra dem alle penger og ting som gir dem deres luksuriøse liv, med hjelp til alt de trenger eller vil ha (de aller fleste har det) og se hvem de egentlig var da. 

Anonymkode: f2ac2...023

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle i slike seriers mennesker kommer fra den samme planeten utenfor jorden. Veldig triste og overfladiske eksemplarer. Det hadde vært artig å ta fra dem alle penger og ting som gir dem deres luksuriøse liv, med hjelp til alt de trenger eller vil ha (de aller fleste har det) og se hvem de egentlig var da. 

Anonymkode: f2ac2...023

Altså, nå er det flere av disse fruene som har levd helt ordinære liv før de giftet seg med suksessrike menn. Erika J var alenemor og jobbet som servitrise da hun ble kjent med mannen som da var stamkunde. Kyle var ung da hun fødte første barn og var vel også alenemor når hun traff Mauricio. De bodde i en knøttliten leilighet de første årene sammen. Lisa R levde vel også som ungdommer flest etter at hun forlot barndomshjemmet.

Og går en tilbake til de tidigste sesongene, så var det ikke så hyggelig og være Tylor Armstrong - til tross for fint hus!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du mener Kyle, ikke Kim...... Det er Kim som er alkoholiker......

Anonymkode: 0c004...fc6

Ja det var Kyle jeg liker best , gikk litt i surr med navnene 😣😅

Anonymkode: 0973c...22e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle det ikke være ny episode i går? Har den på opptak, men dekoderen har ikke tatt opp noe. 

Anonymkode: fbd0f...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2020 den 0.10, Mymlen skrev:

Hvem liker dere best? Jeg har bare sett de to første sesongene som er på Netflix

Faktisk Camille. 

Hun er ikke spesielt smart, og så er hun nok litt slik at hun verdsetter menns oppmerksomhet mer enn vennskap med kvinner. Det gjør at hun fremstår litt billig og illojal overfor jentene. Og så har hun jo vært gift med en skuespiller som går alle andres ektemenn mange ganger utenpå, både økonomisk og i kjendisstatus.

Jeg tror helt ærlig hun er litt sjenert og usikker, og alltid vært pen, og har derfor lent seg på utseendet og så endt opp med å leve i skyggen av en mann som til slutt forlot henne fordi hun ble kjedelig. 

Men jeg kan ikke noe for å synes hun er litt mer sympatisk enn flere av de andre. Og hun har mindre temperament. 

Anonymkode: b1732...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2020 den 13.13, Kontormus skrev:

Altså, nå er det flere av disse fruene som har levd helt ordinære liv før de giftet seg med suksessrike menn. Erika J var alenemor og jobbet som servitrise da hun ble kjent med mannen som da var stamkunde. Kyle var ung da hun fødte første barn og var vel også alenemor når hun traff Mauricio. De bodde i en knøttliten leilighet de første årene sammen. Lisa R levde vel også som ungdommer flest etter at hun forlot barndomshjemmet.

Og går en tilbake til de tidigste sesongene, så var det ikke så hyggelig og være Tylor Armstrong - til tross for fint hus!

Taylor Armstrong er nok den eneste arbeiderklassejenta blant dem. Hun er ærlig på at hun vokste opp på en gård i Oklahoma. Men hun har aldri vært særlig velstående i voksenlivet heller - formuen og forretningene til mannen var en løgn hele veien. Det kommer for dage i serien, men et enkelt google-søk viser at alt bare var lån fra starten av.

En venn av meg fortalte dette faktisk (han er fra L.A.) før jeg så serien, og hele veien syntes jeg bare utrolig synd på dem begge. Taylor og Russel hadde aldri noe som helst.

Anonymkode: b1732...28a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den nyeste sesongen (sesong 10), hva skjer med den forteller-delen av showet hvor hver og en i løpet av episoden kommenterer? Høres ut som de sitter i en gammel jordkjeller og kommenterer (EKKO), og bildekvaliteten er helt elendig type webkamera. Ikke mye glam, akkurat... Begynner produksjonen å gå tom for penger eller? 🤨

Anonymkode: 8104c...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Ja, litt flaut, men ble hekta på denne serien etter at Netflix la den ut. IKKE DØM, det er ikke det denne tråden er til for ;) Uansett. Netflix la ut to sesonger, og Tv2 Sumo har fra 6-10 sesong. Men jeg trenger å se 3, 4 og 5 nå. 
Hvordan?

Anonymkode: bab42...f60

Anbefaler deg å alle andre å laste ned appen Hayu. På den appen så får du/dere tilgang til alle amerikanske å britiske Real Housewies seriene som bravo har filmet. Det koster 50,- per mnd å det er absolutt verdt pengene. Det ligger også alle sesongene av KUWK og spinnoff seriene deres. Den appen er helt genialt å jeg har hatt den i 3år. Hver torsdag så legges det ut nye episoder av RHBH. Om du/dere er aktiv på IG så følg Hayu sin side for siste nytt og program oversikt. 

Anonymkode: 40e00...400

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den nyeste sesongen (sesong 10), hva skjer med den forteller-delen av showet hvor hver og en i løpet av episoden kommenterer? Høres ut som de sitter i en gammel jordkjeller og kommenterer (EKKO), og bildekvaliteten er helt elendig type webkamera. Ikke mye glam, akkurat... Begynner produksjonen å gå tom for penger eller? 🤨

Anonymkode: 8104c...bc8

Nesj.. Fortelle delen er filmet av Carsten selv pga Corona. Dermed blir det ikke helt slik man er vant til å se det. Det er en del hips å haps nå fordi det har måtte blitt gjort en del endringer. 

Anonymkode: 40e00...400

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hekta på realityseriene fra Bravo i maaange år. Den første serien jeg så var RHOBH, men jeg må innrømme at det er den eneste jeg har sluttet å følge med på. De fleste nåværende fruene er usmakelige (Erika, Dorit, Lisa Rinna, Kim Richards og Teddi spesielt), og de siste sesongene har hatt ekstremt dårlige storylines. Synes serien tapte seg ekstra da LVP forsvant. 

Synes New York, Atlanta, Potomac, Orange County, New Jersey og Dallas er mye bedre. samt Miami (som ble kansellert). Favoritten i dag er kanskje New Jersey, men det endrer seg fra sesong til sesong. Flere av seriene kan være litt vanskelig å sette seg inn i til å begynne med, men hold ut - det er verdt det!

Kan ellers anbefale Shahs of Sunset, Below Deck, Below Deck Med, Vanderpump Rules, Southern Charm, Southern Charm New Orleans, Summer House. 

- Hilsen ei som føler seg litt teit nå

(Bør nevne at jeg ikke tåler Ex on the beach, Paradise og lignende, så jeg er faktisk litt oppegående 😅)

Anonymkode: 69687...101

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg SÅ igjen! Følger med på det meste av Bravo sine serier, men BH har virkelig tapt seg. Ingen spennende story-lines og de drar ut de tynne de har, liker New York aller best. Har vært Bravo-fan siden starten, men ingen av vennene mine deler interessen! 😞 

Anonymkode: 8b237...02f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er jeg som ser på. Jeg har sans for begge Lisa'ene.

Anonymkode: e9a59...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min favoritt er New Jersey. Der skjer det alltid noe i den serien hvert år. Så kommer BH på andre plass. Årets sesong av BH er elendig. Ingenting ekstra eller stort som skjer. Kun det samme å det samme om saken Denise og Aaron. Fruene virker mindre tilstede med seg selv og i  hverandres selskap. Kyle R er den eneste originale fruen som er igjen. Det ryktes i de amerikanske tabloid at hun er i ferd med få sparken eller er ønsket ut av serien av de andre fruene pga hun har vært så negativt og meget trengende på unødvendig oppmerksomhet som ikke ganger henne. 

Anonymkode: 40e00...400

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2020 den 14.31, Maeva skrev:

Beverly hills, orange county, dallas, new jersey er best :)

Atlanta er best🤪

Anonymkode: d6d60...96d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/16/2020 at 1:58 PM, AnonymBruker said:

Nesj.. Fortelle delen er filmet av Carsten selv pga Corona. Dermed blir det ikke helt slik man er vant til å se det. Det er en del hips å haps nå fordi det har måtte blitt gjort en del endringer. 

Anonymkode: 40e00...400

Ah, det gir mening. Trodde dette var filmet før Corona 😛

Glad Teddy er gravid denne sesongen, sånn at hun ikke kan drikke. Hun syter og griner så når hun drikker, på nivå med en 17-åring. 

Og ja, enig i at BH begynner å bli kjedelig. Alle damene virker ganske lei. Hun nye som er med i år er jo nesten aldri med når de filmes, nesten så de kunne droppet å ha henne med i vignetten. Og det bråket med Denise virker veldig staget og storm i vannglass. Brandy som fikk sparken fra serien ønskes velkommen inn siden hun har denne "sjokkerende" nyheten om Denise, tydelig at castingen suger til seg alt de kan av skandaler nå for det er liksom ikke så mye mer å ta av. 

En annen ting, denne sesongen viser veldig tydelig at enkelte har gått opp i spinninga hva gjelder plastisk kirurgi. Så noen glimt av Adrianne, å se henne i første sesong vs nå, hun har fikset seg myyyye. Brandy også og det synes jeg er synd, for hun er en vakker dame som ikke hadde trengt å gjøre noen ting som helst. 

 

Anonymkode: 79d4e...dca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ah, det gir mening. Trodde dette var filmet før Corona 😛

Glad Teddi er gravid denne sesongen, sånn at hun ikke kan drikke. Hun syter og griner så når hun drikker, på nivå med en 17-åring. 

Og ja, enig i at BH begynner å bli kjedelig. Alle damene virker ganske lei. Hun nye som er med i år er jo nesten aldri med når de filmes, nesten så de kunne droppet å ha henne med i vignetten. Og det bråket med Denise virker veldig staget og storm i vannglass. Brandi som fikk sparken fra serien ønskes velkommen inn siden hun har denne "sjokkerende" nyheten om Denise, tydelig at castingen suger til seg alt de kan av skandaler nå for det er liksom ikke så mye mer å ta av. 

En annen ting, denne sesongen viser veldig tydelig at enkelte har gått opp i spinninga hva gjelder plastisk kirurgi. Så noen glimt av Adrianne, å se henne i første sesong vs nå, hun har fikset seg myyyye. Brandi også og det synes jeg er synd, for hun er en vakker dame som ikke hadde trengt å gjøre noen ting som helst. 

 

Anonymkode: 79d4e...dca

Jeg er enig at Brandi er den mest brukte å betalte cup of tea av RHBH. Ingen av tidligere fruene utenom Camille og Kim R har blitt kalt inn eller fått en b-rolle i serien etter de ble sparket. Adrienne ser jeg på som et mislykket selv prosjekt. Det gikk kun nedover for henne etter hun skilte seg ang det å legge seg under kniven.

Årets sesong er kjedelig i grunn men kgsp litt forvirrende pga Denise holding å væremåte mot de andre fruene. Som Lisa Rinna har sagt så er det nok fordi Denise angret på at hun var så åpen om sin seksualitet og sexlivet med mannen sin at nå skal hun hysje ned det hele. Og dessverre så er det henne egende barn hun bruker som et skjold før å skjule sine "feil". At Aaron blander seg inn synes jeg absolutt ingenting om. Han har forverret alt sammen å dermed blir de andre fruene mer aggressive å passiv mot Denise.

Brandi er kjent for mye men hun snakker alltid rett fra levra og sannheten som hun gir ut slår aldri feil. Hun er den som har avslørt mye om de andre fruene og er ikke redd for konsekvensen som det kan gis. Det at Kyle sier at Brandi er den rette å viktige person for hennes søster Kim R hadde jeg aldri trodd at Kyle kom til å si. Men Kyle har skjønt at alt oppi dritten av Brandi så er det en ekte venn å ta vare på.

Anonymkode: 40e00...400

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...