Marikke Skrevet 30. september 2008 #241 Skrevet 30. september 2008 La ingen krig og sult og sånt få gjøre oss fortred Fra den gamle nattasangen "Jeg folder mine hender små". Det skal være "krig og sult og sott", så vidt jeg har forstått nå.
mysan Skrevet 30. september 2008 #242 Skrevet 30. september 2008 ...og jeg som trodde det var "en sånn derre fin dame"... Det trodde jeg også helt til i dag. Nå må jeg prøve å huske... eh, hva var det igjen..? effen, fjelg og fin dame? jeg synger alltid:"you an me baby, we are notthing but trouble, so lets do it like they do on the discovery channel..." I virkeligheten er det: "you and me baby, we are notthing but mallals, so lets do it like they do on the discovery channel..." Ups, så lite logikk det var i det... Klemmm... Mammals er det vel... Jeg har sikkert en million, men husker selvfølgelig ingen her og nå Har et par fra ungene da de var små, som var ganske artige. Broren min og jeg var på vei nordover i min bil med mine barn i baksetet; 4, 7 og 11 år. De sitter med hver sin lille walkman på øret, og Liten 4 sitter og hører på: Erta berta, sukkererta, er du født med krøll på drøver'n... Gir ingen mening for henne som er så liten, så hun synger - er du født med drøll på støveln... Ved siden av sitter eldstemann og hører på Magnus Uggla, og det er vel ikke bare-bare for en 11åring heller og skjønne alt Uggla sier, så "hår under armarna, mustasch..." blir "hår under armenes mustasj..." Vi holdt på å kjøre av veien, for disse to kom omtrent samtidig.
LilleSiri Skrevet 2. oktober 2008 #243 Skrevet 2. oktober 2008 "Å du som møtte liten gud, velsign vår mat og fulg" "Sorte panter fra Bongo stammen, han lot krigerne skalle sammen, for i stammen var bitter nød, stor mangel på Wienerbrød" (Det skulle vært "Sorte panter fra Bongo stammen, han lot krigerne kalle sammen, for i stammen var bitter nød, stor mangel på vann og brød"
Gjest Gl@mB@be Skrevet 4. oktober 2008 #244 Skrevet 4. oktober 2008 Det er en reklame som går på tv om dagen, for Pierre Robert young collection. Lenge trodde jeg "are you tiny or tall?" var "are you tired at all?"
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #245 Skrevet 7. oktober 2008 Kommer ikke på noen egne nå, men så en søt en på tv i dag. En dame trodde Rihannas "Please don't stop the music" egentlig var "Hazels got the music".
Bloggerina Skrevet 7. oktober 2008 #246 Skrevet 7. oktober 2008 Jegg morsomt med sangtekst feil, en av de morsomste jeg noen gang har sett er denne her. En jente som synger Mariah Carey ken Lee (hehe), mange av dere har sikkert sett den, men for de som ikke har, se den!! Her er ikke så morsom som Det første klippet!
Gjest Gaby Skrevet 12. oktober 2008 #248 Skrevet 12. oktober 2008 En jeg vet om brølte av full hals "your boyfriend" til Alice Coopers "you're poison"
Marikke Skrevet 14. oktober 2008 #249 Skrevet 14. oktober 2008 Å, nå kom jeg på at jeg hørte en som sang "In the lady" til Village people-sangen "In the navy".
Meaty Skrevet 14. oktober 2008 #250 Skrevet 14. oktober 2008 Næh - nytt liv i en gammel tråd! Morsomt
Mischa Skrevet 16. oktober 2008 #251 Skrevet 16. oktober 2008 Den nye sangen til Pussycat Dolls har jeg sunget høyt og lenge på, og jeg har gaulet ganske høyt at "When I grow up I wanna have boobies" helt til min samboer påpekte at det egentlig er "When I grow up I wanna have groupies"....
Gjest iPod79 Skrevet 24. april 2009 #252 Skrevet 24. april 2009 På Bryan Adams summer of 69,, sang jeg ''Me and some guys from school had a van and we drived real fast jimmy datt and jody got killed''
Iero Skrevet 25. april 2009 #253 Skrevet 25. april 2009 Bryan Adams - Summer of 69 "I got my first real six-string" ... Hørte I got my first real sex dream
Gjest gjest-jente Skrevet 25. april 2009 #254 Skrevet 25. april 2009 Macy Gray: I wear goggles when you are not near <span style='font-size:16pt;line-height:100%'> egentlig: I try to walk away and I choke og my world crumbles when you are not near</span> Ha ha, det samme trodde en venninne av meg også! En annen venninne og jeg satt i bilen på tur når Umbrella med Rihanna gikk på radioen 20 ganger om dagen... Og vi sang for full hals, men min venninne sang Under my arms forever ever ever i stedenfor det korrekte: Under my umbrella ella .... .... ... Hysterisk festlig, ler hver gang jeg tenker på det
Gjest Blubberella Skrevet 28. april 2009 #255 Skrevet 28. april 2009 I sangen "Goodnight moon" (fra Kill Bill) går ene linja sånn: "And I always sleep with my guns when you're gone". Dette klarte jeg i voksen alder å få til å bli "And I always sleep with maggots when you're gone"! Eller min venninne som syntes Dødssøt med Ravi var så pervers, fordi hun mente han sang "...og alle fire fingra i deg!" (opprinnelig "alle vil ha fingra i deg")
Gjest KateW Skrevet 28. april 2009 #256 Skrevet 28. april 2009 Er det noen som husker Nelsons? To langhåra blonde brødre Gunnar og Matthew... De hadde en sang som het "love and affection" Jeg sto og brølte: "I can't live without your love and erection!" Ellers så trodde jeg Sam Fox's sang "do you wanna please me" Handlet om en politimann. Jeg laget dans og greier: "Do you do you know a policeman, do you do you know a policeman?"
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2009 #257 Skrevet 28. april 2009 Den nye sangen til Pussycat Dolls har jeg sunget høyt og lenge på, og jeg har gaulet ganske høyt at "When I grow up I wanna have boobies" helt til min samboer påpekte at det egentlig er "When I grow up I wanna have groupies".... Det visste ikke jeg før nå. Syntes det passet så fint inn der jeg, at når hun vokser opp vil hun ha pupper...
Gjest Vestlandslefsa Skrevet 28. april 2009 #258 Skrevet 28. april 2009 (endret) Eller min venninne som syntes Dødssøt med Ravi var så pervers, fordi hun mente han sang "...og alle fire fingra i deg!" (opprinnelig "alle vil ha fingra i deg") Endret 28. april 2009 av Vestlandslefsa
Asiya Skrevet 28. april 2009 #259 Skrevet 28. april 2009 det er en sang av Jennifer Lopes hvor hun synger "I'm still jenny from the block". Dette mistolket jeg til å bli " i'm still Jennifer Lopé" Jeg trodde hun sang sitt eget navn med en liten vri på etternavnet. Så det blir uttalt som [ LÅPÆ ]... 1
Asiya Skrevet 28. april 2009 #260 Skrevet 28. april 2009 og en annen . Sangen "encore un fois" av SASH! Jeg snakker ikke fransk og var sikker på at de sang "I'm calling from..." og var litt irritert på at det aldri ble nevnt hvor de ringte fra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå