Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2005 #141 Skrevet 12. august 2005 Men hva synger Moby? Lift me up, lift me up, higher now.... wamba? hæ??? kan jo ikke være riktig :klø:
malicious Skrevet 12. august 2005 #142 Skrevet 12. august 2005 Ville ha fingra, altså kremt, du veit å fingre - fingrer - fingra har fingra? i henne.. Skjønner? ← Det betyr altså ikke noe "koffert"? eeh, da har jeg bomma litt. :grine2:
Nanella Skrevet 12. august 2005 #143 Skrevet 12. august 2005 He he he, ler og ler.. Jeg vet jeg har utallige missforståelser og har sikkert ikke fått oppklart halvparten enda, men den jeg kan komme på nå er "it's raining man" der synger de- "i'm gonna go out, i'm gonna let my self get absolutly sunked wet" men jeg sang lenge- "i'm gonna go out, i'm gonna let my self get absolutly something wierd" :klø: syns jo kanskje setningen var litt rar... He he, skal skrive når jeg kommer på. Ellers er det mange sanger hvor jeg rett og slett ikke får meg med hva de sier i det hele tatt og da hender det man må lage seg noen egne engelske midertidige ord.
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 13. august 2005 #144 Skrevet 13. august 2005 Det er kanskje ikke så morsomt men.. I "keen on disco" trodde jeg de sang "king on disco" før jeg så navnet!
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2005 #145 Skrevet 13. august 2005 Silje: Hahahhaha something weid, nå flirte jeg som en gal nerd foran datan her:D Cuba: er det ikke king da? Det har jeg trodd til nå! Dansker..
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2005 #146 Skrevet 13. august 2005 Men hva synger Moby? Lift me up, lift me up, higher now.... wamba? hæ??? kan jo ikke være riktig :klø: ← "Lift me up, lift me up Higher and now I'm up Lift me up, lift me up Higher and now I'm up " letssingit.com er min venn Men synes det er en stavelse for mye i den teksta jeg :klø:
Gjest Jiha(d) Skrevet 13. august 2005 #147 Skrevet 13. august 2005 Da jeg var mindre trodde jeg at de sang: "Go go! Jason waterfalls" i sangen Waterfalls av TLC. Egentlig er det jo "Don`t go chasing waterfalls" Hold på å le meg ihjel av den ooh oooh one dead child!! 1
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #148 Skrevet 15. august 2005 He he he, ler og ler.. Jeg vet jeg har utallige missforståelser og har sikkert ikke fått oppklart halvparten enda, men den jeg kan komme på nå er "it's raining man" der synger de- "i'm gonna go out, i'm gonna let my self get absolutly sunked wet" men jeg sang lenge- "i'm gonna go out, i'm gonna let my self get absolutly something wierd" :klø: syns jo kanskje setningen var litt rar... He he, skal skrive når jeg kommer på... ← Ha, ha, ha, du har fortsatt ikke skjønt det, Silje, det er 'soaking' wet Dette må være verdens morsomste tråd! Jeg finner stadig på ting når jeg ikke skjønner hva de synger, bare for å kunne synge med...
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2005 #149 Skrevet 15. august 2005 Jippi jeg har laget verdens morsomste tråd :D Kan gry eller hege sette penger inn på min konto takk?
tommeline Skrevet 15. august 2005 #150 Skrevet 15. august 2005 Da jeg var mindre trodde jeg at de sang: "Go go! Jason waterfalls" i sangen Waterfalls av TLC. Egentlig er det jo "Don`t go chasing waterfalls" Hold på å le meg ihjel av den ooh oooh one dead child!! ← Husker ikke helt hvordan jeg sang den teksten, men at Jason var med er i alle fall sikkert...
Cupcake Skrevet 15. august 2005 #151 Skrevet 15. august 2005 (endret) På Snoop Doggs "Signs" trodde jeg de sang: "... when you're telling me to supersize", mens det egentlig er "... when you're telling me to see the signs". Endret 15. august 2005 av Cupcake
Milly:) Skrevet 15. august 2005 #152 Skrevet 15. august 2005 På Snoop Doggs "Signs" trodde jeg de sang: "... when you're telling me to supersize", mens det egentlig er "... when you're telling me to see the signs". ← Jeg trodde det var "..are you telling me this is the same..."
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #153 Skrevet 15. august 2005 :grine2: Utrolig morsom tråd! Husker ikke mange feil selv, men kom på noen når jeg leste: Da jeg var mindre trodde jeg at de sang: "Go go! Jason waterfalls" i sangen Waterfalls av TLC. Egentlig er det jo "Don`t go chasing waterfalls" Trodde jeg også... Da jeg var yngre hadde George Harrison en hit med "I got my mind set on you". Jeg trodde han sang "I got my my sæd on you" Me too... Og sangen Senza Una Donna trodde jeg var: Say to Madonna: no more pain and no sorrow without a woman, i'll make it through tomorrow Den Wonderchildsangen har jeg gitt opp for lenge siden, det er den mest irriterende sangen både med tanke på melodi og vanskelig å forstå hva han synger.
Mockbamilla Skrevet 15. august 2005 #154 Skrevet 15. august 2005 På sangen "Rosalita" til Åge går refrenget "Rosalita, Natasha, Ailo og Hans.." Min kusine (kristen sådan) sang for full hals "Rosalita, Natasha, Halleluja.."
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. august 2005 #155 Skrevet 16. august 2005 På Snoop Doggs "Signs" trodde jeg de sang: "... when you're telling me to supersize", mens det egentlig er "... when you're telling me to see the signs". ← Jeg trodde det var: ....telling me to synthesize.
Nanella Skrevet 24. august 2005 #156 Skrevet 24. august 2005 Ha, ha, ha, du har fortsatt ikke skjønt det, Silje, det er 'soaking' wet Dette må være verdens morsomste tråd! Jeg finner stadig på ting når jeg ikke skjønner hva de synger, bare for å kunne synge med... ← Ja ja, man lærer alltids noe nytt.. Tror jeg skal holde kjeft når denne sangen dukker opp igjen jeg...
Gjest Gjest_aQuarius_* Skrevet 24. august 2005 #157 Skrevet 24. august 2005 Robbie Williams synger i: She's the one She was me, I was her JEG hørte: She was mean, I was hurt. 1
Cronos Skrevet 31. august 2005 #159 Skrevet 31. august 2005 Hellbillies har en sang ute nå som handler om en som våkner opp med ei dame, og som lyder: "Eg vart runka..." Regner med jeg har hørt feil her...
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #160 Skrevet 1. september 2005 Kom på mi sia av di grind Dette ble i mitt hode i kanskje ca 8 måneder Kom på mi sia Ari Behn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå