Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

lurker skrev (2 timer siden):

Er det noen andre som har sett den britiske The Real Housewives of Cheshire? Den er en av de aller gøyeste synes jeg! Anbefales!

Ja, har sett/ser på alt. Har ikke sett så mye av den fra Salt Lake City, men plutselig ser jeg den ferdig også. Du kan se på Hayu. 

Anonymkode: 497b1...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pås skrev (2 timer siden):

Hvor kan du se den? 

Hilsen flau-rødmende RH-fan...😅

Hvis du har Tv2Play-abo har du gratis Hayu-abo. Ligger en kode du kan bruke på dine sider på Tv2play (så uvant at det ikke heter Sumo lenger!).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ser på reklamen på tv at de viser The real housewives of Beverly Hills på tv2 play, er det nye episoder? Noen som vet? Og kommer de isåfall på tv?

Anonymkode: be8be...ac7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den nye sesongen er på tv2 play, ny episode hver torsdag tror jeg. 
 

er det noen som vet hvor man kan se dokumentaren om Erika? The housewife and the hustler

Anonymkode: b7e4c...ecf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ikke se de nyeste episodene på tv? 
 

Jeg har begynt å se på de første sesongene fra RHONY og syns hun Bethenny er så irriterende. 

Anonymkode: cbe74...459

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/20/2021 at 5:00 PM, AnonymBruker said:

er det noen som vet hvor man kan se dokumentaren om Erika? The housewife and the hustler

Anonymkode: b7e4c...ecf

Den ligger på Hulu, har ikke sett den noe annet sted: https://www.hulu.com/series/the-housewife-and-the-hustler-4976b6a6-f055-449e-a260-17a80c5b3c62

Jeg har hentet den ned som torrent, tenkte se den i helga.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg ser på gamle episoder (sesong 4) og syns Yolanda og David er så søte sammen. 
 

Hvorfor ble det slutt mellom dem? 
Hva er greia mellom Kyle og Carlton? Det virker på meg at Carlton er litt paranoid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (8 minutter siden):

Jeg ser på gamle episoder (sesong 4) og syns Yolanda og David er så søte sammen. 
 

Hvorfor ble det slutt mellom dem? 
 

Han forlot henne da hun var syk. Han har jo alltid vært sånn. Har vært gift mange ganger men har vandrende øyne for vakre kvinner. Synes sesongene med de bærer preg av at hun er trofekone som går langt for å være en "perfekt" kone, mens han er opptatt med jobb.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (6 minutter siden):

Han forlot henne da hun var syk. Han har jo alltid vært sånn. Har vært gift mange ganger men har vandrende øyne for vakre kvinner. Synes sesongene med de bærer preg av at hun er trofekone som går langt for å være en "perfekt" kone, mens han er opptatt med jobb.

Jeg har aldri hørt om han før, men jeg syns de virka så forelsket at jeg fikk tannverk🥰

 

Men synd at han forlot henne. Yolanda virker som en herlig person for han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri hørt om han før, men jeg syns de virka så forelsket at jeg fikk tannverk🥰

 

Men synd at han forlot henne. Yolanda virker som en herlig person for han.

Han er ganske kjent i musikkindustrien, først og fremst som komponist og produsent. 

Ja, synd det ikke fungerte. Han har giftet seg på nytt med Katharine McPhee og fått barn med henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt patetisk med gamle menn som skal ha tak i veldig strømlinjeformede kvinner som ser like unge ut i det ytre, som de selv føler seg i det indre, men som de jo absolutt ikke er lengre. 
Nå er han fryktelig musikalsk god, har penger og kontakter som gress, men han er og blir (dyre ansiktskremer til tross) en gammel begynnende rosin på 71 år, istedenfor den faste plommen han sikkert en gang var. 
Gir han gass, så klarer han nok et par ekteskap til før han avslutter forestillingen. :glare: *herlig-å-få-det-ut*

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at Sutton er litt rar, men hun Crystal er en skikkelig bitch😳

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (13 minutter siden):

Greit at Sutton er litt rar, men hun Crystal er en skikkelig bitch😳

Haha, ja, jeg må si meg enig. Litt usikker på om dette er konstruert eller reelt egentlig. De er jo ganske flinke til å dra ut små diskusjoner til å bli en stor greie hele sesongen.

Endret av Zooey
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zooey skrev (5 minutter siden):

Haha, ja, jeg må si meg enig. Litt usikker på om dette er konstruert eller reelt egentlig. De er jo ganske flinke til å fra ut små diskusjoner til å bli en stor greie hele sesongen.

Alt det subtile hun gjør mot Sutton gir mean girl-vibber, irriterer meg skikkelig med andre ord!! 😂🙈Akkurat nå er hun den med mest dra-til trynet blant fruene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (6 timer siden):

Alt det subtile hun gjør mot Sutton gir mean girl-vibber, irriterer meg skikkelig med andre ord!! 😂🙈Akkurat nå er hun den med mest dra-til trynet blant fruene.

Uenig, jeg digger henne! Det er Sutton som drar opp grums gang på gang for å skape drama, for så å klikke når hun får noe tilbake. Det er totalt selvforsynt at Crystal ikke liker henne, da må hun tåle en lunken skulder🙄

Crystal fremstår selvsikker, imøtekommende og uredd i møte med mean-girls🙌🏻Hun, Kathy og Garcelle er strålende tilskudd til serien😊

…nå må de bare kvitte seg med Lisa, Sutton og Kyle, så kan det bli kjekt å se på igjen😅🤞🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (På 8.7.2021 den 16.47):

Alt det subtile hun gjør mot Sutton gir mean girl-vibber, irriterer meg skikkelig med andre ord!! 😂🙈Akkurat nå er hun den med mest dra-til trynet blant fruene.

At hun er en usikker "mean girl" er jo helt tydelig. Hun prøver altfor hardt å være tøff i trynet. Og det letteste er å la det gå utover Sutton🤷‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omtrent alle slike bortskjemte/altfor rike fruentimmere gir et kjempedårlig inntrykk som mennesker
og venninner. De kler seg opp og forsøker å virke som verdenskvinner, men oppførselen kommer ikke
lengre enn ungdomsskolens aller verste gjengmentalitet, baksnakking og alt ufyselig jenter gjør der.
De er et veldig dårlig forbilde for sine barn, omgivelser og resten av verden som ser på og ikke klarer 
å tenke at "dette er jo bare søppeloppførsel - det gidder jeg ikke å kaste bort tid på"! 

Jeg ser minst mulig på dem, men...følger med på en gjeng fordi jeg har fulgt dem fra starten.
Må jo se hvordan det går til sist. :ninja: Alle har vi en hangup og jeg er ikke stolt av den der gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Situasjonen mellom Sutton og Crystal er så latterlig at det faktisk ødelegger sesongen. Crystal oppfatter jeg som ei trassig "tenåringer" som skal bevise at de eldre ikke duger lengre og at det er på tide at unge og rike fruer får ta plass. Noe som ikke gir mening i det hele tatt.

Når det gjelder saken om Erika Girardi som denne siste sesongen skulle tydeligvis være basert på ( noe som det ikke har blitt gjort, så langt) så er det veldig interessant hvordan hun framstiller seg nå.

Har sett dokumentaren om henne å Tom Girardi, og kan si at jeg ble ikke overrasket over måten Tom har utnyttet sin posisjon som en rik, vellykket advokat med mye makt. Fra sesong 6 da Erika ble en del av RHOBH så skjønte jeg fort at det var er en grunn for at hun ble med, på lik linje som da Camile Grammer ble i begynnelsen før hun fant ut at hennes eksmann Kelsy Grammer var utro mot henne. Jeg ser noen likhetstrekk, selv om begge fruene har forskjellige saker. Men de var begge gift med to mektige menn som hadde mye makt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (På 8.7.2021 den 23.25):

Uenig, jeg digger henne! Det er Sutton som drar opp grums gang på gang for å skape drama, for så å klikke når hun får noe tilbake. Det er totalt selvforsynt at Crystal ikke liker henne, da må hun tåle en lunken skulder🙄

Crystal fremstår selvsikker, imøtekommende og uredd i møte med mean-girls🙌🏻Hun, Kathy og Garcelle er strålende tilskudd til serien😊

…nå må de bare kvitte seg med Lisa, Sutton og Kyle, så kan det bli kjekt å se på igjen😅🤞🏻

Enig med deg. Sutton oppfører seg hysterisk 😅 Kathy er hittil den minst dramatiske beverly housewives dama som har vært med. Digger henne. Litt rart hun og Kyle er søsken med tanke på at Kyle er Queen drama😆 Den episoden med Dorit var sykt bra, når hun og Kyle skulle ha en prat på to manns hånd. Som førte til at Dorit reiste seg og gikk var litt deilig å se på👏 Kyle er alt for vandt til å styre alle situasjoner til hennes fordel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (6 timer siden):

Situasjonen mellom Sutton og Crystal er så latterlig at det faktisk ødelegger sesongen. Crystal oppfatter jeg som ei trassig "tenåringer" som skal bevise at de eldre ikke duger lengre og at det er på tide at unge og rike fruer får ta plass. Noe som ikke gir mening i det hele tatt.

Når det gjelder saken om Erika Girardi som denne siste sesongen skulle tydeligvis være basert på ( noe som det ikke har blitt gjort, så langt) så er det veldig interessant hvordan hun framstiller seg nå.

Har sett dokumentaren om henne å Tom Girardi, og kan si at jeg ble ikke overrasket over måten Tom har utnyttet sin posisjon som en rik, vellykket advokat med mye makt. Fra sesong 6 da Erika ble en del av RHOBH så skjønte jeg fort at det var er en grunn for at hun ble med, på lik linje som da Camile Grammer ble i begynnelsen før hun fant ut at hennes eksmann Kelsy Grammer var utro mot henne. Jeg ser noen likhetstrekk, selv om begge fruene har forskjellige saker. Men de var begge gift med to mektige menn som hadde mye makt.

Hvor så du dokumentaren?

Endret av Turkis Sau
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...