AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #301 Skrevet 19. oktober 2010 Bitter blue ble fort til baby blue her også
finkel Skrevet 19. oktober 2010 #302 Skrevet 19. oktober 2010 Dire Straits - Money for nothing: "...money for nothing and your chicks for free" Jeg trodde de sang "chips for free", jeg...
Gjest scorpius Skrevet 21. oktober 2010 #303 Skrevet 21. oktober 2010 Priceless! Gullkorn fra barnemunn! Noen som har flere varianter av denne? Jeg fant vel ikke ut hvordan denne sangteksten egentlig var før jeg var 15-16 år eller noe, hehe...
Spirali Skrevet 21. oktober 2010 #304 Skrevet 21. oktober 2010 GØY!!!! Jeg ler meg skakk!! Kaizers har en låt som går "kom på mi side - ooo - av di grind der" som i mitt hode ble "kom på mi side - ooo - Ari Behn". ABBAs Dancing queen - "see that girl, watch her scream, kicking the dancing queen". Nirvanas smells like teen spirit har stort potensiale for misforståelser, og jeg kan til dags dato ikke gjengi teksten korrekt. F.eks. "here we are now, in containers"
Spirali Skrevet 21. oktober 2010 #305 Skrevet 21. oktober 2010 He, he, og jeg sang: "Saints and madonnas" for fulle lunger, i stedet for "Sensa una donna" i en sang av Zuccero, til jeg ble gjort oppmerksom på feilen av han jeg danset med... Fint det var mørkt på diskoteket, gitt. HAHAHAHA!!! En jeg kjenner sang "Sex with Madonnaaaa... no more pain..."
Explosive Skrevet 5. desember 2010 #306 Skrevet 5. desember 2010 Dette var en sang blandt mange andre som ble spilt av i bilen på ferieturer hver sommer for en del år siden. Vet ikke hvilken sang eller hvilket band som har laget den, men uansett: "I prooomise toooo" ble til "Ææ plææges duuu", altså "plages du?"
Gjest Emera Skrevet 5. desember 2010 #307 Skrevet 5. desember 2010 På Adam Lamberts "If I Had You" har jeg gått og sunget "so I got my BOOBS on." Så tenkte jeg at det kunne vel ikke være det..? Men jeg klarte av en eller annen grunn ikke å resonnere meg fram til hva det riktige er. Okei, inn på Youtube. "So I Got My BOOTS on..."
dontknow Skrevet 6. desember 2010 #308 Skrevet 6. desember 2010 Jeg husker jeg var hos pappa en dag, og Kursiv med Trang fødsel gikk på radioen. Plutselig hørte jeg at han sang "Digger, digger, digger at jeg står ned på ski i de aller største bakkene i landet". Trodde jeg skulle le meg ihjel. Det de egentlig synger er jo "Digger, digger, digger at jeg står med kursiv hos de aller største bankene i landet". hahahahaha akkurat dette sang søstra mi også i bilen en gang, trodde jeg skulle kjøre av veien, haha :D
Gjest Cho Skrevet 22. desember 2010 #309 Skrevet 22. desember 2010 Husker en sang som gikk sånn: "would I lie to you babe, would I lie to you" Jeg fikk det til å bli "cola light to the babe, cola light to the me" 1
*appifany* Skrevet 22. desember 2010 #310 Skrevet 22. desember 2010 GØY!!!! Jeg ler meg skakk!! Kaizers har en låt som går "kom på mi side - ooo - av di grind der" som i mitt hode ble "kom på mi side - ooo - Ari Behn". ABBAs Dancing queen - "see that girl, watch her scream, kicking the dancing queen". Nirvanas smells like teen spirit har stort potensiale for misforståelser, og jeg kan til dags dato ikke gjengi teksten korrekt. F.eks. "here we are now, in containers" Jeg døøøøøøøøøør!!!
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 22. desember 2010 #311 Skrevet 22. desember 2010 Nirvanas smells like teen spirit har stort potensiale for misforståelser, og jeg kan til dags dato ikke gjengi teksten korrekt. F.eks. "here we are now, in containers" Herligheten som jeg ler
Gjest Mauna Lee Skrevet 23. desember 2010 #312 Skrevet 23. desember 2010 jeg hørte på kaizers orchestras "kvite russer" her en dag, da mamma satt ved siden av meg og kunne ikke skjønne hvorfor de dreiv å sang om hvite truser...
Kamikatze Skrevet 26. desember 2010 #313 Skrevet 26. desember 2010 Det lyser i stille grender av tindrande ljos i kveld og tusener barneender mot himmelen ljosa held Rare lysestaker kristenfolket har
sebra Skrevet 26. desember 2010 #314 Skrevet 26. desember 2010 Rihanna: I want you to love me like I'm a hot ride trodde jeg, i want you to love like i'm a hot pie trodde en annen....mens det egentlig er i want you to love me like I'm a hot guy...hahaha
Xaphan Skrevet 26. desember 2010 #315 Skrevet 26. desember 2010 Husker ei jente på barneskolen alltid sang Like a bird trip istedenfor like a virgin. Og søsteren min trodde de sang stekesvor isteden for "stank ass ho" i sangen til Jå9 og onkl P.
Asiya Skrevet 22. januar 2011 #316 Skrevet 22. januar 2011 Å Gud så mett en liten fugl, og sign vår mat O Gud, Amen.
Xaphan Skrevet 7. februar 2011 #317 Skrevet 7. februar 2011 "Clear away the cob-webs and the sorrow" i The sun will come out tomorrow ble til "Clear away the subways and the sorrow" i mitt hode. Ikke at det er logisk what so ever, men
rorodinbåt Skrevet 7. februar 2011 #318 Skrevet 7. februar 2011 Dattera sang i barnekor: de sang mellom anna "beste venna" Der er ei linje:"når jeg ser deg kjem det fort et smil" Dattera sang: "når jeg ser der, kjem et vortesvin" Vi fikk henne ofte til og synge den sangen he he
*appifany* Skrevet 7. februar 2011 #319 Skrevet 7. februar 2011 Har jeg skrevet dette før? I allefall, arrester meg om jeg har det Men venninna mi sang "Smack my picture". Sangen er da "Smack my bitch up" av Prodigy
Munchlax Skrevet 7. februar 2011 #320 Skrevet 7. februar 2011 "Ja, vi elsker dette landet som det stiger frem. Furutrær bredt over vannet, ved de tusen hjem." Var først ifjor jeg faktisk lære den egentlige teksten til nasjonalsangen vår...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå