ashera Skrevet 2. september 2005 #161 Skrevet 2. september 2005 (endret) Kom på mi sia av di grind Dette ble i mitt hode i kanskje ca 8 måneder Kom på mi sia Ari Behn! ← Ei jente som gikk i barnehagen med sønnen min falt og slo seg. Etter å ha trøstet, konkluderete mora med at det var godt at hun ikke fikk noe varig men. - Men mamma, svarte jenta i fullt alvor, det heter jo Ari Behn... Men til sangtekster: På Bee Gees' "How deep is your love" hørte jeg (var bare 11): "When you're ice in the morning sun...". Trodde det var noe om å smelte og sånn, da... Selvfølgelig er det "When you rise..." *Byr Towelie på en øl, siden du tydeligvis ikke blir rik av å ha startet dette. Se på det som et bidrag til verdens generelle velvære, menneskenes oppbyggelse osv.* Endret 2. september 2005 av hera
Milo Minderbinder Skrevet 2. september 2005 #162 Skrevet 2. september 2005 "Når en pepperkaebaker baker hakkebakkepepper baker hakke pepperkaker.........................osv" Jeg makter kort og godt ikke å manøvrere i den helsikkes labyrinten.... 1
Trampe Skrevet 3. september 2005 #163 Skrevet 3. september 2005 "Når en pepperkaebaker baker hakkebakkepepper baker hakke pepperkaker.........................osv" Jeg makter kort og godt ikke å manøvrere i den helsikkes labyrinten.... ←
Gjest Smarties - ikke innlogget Skrevet 3. september 2005 #164 Skrevet 3. september 2005 Må bare si; herregud for en utrolig morsom tråd!!! Sitter og ler høyt her for meg selv!!
Milo Minderbinder Skrevet 4. september 2005 #165 Skrevet 4. september 2005 Den der med Eidsvåg.......... "det einaste hu ønska seg, var ein solskinnsdag Skyfri himmel... ein problemfri tid i gode brenne-nesler (???)..........."
Lassie Skrevet 4. september 2005 #166 Skrevet 4. september 2005 Sinnsykt bra tråd! Skulle lagt meg for en time siden, men måtte bare lese gjennom her. Både snuppen og jeg sitter og ler høyt og han ler enda mer når jeg ved et par anledninger innrømmer at jeg fortsatt synger visse av de strofene som er her.. Her er noen av de jeg kan vedkjenne meg at jeg sang feil: Husker det var en som trodde Bryan Adams sin "Summer of 69`" gikk "I got my first real sex-dream" istendenfor "I got my first real six-string". ← Jupp, den er nok en klassiker for mange av oss.. na na na na na na na na na ein solskinsdag, skyfri himmel, ein problemfri time i GODE VENNESLA ........ ← Jeg kommer ikke fra området der, men jeg hørte også gode Vennesla. Då eg var liten, song eg alltid "trost og sne de måtte fly" når Alle fugler stod på programmet. At trosten kunne flyge var jo logisk, men eg skjøna ikkje heilt korleis snøen kunne flyge ... ← Jeg sang "frost og sne" de måtte fly omtrent helt til jeg begynte å jobbe i barnehage i 99, jeg midnight oil med beds are burning "how can we dance if the herd is turning" er hva jeg synger, egentlig er det "How can we dance when our earth is turning" ← Helt til jeg leste teksten nå har jeg sunget "how can we dance when the heads are burning" :rodme: Lærte jeg noe nytt i dag også! Da jeg var mindre trodde jeg at de sang: "Go go! Jason waterfalls" i sangen Waterfalls av TLC. Egentlig er det jo "Don`t go chasing waterfalls" ← Og Lassie har sunget "Go, go, Jason waterfalls" frem til nuh... Ellers trodde jeg også at Åge Aleksandersen skulle svei fuglan fram til jeg ble eldre og lærte meg litt trønderdialekt og skjønte at han sang "og fuglans ska vis vei"... Mamma fortalte en gang at da hun var yngre og Beatles ble kjent så gikk hun og hele venneflokken hennes rundt og sang "Slafs ju, je, je, je" istedenfor "She loves you, yeah, yeah, yeah" Den synes jeg er utrolig bra!!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #167 Skrevet 5. september 2005 En av de morsomste trådene jeg har lest! En venninne av meg fikk "Buffalo soldier" til å bli "hoppalong sofa" :grine2:
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #168 Skrevet 5. september 2005 Nå som jeg leste kaizers-tekster ser jeg hvor mye jeg har gått og sunget feil på dem :O Dette innlegget er dedikert til dem så slipper jeg å skrive hvem alle er av! Altså! Hvis noen av disse er sagt før så beklager jeg! "Send et telegram til victoria, for snart komer me fram" ble til "Send et telegram, til victoria får snakka mer me frank" "vet at eg har arbeid i KGB" ble til "vet at eg har håpet i kroppen" :O "tiå har vært snill mot mitt håndtverk" ble til "mi har vært snill mot mi tante" Så klart sving din hammer er svin i rømme og det er det ENNÅ "på ditt skift" ble av en eller annen grunn "dip-shit" "Eg har hørt han har kjøpt en pekingneser" "eg har hørt han har fått en brekk i nesa" Nissedialekt, hvordan skal det være mulig å høre noe som helst :O Bra er de nå for det om :---D
siebaeo Skrevet 6. september 2005 #169 Skrevet 6. september 2005 Kjempemorsom tråd!! Mange varianter av denne, og her er min: Og du som heter liten fugl, velsign vår mat og gud, amen. 1
Areola Skrevet 10. september 2005 #170 Skrevet 10. september 2005 I kbg sangen til kaizers var jeg BOMBEsikker på at det var "og eg vett at eg har aper i kgb". - Hmm.. tenkte jeg.. - Har de begynt å synge om aper nå?? Det er jo "og eg vett at eg har arbeid i kgb"..
Areola Skrevet 10. september 2005 #171 Skrevet 10. september 2005 Nå som jeg leste kaizers-tekster ser jeg hvor mye jeg har gått og sunget feil på dem :O Dette innlegget er dedikert til dem så slipper jeg å skrive hvem alle er av! Altså! Hvis noen av disse er sagt før så beklager jeg! "Send et telegram til victoria, for snart komer me fram" ble til "Send et telegram, til victoria får snakka mer me frank" "vet at eg har arbeid i KGB" ble til "vet at eg har håpet i kroppen" :O "tiå har vært snill mot mitt håndtverk" ble til "mi har vært snill mot mi tante" Så klart sving din hammer er svin i rømme og det er det ENNÅ "på ditt skift" ble av en eller annen grunn "dip-shit" "Eg har hørt han har kjøpt en pekingneser" "eg har hørt han har fått en brekk i nesa" Nissedialekt, hvordan skal det være mulig å høre noe som helst :O Bra er de nå for det om :---D ← På "Ditt skift" var jeg bombesikker på at det var "på ditt skift, reidar, på ditt skift" Det var "på ditt skift direktør, på ditt skift". Men til mitt forsvar synger de SKIKKELIG fort der.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #172 Skrevet 11. september 2005 Reidar og direktør :O janove er en rar en, jeg tror han tøyser fælt men det er lov når en lager så fengende musikk ;D Jeg har masse mer tull med de men husker ikke nå! Aper i kgb :D :D :D
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #173 Skrevet 11. september 2005 Ja koringa i kgb når han hermer seg selv vetteheller raring i hører dere det, hva!!!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #174 Skrevet 16. oktober 2005 En Shakira sang: Lucky that my breasts are small and humble, so that you don't confuse them with mountains. mens jeg gikk rundt og sang: Lucky that my breasts are small and humble, so that you don't confuse them with my moms
Mrs. E Skrevet 16. oktober 2005 #175 Skrevet 16. oktober 2005 jeg sier bare Eric Prydz "call on me" ble jolene for meg...hehe
Arkana Skrevet 16. oktober 2005 #176 Skrevet 16. oktober 2005 I Toto's "Africa" har jeg i mange år trodd de synger "prettyboy is waiting there for you" når de egentlig synger "hurry boy, it's waiting there for you". Blir en helt annen mening nå, ja.
Smilla78 Skrevet 17. oktober 2005 #177 Skrevet 17. oktober 2005 "Go, go, Jason waterfalls" frem til nuh... Jeg trodde også TLC sang det! hehe
Grace Skrevet 17. oktober 2005 #178 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg hørte tydligvis svært feil på låten Kjendisparty! trodde den gikk sånn her: Ble bedt i et kjendis party, paven går med kjepp .har aldri vært... osv. og teksten skal jo være: av en god bekjent..... På tide å vaske ørene... :enig_anim:
Gjest Gjest_solstråle_* Skrevet 21. oktober 2005 #179 Skrevet 21. oktober 2005 Dette er en så hysterisk morsom tråd!!!! Jeg har fått mange latterkramper ved å lese her. Jeg har også¨hørt den "Go go Jason waterfalls" .. Fikk meg en aha-opplevelse da jeg nå hørte at det er feil. I sangen "Jenter" av de derre har jeg hørt "Jenter som klipper...", men det skal være "jenter som glipper...".. Ellers så kommer jeg ikke påflere jeg har hørt feil.. Men keep up the good work, og kom med flere!
Gjest dudell Skrevet 22. oktober 2005 #180 Skrevet 22. oktober 2005 her var det mange morsomme ja... ler litt av sex-dream jeg også Da jeg var lita syntes jeg Whitney Houston I Wanna Dance With Somebody var veldig kul. Jeg hadde jo hørt noen ord som love og dance og skjønte hva de betydde. Jeg forstod jo ikke alt, men hadde helt klart dilla på det jeg kalte for "Hikke-sangen" Orginaltekst: Oh! Wanna dance with somebody I wanna feel the heat with somebody Yeah! Wanna dance with somebody With somebody who loves me Jeg sang da: Oh! Wanna dance with samba I wanna feel the hikkesamba yeah Yeah! Wanna dance with samba With samba who loves me
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå