Gå til innhold

30-åringer ned 20 kg+


Amatariel

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Mayoo skrev:

Starter på 93.7 kilo.
Dette er det tyngste jeg noen gang har vært. Shit pomfritt. Tar meg sammen!

20. mars:    93.7 kg
17. april:     92.7 kg

1 kilo ned på en måned. Skal ærlig innrømme at jeg ikke er helt fornøyd med det, men til mitt "forsvar" har det vært påske midt oppi det hele. -1 kilo, 19 kilo gjenstår :duskedame:

Heia deg! Plutselig så er du der! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, tussi84 skrev:

Jeg skulle nok gått ned mellom 25 og 30 kg et sted, men det blir lagt på is i 6 mnd til i alle fall. Kommer til å legge på meg de neste 26 ukene uansett. Har ikke så mye valg. 

Har du blitt gravid? 😊 

4 timer siden, Mayoo skrev:

1 kilo ned på en måned. Skal ærlig innrømme at jeg ikke er helt fornøyd med det, men til mitt "forsvar" har det vært påske midt oppi det hele. -1 kilo, 19 kilo gjenstår :duskedame:

Påske og koronatid... Det er ikke akkurat rutiner. Syns du har vært flink som i det hele tatt har gått ned 👍 bare stå på videre! 

Her hjalp det med første uke etter påske iallefall, og skjerpe seg! Resultat i dag var - 1,6 kg! Holy moly! Jeg som aldri går ned noe spesielt mye! Moro - og motiverende 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Amatariel skrev:

Har du blitt gravid? 😊 

Påske og koronatid... Det er ikke akkurat rutiner. Syns du har vært flink som i det hele tatt har gått ned 👍 bare stå på videre! 

Her hjalp det med første uke etter påske iallefall, og skjerpe seg! Resultat i dag var - 1,6 kg! Holy moly! Jeg som aldri går ned noe spesielt mye! Moro - og motiverende 😁

Er gravid ja, 15 uke snart. Så blir det noen kg ekstra framover, men skal prøve på minst mulig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned over 80 kg, skal ned 15-20 kg til. Tja. Det går framover. Har gått ned noe pga korona (dårlig matlyst, spiser ett måltid om dagen). Det går vel greit, men når man har ligget konstant på minussida kalorimessig i akkurat seks år har det jo blitt en vane.

Så vel. Det går framover, om enn kanskje sakte. Men det er vel i grunn like greit. ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, SPOCA skrev:

Har gått ned over 80 kg, skal ned 15-20 kg til. Tja. Det går framover. Har gått ned noe pga korona (dårlig matlyst, spiser ett måltid om dagen). Det går vel greit, men når man har ligget konstant på minussida kalorimessig i akkurat seks år har det jo blitt en vane.

Så vel. Det går framover, om enn kanskje sakte. Men det er vel i grunn like greit. ;) 

Wow, så utrolig bra jobb du gjør og har gjort!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2020 den 23.12, tussi84 skrev:

Er gravid ja, 15 uke snart. Så blir det noen kg ekstra framover, men skal prøve på minst mulig.

Gratulerer! Og så langt du har kommet! Moro :) Klart man ikke skal slanke seg som gravid, men jeg vil råde deg til å spise sunt, og trimme ofte. Da jeg ble gravid med nr. 1 var jeg ung og naiv og tenkte 'jeg blir tykk uansett'. Spiste alt jeg ville hele tiden, mye salt og snacks, og veldig stillesittende. Gikk opp 19 kg som jeg sleeet med å gå ned igjen. Hadde også mange plager i siste trimester. Med nr. 2 gjorde jeg det helt motsatte. Var bevisst på hva jeg spiste, og var aktiv på treningssenter til 7. svangerskapsmåned, og i basseng de to siste. Gikk opp 13 kg dette svangerskapet, nesten ingen plager og ble raskt kvitt kiloene etterpå. Så bare et lite tips til deg så du ikke går i den første fellen jeg gjorde ;)

Jeg skal ta ut spiralen imorgen, så jeg er spent på tiden fremover selv ☺️

20 timer siden, SPOCA skrev:

Har gått ned over 80 kg, skal ned 15-20 kg til. 

Wow, respekt for hva du har fått til! Må ha en enorm viljestyrke. Men vil tro du føler deg som et nytt menneske og motivasjonen ligger i hvor deilig det må føles. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.4.2020 den 21.10, SPOCA skrev:

Har gått ned over 80 kg, skal ned 15-20 kg til. Tja. Det går framover. Har gått ned noe pga korona (dårlig matlyst, spiser ett måltid om dagen). Det går vel greit, men når man har ligget konstant på minussida kalorimessig i akkurat seks år har det jo blitt en vane.

Så vel. Det går framover, om enn kanskje sakte. Men det er vel i grunn like greit. ;) 

Utrolig bra jobba! Som du sier, å ligge i underskudd blir jo faktisk en vane. Men tenk på den dagen vi kan vedlikeholde i stedet for å ligge i minus 😄 Det blir digg!

Slow and steady er bra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, PepsiFlax skrev:

Utrolig bra jobba! Som du sier, å ligge i underskudd blir jo faktisk en vane. Men tenk på den dagen vi kan vedlikeholde i stedet for å ligge i minus 😄 Det blir digg!

Slow and steady er bra!

Ja! Jeg tror jeg er god på å holde vekten egentlig. For kostholdet mitt fra før av var ikke halvgærn't. Men iløpet av tre svangerskap og mange år så har vekt sneeeket seg på. Har ikke økt mye om gangen. Jeg veier ca det samme hver nyttår feks. Men det har jo vært en vekt som her vært 30+ over trivselsvekt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det er mange motiverende flinke folk her altså! Er det noen som opplever at det er vanskeligere å gå ned i vekt når man er over 30?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, kahaki skrev:

Må bare si at det er mange motiverende flinke folk her altså! Er det noen som opplever at det er vanskeligere å gå ned i vekt når man er over 30?

I høyeste grad. Det blir vanskeligere og vanskeligere jo eldre jeg blir føles det som. Har nok sammenheng med at livet er annerledes nå mtp barn, hus og jobb. I 20-årene hadde jeg deltidsjobb, 1 barn og liten leilighet. Hadde mye mer tid til å lage ordentlig måltider med vektnedgang i tankene. Trimme, og ta vare på meg selv. Nå i 30-årene har jeg full jobb, stort hus og tre barn. Å ta vare på meg selv blir ikke akkurat prioriert... samt at jeg tror jeg har lest et sted at det er biologisk vanskeligere jo eldre man er. Så det er jo litt motivasjon i det da... prøve å virkelig få det til nå, før man bikker 40. For da er det nok enda verre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amatariel skrev:

Så det er jo litt motivasjon i det da... prøve å virkelig få det til nå, før man bikker 40. For da er det nok enda verre.

Enig, dessuten vil jeg ikke tilbringe 30 årene med å ikke være fornøyd med meg selv. Har alt på stell og vil virkelig nyte det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kahaki skrev:

Må bare si at det er mange motiverende flinke folk her altså! Er det noen som opplever at det er vanskeligere å gå ned i vekt når man er over 30?

Hm jeg synes det er lettere nå. Kanskje fordi jeg har alt på plass i livet, ikke drar til byen og ikke drar ut på byen. Da jeg var yngre så var jeg mer sosial og det innebar ofte filmkvelder med kos, cafebesøk, en softis her og der og ut på fest. Merker ikke store forskjellen mtp at kiloene forsvinner. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, kahaki skrev:

Enig, dessuten vil jeg ikke tilbringe 30 årene med å ikke være fornøyd med meg selv. Har alt på stell og vil virkelig nyte det. 

Det jeg blir litt redd av er at da jeg bikket 30, så jeg meg tilbake på alle tyveårene som overvektig. Sverget da at dette ikke skulle gjentas! Ville ikke under noen omstendigheter bruke opp 30-årene mine på det samme... Og her er jeg, bikket 35 og tyngre enn noensinne. Så er på god vei da... 🙄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Amatariel skrev:

Det jeg blir litt redd av er at da jeg bikket 30, så jeg meg tilbake på alle tyveårene som overvektig. Sverget da at dette ikke skulle gjentas! Ville ikke under noen omstendigheter bruke opp 30-årene mine på det samme... Og her er jeg, bikket 35 og tyngre enn noensinne. Så er på god vei da... 🙄 

Da er det jo på tide å gjøre noe med det! Ikke utsett lenger, lett å si men... Jeg heier på deg. Start allerede i dag, og ta gode valg for deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden trengte jeg! 30 år, 181 høy og 107 kg. Tror jeg har gått noe ned siden sist veiing dagen før nedstengningen (på treningssenteret). Har vært mye aktiv ute på tur og rundt huset. Må få kjøpt meg en badevekt! 

Målet er å gå ned 30 kg, vil helst under 80 kg. Sommerkroppen 2021 💪🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempefornøyd med uka som har gått 🥰 1 kilo til så har jeg gått ned 20 kilo 🤯

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, addict skrev:

Kjempefornøyd med uka som har gått 🥰 1 kilo til så har jeg gått ned 20 kilo 🤯

Det går fort @addict 🤞🏻🎉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 17.20, AnonymBruker skrev:

Hei!

 

Jeg joiner dere! Jeg er 28 år og har gått opp i vekt over flere år. Er nå på mitt tyngste :( Har akkurat begynt med intermitten fasting som er det eneste som faktisk fungerer for min del (har klart å gå ned en gang tidligere over lenger tid, da var det dette jeg gjorde). Må også slutte/begrense snop i helgene.. Jeg orker ikke å være så stor lengre. Har akkurat bikket 90 kg.. huff.. Tar gjerne i mot tips og triks. Ønsker å gå ned i vekt før en eventuell graviditet.. 

Anonymkode: f1993...72a

Samme her! Jeg er 28 år, 85 kg og ønsker å gå ned i vekt før en ny graviditet. Har alltid veid 59-62 kg før jeg ble gravid. Men etter alle graviditetene mine har kiloene bare ballet på seg 😫 Hva går intermitten fasting ut på? 😄

Anonymkode: 999b7...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...