Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette visste jeg var feil, men i den "Blue (Da Ba Dee)"-sangen til Eiffel 65 høres "I'm blue da ba dee da ba da" veldig ut som "I'm blue, I'm in need of a guy" - så det sang jeg for moro skyld.

Og når Anastacia i "Sick and Tired" synger "my love is on the line" kunne jeg sverget på at hun synger "me-eg på sommerleir". :ler2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde helt til nå at Joe Cocker sang "You can leave your head on!" Han synger jo "You can leave your hat on"! :ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Men låta er uansett fæl.

• Liker 1
Skrevet

Sting sin Englishman in New York...

"Oooh, I'm an alien, I'm a legal alien, I'm an englishman in New York"

hørte tydelig Eagle-Alien jeg :ler:

Synger btw enda om Ørne-Romvesen hver gang jeg synger til den :grine2:

Skrevet

jeg oversatte feil i mr bungle - egg!

I just want to fertilize you gikk jeg rundt og mente var gjødsle (noe som det også betyr) men det var visst jeg vil bare befrukte deg! Håhåh!

Skrevet

Jeg synger alltid

When I was a little bit youger

my mama used to rock me in the cradle.

When I’m home, cotton feels like home.

Egentlig er det

When I was a little bitty baby

My mama would rock me in the cradle,

In them old cotton fields back home

Skjønner ikke hvorfor jeg synger så mye på den låta for jeg kan ikke huske å ha hørt den så mye. Men det ser dere vel på teksten også. Hehe.

• 4 uker senere...
Skrevet

Også Photograph til Nickelback der han sier;

"Kim’s the first girl I kissed

I was so nervous that I nearly missed"

Der jeg synes det høres ut som;

"Killed the first girl I kissed

For en ulykkelig, tragisk sang, tenkte jeg første gangen, til Nickelback å være. :overrasket::ler:

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg måtte lete fram denne tråden, for jeg har ledd i mange timer nå. Vi så på Beat for beat og de sang Otis Redding, og plutselig sier mannen min:

- "Sitting on the dock of the bay"? Er det DET den heter? Jeg har alltid trodd det var "Sitting on the dock of Bombay"!!!

Jeg ler fortsatt. Ser for meg Otis Redding sitte på en indisk kai, fullstendig lost

:ler::ler::ler::ler::ler:

Gjest Gjest
Skrevet
:ler:  Da jeg var liten, trodde jeg Åge Aleksandersen sang "og fuglan ska vi svei" i Lys og varme...  :oops:

Det gjorde jeg også! Og at "svei" var en versjon av å svi eller brenne. Skjønte ikke hvorfor de frie fuglene burde brennes. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
På sangen "Rosalita" til Åge går refrenget "Rosalita, Natasha, Ailo og Hans.."

Min kusine (kristen sådan) sang for full hals "Rosalita, Natasha, Halleluja.." :ler:

Jeg trodde at det var Rosalita, Natasha, Aloha!

:hoppe: hawaii :hoppe:

Skrevet

Bertine Zetlitz, Twisted Little star.

Silently dismember, twisted little staaaaar!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Haha, denne tråden er stadig like morsom :ler:

Må nesten poste min kjæres to siste nyvinninger på heavy-fronten. Iron Maidens "Fear of the Dark" har blitt til "fear of the dog" i hans bok, og når Manowar i Metal Warriors synger "heavy metal or no metal at all, whimps and posers leave the hall", er min kjære overbevist om at de synger "whimps and composers leave the hall"...

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

En venninne syntes sangen "Because you're gorgeous" var så vulgær.. Jeg skjønte ikke helt hvorfor, og spurte henne, og svaret jeg fikk var at "biggus" jo er et kallenavn på det mannlige kjønssorgan, og at det jo var litt særty å synge "Biggus you're gorgeous, I'll do anything for you"..

:forvirret:

Gjest seroxata
Skrevet

:ler: åå herregud, denne tråden går aldri av moten, jeg ler så tårene renner her nå!!! fnis!! særlig likte jeg den "Kim’s the first girl I kissed

Der jeg synes det høres ut som;

"Killed the first girl I kissed

Hahaha, snakker om trist :D

Skrevet

hohohoho! :ler: :ler:

Nå har jeg ledd så jeg griner, veldig bra tråd!!

Eneste jeg kan huske på som jeg har hørt feil er Within temptation sin "x-mas gift" hvor de synger "we're gonna have a gothic christimas, that's what we're gonna do". Det ble "we're gonna have a dog for christmas" hos meg ... hund til julemiddag, liksom ... :sjenert:

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Husker da "freak out" var dødspopulær på dansegulvet.. Den som gikk sånn aaaaaaaaaa- freak out!! og masse kule rytmer etterpå. Venninnen min trodde de skrek aaaaaaafrica! :ler:

Gjest Plonk ikke innlogget
Skrevet
Husker da "freak out" var dødspopulær på dansegulvet.. Den som gikk sånn aaaaaaaaaa- freak out!! og masse kule rytmer etterpå. Venninnen min trodde de skrek aaaaaaafrica! :ler:

HALLO!!!! Det har jeg alltid trodd også!! Her inne får man virkelig avkreftet sine ideer!!

:ler::ler::ler:

Skrevet

og jeg trodde de sang "bye, bye johnny, bye, bye, won't you come back today...."

:ler2:

Haha, begge disse trodde jeg også da jeg var liten! :ler:

Skrevet
...da vi var små og lekte bro bro brille - 'Kari, Kari krigsmann, døden skal du lide...'! :ler:

Hva er det egentlig de synger der da? :forvirret:

Hehe! :ler:

Skrevet
Jeg synger alltid

When I was a little bit youger

When I’m home, cotton feels like home.

Egentlig er det

When I was a little bitty baby

My mama would rock me in the cradle,

In them old cotton fields back home

Skjønner ikke hvorfor jeg synger så mye på den låta for jeg kan ikke huske å ha hørt den så mye. Men det ser dere vel på teksten også. Hehe.

Er det sånn den er, jeg har alltid sunget den slik:

When I was a pretty little baby

When I'm homa, cotton feels like home.

:klø:

Og det er ikke så mange årene siden jeg fikk vite at Åge Aleksandersen synger: og fuglan ska vis vei og ikke og fuglan ska vi svei. Jeg har alltid syntes at den sangen var så trist, stakkars fugler! Godt å se at det ikke er bare meg. :ler:

Og min versjon av Waterfalls TLC:

Don't go Jason, waterfalls!

Og der er jeg heller ikke alene ser jeg. :grine2:

Lillesøstra mi synger furet er hvitt over landet i Ja, vi elsker. Og det er vel: furet, værbitt over vannet. :ler: Må legge til at hun er 7 år da.

Skrevet
Hva er det egentlig de synger der da? :forvirret:

Hehe! :ler:

Ikke Kari, men "fare"... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...