Polly Ester Skrevet 6. januar 2014 #401 Skrevet 6. januar 2014 Vet ikke om denne er med i tråden fra før, men hørte på radioen for et par dager siden om ei dame som hadde hørt litt feil på Shaina Twain sin låt "That don't impress me much". Hun har hele tide da hørt: "... you kiss your cock at night", mens det skal være "...you kiss your car goodnight" Lo så jeg fikk vondt i magen.
Gjest Belle âme Skrevet 6. januar 2014 #402 Skrevet 6. januar 2014 i'm not afraid (I'm not afraid) To take a stand (take a stand) Everybody (everybody) Come take my hand (come take my hand) Å herregud *ler*
Harlequin Skrevet 6. januar 2014 #403 Skrevet 6. januar 2014 I Ravis "Dans dans dans oppå bordet" har jeg nok å ta av, men da jeg og venninna mi skulle få klarhet i det hele og vi søkte opp teksten, hadde vi gjort "en fin ting å feire" (originaltekst) til henholdsvis "fisking og ferie" og "viking og ferje"... Vi var enige om at vi alltid hadde syntes det hadde hørtes litt rart ut, men det er jo resten av sangen også, så... :flire:
Wulfram Skrevet 6. januar 2014 #404 Skrevet 6. januar 2014 Donna Summers hadde ei låt som gitt sånn: "I need some hot stuff baby this evening, I need some hot stuff baby tonight". Og jeg hørte "You're so hostile baby this evening. You're so hostile baby tonight". Haha :-)
vanillaswirl Skrevet 8. juli 2015 #405 Skrevet 8. juli 2015 Alesso - cool You were the beacon I’d followed homeYou were the one who rescued me Jeg trodde han sang ''You were the bacon i followd hard'' Men beacon og bacon er jo temmelig likt, så skjønner hvorfor jeg hørte det x)
vanillaswirl Skrevet 8. juli 2015 #406 Skrevet 8. juli 2015 Katy B - Easy please me Now one thing I can't stand is arrogance There's no way that we would ever get along But one thing I love is confidence And humility to know when you've been wrong De 4-5 første gangene jeg hørte låten hørte jeg følgende: "Now one thing I can't stand is africans", og tenkte det MÅTTE jo være feil, en sang kan ikke være så rasistisk. Heldigvis var det feil hahahahaha
Gjest Cartman Skrevet 8. juli 2015 #407 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har alltid misforstått en setningen i sangen Thermonuclear Warrior av Carnivore. Jeg trodde at det var "Who will cleanse the methlab by the bath?" mens det egentlig er "Who will cleanse the mess left by the past?"
Gjest Christina146 Skrevet 28. desember 2015 #408 Skrevet 28. desember 2015 (endret) Stiches - shawn mendes (SeeB remix) I sangen hører jeg "Pee, peed over my. Pee, Peed over my. Pee, Peed over myself. Oooooo." Aner ikke om det er riktig. Noen som vet? Endret 28. desember 2015 av Christina146
DeLorean Skrevet 28. desember 2015 #409 Skrevet 28. desember 2015 No Woman No Crime av Bob Marley er bra 1
SillyFlamingo Skrevet 28. desember 2015 #410 Skrevet 28. desember 2015 Haha, dette gjelder ikke meg... Men på en fest her så ble Prince - Purple Rain spilt, hører han ene synger Kurt Cobain (tidligere vokalist i Nirvana) istedenfor Purple Rain. Han har trodd i alle år at det var en sang dedisert til Kurt Cobain!!!
Pastalovah Skrevet 28. desember 2015 #411 Skrevet 28. desember 2015 Mamma mente hun hørte de sang: "and a pine tree guinea pig" i sangen 12 days of christmas, når de egentlig synger: "and a Partridge in a Pear Tree"
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #412 Skrevet 28. desember 2015 Major Lazer - Lean on Pakkis failogun Blow a kiss, fire a gun Anonymkode: 9510a...01a
Perelandra Skrevet 25. april 2016 #413 Skrevet 25. april 2016 (endret) Jeg trodde lenge at Prince sang om Rasberry Parfait og ikke Rasberry Beret Edit: Rasberry Parfait er en dessert. Jeg trodde Prince sang om at dama var søt som den desserten. Endret 25. april 2016 av Perelandra
Gjest Cornelia Skrevet 25. april 2016 #414 Skrevet 25. april 2016 "Det er min dag i dag" av Åge Aleksandersen ble for meg "det er middag i dag, herregud for en heeeerlig daaag!" . - Et matglad barn ja. Så var vi mange søsken også, blir glupsk av sånt ;-)
Salka Skrevet 25. april 2016 #415 Skrevet 25. april 2016 Den 14. august 2011 at 16.43, Dragonfly84 skrev: Ååå... Første setningen går "Last night i dreamt of san pedro", jeg hørte "last night i dreamt of some dego"... Syns Madonna var litt slem der! Håhå, det trodde jeg og lenge! Ikke helt politisk korrekt av Madonna om det virkelig hadde vært det hun sang, nei! Og freestylah rakkamakkafo! som så mange andre. Trodde også Joe Cocker sang "you can leave your head on" i stedet for "you can leave your hat on" Og den berømte sex-dreamen til Bryan Adams da. I "that don't impress me much" synger vel Shania Twain noe sånt som "ok, so you're Brad Pitt" og jeg trodde hun sang "ok, so you brought a pet" Var jo en hest med i videoen også, så ikke så rart jeg trodde det, hestejente som jeg var og er. I splitter pine trodde jeg helt til nå nylig at de sang "skjerpe skreiene" i stedet for "nå skjerpes greiene" Trodde de sang "ingen vet hvor Harry er gravert" i stedet for gravd ned Har sikkert flere også, jeg er flink til å høre feil. 2
Perelandra Skrevet 25. april 2016 #416 Skrevet 25. april 2016 12 minutter siden, Salka skrev: I splitter pine trodde jeg helt til nå nylig at de sang "skjerpe skreiene" i stedet for "nå skjerpes greiene" Det samme gjorde jeg! Jeg lurte lenge på hva skreiene var for noe. De sang vel ikke om fisk?
Salka Skrevet 25. april 2016 #417 Skrevet 25. april 2016 2 minutter siden, Perelandra skrev: Det samme gjorde jeg! Jeg lurte lenge på hva skreiene var for noe. De sang vel ikke om fisk? Hehe, samme her! Skjønte ikke hva fisk hadde i den låta å gjøre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå