Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sangen heter vel kanskje freestyler, btw.

Jeg trodde i tillegg at han sang "Free staryu", og at sangen handlet om pokemon.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå... Første setningen går "Last night i dreamt of san pedro", jeg hørte "last night i dreamt of some dego"... :flau: Syns Madonna var litt slem der!

Hahah, jeg og!!

Vi har jo klassikeren fra "Rock the microfone"...

Rakkamakkafoh!

Trodde rakkamakkafoh var et sånn kult uttrykk i freestylerverden jeg! :fnise:

Skrevet

Ellers har vi Venke Knutson sin "jealous 'cause I love you". Jeg vet ikke hva hun synger men det kan IKKE være dette:

Do you have to be som flirty, 'cause I fucked every girl under thirty...

Eller?

• Liker 1
Skrevet

Jo, og Smooth Criminal med Michael Jackson.

Har alltid trodd han har sunget "Annie are you walking" i stedenfor "Annie are you OK"

Det gikk opp for meg forrige uke ellerno... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Rakkamakkafoh!

Haha, jeg har også hørt noe sånt!

Ellers har vi Venke Knutson sin "jealous 'cause I love you". Jeg vet ikke hva hun synger men det kan IKKE være dette:

Do you have to be som flirty, 'cause I fucked every girl under thirty...

Eller?

Do you have to be so flirty, and size up every girl under thirty...

;)

• 3 uker senere...
Skrevet

ikke helt hørt feil, men misforstått betydning.

Jeg trodde lenge den sangen om å kjøre E6, handlet om en utro dame... Ble voksen før jeg plutslig forstod eller ble fortalt betydningen... (Kanskje påvirket av utro far???)

Jeg kjører EEEEEE6, den strakaste vei, kanskje ligger det noen i arman dine nooo....

sangen ble mye finere når jeg forstod det handlet om en baby... (eller????) hihihi

Hehe, men da kan du umulig ha fulgt med på teksten? Etter det jeg husker nevner han da til og med fødeavdeling eller fødestue i siste vers :P

Jeg kommer ikke på noen blemmer akkurat nå. Er faktisk så redd for å synge feil og drite meg ut at jeg stort sett alltid sjekker teksten før jeg synger. Sang sikkert mye rart da jeg var mindre og ikke visste bedre da :)

• Liker 1
Skrevet

Gammel dame her hørte på The Beatles og var stor fan; slavs ju jejeje. :biggrin:

Skrevet (endret)

HAHAH jeg leeer meg ihjel!!

Hørte:

"No I can't forget the ceiling nor your face as you were leaving" istedet for "No I can't forget this evening or you face as you were leaving." (Mariah Carey - Without You)

og

"Gotta kit-kat, gotta kit-kat, gotta kit-kat" istedet for "gotta kick that" i Black Eyed Peas - Boom Boom Pow

Endret av twilight01
Skrevet

Da jeg var ute på byen med veninnene en kveld danset og sang jeg ivrig og temmelig høylydt til den nye sangen "Mr. Sex appeal". Dagen etter, da jeg husket den kule sangen fra kvelden før ville jeg søke den opp på Youtube, men fant til min store skuffelse ingen sang. men noen dager senere postet en veninne av meg en link på facebook, til "Mr. Saxobeat".... :flau:

• Liker 2
Skrevet

Fra introsangen til "Cheers":

Sometimes you wanna go, where everybody knows you're gay...

Det skal selvsagt være ....knows your name.

Det må være flere end meg som har oppfattet det sånn, for jeg har faktisk hørt en indspilling hvor jeg er helt sikker på at det er denne teksten som synges (ikke originalen, selvfølgelig).

Skrevet (endret)

Teksten går egentlig sånn:

"You see walls that just aren't there

You think I'm too strong to let you in

But that's just not fair

I'm not so tough

I'll call your bluff

And let you see a side of me

That wants you here"

Jeg hørte

I'm not some tart

I'll call your love

And let you see a side of me...

Og jeg tenkte, "Hæ? Hun sier hun ikke er horete men hun skal let him in og la ham se henne, men syns det er viktig å fremheve at hun ikke er noen hore?" :klo:

Endret av Dragonfly84
Skrevet

"Gotta kit-kat, gotta kit-kat, gotta kit-kat" istedet for "gotta kick that" i Black Eyed Peas - Boom Boom Pow

Hahahahahahaha :skratte:

Skrevet

Sønnen til en venninne synger og koser seg til Ølbriller med Erik og Kriss:

Du skremte meg først, men jeg var tørst - så brakk jeg et ben som prinsesse Madeleine. Har mine solbriller på, har mine solbriller på, so-o-o-olbriller på.

Det skal selvfølgelig være:

Du skremte meg først, men jeg var tørst - så drakk jeg deg pen som prinsesse Madeleine. Har mine ølbriller på, har mine ølbriller på, ø-ø-ølbriller på.

Han er søt da, når han flyt rundt med solbrillene på nesa og synger av full hals :)

Skrevet

Ta en potet, stek den og kok den og spis hjerneskallet :fnise:

Uttalt høres det jo helt likt ut, men betydningen blir noe litt annet:p

Skrevet

Rakkamakkafoh!

haha, er det en setning? Jeg har alltid sunget rakkamakkafoh :skratte:

For en morsom tråd!

Skrevet

"stayin alive, stayin alive"

"stenaline, stenaline"

Skrevet

Haha, kom på en jeg også.

På Eidsvågs skyfri himmel synger han jo "Det einaste ho ønska seg, va ein solskinnsdag"

Lillebroren min sang "Det einaste ho ønska seg, va ein stor skinn stol" :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Åh, jeg undrer meg alltid over underlige tekster, men husker selvsagt ingen spesielle nå ... Morsomt tråd! *følge med* :popcorn:

Skrevet

Vet ikke om denne har blitt postet tidligere i tråden, men dette er ren gull.

Dere er alle nødt til å se den. Ler meg ihjel!

• Liker 1
Skrevet

Rihannas "Under my u-umbrellah" ble til "Under my arm for evah" og jeg lurte fælt på hva det var med å være under armene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...