Gå til innhold

30-åringer ned 20 kg+


Amatariel

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må ned i vekt, men synes det er vanskelig. Har tidligere gått ned en del kilo, men så sneik de seg på igjen. Jeg har en del helseproblemer, ikke relatert til overvekten, som gjør ting enda vanskeligere. Nå kjenner jeg at jeg har for dårlig kondisjon, og jeg har lyst til å gjøre noe med det. Jeg ønsker å gå turer, men har ingen å gå med, og det å gå alene føler jeg blir veldig "se hun tjukkasen på tur a". De vennene mine som går tur er så mye sprekere enn meg at jeg ikke vil føle meg vel. Skulle ønske jeg hadde en på samme nivå som meg, som kunne pushet meg litt uten at jeg følte meg som en dass. 

Anonymkode: ea2cb...e97

Tenker du må slutte å lage unnskyldninger for deg selv. Du går ikke på tur for å føle deg vel, og nå er du tjukkasen som ikke går tur i det heletatt. Og fortsetter du med det så er du bare tjukkas, punktum. Folk tenker ikke mer eller mindre om folk som går tur. 

Anonymkode: c72e3...ccb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du må slutte å lage unnskyldninger for deg selv. Du går ikke på tur for å føle deg vel, og nå er du tjukkasen som ikke går tur i det heletatt. Og fortsetter du med det så er du bare tjukkas, punktum. Folk tenker ikke mer eller mindre om folk som går tur. 

Anonymkode: c72e3...ccb

Jepp, man må bare gi faen i hva andre tenker for å oppnå ting i livet. Hvorfor skal  det at noen tenker "se på hun tjukkasen der på tur" ødelegge for en annen person som ønsker å oppnå noe? Hvorfor er det bedre med en tjukkas som ikke trener? 

Anonymkode: 77e9d...f7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym som synes det er flaut å gå tur alene.

I nabolaget jeg bor i begynte en "tjukkas" å gå tur (for å bruke dine ord). Hver dag så jeg hun gå forbi, av og til to ganger om dagen. Alltid alene, selv om jeg vet hun har venner. Hun ga alt. Vi tenkte aldri noe negativt om dette, faktisk var vi veldig imponert. Uansett, etter en god stund begynte hun å jogge. Det gjør hun enda og er så sprek. Vi er stum av beundring for hva hun har klart. Det er så kjekt å se henne løpe forbi i flott treningstøy, særlig når vi husker utgangspunktet. Så ikke bry deg om andre, kjør ditt eget løp. Folk tenker ikke så mye på andre uansett, men vi blir imponert når vi ser framgang hos andre. Jeg kunne aldri jogget slik som hun gjør, og hun var dobbelt så stor som deg jeg er. Hun er en inspirasjon! Det kan du også være om du står på og ikke gir deg.

Endret av RoNo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff her har jeg vinglet mellom 81 og 85 kg den siste mnd. I mai ble jeg permittert på dagen, og utsiktene til å komme tilbake til jobben jeg elsker er svært liten, så snart er jeg mest sannsynlig ute på jobbmarkedet igjen, snart 31år, og uten utdanning. Gleder meg ikke til det, men må bare stå på. Er generelt på en dårlig plass i hodet og sliter med kostholdet og mosjonen. Men prøver hardt nå med å "ta meg sammen", og har laget matplan og handleliste som skal starte idag.

Heier på oss alle<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må ned i vekt, men synes det er vanskelig. Har tidligere gått ned en del kilo, men så sneik de seg på igjen. Jeg har en del helseproblemer, ikke relatert til overvekten, som gjør ting enda vanskeligere. Nå kjenner jeg at jeg har for dårlig kondisjon, og jeg har lyst til å gjøre noe med det. Jeg ønsker å gå turer, men har ingen å gå med, og det å gå alene føler jeg blir veldig "se hun tjukkasen på tur a". De vennene mine som går tur er så mye sprekere enn meg at jeg ikke vil føle meg vel. Skulle ønske jeg hadde en på samme nivå som meg, som kunne pushet meg litt uten at jeg følte meg som en dass. 

Anonymkode: ea2cb...e97

Ser at du har fått masse fine svar. Hør på de!

jeg er også en tjukkas som går tur, toppturer til og med. Folk er hyggelig og sier hei når jeg Strever opp bakkene. :) 

så om du er ute og går tur, tenk at det er flere enn deg som går gjennom det samme :)

Anonymkode: bfe3d...dff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2020 den 22.59, Amatariel skrev:

Kanskje du kan skrive hvilket fylke du bor i, så kanskje det er andre her som ønsker seg en turvenn?

Vestfold (jada, jeg vet det har fått nytt navn, men det er noe mer presist med Vestfold).

På 11.6.2020 den 10.41, AnonymBruker skrev:

Tenker du må slutte å lage unnskyldninger for deg selv. Du går ikke på tur for å føle deg vel, og nå er du tjukkasen som ikke går tur i det heletatt. Og fortsetter du med det så er du bare tjukkas, punktum. Folk tenker ikke mer eller mindre om folk som går tur. 

Anonymkode: c72e3...ccb

Ja, det der var jaggu en skikkelig motiverende peptalk. Hjertelig takk. 

På 11.6.2020 den 11.16, RoNo skrev:

Til anonym som synes det er flaut å gå tur alene.

I nabolaget jeg bor i begynte en "tjukkas" å gå tur (for å bruke dine ord). Hver dag så jeg hun gå forbi, av og til to ganger om dagen. Alltid alene, selv om jeg vet hun har venner. Hun ga alt. Vi tenkte aldri noe negativt om dette, faktisk var vi veldig imponert. Uansett, etter en god stund begynte hun å jogge. Det gjør hun enda og er så sprek. Vi er stum av beundring for hva hun har klart. Det er så kjekt å se henne løpe forbi i flott treningstøy, særlig når vi husker utgangspunktet. Så ikke bry deg om andre, kjør ditt eget løp. Folk tenker ikke så mye på andre uansett, men vi blir imponert når vi ser framgang hos andre. Jeg kunne aldri jogget slik som hun gjør, og hun var dobbelt så stor som deg jeg er. Hun er en inspirasjon! Det kan du også være om du står på og ikke gir deg.

Folk tenker definitivt mye om folk. Det har jeg dessverre erfart. Så flott at du ikke er en som gjør det :). Vet at mange ikke gjør det, men for meg er frykten likevel der basert på tidligere erfaringer. 

Anonymkode: ea2cb...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vestfold (jada, jeg vet det har fått nytt navn, men det er noe mer presist med Vestfold).

Ja, det der var jaggu en skikkelig motiverende peptalk. Hjertelig takk. 

Folk tenker definitivt mye om folk. Det har jeg dessverre erfart. Så flott at du ikke er en som gjør det :). Vet at mange ikke gjør det, men for meg er frykten likevel der basert på tidligere erfaringer. 

Anonymkode: ea2cb...e97

Du trenger ingen peptalk men en reality check. Det jeg skrev var sant og er sikkert derfor hardt å svelge. Men det er steg 1 hvis du ønsker å utgjøre en forskjell 😊

Anonymkode: c72e3...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vestfold (jada, jeg vet det har fått nytt navn, men det er noe mer presist med Vestfold).

Ja, det der var jaggu en skikkelig motiverende peptalk. Hjertelig takk. 

Folk tenker definitivt mye om folk. Det har jeg dessverre erfart. Så flott at du ikke er en som gjør det :). Vet at mange ikke gjør det, men for meg er frykten likevel der basert på tidligere erfaringer. 

Anonymkode: ea2cb...e97

Oi du var virkelig positiv 🙈

Anonymkode: 77e9d...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! 32 år, ønsker å ned 15 kg!

Anonymkode: bd5fd...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ingen peptalk men en reality check. Det jeg skrev var sant og er sikkert derfor hardt å svelge. Men det er steg 1 hvis du ønsker å utgjøre en forskjell 😊

Anonymkode: c72e3...ccb

Skikkelig imponerende at du klarer å dømme og vite så himla mye basert på ett innlegg. Du vet absolutt ingenting, og er rett og slett bare tøff i trynet bak din anonymitet. 

Anonymkode: ea2cb...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig imponerende at du klarer å dømme og vite så himla mye basert på ett innlegg. Du vet absolutt ingenting, og er rett og slett bare tøff i trynet bak din anonymitet. 

Anonymkode: ea2cb...e97

Lykke til 😊

Anonymkode: c72e3...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk så mye opp og ned at jeg endte med å kjøpe meg ny vekt. Gått ned ca 2 kg siste mnd. Så det går fortsatt sakte men sikkert. Har nå prøvd å kutte ut alkohol for en periode, vet egentlig ikke om det har hjulpet noe særlig, men i teorien bør det jo det. I tillegg sluttet jeg å snuse for ca en mnd siden, som gjør at jeg putter litt mer i munnen. Stort sett ganske sunt da :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvordan går det med dere? Jeg har gått ned 6,3 kilo på 5 uker og 2 dager, og er superfornøyd med det! 🙂 mangler svimlende 12 kilo til da men..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Yoshi1987 skrev:

Hvordan går det med dere? Jeg har gått ned 6,3 kilo på 5 uker og 2 dager, og er superfornøyd med det! 🙂 mangler svimlende 12 kilo til da men..

6 kilo på 5 uker er faktisk!! 🔥🔥

 

-30 kilo her nå, skal ned 5 til. Har også bestilt meg time til Cavi-lipo på lårene mine, vil helst unngå å operere dem så håper på å få effekt 😊 det koster å gå ned i vekt som 30-åring 🙃💸

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, addict skrev:

6 kilo på 5 uker er faktisk!! 🔥🔥

 

-30 kilo her nå, skal ned 5 til. Har også bestilt meg time til Cavi-lipo på lårene mine, vil helst unngå å operere dem så håper på å få effekt 😊 det koster å gå ned i vekt som 30-åring 🙃💸

Takk! Hadde ikke regna med så mye, tenkte ca 1.kilo i uka! Så det har vært skikkelig motiverende! Spørs om det går like fort når jeg blir slankere da 😬 

Herlighet, tenk å gå ned 30 kilo 🤯 Har lyst til å ligge helt nedpå 60 kilo sånn etterhvert, og da vil jeg ha gått ned 24 kilo. Bøyer meg i støvet for 30 kilo! Wow! Nøyer meg med 17 kilo sånn først..

Og så spennende med cavi-lipo! Blir sikkert kjempebra! Som du sier, så koster det å ikke være tenåring lenger 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan går det? Jeg har gått ned 9 kilo på 9 uker nå. Holder en knapp på å klare å gå ned 9 kilo til innen jul 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Yoshi1987 skrev:

Hvordan går det? Jeg har gått ned 9 kilo på 9 uker nå. Holder en knapp på å klare å gå ned 9 kilo til innen jul 🙂

Wow det er virkelig imponerende!

Her går det veldig dårlig. Falt helt av i vår når korona kom. Så ble jeg gravid og har vært det i hele sommer, og vektnedgang har vært et ikke-tema. Har nettopp mistet nå, og vet jeg mer enn noensinne må ned i vekt. Men det er så f r y k t e l i g tungt. Ikke lyst til å trene, ikke lyst til å handle/lage/spise mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Yoshi1987 skrev:

Hvordan går det? Jeg har gått ned 9 kilo på 9 uker nå. Holder en knapp på å klare å gå ned 9 kilo til innen jul 🙂

Du er jo et arbeidsjern!!! 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del gikk det dårlig på starten av sommeren. Men så kom jeg i ordentlig modus og har holdt meg der i en god måned. Har gått ned 6-7 kg den siste måneden og det har vært tre selskap den siste uka. Det beste er at jeg uten problemer klarer meg uten godteri, og jeg småspiser ikke noe på kveldstid. Jeg har også klart å begrense porsjonene sånn generelt. 

Jeg merker at klærne sitter løsere, og jeg har funnet fram et par kjoler som har ligget ubrukt i mange år fordi de ikke har passet. Veldig god følelse, og ikke minst veldig motiverende.

Har tro på at dette er starten på en livsstilsendring som jeg klarer å holde på (resten av livet).

Anonymkode: d2b96...4e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, addict skrev:

Du er jo et arbeidsjern!!! 😍

Takk 😃🤭 det har gått overraskende lett! Blir nok vanskeligere å miste de neste 9 kiloene tror jeg. Tror jeg skal begynne å roe litt ned, og "bare" satse på en halvkilo i uka. Men enn så lenge prøver jeg på 1 kilo i uka 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...