Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å kjære verden! Nå triller tårene her, altså! :hoho:

Kommer selvsagt ikke på noen gode eksempler nå da... (bortset fra en gammel Inner Circle låt om BadBoys, der jeg ikke sang feil, men guttene i klassen syntes det var så festelig når jeg sang caught.. for da sang jeg k å t )

Jeg kom hjem fra barnehagen og sang;

"Bæ boy bæ boy, vatugånnadu vatugånnadu?

Kå få ju!"

"Bad boys, bad boys

Whatcha gonna do, whatcha gonna do

When they come for you"

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
http://www.youtube.com/watch?v=6rhHqvp11eA...feature=related

arch enemy's burning angel (misheard). Dere vil aldri gjette hvordan teksten egentlig er! :ler:

Åh, den er bra :D Sangen altså.

Forresten samme som Wishmaster av Nightwish det. Tarja er jo ikke videre kjent for å ha en bra engelskuttale og har kostet NW en drøss av ulike "misheard lyrics" på jutub (hu er jo ikke flink til å synge engang, men det er min mening).

Uansett;

;) Endret av Vaarin
Skrevet (endret)

Tja.. når Rihannas 'Umbrella' sangen kom, visste jeg jo ikke hva det hetet, hadde bare hørt det i bilen, så jeg trodde lenge at hun sang 'Under my arm forever' og lurte litt på hvorfor hun synger om å ha noe i armhulene.

Endret av mrs_bond
Skrevet

Should I give up, or should I just keep chasing CAVEMEN... :fnise:

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet
Should I give up, or should I just keep chasing CAVEMEN... :fnise:

HAHAHAH

Gjest KateW
Skrevet

Murder on the dance floor, they better not steal my groom... :sjenert:

Skrevet

Dette har jo et navn på engelsk: Mondegreen (etter "Laid him on the green" --> "Lady Mondegreen"). Søk på Wikipedia, der er det flere linker videre.

Skrevet
:overrasket: Det visste ikke jeg før nå. Syntes det passet så fint inn der jeg, at når hun vokser opp vil hun ha pupper... :sjenert::fnise:

Jeg også :flau:

Denne også ja... :sjenert:

Har for øvrig ei venninne som for en del år siden var veldig opptatt av å følge sangtekster så nøyaktig som mulig når hun lagde danser, og begynte å kle av seg buksa til Irene Caras What a Feeling :ler:

Teksten er:

What a feeling.

Bein's believin'.

I can have it all, now I'm dancing for my life.

Take your passion

and make it happen.

Pictures come alive, you can dance right through your life.

mens hun hørte

take your pants off! :hoho:

• 1 år senere...
Skrevet

Drar opp denne tråden igjen, for den er så morsom!! Kanskje noen har noe mer å tilføye??

:)

Skrevet (endret)

Jeg husker jeg var hos pappa en dag, og Kursiv med Trang fødsel gikk på radioen. Plutselig hørte jeg at han sang "Digger, digger, digger at jeg står ned på ski i de aller største bakkene i landet".

Trodde jeg skulle le meg ihjel.

Det de egentlig synger er jo "Digger, digger, digger at jeg står med kursiv hos de aller største bankene i landet".

Endret av lykkeknotten
  • Liker 2
Gjest Bianca28
Skrevet

jeg trodde en stund den ene strofen i summer of 69 med bryan adams var når de synger: jimmy quit, jody got married,schoulda known wed never get far, så trodde jeg han sang, schoulda known, wed never get f***d. vet ikke hvorfor jeg trodde det. Det har jo ingen mening liksom

Skrevet

Hahahaha, mye morsomt her!

Min siste er den Tik Tok som Ke$ha har.

Hun synger i refrenget:

Dont stop, make it pop

DJ, blow my speakers up

Tonight, Imma fight

Til we see the sunlight

Tick tock, on the click

But the party dont stop

Woah-oh oh oh

Woah-oh oh oh

Jeg hørte "dj, promise me a gazelle.." Hør sangen, hun uttaler ikke den setningen rett hihi

Skrevet

Haha, godt det ikke bare er meg! :hoho:

Gjest scorpius
Skrevet

Jeg husker jeg var hos pappa en dag, og Kursiv med Trang fødsel gikk på radioen. Plutselig hørte jeg at han sang "Digger, digger, digger at jeg står ned på ski i de aller største bakkene i landet".

Det de egentlig synger er jo "Digger, digger, digger at jeg står med kursiv hos de aller største bankene i landet".

HAHA! Nå ga han meg en god latter her! Hils han og si tusen takk ;)

Gjest Sommertid
Skrevet

Hahaha, Jeg har til den dag i dag trodd at det er " Digger, digger, digger at jeg står med Kuskit(kubæsj) hos de aller største bankene i landet"

:sjenert:

Skrevet

Hahahaha, å her var det utrolig mye morsomt!

selv kan jeg nevne Bryan Adams sin sexdream.

Skrevet

Toto - africa.

Originalen: Hurry boy, its waiting there for you!

Min versjon: Pretty boy, shes's waiting there for you.

Eh, pinlig.

Skrevet

ikke helt hørt feil, men misforstått betydning.

Jeg trodde lenge den sangen om å kjøre E6, handlet om en utro dame... Ble voksen før jeg plutslig forstod eller ble fortalt betydningen... (Kanskje påvirket av utro far???)

Jeg kjører EEEEEE6, den strakaste vei, kanskje ligger det noen i arman dine nooo....

sangen ble mye finere når jeg forstod det handlet om en baby... (eller????) hihihi

Skrevet

Haha, det minner meg forresten om at jeg misforstod DDE sin tekst totalt, jeg trodde han sang Rompa mi ... Æ prumpe gjerne for å holde kroppen sunn.

Nei, den går slik:

Rompa mi - Du e så glad i rompa mi

Æ pumpe jern for å få kroppen sunn

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...