Aelita Skrevet 7. februar 2011 #321 Skrevet 7. februar 2011 Venninnen min gikk og sang " I get knocked up, but i get up again" da den sangen var populær. Helt til hun skjønte at knocked down og knocked up var to forskjellige tilstander 1
Dragonfly84 Skrevet 13. august 2011 #322 Skrevet 13. august 2011 Det er en sang der det synges "That boy in the yard is half of my wife (...) and the other half is every last bit of me". Jeg hørte "That boy in the yard is half a mile wide"... Stakkars gutt! Jeg hørte også om noen som hørte på Bad Moon Rising, og i stedet for "Don't go around tonight, it's bound to take your life, there's a bad moon on the rise" hørte de "There's a bathroom on the right" Og så er det så klart den klassiske: Noen som hørte på summer of 69, "I got my first real six-string" men fikk det til å bli "i got my first real sex dream"
Dragonfly84 Skrevet 13. august 2011 #323 Skrevet 13. august 2011 Å Gud så mett en liten fugl, og sign vår mat O Gud, Amen. "Å du, som Mette, liten fugl, velsign vår mat og Gud", sang jeg. Altså, Mette er en liten fugl som skal velsigne både maten og Gud.
Mynona Skrevet 13. august 2011 #324 Skrevet 13. august 2011 Denne sangen hørte jeg første gang når jeg var ca 5-6 år og sang da: Priiiiiim, prim prim prim. http://www.youtube.com/watch?v=m24uUzJgfwQ Senere skjønte jg at den ikke handlet om favorittpålegget mitt.
Mynona Skrevet 13. august 2011 #325 Skrevet 13. august 2011 "Å du, som Mette, liten fugl, velsign vår mat og Gud", sang jeg. Altså, Mette er en liten fugl som skal velsigne både maten og Gud. Trodde det var det jeg. Helt til nå...
Miss MImm Skrevet 13. august 2011 #326 Skrevet 13. august 2011 "fuglesangen over vannet", i stedet for "furet værbitt"...
Stinkerbell Skrevet 13. august 2011 #327 Skrevet 13. august 2011 I sangen Mitt lille land: Som et ekko, i karrig jord. Jeg trodde inntil nå nylig at man sang Som et ekko, i karjol og jeg har alltid synes at det var en skikkelig teit ting å synge. 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #328 Skrevet 13. august 2011 Den der CC cowboys låta.. "og hjertet pumper hardere enn jeeeeeeeeeeeeeern og ståål" Han drar sånn på den eee'en at jeg trodde det var "jeg". Hvorfor skal hjeret pumpe hardere enn ham selv?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #329 Skrevet 13. august 2011 Missing you - David guetta feat. Novel Riktig tekst: "I'm tired of all the nonsense" Jeg klarte da i min forskrudde hjerne å høre følgende utgaver: "I'm tired of fucking asses" og "I'm tired og all the nazi's"...
Xaphan Skrevet 14. august 2011 #331 Skrevet 14. august 2011 I sangen Mitt lille land: Som et ekko, i karrig jord. Jeg trodde inntil nå nylig at man sang Som et ekko, i karjol og jeg har alltid synes at det var en skikkelig teit ting å synge. Haha, jeg har innbilt meg at det synges "Som et ekorn i Kario", og har aldri helt skjønt hva det liksom skal bety. Samtidig har jeg ikke giddi å sjekke opp teksten :gjeiper:
Gjest Thessie! Skrevet 14. august 2011 #332 Skrevet 14. august 2011 På denne sangen: ''I belive I can fly, I belive I can touch the sky'' trodde jeg før at han sang ''touch this guy''...
Tears.of.the.Sun Skrevet 14. august 2011 #333 Skrevet 14. august 2011 "Åh du som eter liten fugl vær snill å spytt han ut - AAaaamen" Jeg har ei venninne med ei datter på 3 år. Vi var på biltur og hørte på Rihannas "S&M" i bilen og akkurat i den strofen hvor Rihanna synger "S aaaand m m m m" hører vi jentungen av full hals; "seeeig menn menn menn".. 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #334 Skrevet 14. august 2011 Denne er egentlig dritflau som Jokkefan, så jeg setter meg som AB ;P Istedet for "Vi er gutta som har opplevd alt, så vi trenger ikke oppleve mer" Gikk jeg leeeenge og sang "Vi er gutta som har ofret alt, så vi trenger ikke ofre no mer" Logisk når resten av teksten er "Vi har vært verden rundt, det vil si Køben og London"? Neei, ikke akkurat ;P Var faktisk 25 år før jeg skjønte at jeg i mange år hadde sunget feil ;P
Dragonfly84 Skrevet 14. august 2011 #335 Skrevet 14. august 2011 For de som har hørt Madonnas "La Isla Bonita." En av setningene går "young girls with eyes like the desert..." Jeg, og mange med meg, hørte "eyes like potatoes..." Ååå... Første setningen går "Last night i dreamt of san pedro", jeg hørte "last night i dreamt of some dego"... Syns Madonna var litt slem der! 1
Niennas Skrevet 14. august 2011 #336 Skrevet 14. august 2011 Herregud, jeg har lest igjennom hele tråden nå, og har ledd så jeg har grini flere ganger! Maria Mena har en cd som heter Apparently Unaffected, der hun har tre korte låter med samme melody som heter "If you'll stay in my past Part (1/2/3)". Part 1 går som følger: I understand, You need to switch the roles around. And dispise me for the fact that we didn't last. And I will be your punching bag, If you'll stay in my past. I understand, To want to have a mature dialogue Is too much to ask. And I will be your one regret, If you'll stay in my past. Jeg trodde hun sang "I understand that to have the chord I long' is too much to ask". Altså, jeg trodde at hun mente at "Å få den akkorden jeg ønsker (longing for) er vel for mye å be om det...". http://www.youtube.com/watch?v=eLdd0Vv718w Og hvis noen andre lurer på dette med Dødssøt av Ravi, så er det faktisk "og alle vil ha fingra i deg", og den SKAL virke grisete, men sangen handler faktisk om jordbær. Jepp...
Xaphan Skrevet 14. august 2011 #337 Skrevet 14. august 2011 Og hvis noen andre lurer på dette med Dødssøt av Ravi, så er det faktisk "og alle vil ha fingra i deg", og den SKAL virke grisete, men sangen handler faktisk om jordbær. Jepp... Det er jo ikke logisk om man hører på teksten i rap-delen
Focklop Skrevet 14. august 2011 #338 Skrevet 14. august 2011 Vi har jo klassikeren fra "Rock the microfone"... Rakkamakkafoh! 3
Focklop Skrevet 14. august 2011 #339 Skrevet 14. august 2011 Sangen heter vel kanskje freestyler, btw.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #340 Skrevet 14. august 2011 Vi har jo klassikeren fra "Rock the microfone"... Rakkamakkafoh! Jeg visste seriøst ikke at det var en setning før nå nettopp, trodde rakkamakkafoh var en rokkestrofe for å fylle ut mellom teksten 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå