Gå til innhold

30-åringer ned 20 kg+


Amatariel

Anbefalte innlegg

Etter MYE prøving og feiling, har jeg funnet en måte jeg kan gå ned på. Det er en slags blanding av færre karbohydrater, høyere protein, middels (sunt) fett og rolig trening som å gå 1 time et par ganger i uka samt hjemmetrening på youtube (treningssenteret er stengt). Jeg har oppdaget at kroppen min (overraskende nok) reagerer positivt på færre karbohydrater, og jeg har egentlig ikke et stort problem med å kutte ned på det heller. Jeg spiser for øvrig fremdeles havregrøt, bær, frukt som banan og kiwi, og grønnsaker, men jeg har kuttet ned på karbohydrater, og økt protein. Merker stor forskjell! Jeg har alltid vært ganske stor motstander av den typiske lavkarbo - trenden, men alle er forskjellige og jeg har ingen planer om å gå inn for lavkarbo. 

Merker ikke store forskjeller på vekta, men klærne sitter bedre! :) 

Anonymkode: 42b25...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ja (meg over her) - mye er nok vann som har forsvunnet, ettersom karbohydrater binder vann, men jeg må faktisk si at jeg føler meg generelt bedre uansett. Det har nok en sammenheng med at jeg spiser ganske bra og koser meg med maten jeg spiser. Hvis jeg har lyst på knekkebrød eller brød, så spiser jeg jo det, så jeg vil bare påpeke at jeg ikke nødvendigvis går inn for å spise lavkarbo! :) 

Anonymkode: 42b25...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og ja (meg over her) - mye er nok vann som har forsvunnet, ettersom karbohydrater binder vann, men jeg må faktisk si at jeg føler meg generelt bedre uansett. Det har nok en sammenheng med at jeg spiser ganske bra og koser meg med maten jeg spiser. Hvis jeg har lyst på knekkebrød eller brød, så spiser jeg jo det, så jeg vil bare påpeke at jeg ikke nødvendigvis går inn for å spise lavkarbo! :) 

Anonymkode: 42b25...66c

Høres ut som et bra opplegg. Det viktigste for å lykkes er at man finner noe som passer for en selv. Etter hvert forsvinner nok også det ekstra fettet 😊

Anonymkode: d2b96...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...