Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, tickettothemoon skrev:

Det er og vanskelig å fatte at noen utnytter corona viruset til å bli kvitt gammel gjeld😳
Er det virkelig lovlig?

Jeg har rapportert det som svindel , for jeg syns ikke det er lovlig å bruke den sårbare situasjoner landet står i.  Og jeg tror ikke noe på at hun har så stor gjeld at hun betaler over 20.000 i mnd kun til gjeld. Tror dere virkelig at en med så mye gjeld hadde handlet så mye som hun viser? Hatt to hus, skaffet seg hund, dratt på konserter og hamstret sko og klær ? Vi har aldri hørt om dette før , så dette virkelig veldig merkelig. Jeg føler ikke det er troverdig. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tickettothemoon
11 minutter siden, Lolland78 skrev:

Jeg har rapportert det som svindel , for jeg syns ikke det er lovlig å bruke den sårbare situasjoner landet står i.  Og jeg tror ikke noe på at hun har så stor gjeld at hun betaler over 20.000 i mnd kun til gjeld. Tror dere virkelig at en med så mye gjeld hadde handlet så mye som hun viser? Hatt to hus, skaffet seg hund, dratt på konserter og hamstret sko og klær ? Vi har aldri hørt om dette før , så dette virkelig veldig merkelig. Jeg føler ikke det er troverdig. 

Hvordan fikk hun boliglån sammen med F om gjelden er så høy?

Hun må jo tjene noe sinnsyke summer for å betjene disse summene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Hun lot være å jobbe i uker før Koronaen. 
Bruker masse penger på klær,dyr mat, bikkje og take away. 
Jobber sporadisk når hun jobber. 

Det er så mange andre gode formål å støtte, velg heller et av dem. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det en fin løsning for dem alle. Men det vil nok ikke hun selv syns. 

F er hjemmeværende (arbeidsledig) så han burde ta med seg de minste jentene og få ansvar for dem. De burde flytte tilbake til der  sønnen hans bor. Der har også små jentene bhg. Da kan f få økonomisk støtte og følge de opp i bhg. T kan da bo alene med eldste barnet og kun konsentrere seg om økonomi og jobb fremover. Til hun er ferdig med gjeldt og alt annet som tynger henne. 

Han er jo allerede bare hjemme så hvorfor ikke gjøre dette en periode. Har man stor nok gjeld så er man villig til det meste før å løse det. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Lolland78 skrev:

Her kommer det en fin løsning for dem alle. Men det vil nok ikke hun selv syns. 

F er hjemmeværende (arbeidsledig) så han burde ta med seg de minste jentene og få ansvar for dem. De burde flytte tilbake til der  sønnen hans bor. Der har også små jentene bhg. Da kan f få økonomisk støtte og følge de opp i bhg. T kan da bo alene med eldste barnet og kun konsentrere seg om økonomi og jobb fremover. Til hun er ferdig med gjeldt og alt annet som tynger henne. 

Han er jo allerede bare hjemme så hvorfor ikke gjøre dette en periode. Har man stor nok gjeld så er man villig til det meste før å løse det. 

En fin løsning i din øyne. 

Men helt seriøst tror jeg ikke mange hadde valgt å avslutte forholdet sitt,å bodd borte fra 2 av sine 3 barn for å få rett på overgangsstønad fra Nav. For de må faktisk avslutte forholdet for at F skal ha krav på overgangsstønad, hvis ikke blir det svindel. 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene sekundet viser hun frem HUSET sitt, som er fullt av ting og tang. Neste så tigger hun penger. Hva med å selge litt luksus? Det er vel også økonomiske løsninger for de med ENK på vei. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, neiognei skrev:

Ene sekundet viser hun frem HUSET sitt, som er fullt av ting og tang. Neste så tigger hun penger. Hva med å selge litt luksus? Det er vel også økonomiske løsninger for de med ENK på vei. 

Hva er luksus i det huset hvis man ser bort fra klær og sko? 

Jeg ser ikke noe spesiellt lukus i det huset, men møbler og utstyr de må ha for å leve ett normalt liv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hva er luksus i det huset hvis man ser bort fra klær og sko? 

Jeg ser ikke noe spesiellt lukus i det huset, men møbler og utstyr de må ha for å leve ett normalt liv. 

Unnskyld meg, men hun har vist frem at hun har et helt sykt antall par med dyre joggesko (over 1000-lappen per par) f eks. Minst 30 par. Rekker ikke engang bruke det. Selg dem for 300 kroner per par så får du inn litt penger ihvertfall. Skal liksom dyre klær og sko være unntatt når man skal se på om folk unner seg mye unødvendig luksus? 

 

Barna har leker og klær så det monner. Hun bor i et STORT hus, med flott utsikt. Er man i økonomisk krise så må man nedgradere før andre skal begynne å betale for sko, klær, møbler og what not for en altså. Å bo i et stort hus er luksus.

 

Spør noen som virkelig er fattig om de unner seg dyre klær og stort dyrt hus. 

 

Alle i dette landet er i krise nå, utrolig mange er rammet økonomisk. Skal søren meg litt nerve til for å opprette spleis for å  få folk til å betale for hennes forbruk nå. 

Endret av neiognei
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, neiognei skrev:

Unnskyld meg, men hun har vist frem at hun har et helt sykt antall par med dyre joggesko (over 1000-lappen per par) f eks. Minst 30 par. Rekker ikke engang bruke det. Selg dem for 300 kroner per par så får du inn litt penger ihvertfall.

 

Barna har leker og klær så det monner. Hun bor i et STORT hus, med flott utsikt. Er man i økonomisk krise så må man nedgradere før andre skal begynne å betale for sko, klær, møbler og what not for en altså.

 

Alle i dette landet er i krise nå, utrolig mange er rammet økonomisk. Skal søren meg litt nerve til for å opprette spleis for å  få folk til å betale for hennes forbruk nå. 

Luksus bortsett fra klærne og skoene skrev jeg , barna har klær og leker som nromalt. Hun bor i ett gamel leid hus med en ganske lav standard. Ingen skikkelig stue. 

Jeg ser ikke så mye annet ett klær og sko å selge i det hjemme, for møbler trenger de for å leve å ha en normal hverdag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Er uenig i en del av kritikken før denne spleisen kom. Nå derimot synes jeg at det ble litt vel drøyt. Gjeld hun har opparbeidet seg fra før Corona burde hun klart å betale ved å jobbe normalt å ha et forbruk som går i takt med gjelden. 
Syns hun har vist et forbruk som ikke tilsier at hun har gjeldsproblemer og derfor mistet hun endel glitter and glam for min del.

 

Hvorfor bor de ikke sammen hvis de er i en så prekær situasjon? Å eie et hus å leie et annet tyder på dårlig dømmekraft når de har så store økonomiske problemer.

Og når man har dårlig råd er det greit å spise sunn hjemmelaget mat og heller forklare og lære ungene at slik er livet. Frisør, dyr junkfood og dyre klær dropper man da. 
Og gjelden hun har har ingenting med Corona å gjøre så å nevne den i dette blir å spille på folks empati. 

Skuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Justsaying skrev:

Er uenig i en del av kritikken før denne spleisen kom. Nå derimot synes jeg at det ble litt vel drøyt. Gjeld hun har opparbeidet seg fra før Corona burde hun klart å betale ved å jobbe normalt å ha et forbruk som går i takt med gjelden. 
Syns hun har vist et forbruk som ikke tilsier at hun har gjeldsproblemer og derfor mistet hun endel glitter and glam for min del.

 

Hvorfor bor de ikke sammen hvis de er i en så prekær situasjon? Å eie et hus å leie et annet tyder på dårlig dømmekraft når de har så store økonomiske problemer.

Og når man har dårlig råd er det greit å spise sunn hjemmelaget mat og heller forklare og lære ungene at slik er livet. Frisør, dyr junkfood og dyre klær dropper man da. 
Og gjelden hun har har ingenting med Corona å gjøre så å nevne den i dette blir å spille på folks empati. 

Skuff.

Veldig Enig. Og beklager å si det " men godt det  er flere enn oss vanlig stussere som syns dette er merkelig. Livstilen hun viser henger ikke sammen med teksten hun skriver på spleisen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og spekulasjoner med svar. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet i denne tråden (eller noen av trådene på rampelyset), men kjenner jeg blir mektig provosert. 😵 Følger henne ikke (lenger) på snapchat, men måtte innom mest for å se hvilke unnskyldninger hun har for å opprette spleis.. Hun har fått masse forslag om å selge både ditten og datten, men "det er faktisk en del jobb" å gjøre ta bilder, legge ut, samtaler osv." ?! Et forslag; legg ut til fastpris, førstemann til mølla - må hentes. 

Helt hårreisende at hun går til det skrittet, når hun selv har dokumentert at ungene har vært hjemme og hun ikke har ORKET å jobbe før denne situasjonen kom..

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, emrik skrev:

Helt hårreisende at hun går til det skrittet, når hun selv har dokumentert at ungene har vært hjemme og hun ikke har ORKET å jobbe før denne situasjonen kom..

Orket å jobbe.... 

De har hatt dødsfall i nær familie som gjorde at F var borte ca 2 uker, så T måtte være hjemme med kronisk sykt barn. Å i tillegg har hun fått streptokokker som gjør at hun strengt tatt ikke bør drive å tattovere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillesnøfnugg

Hvem er denne noe spesielle damen? Er det hun med alle de lite appellerende tatoveringene og lik moral som ABD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Flettfrid skrev:

Orket å jobbe.... 

De har hatt dødsfall i nær familie som gjorde at F var borte ca 2 uker, så T måtte være hjemme med kronisk sykt barn. Å i tillegg har hun fått streptokokker som gjør at hun strengt tatt ikke bør drive å tattovere. 

Hun sier hun ikke har jobbet siden 20. februar og at hun ikke engang vil ha dekket hele gjelda si, bare avdragene. 100 000 i avdrag? Da burde hun, i mine øyne, jobbet ræva av seg til tross for brudd i foten og vanskelig situasjon hjemme. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40tusen kr i gjeld hver mnd. Da hadde jeg vurdert å stoppe med snus,colabokser og shopping annen hver dag. Vi kan vel alle si at det er ikke sjeldent hun henter /får pakker tilsendt. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...