Gå til innhold

30-åringer ned 20 kg+


Amatariel

Anbefalte innlegg

5 timer siden, addict skrev:

No offence men du må være er medisinsk mirakel og unikum 🙊

Jeg raste ned 12 kg på fire dager da jeg ble dumpa for en annen dame.. Vel og merke fordi jeg mistet matlysten helt og ikke orket å spise. Jeg hadde trent heftig i månedene i forkant og hadde nok en heftig forbrenning Vekta gikk opp igjen tre kilo men holdt seg stabil i flere år etter det. Jeg er ikke noe medisinsk mirakel. 

Anonymkode: 3f53e...48d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Kan jeg spørre hva dagsmenyen består av?:)

Anonymkode: 3f53e...48d

Under 5g karb fra grønnsaker som vokser over jorden. ca 200g storfekjøtt, minimerer fett selv om noen kan få bedre effekt med å øke fettmengde. Jeg reagerer mye på tomater, paprika, melk, nøtter og korn, så disse spiser jeg ikke. Insulin er stabilt lavt med stabilt blodsukker så jeg kjenner ikke at grelin aktiverer sult følelsen.

Anonymkode: 0a73a...ac3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2020 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Under 5g karb fra grønnsaker som vokser over jorden. ca 200g storfekjøtt, minimerer fett selv om noen kan få bedre effekt med å øke fettmengde. Jeg reagerer mye på tomater, paprika, melk, nøtter og korn, så disse spiser jeg ikke. Insulin er stabilt lavt med stabilt blodsukker så jeg kjenner ikke at grelin aktiverer sult følelsen.

Anonymkode: 0a73a...ac3

Hvordan reagerer da? Allergisk reaksjon eller at du legger på deg?

Hvilke grønnsaker spiser du feks ?:) 

Anonymkode: 3f53e...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
1 time siden, addict skrev:

26,1 kilo ned 🥰

 

Hvordan går det med dere? Ble så stille! 

Så flink! 🤩 minus 7 kg på en mnd her 🤗

Anonymkode: 999b7...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg falt helt av :( føler meg så mislykket som ikke klarer å gå ned i vekt. Veier det samme nå som jeg gjorde ved nyttår. Vekten bare ikke rikker seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Amatariel skrev:

Ja jeg falt helt av :( føler meg så mislykket som ikke klarer å gå ned i vekt. Veier det samme nå som jeg gjorde ved nyttår. Vekten bare ikke rikker seg. 

Hmm... det er veldig demotiverende. Går du på noe form for medisiner?

Jeg kan bare bruke meg selv som eksempel men jeg har hele livet elsket yoghurt, og har kunnet spise det selv om jeg er laktoseintolerant. Jeg har gått over til plantebasert og det samme med melk, jeg brukte bare laktosefri melk men nå drikker jeg usøtet mandel. Plutselig går jeg ned selvom alt annet i kosten er lik. 
Så det kan være noe kroppen din ikke tåler, hva med å ta en allergikontroll hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Amatariel skrev:

Ja jeg falt helt av :( føler meg så mislykket som ikke klarer å gå ned i vekt. Veier det samme nå som jeg gjorde ved nyttår. Vekten bare ikke rikker seg. 

Samme med meg. En uke her og der er jeg så flink med trening og maten, men om jeg ikke er det et par dager forsvinner motivasjonen og jeg går tilbake til normalen. Jeg går ikke opp i vekt over det jeg har veid i 20 år, men vil jo egentlig ikke være på den vekta. Så noe må gjøres. Set jeg blir påvirket om det er mye som skjer ellers i livet, mentalt og psykisk.

Anonymkode: 31e90...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går ikke opp i vekt over det jeg har veid i 20 år, men vil jo egentlig ikke være på den vekta. Så noe må gjøres. Set jeg blir påvirket om det er mye som skjer ellers i livet, mentalt og psykisk.

Akkurat samme her! Jeg tror egentlig ikke jeg spiser så halvgærn't, for vekten står i ro. Men den er jo 30 kg mer enn den burde vært på :rolleyes: Og gå ned det krever en enorm stor innsats som jeg som trebarnsmor i full jobb bare ikke klarer å håndtere, tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så flink! 🤩 minus 7 kg på en mnd her 🤗

Anonymkode: 999b7...7ed

Oi det er helt drøyt 🔥🔥🔥🔥

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Amatariel skrev:

Akkurat samme her! Jeg tror egentlig ikke jeg spiser så halvgærn't, for vekten står i ro. Men den er jo 30 kg mer enn den burde vært på :rolleyes: Og gå ned det krever en enorm stor innsats som jeg som trebarnsmor i full jobb bare ikke klarer å håndtere, tydeligvis.

Heier på deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, addict skrev:

Oi det er helt drøyt 🔥🔥🔥🔥

Det å slutte å spise 300 gram sjokolade hver dag har gjort underverker 🙈😄

Anonymkode: 999b7...7ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt mer enn 5 kg ned på nesten 2 mnd, hadde håpt på mer men har ikke vært flink nok til å trene og sikkert forbrent litt mindre enn jeg trodde.. Men så lenge jeg fortsetter så når jeg målet til slutt 🙂 

Anonymkode: f1993...72a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å gå ned 17 kilo 😁 startet ny livsstil på tirsdag med lavkalori. Satser på 1 kilo ned i uka. Håper å se 83 kilo på vekta mandag morgen 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Yoshi1987 skrev:

Håper på å gå ned 17 kilo 😁 startet ny livsstil på tirsdag med lavkalori. Satser på 1 kilo ned i uka. Håper å se 83 kilo på vekta mandag morgen 🤞

Spennende! Oppdater oss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må ned i vekt, men synes det er vanskelig. Har tidligere gått ned en del kilo, men så sneik de seg på igjen. Jeg har en del helseproblemer, ikke relatert til overvekten, som gjør ting enda vanskeligere. Nå kjenner jeg at jeg har for dårlig kondisjon, og jeg har lyst til å gjøre noe med det. Jeg ønsker å gå turer, men har ingen å gå med, og det å gå alene føler jeg blir veldig "se hun tjukkasen på tur a". De vennene mine som går tur er så mye sprekere enn meg at jeg ikke vil føle meg vel. Skulle ønske jeg hadde en på samme nivå som meg, som kunne pushet meg litt uten at jeg følte meg som en dass. 

Anonymkode: ea2cb...e97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

Henger meg på her selv om dere andre har starta. Jeg er i første halvdel av 30-åra, veide 102kg for ei uke siden, og ligger nå på 99 (mest vannvekt). Ønsker å gå ned ytterligere 25 kg på lang sikt.

Jeg håper å klare å legge om livsstilen til å ikke spise godteri, snacks og min store svakhet: enorme mengder sjokolade hver dag. Jeg har ikke tid til å trene, så det må gå på kostholdet. Har heller tid eller mulighet til å spise en bestemt diett, så det må dermed handle om mengde.

Jeg ønsker å ha en sunn BMI både for helse og velvære, samt at jeg ønsker å kunne handle klær uten å (berettiget) måtte være redd for at de ikke produserer klærne i min store størrelse. 

Håper å få motivasjon og hjelp til å holde meg unna søtsaker samt unngå overspising.

Anonymkode: d2b96...4e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må ned i vekt, men synes det er vanskelig. Har tidligere gått ned en del kilo, men så sneik de seg på igjen. Jeg har en del helseproblemer, ikke relatert til overvekten, som gjør ting enda vanskeligere. Nå kjenner jeg at jeg har for dårlig kondisjon, og jeg har lyst til å gjøre noe med det. Jeg ønsker å gå turer, men har ingen å gå med, og det å gå alene føler jeg blir veldig "se hun tjukkasen på tur a". De vennene mine som går tur er så mye sprekere enn meg at jeg ikke vil føle meg vel. Skulle ønske jeg hadde en på samme nivå som meg, som kunne pushet meg litt uten at jeg følte meg som en dass. 

Anonymkode: ea2cb...e97

Kanskje du kan skrive hvilket fylke du bor i, så kanskje det er andre her som ønsker seg en turvenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...