Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hva synger Moby?

Lift me up, lift me up, higher now.... wamba? hæ??? kan jo ikke være riktig :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha fingra, altså kremt, du veit å fingre - fingrer - fingra har fingra? i henne.. Skjønner?

Det betyr altså ikke noe "koffert"? eeh, da har jeg bomma litt. :grine2:

Skrevet

He he he, ler og ler.. Jeg vet jeg har utallige missforståelser og har sikkert ikke fått oppklart halvparten enda, men den jeg kan komme på nå er "it's raining man" der synger de- "i'm gonna go out, i'm gonna let my self get absolutly sunked wet" men jeg sang lenge- "i'm gonna go out, i'm gonna let my self get absolutly something wierd" :klø: syns jo kanskje setningen var litt rar... He he, skal skrive når jeg kommer på.

Ellers er det mange sanger hvor jeg rett og slett ikke får meg med hva de sier i det hele tatt og da hender det man må lage seg noen egne engelske midertidige ord. :roll:

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Det er kanskje ikke så morsomt men..

I "keen on disco" trodde jeg de sang "king on disco" før jeg så navnet!

Skrevet

Silje: Hahahhaha something weid, nå flirte jeg som en gal nerd foran datan her:D

Cuba: er det ikke king da? Det har jeg trodd til nå! Dansker..

Skrevet
Men hva synger Moby?

Lift me up, lift me up, higher now.... wamba? hæ??? kan jo ikke være riktig  :klø:

"Lift me up, lift me up

Higher and now I'm up

Lift me up, lift me up

Higher and now I'm up "

letssingit.com er min venn :)

Men synes det er en stavelse for mye i den teksta jeg :klø:

Gjest Jiha(d)
Skrevet

Da jeg var mindre trodde jeg at de sang:

"Go go! Jason waterfalls" i sangen Waterfalls av TLC.

Egentlig er det jo "Don`t go chasing waterfalls" :ironi:

Hold på å le meg ihjel av den ooh oooh one dead child!! :klappe:

• Liker 1
Skrevet
He he he, ler og ler.. Jeg vet jeg har utallige missforståelser og har sikkert ikke fått oppklart halvparten enda, men den jeg kan komme på nå er "it's raining man" der synger de- "i'm gonna go out, i'm gonna let my self get absolutly sunked wet" men jeg sang lenge- "i'm gonna go out, i'm gonna let my self get absolutly something wierd" :klø: syns jo kanskje setningen var litt rar... He he, skal skrive når jeg kommer på...

:ler: Ha, ha, ha, du har fortsatt ikke skjønt det, Silje, det er 'soaking' wet :ler:

Dette må være verdens morsomste tråd! Jeg finner stadig på ting når jeg ikke skjønner hva de synger, bare for å kunne synge med... :ler:

Skrevet

Jippi jeg har laget verdens morsomste tråd :D

Kan gry eller hege sette penger inn på min konto takk?

Skrevet

Hold på å le meg ihjel av den ooh oooh one dead child!! :klappe:

Husker ikke helt hvordan jeg sang den teksten, men at Jason var med er i alle fall sikkert... :ler:

Skrevet (endret)

På Snoop Doggs "Signs" trodde jeg de sang: "... when you're telling me to supersize", mens det egentlig er "... when you're telling me to see the signs".

:ler:

Endret av Cupcake
Skrevet
På Snoop Doggs "Signs" trodde jeg de sang: "... when you're telling me to supersize", mens det egentlig er "... when you're telling me to see the signs".

Jeg trodde det var "..are you telling me this is the same..."

Skrevet

:ler: :grine2: Utrolig morsom tråd!

Husker ikke mange feil selv, men kom på noen når jeg leste:

Trodde jeg også...

Da jeg var yngre hadde George Harrison en hit med "I got my mind set on you". Jeg trodde han sang "I got my my sæd on you"

Me too...

Og sangen Senza Una Donna trodde jeg var:

Say to Madonna: no more pain and no sorrow

without a woman, i'll make it through tomorrow

Den Wonderchildsangen har jeg gitt opp for lenge siden, det er den mest irriterende sangen både med tanke på melodi og vanskelig å forstå hva han synger. :frustrert::ler:

Skrevet

På sangen "Rosalita" til Åge går refrenget "Rosalita, Natasha, Ailo og Hans.."

Min kusine (kristen sådan) sang for full hals "Rosalita, Natasha, Halleluja.." :ler:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg trodde det var: ....telling me to synthesize. :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet
:ler: Ha, ha, ha, du har fortsatt ikke skjønt det, Silje, det er 'soaking' wet  :ler:

Dette må være verdens morsomste tråd! Jeg finner stadig på ting når jeg ikke skjønner hva de synger, bare for å kunne synge med...  :ler:

:rodme::rodme::rodme::rodme::rodme::rodme:

Ja ja, man lærer alltids noe nytt.. Tror jeg skal holde kjeft når denne sangen dukker opp igjen jeg... :ler::ler::ler:

Gjest Gjest_aQuarius_*
Skrevet

Robbie Williams synger i: She's the one

She was me,

I was her

JEG hørte:

She was mean,

I was hurt.

• Liker 1
Skrevet

Hellbillies har en sang ute nå som handler om en som våkner opp med ei dame, og som lyder:

"Eg vart runka..."

Regner med jeg har hørt feil her...

Skrevet

Kom på mi sia av di grind

Dette ble i mitt hode i kanskje ca 8 måneder

Kom på mi sia Ari Behn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...