Gjest lilletroll Skrevet 22. juli 2005 #81 Skrevet 22. juli 2005 :grine2: :grine2: :grine2: Nei og nei, og jeg som sitter på jobben, og så ler jeg så jeg griner :grine2:
Gjest Pine Skrevet 22. juli 2005 #82 Skrevet 22. juli 2005 Hva med Will Smiths "Gett`n jiggy with it" som ble til "kick a chickin in it"...
smilepia Skrevet 22. juli 2005 #83 Skrevet 22. juli 2005 :grine2: hoho... dette er tråden for meg gitt. Synger og hører ofte feil gitt. Kommer selvsagt ikke på noen gode eksempler nå da... (bortset fra en gammel Inner Circle låt om BadBoys, der jeg ikke sang feil, men guttene i klassen syntes det var så festelig når jeg sang caught.. for da sang jeg k å t ) Men min mann tok litt feil av den låta til Briskeby (?) som snurrer på radioen i disse dager - den om "I'm gonna miss you like crasy, 'cuase it's the last day on the beach" Han sang først "I'm gonna mess you like crasy" og "it's the last day of the week" :-)
Gjest Dilla Skrevet 22. juli 2005 #84 Skrevet 22. juli 2005 Typen mener dem synger "around the touch" i "out of touch"-sangen som går for tia.. vi diskuterer det fortsatt, fordi jeg veit jeg har rett.. eneste jeg kommer på. ← Heter ikke denne sangen "Out of touch" da? I hvertfall gjorde den det på Sky Channel på 80-tallet
Gjest Dilla Skrevet 22. juli 2005 #85 Skrevet 22. juli 2005 Mannen min trodde "in the army" var "oh oh you're in Miami, now" (litt påvirket av at Miami Vice ble sendt på TV). ← Hahahahahahaha jeg tror jeg dør av latter snart! Dette er den beste jeg har hørt. "You're in Miami now"....................
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2005 #86 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Donna Summers sang "Hot Stuff" har jeg alltid sunget "I want some hot stuff, baby, New Zealand" (selv om jeg kanskje tenkte det var feil) istedenfor "I want some hot stuff baby this evenin'". Endret 22. juli 2005 av Freckles
monja Skrevet 22. juli 2005 #87 Skrevet 22. juli 2005 Ler så jeg griner... Har sikkert hørt feil jeg og, men jeg kommer jo selvsagt ikke på noe nå.
Rio Skrevet 22. juli 2005 #88 Skrevet 22. juli 2005 Sett dem Jensen det er søndag = Seterjentens søndag
Gjest Timmi Skrevet 24. juli 2005 #89 Skrevet 24. juli 2005 ...da vi var små og lekte bro bro brille - 'Kari, Kari krigsmann, døden skal du lide...'!
Grace Skrevet 28. juli 2005 #90 Skrevet 28. juli 2005 I sangen you're the one that I want med John Travolta og Olivia Newton John så synger han: "I've got chills, they're multiplying" Jeg trodde lenge han sang "I got shoes, they're made of plywood..." Fine sko av finer, tenkte jeg... Og i en sang av Whitney Houston som jeg ikke husker hva heter synger hun noe sånt som "you see through...." og jeg sang "juicyfruit". Syns det var rart at hun sang om tyggis, men er man stjerne kan man tillate seg litt av hvert filosoferte jeg.... ← Jeg også har rotet til sangen you're the one that I want .. Var ikke så gamle jenta og hadde nok blandet denne filmen med noe annet jeg hadde sett på tv. For setningen : I've got chills, they're multiplying" Ble til I`ve got shoes, and they`re made for flying! Gikk nemlig en tegneserie hvor helten hadde sko med propeller på så han kunne fly!! Utrolig hva fantasien koker sammen innimellom...
Pepita Skrevet 28. juli 2005 #91 Skrevet 28. juli 2005 ...da vi var små og lekte bro bro brille - 'Kari, Kari krigsmann, døden skal du lide...'! ← Er det ikke det? Skulle jeg ha sunget den nå hadde jeg sunget det fortsatt jeg!
Gjest Gjesten som ikke er pålogget akk Skrevet 28. juli 2005 #92 Skrevet 28. juli 2005 Det heter Fare Fare Krigsmann
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2005 #93 Skrevet 28. juli 2005 Haha trodde også det var Kari :D Men kaixers sangen maestro da, ingen som kan bekrefte/avkrefte om han janove brøler SVIN I RØMME eller noe annet? Bøs tekst isåfall! Men jeg trodde også han sang "å e ska drepa deg min sønn" tror det er e ska be for deg min sønn eller noe skal ikke alltid være like lett å forstå! Men bekreft/avkreft køm øn!
Trude29 Skrevet 28. juli 2005 #95 Skrevet 28. juli 2005 Dattera mi blir helt frustrert, for jeg sitter og ler hele tiden ! Godt å se at det ikke bare er meg som hører litt feil av og til ! Hi hi.. dette var en utrolig bra tråd ! Er faktisk ikke så lenge siden jeg skjønte at det het "Fare, fare krigsmann.. " Husker at lillesøstern til venninna mi sang " We are the "chiwchew" (fra We are the world), og det syntes vi var hysterisk morsomt.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2005 #96 Skrevet 28. juli 2005 Denne kom jeg på i dag! Jeg trodde ballroom blitz var baroness! :---O
Gjest misforstått Skrevet 29. juli 2005 #97 Skrevet 29. juli 2005 The White Stripes - Blue Orchid går slik: You got a reaction You got a reaction, didn't you? You took a white orchid You took a white orchid turned it blue Get behind me Get behind me now, anyway Det ble i mine ører : You got an erection You got an erection, didn't you? You took a white orchid You took a white orchid turned it blue Gimme honey Gimme honey now, and away Forstod ikke helt hvorfor Jack ville ha "honey" av en fyr med ereksjon
Fat Sally Lee Skrevet 30. juli 2005 #98 Skrevet 30. juli 2005 Donna Summers sang "Hot Stuff" har jeg alltid sunget "I want some hot stuff, baby, New Zealand" (selv om jeg kanskje tenkte det var feil) istedenfor "I want some hot stuff baby this evenin'". ← "I want some mustard, baby this evening, I want some mustard baby, tonight"
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. juli 2005 #99 Skrevet 30. juli 2005 Artig tråd Da jeg var liten og lekte med Pony, trodde jeg de sang "My pony is over the ocean.." ← Haha! Og når jeg var liten trodde jeg det var ; "My ponni is over the ocean, my ponni is over the sea... Bringbær, bringbær åå bringbær my ponni to me, to me" Gir jo ingen mening
karrie Skrevet 30. juli 2005 #100 Skrevet 30. juli 2005 For en artig tråd! Husker spesielt en sangtekst jeg har hørt feil. I Shania Twains "that don't impress me much", har jeg vært sikker på at hun synger "you kiss your cock at night", men så er d jo "kiss your car at night"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå