Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Lolland78 skrev:

I lige måde. Bruk tiden på det virkelige livet og mindre tid her inne. Ble du stressa for at folk begynner å forstå at du tar endel svart og muligens melder deg til skatteetaten, at du bare måtte svare her inne. 

Du hadde nok hatt mulighet til å ta ut bedre lønn i mnd hvis du hadde gjort ting ordentlig. Merkelig at du har solgt så ufattelig mange gavekort de siste mnd og storhandle med det samme. Hadde du gjort ting riktig så kunne du porsjonert ut lønnen din istedenfor å fortsette med svartejobber. Og hadde alt av inntekt blitt bokført siden du har drevet så mange år så hadde du også hatt mulighet til å kjøpe deg hus,leilighet,bil + ++ men det har du ikke. Det vil si at du bokfører altfor lite så mange ikke vil gi deg lån

Men hun kjøpte vel hus med F, og hun kjøpte vel en ny bil gor en stund siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett og svar til dette. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
3 timer siden, Lolland78 skrev:

I lige måde. Bruk tiden på det virkelige livet og mindre tid her inne. Ble du stressa for at folk begynner å forstå at du tar endel svart og muligens melder deg til skatteetaten, at du bare måtte svare her inne. 

Du hadde nok hatt mulighet til å ta ut bedre lønn i mnd hvis du hadde gjort ting ordentlig. Merkelig at du har solgt så ufattelig mange gavekort de siste mnd og storhandle med det samme. Hadde du gjort ting riktig så kunne du porsjonert ut lønnen din istedenfor å fortsette med svartejobber. Og hadde alt av inntekt blitt bokført siden du har drevet så mange år så hadde du også hatt mulighet til å kjøpe deg hus,leilighet,bil + ++ men det har du ikke. Det vil si at du bokfører altfor lite så mange ikke vil gi deg lån

Hvorfor sier du «du» til meg? Jeg sier det for hundrede gang at jeg er IKKE talla. Oh my gad, seriøst! Hvor ofte må jeg si det? Jeg har jo også sagt tidligere at det er ting jeg stusser over med Talla og jeg er absolutt ikke enig i alt hun snakker om jeg heller.. Men jeg må da vel for pokker ikke opprette en egen tråd om henne for å komme med oppgulp som ikke stemmer? 

Skulle nesten ønske å finne ut hvem du var, og lage kvalme av deg også. Syns du det hadde vært gøy? Skikkelig kult og få opprettet en egen tråd om seg selv her inne på kvinneguiden da, hæ? 

Jeg kan se for meg at det du og de andre konspirantene driver med her inne KAN være psykisk ødeleggende for den det gjelder. Tenk over det selv da, hvis det angikk deg og folk kom med masse dritt som ikke stemmer.

Vi aner virkelig ikke om hun jobber svart, det er kun synsing fra din side. Så det skal du virkelig passe deg for å si! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
2 timer siden, Louis Tomlinson skrev:

Hun sa aldri noe om at de skulle betale cash. Hun sa bare noen som kan betale fullpris, som ikke har gavekort. Så jeg forstår ikke hvorfor dere spekulerer ang. Dette. Ingen vet om hun fikk det rett i hånda eller ei. :)

Haha, nei, hun sa hun ville ha kunder som kunne betale kontant med en gang, vi er mange som fikk det med oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chroma skrev:

Haha, nei, hun sa hun ville ha kunder som kunne betale kontant med en gang, vi er mange som fikk det med oss. 

Yess ! This 👆🏾👆🏾👆🏾

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Flettfrid skrev:

I den settingen hun var i, så var det nin ett fett om det kom via vipps eller i kroner i hånden. Så lenge det var kunder som skulle betale og ikke bruke gavekort. 

 

Det er ikke ett fett om det er kontanter eller via bank. Hvordan tror du man unngår å føre regnskap? Ved å ta kontanter.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag en tråd om meg og alle de andre som stiller spørsmål rundt talla 🙌

Men tydeligvis så har vi truffet en nerve hos henne siden hun er usedvanlig stille på snapp. Så ved siden av kan vi ikke være med konspirasjonene våres. Ellers ville hun bare fortsatte å storme frem og gitt f 🤷‍♀️

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Flettfrid skrev:

Talla har drevet firma i så mange år, så hun har nok kontroll på det hun gjør. 

Syns det er litt skummelt av dere å sitte å beskylde henne for å driv svart arbeid osv

Alt går nok inn på bedriftskonto, der hun setter av til skatt og moms før hun tar ut i utbytte. De uttalelsen "kontant" innkluderer nok både vipps og bankoverføring til bedriftskonto vil jeg tro,ikke bare seddler rett i hånd. 

Men jeg ser den kan missforstås, tenkte på det når hun snappet det. 

Samtidig tenker jeg at det er lov å tenke litt lengre å se at hun kunne ordlegge seg på en dårlig måte akkurat der.

Nei vet du hva. Man skal da ikke måtte tenke på om folk har ordlagt seg på en dårlig måte. Da får heller Talla tenke på hvordan hun ordlegger seg så det ikke blir misforståelser. Poenget mitt ved å nevne denne episoden var i hovedsak ikke betalingsmåte som ble brukt, men at det blir etterlyst kunder i det heletatt når andre kunder er blitt avlyst pga sykdom! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg ikke det er noe som er skrevet som er stygt sagt. Talla har valgt å ha en offentlig snapkonto og må tåle det som kommer av respons på det hun velger å dele. Ikke brett ut meningene dine/ livet ditt om du ikke tåler å få tilbakemeldinger. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
1 time siden, Lolland78 skrev:

Lag en tråd om meg og alle de andre som stiller spørsmål rundt talla 🙌

Men tydeligvis så har vi truffet en nerve hos henne siden hun er usedvanlig stille på snapp. Så ved siden av kan vi ikke være med konspirasjonene våres. Ellers ville hun bare fortsatte å storme frem og gitt f 🤷‍♀️

Nei. Den fremtidige eventuelle tråden kommer nok til å handle om deg. Det er du som har opprettet denne tråden her om Talla, da må du kaanskje tåle å smake din egen medisin! Ikkesant? Du er klar for det du? 🤗

Kanskje den «nerven» du snakker om, er at du og dere ødelegge psykisk? Har det noengang falt deg inn? Og det er absolutt ikke sikkert dere har truffet en nerve heller - det kan for alt vi vet bare være at hun bare ikke snapper så mye. Sån er det jo i perioder! Tenker innerst inne at hun gir F i hva som blir skrevet her inne skal jeg være ærlig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
58 minutter siden, Superbobla skrev:

Her synes jeg ikke det er noe som er skrevet som er stygt sagt. Talla har valgt å ha en offentlig snapkonto og må tåle det som kommer av respons på det hun velger å dele. Ikke brett ut meningene dine/ livet ditt om du ikke tåler å få tilbakemeldinger. 

Det må være jævlig vanskelig og være snapper/blogger den dag i dag. Enten får du pes for at du deler for mye, eller så får du pes for at du faktisk deler for lite! Jeg er så himla glad for at jeg ikke er en offentlig person! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
21 minutter siden, Såfii skrev:

Nei. Den fremtidige eventuelle tråden kommer nok til å handle om deg. Det er du som har opprettet denne tråden her om Talla, da må du kaanskje tåle å smake din egen medisin! Ikkesant? Du er klar for det du? 🤗

Kanskje den «nerven» du snakker om, er at du og dere ødelegge psykisk? Har det noengang falt deg inn? Og det er absolutt ikke sikkert dere har truffet en nerve heller - det kan for alt vi vet bare være at hun bare ikke snapper så mye. Sån er det jo i perioder! Tenker innerst inne at hun gir F i hva som blir skrevet her inne skal jeg være ærlig..!

Patetisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Talakoppen

Men dere.... Hva får man egentlig ut av å holde denne tråden gående hele tiden? JA, hun har sagt og gjort ting på sosiale medier som gir folk spekulasjoner og meninger, men kanskje på tide å trykke unfollow hvis det blir mer irriterende enn givende å se på? Jeg har valgt å unfollowe og kommer ikke til å bruke mer energi her inne. Kanskje fler burde gjøre det samme 🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Talakoppen skrev:

Men dere.... Hva får man egentlig ut av å holde denne tråden gående hele tiden? JA, hun har sagt og gjort ting på sosiale medier som gir folk spekulasjoner og meninger, men kanskje på tide å trykke unfollow hvis det blir mer irriterende enn givende å se på? Jeg har valgt å unfollowe og kommer ikke til å bruke mer energi her inne. Kanskje fler burde gjøre det samme 🤗 

This! Talla gir meg mye positivt, jeg digger å følge henne. Men dere som bare synes det er driten å følge henne? Why? 😂 Jeg har unfollow'a sååå mange, uten behovet for å slenge drit og opprette en tråd på hvorfor! Det er såååååå enkelt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Talakoppen
2 minutter siden, dragonfly91 skrev:

This! Talla gir meg mye positivt, jeg digger å følge henne. Men dere som bare synes det er driten å følge henne? Why? 😂 Jeg har unfollow'a sååå mange, uten behovet for å slenge drit og opprette en tråd på hvorfor! Det er såååååå enkelt! 

Enig. Unfollow og nyt livet 😘 Man kommer lenger i livet ved å fokusere på det som gir en positiv energi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Såfii
11 minutter siden, Talakoppen skrev:

Men dere.... Hva får man egentlig ut av å holde denne tråden gående hele tiden? JA, hun har sagt og gjort ting på sosiale medier som gir folk spekulasjoner og meninger, men kanskje på tide å trykke unfollow hvis det blir mer irriterende enn givende å se på? Jeg har valgt å unfollowe og kommer ikke til å bruke mer energi her inne. Kanskje fler burde gjøre det samme 🤗 

AMEN! 🙏🏼 👆🏼👆🏼 Håper folk følger ditt råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og denne tråden har truffet en nerve hos talla. Men man må tåle at det blir snakket om når man oppfører seg sånn på Snap. Jeg mener ikke at alt er ok hva folk henger seg opp i. Men de siste ukene har det tatt helt av.... det har ikke passet seg å vise slike ting på Snap. ... å man kan ikke forvente at alle holder kjeft .... man må få lov å reagere... ellers holder du deg unna Snap! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mowepe skrev:

Jeg tror og denne tråden har truffet en nerve hos talla. Men man må tåle at det blir snakket om når man oppfører seg sånn på Snap. Jeg mener ikke at alt er ok hva folk henger seg opp i. Men de siste ukene har det tatt helt av.... det har ikke passet seg å vise slike ting på Snap. ... å man kan ikke forvente at alle holder kjeft .... man må få lov å reagere... ellers holder du deg unna Snap! 

Håper og tror Talla holder seg unna og driter i kvinneguiden som det oppegående mennesket hun er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mowepe skrev:

Jeg tror og denne tråden har truffet en nerve hos talla. Men man må tåle at det blir snakket om når man oppfører seg sånn på Snap. Jeg mener ikke at alt er ok hva folk henger seg opp i. Men de siste ukene har det tatt helt av.... det har ikke passet seg å vise slike ting på Snap. ... å man kan ikke forvente at alle holder kjeft .... man må få lov å reagere... ellers holder du deg unna Snap! 

Fornuftig talt. 

Jeg reagerer ikke nødvendigvis på at hun har sterke meninger og ytrer dem på Snapchat. Jeg reagerer på at kritikk ikke tåles (og kalles hat), at historier endrer seg, at hun sier en ting men gjør en annen osv. Og eksponering av småbarn som ikke aner noe om det, og større barn som er tydelig ukomfortable. 

Skjønner ikke hvorfor det skal hisses så opp rundt at vi er uenige med henne i noe. Hun er jo stadig uenig i ting og ytrer det! 

Så at hun Frkak fra Joviale prøvde å forsvare henne i en "generell" pekefingerrant på Snap. Forstår ikke at det skal være så ille å være kritisk og uenig. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...