Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virker ikke som om Talla vet at de fleste som følger henne privat også følger Joviale.. Hun fremstår som 2 helt forskjellige personer. Fra helvette til smuuud hverdag! Hva skjedde 🙈 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Virker ikke som om Talla vet at de fleste som følger henne privat også følger Joviale.. Hun fremstår som 2 helt forskjellige personer. Fra helvette til smuuud hverdag! Hva skjedde 🙈 

Jeg syns Talla oppfører seg mer når hun er på joviale. Det kan tenkes at de andre som driver kontoen ikke finner seg i måten hun framstår på sin private og har retningslinjener. Jeg syns det kan virke slik!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hende noen av de som driver joviale har sagt ifra til henne. De følger jo hverandre så kan tenkes. De hadde nok mistet endel følgere hvis hun hadde fortsatte dramaet sitt der.. De andre skal ikke ta skade av at hun er litt utenfor planeten for tiden 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan være. Hun snapper vesentlig mindre på Joviale enn egen kanal. Igår vurderte hun å avlyse kunder for neste uke også, i dag er det barnehage og jobb som normalt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lolland78 skrev:

Kan hende noen av de som driver joviale har sagt ifra til henne. De følger jo hverandre så kan tenkes. De hadde nok mistet endel følgere hvis hun hadde fortsatte dramaet sitt der.. De andre skal ikke ta skade av at hun er litt utenfor planeten for tiden 

Det kan tenkes! De alle blir jo assosiert med hverandre, så tror det er bra for dem om de har visse retningslinjer. De kan nok ikke bestemme hva hun velger å si og gjøre på sin private kanal, men på joviale bør hun holde seg litt i skinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 😅 det burde ikke være så vanskelig å kjøre unger i bhg og dra på jobb Selvom f er borte. Det finnes ganske mange mødre der ute som gjør dette hver dag, de fleste pleier å jobbe fra kl 8 om morran. Men idag skjerpet hun seg, snappet veldig lite. Men hun vet vel ikke hva hun skal snakke om hvis hun ikke kan snakke om dramaet som skjer rundt henne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lolland78 skrev:

Ja 😅 det burde ikke være så vanskelig å kjøre unger i bhg og dra på jobb Selvom f er borte. Det finnes ganske mange mødre der ute som gjør dette hver dag, de fleste pleier å jobbe fra kl 8 om morran. Men idag skjerpet hun seg, snappet veldig lite. Men hun vet vel ikke hva hun skal snakke om hvis hun ikke kan snakke om dramaet som skjer rundt henne. 

Men bor ikke hun alene?

Beklager avsporing, men så tråden på førstesiden og sist jeg så på den kontoen hadde hun flytta med barna til et annet sted alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RockOn skrev:

Men bor ikke hun alene?

Beklager avsporing, men så tråden på førstesiden og sist jeg så på den kontoen hadde hun flytta med barna til et annet sted alene. 

Nei eller.. de sier de er særboere men han er der hele dagen og sover der hver natt. Og har gjort det de siste 5mnd. Så jeg ville jo ikke kalt det særboere. De har to forskjellige adresser men 🤷‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lolland78 skrev:

Nei eller.. de sier de er særboere men han er der hele dagen og sover der hver natt. Og har gjort det de siste 5mnd. Så jeg ville jo ikke kalt det særboere. De har to forskjellige adresser men 🤷‍♀️

Det ser vel best ut for NAV, eller det gir vel mest utbetaling fra NAV! Yep, i said it 🤷🏽‍♀️

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Stine85 skrev:

Det ser vel best ut for NAV, eller det gir vel mest utbetaling fra NAV! Yep, i said it 🤷🏽‍♀️

Da er det isåfall svindel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Stine85 skrev:

Det ser vel best ut for NAV, eller det gir vel mest utbetaling fra NAV! Yep, i said it 🤷🏽‍♀️

Hun er jo veldig på at hun ikke får noe fra nav. Men må si at det gir mening. De eier hus pluss at de leier et hus i Stathelle. Han jobber ikke. Hun jobber når det passer. De har ungene kun 3dager i bhg. Og pengebruken er ekstrem høy.. Men hvis hun jobber mest svart, får penger for at ungene ikke er fult i bhg Og er "alene" med dem så skjønner jeg at hun får endel inn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig ble det så rolig hos henne.. Pleier det å svinge så fort? Er ny følger så har bare fått med meg denne episoden. Må sei eg blir sjokkert over koss hu snakke fremfor ungene. Får litt vondt i mammahjertet.. 😞

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, Lolland78 skrev:

Hun er jo veldig på at hun ikke får noe fra nav. Men må si at det gir mening. De eier hus pluss at de leier et hus i Stathelle. Han jobber ikke. Hun jobber når det passer. De har ungene kun 3dager i bhg. Og pengebruken er ekstrem høy.. Men hvis hun jobber mest svart, får penger for at ungene ikke er fult i bhg Og er "alene" med dem så skjønner jeg at hun får endel inn. 

Leier hun nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Leier hun nå? 

Ja hun nevnte det. Hun bli ganske sur fordi folk spurte om hun leide eller om hun hadde kjøpt (for det hadde ingenting å si ) men kom frem at hun leide 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FiffiK skrev:

Jeg lurer på en ting, var det noen som følger henne på snapchat som meldte de til barnevernet?

Nei, hun mente at noen av følgerne hadde gjort det men så viste det seg at det var en i nær familie som hadde gjort det

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...