Gå til innhold

30-åringer ned 20 kg+


Amatariel

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, S4050-R40B skrev:

Kult 😄👍 når jeg snek meg mellom innleggene her så ser jeg at du har fått innvilget full bukplastikk og brystreduksjon, gratulerer så masse! ❤️

moren min fikk det for mange mange år siden og livskvaliteten hennes gikk opp på så mange måter ❤️

Tusen takk 🥰 jeg gleder meg sånn at jeg holder på å kubbe 😂 men samtidig så er jeg glad for at jeg fikk tid til siste innspurt. Fikk egentlig dato om 2 uker og det ble liiiitt for kort tid 🙊 Så godt å høre om din mor 🥰 De regner med å fjerne ca 2 kilo hud på magen + fettsuging og brystreduksjon, så kanskje det forsvinner 4 kilo til? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, addict skrev:

Tusen takk 🥰 jeg gleder meg sånn at jeg holder på å kubbe 😂 men samtidig så er jeg glad for at jeg fikk tid til siste innspurt. Fikk egentlig dato om 2 uker og det ble liiiitt for kort tid 🙊 Så godt å høre om din mor 🥰 De regner med å fjerne ca 2 kilo hud på magen + fettsuging og brystreduksjon, så kanskje det forsvinner 4 kilo til? 

Skjønner godt du gleder deg ja 🤗 oi ja 14dager var veldig kort tid, hehe, 8uker høres bedre ut, jeg ville hvertfall hatt den tiden, ikke minst for å få med hodet mitt 🤣

Husker ikke hvor mye det forsvant fra mamma, jeg var på folkehøyskole, men vet det hjalp på ryggen osv for henne, og det var jo veldig synlig forskjell :)

Nå er dagens middag igang her, ovnsbakt laks med masse grønnsaker til. Gleder meg til veiedag, føler meg hvertfall mye bedre allerede 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God 1.mai alle sammen, hvordan går det?

Her er jeg supermotivert etter veiing, måling og stabilt blodsukker.  Nede i 84kg, gått fra 112cm på det tjukkeste (rett over navlen) til 109cm. Og der jeg er smalest fra 100cm til 96cm. Føler det på tøyet og formen og ikke minst energien. 

Før kunne jeg lett lagt meg minst en time når jeg kommer hjem fra jobb, nå klarer jeg istedenfor å gå meg en tur, lage middag, rydde og vaske osv, før jeg føler meg ca klar for sofaen 😄

Håper det går bra for dere, og heier på oss alle ❣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, S4050-R40B skrev:

God 1.mai alle sammen, hvordan går det?

Her er jeg supermotivert etter veiing, måling og stabilt blodsukker.  Nede i 84kg, gått fra 112cm på det tjukkeste (rett over navlen) til 109cm. Og der jeg er smalest fra 100cm til 96cm. Føler det på tøyet og formen og ikke minst energien. 

Før kunne jeg lett lagt meg minst en time når jeg kommer hjem fra jobb, nå klarer jeg istedenfor å gå meg en tur, lage middag, rydde og vaske osv, før jeg føler meg ca klar for sofaen 😄

Håper det går bra for dere, og heier på oss alle ❣

4 cm rundt magen merkes ja, gratulerer!! Fantastisk bra jobba, og så flink du er som går turer! 

 

Her går det veldig fint 😊 22,2 kilo ned nå and still counting. Lov å sikte på -30? 🙊

 

Har bare en cheat day fram til slutten av juni og det er 17 mai. Da kommer jeg virkelig ikke til å være på diett 😂 men så er det back on track igjen dagen etter. Er 16 dager til og jeg planlegger allerede 😂

Endret av addict
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, S4050-R40B skrev:

God 1.mai alle sammen, hvordan går det?

Her er jeg supermotivert etter veiing, måling og stabilt blodsukker.  Nede i 84kg, gått fra 112cm på det tjukkeste (rett over navlen) til 109cm. Og der jeg er smalest fra 100cm til 96cm. Føler det på tøyet og formen og ikke minst energien. 

Kjempebra!!

Det går bra her også. Jeg klarer ikke ligge på nøyaktig det antall kcal jeg skal ha HVER dag, men nesten. 1-2 dager ligger jeg littegrann over. Håper det ikke ødelegger veiedag på mandag helt, jeg prøver virkelig så hardt jeg kan nå altså.

Har innsett at denne koronatiden bare MÅ utnyttes. Klarer jeg ikke gå ned i vekt nå så klarer jeg aldri det! Alle mine utfordringer til vanlig har nemlig forsvunnet nå. Jeg syns f.eks det er vanskelig å spise variert og sunt på jobb, fristelser i byen osv. Nå er jeg knapt på jobb, men lager lunch hjemme på mitt kjøkken og med det jeg vil ha. Sosiale sammenkomster er så og si fraværende, og det er på slike jeg sjeldent klarer å stoppe. 17.mai blir hjemme, og ikke på en skole med milelange kakebord. Så ja, det er virkelig nå jeg har sjansen til å gå ned noen kilo før sommeren.

Har også nettopp blitt prøver, så ønsker selvsagt å ha et så godt utgangspunkt som mulig før jeg evnt. blir gravid. Merkelig følelse... vil gjerne bli gravid, men om jeg ikke blir det helt med èn gang så er det greit det også. Mer tid å gå ned i vekt på 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er vi jo godt inne i mai - hvordan går det med dere alle sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nådd målet mitt. Og litt til 😃 Ned 16, 5 kilo! 

Anonymkode: 77e9d...f7a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Amatariel skrev:

Nå er vi jo godt inne i mai - hvordan går det med dere alle sammen?

Veldig bra! Snart 24 ned, har 6 kilo å gå ned på 6 uker så er i rute MEN jeg mistenker at det går tregere framover så spørs om jeg rekker det 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Amatariel skrev:

Nå er vi jo godt inne i mai - hvordan går det med dere alle sammen?

Ikke så bra.... Men har fortsatt ikke begynt på igjen å røyke. Så vi får feire der vi kan. Skal fortsette å slanke meg, så kanskje jeg ikke går opp 10 kg. Håper fortsatt å klare å nå målet, men kjenner det blir hardere og hardere hver dag.

Sorry feil tråd :)

Endret av RoNo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, RoNo skrev:

Ikke så bra.... Men har fortsatt ikke begynt på igjen å røyke. Så vi får feire der vi kan. Skal fortsette å slanke meg, så kanskje jeg ikke går opp 10 kg. Håper fortsatt å klare å nå målet, men kjenner det blir hardere og hardere hver dag.

Sorry feil tråd :)

Wow gratulerer med røykinga 🥳🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp og ned, som det vel gjør? 
Gått på noen smeller i løpet av helgen, vært utslitt og matlei. Enkle løsninger og raske karbohydrater.

Selv om det har vært noen dager med litt dårligere kosthold trenger ikke bli til en uke eller to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten viste ned 0,7 kg siste uken. Det er jeg glad for! Liiitt skuffet ettersom det var stillstans forrige uke, men innser at dette kommer til å ta tid. Nå er det ikke vann o.l som skal fjernes, men faktisk fett. Og da går det sakte men sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amatariel skrev:

Vekten viste ned 0,7 kg siste uken. Det er jeg glad for! Liiitt skuffet ettersom det var stillstans forrige uke, men innser at dette kommer til å ta tid. Nå er det ikke vann o.l som skal fjernes, men faktisk fett. Og da går det sakte men sikkert...

Utrolig bra jobbet 😍 700 g er mye! Nesten en pakke sukker! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg med selv om jeg ikke har passert 30 og selv om jeg ikke skal like mye ned. Hvis ikke dette er greit så si ifra så skal jeg slette innlegget :) 


Målet mitt er 8 kg ned før nyttår men jeg vil gjerne ta av mer.. Regner ikke med å komme særlig under 60kg da jeg skal stramme opp og få litt muskler også og de veier jo litt. Jeg vet jeg ikke er veldig overvektig men jeg vil ha tilbake kroppen jeg hadde for 7 år siden og stramme opp og bli sterk igjen etter babyen. Føle meg attraktiv igjen. 

Jeg har alt nå tatt ett enormt steg: jeg har kuttet helt ut sjokoladen. - Min akillishæl på 200g daglig er nå kuttet helt ut - kort og brutalt siden 1 mai. Nå må jeg bare greie kutte den daglige balltop isen også. Jeg sier at min siste var i dag. I tillegg jobber jeg med meg selv for å slutte å spise meg stappmett til middag. 

----------

Mai måned 69,ettellerannet kg - vi runder opp til 70kg

1 Juni:

1 Juli:

1 August:

1 September:

1 Oktober:

1 November:

1 Desember:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det sånn passe. Gått ned ca. 2 kg på 2 mnd, så går sakte! 
Har vært opptatt med flytting etc, så kostholdet har ikke akkurat vært første pri. Men det er det fremover :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes okey. Fram til nå har det gått ekstremt bra egentlig.  Så fikk jeg ekstremt dårlige nyheter , ble permittert på dagen da arbeidsplassen min stengte på dagen. Uventede og alvorlige effekter av hverdagens uheldige sider. Mest sannsynlig blir det oppsigelse etter litt tid, og håpet mitt er nærmest ikke til stede. 

Jeg har de to siste dagene falt inn i en depresjon, men prøver stadig å beholde positiviteten, men det er vanskelig,  og har hatt en seriøs sprekk. Likevel gått fra 84 til 81kg 😮

stress og sjokk antar jeg, og er på strak vei tilbake til lavkarbo og jevnt kosthold. Prøver å være positiv, men vanskelig med dagens tilstand. Må bare ta en dag av gangen fremover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gått ned 14kg på 2 uker nå. Har ikke trent noe, bare lagt om maten. Det meste er trolig vann, også noen kilo fett.

Anonymkode: 0a73a...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musculi

Vil gjerne miste rundt et halvkilo med fett selv eller mer så jeg blir litt mer markert, men jeg syns det er veldig vanskelig å holde på med det når energien synker, det er forsåvidt lett å bare spise magert kjøtt og grønnsaker, men det er tøft når energien synker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gått ned 14kg på 2 uker nå. Har ikke trent noe, bare lagt om maten. Det meste er trolig vann, også noen kilo fett.

Anonymkode: 0a73a...ac3

No offence men du må være er medisinsk mirakel og unikum 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gått ned 14kg på 2 uker nå. Har ikke trent noe, bare lagt om maten. Det meste er trolig vann, også noen kilo fett.

Anonymkode: 0a73a...ac3

Kan jeg spørre hva dagsmenyen består av?:)

Anonymkode: 3f53e...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...