Gjest Virvel Skrevet 22. oktober 2005 #181 Skrevet 22. oktober 2005 Dette visste jeg var feil, men i den "Blue (Da Ba Dee)"-sangen til Eiffel 65 høres "I'm blue da ba dee da ba da" veldig ut som "I'm blue, I'm in need of a guy" - så det sang jeg for moro skyld. Og når Anastacia i "Sick and Tired" synger "my love is on the line" kunne jeg sverget på at hun synger "me-eg på sommerleir".
Smilla78 Skrevet 25. oktober 2005 #182 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg trodde helt til nå at Joe Cocker sang "You can leave your head on!" Han synger jo "You can leave your hat on"! Men låta er uansett fæl. 1
Gjest lumina Skrevet 1. november 2005 #183 Skrevet 1. november 2005 Sting sin Englishman in New York... "Oooh, I'm an alien, I'm a legal alien, I'm an englishman in New York" hørte tydelig Eagle-Alien jeg Synger btw enda om Ørne-Romvesen hver gang jeg synger til den :grine2:
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #184 Skrevet 2. november 2005 jeg oversatte feil i mr bungle - egg! I just want to fertilize you gikk jeg rundt og mente var gjødsle (noe som det også betyr) men det var visst jeg vil bare befrukte deg! Håhåh!
Pimbila Skrevet 7. november 2005 #185 Skrevet 7. november 2005 Jeg synger alltid When I was a little bit youger my mama used to rock me in the cradle. When I’m home, cotton feels like home. Egentlig er det When I was a little bitty baby My mama would rock me in the cradle, In them old cotton fields back home Skjønner ikke hvorfor jeg synger så mye på den låta for jeg kan ikke huske å ha hørt den så mye. Men det ser dere vel på teksten også. Hehe.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #186 Skrevet 5. desember 2005 Også Photograph til Nickelback der han sier; "Kim’s the first girl I kissed I was so nervous that I nearly missed" Der jeg synes det høres ut som; "Killed the first girl I kissed I was so nervous that I nearly missed" For en ulykkelig, tragisk sang, tenkte jeg første gangen, til Nickelback å være.
Plonk Skrevet 7. april 2006 #187 Skrevet 7. april 2006 Jeg måtte lete fram denne tråden, for jeg har ledd i mange timer nå. Vi så på Beat for beat og de sang Otis Redding, og plutselig sier mannen min: - "Sitting on the dock of the bay"? Er det DET den heter? Jeg har alltid trodd det var "Sitting on the dock of Bombay"!!! Jeg ler fortsatt. Ser for meg Otis Redding sitte på en indisk kai, fullstendig lost
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #188 Skrevet 7. april 2006 Da jeg var liten, trodde jeg Åge Aleksandersen sang "og fuglan ska vi svei" i Lys og varme... :oops: Det gjorde jeg også! Og at "svei" var en versjon av å svi eller brenne. Skjønte ikke hvorfor de frie fuglene burde brennes.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #189 Skrevet 7. april 2006 På sangen "Rosalita" til Åge går refrenget "Rosalita, Natasha, Ailo og Hans.." Min kusine (kristen sådan) sang for full hals "Rosalita, Natasha, Halleluja.." ← Jeg trodde at det var Rosalita, Natasha, Aloha! hawaii
My Skrevet 8. april 2006 #190 Skrevet 8. april 2006 Bertine Zetlitz, Twisted Little star. Silently dismember, twisted little staaaaar!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 10. april 2006 #191 Skrevet 10. april 2006 Haha, denne tråden er stadig like morsom Må nesten poste min kjæres to siste nyvinninger på heavy-fronten. Iron Maidens "Fear of the Dark" har blitt til "fear of the dog" i hans bok, og når Manowar i Metal Warriors synger "heavy metal or no metal at all, whimps and posers leave the hall", er min kjære overbevist om at de synger "whimps and composers leave the hall"...
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 10. april 2006 #192 Skrevet 10. april 2006 En venninne syntes sangen "Because you're gorgeous" var så vulgær.. Jeg skjønte ikke helt hvorfor, og spurte henne, og svaret jeg fikk var at "biggus" jo er et kallenavn på det mannlige kjønssorgan, og at det jo var litt særty å synge "Biggus you're gorgeous, I'll do anything for you"..
Gjest seroxata Skrevet 11. april 2006 #193 Skrevet 11. april 2006 åå herregud, denne tråden går aldri av moten, jeg ler så tårene renner her nå!!! fnis!! særlig likte jeg den "Kim’s the first girl I kissed I was so nervous that I nearly missed" Der jeg synes det høres ut som; "Killed the first girl I kissed I was so nervous that I nearly missed" Hahaha, snakker om trist :D
Knøttet Skrevet 11. april 2006 #194 Skrevet 11. april 2006 hohohoho! :ler: Nå har jeg ledd så jeg griner, veldig bra tråd!! Eneste jeg kan huske på som jeg har hørt feil er Within temptation sin "x-mas gift" hvor de synger "we're gonna have a gothic christimas, that's what we're gonna do". Det ble "we're gonna have a dog for christmas" hos meg ... hund til julemiddag, liksom ...
Gjest Lille Solstråle Skrevet 11. april 2006 #195 Skrevet 11. april 2006 Husker da "freak out" var dødspopulær på dansegulvet.. Den som gikk sånn aaaaaaaaaa- freak out!! og masse kule rytmer etterpå. Venninnen min trodde de skrek aaaaaaafrica!
Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 11. april 2006 #196 Skrevet 11. april 2006 Husker da "freak out" var dødspopulær på dansegulvet.. Den som gikk sånn aaaaaaaaaa- freak out!! og masse kule rytmer etterpå. Venninnen min trodde de skrek aaaaaaafrica! ← HALLO!!!! Det har jeg alltid trodd også!! Her inne får man virkelig avkreftet sine ideer!!
Vannflaske Skrevet 12. april 2006 #197 Skrevet 12. april 2006 og jeg trodde de sang "bye, bye johnny, bye, bye, won't you come back today...." ← Haha, begge disse trodde jeg også da jeg var liten!
Vannflaske Skrevet 12. april 2006 #198 Skrevet 12. april 2006 ...da vi var små og lekte bro bro brille - 'Kari, Kari krigsmann, døden skal du lide...'! ← Hva er det egentlig de synger der da? Hehe!
Gjest Skya Skrevet 14. april 2006 #199 Skrevet 14. april 2006 Jeg synger alltid When I was a little bit youger my mama used to rock me in the cradle. When I’m home, cotton feels like home. Egentlig er det When I was a little bitty baby My mama would rock me in the cradle, In them old cotton fields back home Skjønner ikke hvorfor jeg synger så mye på den låta for jeg kan ikke huske å ha hørt den så mye. Men det ser dere vel på teksten også. Hehe. ← Er det sånn den er, jeg har alltid sunget den slik: When I was a pretty little baby my mama used to rock me in the cradle. When I'm homa, cotton feels like home. :klø: Og det er ikke så mange årene siden jeg fikk vite at Åge Aleksandersen synger: og fuglan ska vis vei og ikke og fuglan ska vi svei. Jeg har alltid syntes at den sangen var så trist, stakkars fugler! Godt å se at det ikke er bare meg. Og min versjon av Waterfalls TLC: Don't go Jason, waterfalls! Og der er jeg heller ikke alene ser jeg. :grine2: Lillesøstra mi synger furet er hvitt over landet i Ja, vi elsker. Og det er vel: furet, værbitt over vannet. Må legge til at hun er 7 år da.
Totalya Skrevet 14. april 2006 #200 Skrevet 14. april 2006 Hva er det egentlig de synger der da? Hehe! ← Ikke Kari, men "fare"...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå