Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Jeg har spurt flere spørsmål, noe hun anbefaler oss konspiratoriske mennesker med hue opp i rævva å gjøre.: «Det er jo bare å spørre meg så får dere svar»! Jeg har i løpet av tiden spurt henne 3 spørsmål og aldri fått svar? Hvor mener hun vi skal spørre? Jeg har stilt mine spørsmål på Snap og Insta...

Hvilke spørsmål har du stilt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Såfii
19 minutter siden, Flettfrid skrev:

Da er det jo mer interresant hva du har spurt om. Er det noe man kan rekne med å få svar på, eller no man ikke har noe med 

Hva har du spurt om da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra
6 minutter siden, Husjhusj skrev:

Hvilke spørsmål har du stilt? 

Om hvorfor hun omtalte seg som trebarnsmor når hun for 1 år siden omtalte seg selv som firebarnsmor og hvorfor hun nå sa de var samboere da hun for ikke lenge siden hevdet de var særboere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
30 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Jeg har spurt flere spørsmål, noe hun anbefaler oss konspiratoriske mennesker med hue opp i rævva å gjøre.: «Det er jo bare å spørre meg så får dere svar»! Jeg har i løpet av tiden spurt henne 3 spørsmål og aldri fått svar? Hvor mener hun vi skal spørre? Jeg har stilt mine spørsmål på Snap og Insta...

**** Hva er det du har spurt om da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
13 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Måten du svarer på så skulle man nesten tro det var Talla sjøl som var her inne å svarte ..

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg må fortelle at jeg ikke er Talla. Det går an og bli like oppgitt over folk som det Talla blir innimellom. 

Jeg skal ærlig si at jeg blir fort oppgitt over folk, men av den enkle grunn at det er lov å tenke lengre enn nesa rekker. For fy fader og mye rart kommer med, enten om det er her inne, en eller annen blogger eller folk generelt. Folk blir oppgitt av meg også, og det er helt greit - de skal få lov til det 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rettfralevra
8 minutter siden, Såfii skrev:

**** Hva er det du har spurt om da?

 

Om hvorfor hun omtalte seg som trebarnsmor når hun for 1 år siden omtalte seg selv som firebarnsmor og hvorfor hun nå sa de var samboere da hun for ikke lenge siden hevdetde var særboere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Reagerte litt på den at «nå har vi solgt barna»

Uansett om det var en spøk så var det en himla dårlig spøk ! Sånt spøker man bare ikke om.

Herrejesus og så 2020 vi er i. Alle blir krenket av alt, du blir krenket av en ganske simpel spøk. Er det mulig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal man stille spørsmål i det hele tatt? Er det virkelig så ufattelig interessant? Dama er jo ikke kjent en gang. Jeg lurer helt oppriktig, går det virkelig an å interessere seg så til de grader i totalt ukjente mennesker? Hun kommer av og til opp på feeden min og jeg ser kanskje et par snutter, men that's it. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Flettfrid skrev:

Mindre søsken ja, ene er vel 12-13 år. Mener du de skal stille opp som psykisk støtte og barnepass til henne på dagtid? 

Må huske at folk flest er opptatte på dagtid, å ikke har mulighet til på bare droppe skole/jobb for noen andres kriser.

 

Det hun sa var jo at hun ikke hadde noe familie. Det var først seinere, da lillesøster sa at hun syntes det var leit å høre, at hun presiserte det der med at hun ikke hadde noe familie som var eldre enn seg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mindfulness skrev:

Men hvorfor skal man stille spørsmål i det hele tatt? Er det virkelig så ufattelig interessant? Dama er jo ikke kjent en gang. Jeg lurer helt oppriktig, går det virkelig an å interessere seg så til de grader i totalt ukjente mennesker? Hun kommer av og til opp på feeden min og jeg ser kanskje et par snutter, men that's it. 

Hun bretter ut enhver dag i livet på snap. Tror du ikke hun vil ha oppmerksomhet? Det er da mange som interesserer seg, hun får jo blomster tilsendt av følgere osv. Det er nye tider nå, se. Folk er interessert i å følge folk tett på. På snap, insta, blogg osv. Og så lenge hun byr på everything så skjønner jeg ikke at man stadig skal stille spørsmål ved at noen vil følge. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
21 minutter siden, mindfulness skrev:

Men hvorfor skal man stille spørsmål i det hele tatt? Er det virkelig så ufattelig interessant? Dama er jo ikke kjent en gang. Jeg lurer helt oppriktig, går det virkelig an å interessere seg så til de grader i totalt ukjente mennesker? Hun kommer av og til opp på feeden min og jeg ser kanskje et par snutter, men that's it. 

Så enig med deg! Jeg lurer så innmari på det samme. Må være noe i det Talla la ut på snap at det er en psykolog som sier at ekstrem nysgjerrighet er en diagnose. Og jeg må si at det tror jeg også! Makan til hvor sinnsykt nysgjerrige folk er. Håper de kan bli mer bevisste over seg selv og gjøre noe med den forbanna nysgjerrigheten sin. De kommer ingen vei med det uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Såfii skrev:

Så enig med deg! Jeg lurer så innmari på det samme. Må være noe i det Talla la ut på snap at det er en psykolog som sier at ekstrem nysgjerrighet er en diagnose. Og jeg må si at det tror jeg også! Makan til hvor sinnsykt nysgjerrige folk er. Håper de kan bli mer bevisste over seg selv og gjøre noe med den forbanna nysgjerrigheten sin. De kommer ingen vei med det uansett!!

Da har vi nok samme diagnose, siden du er så nysgjerrig som må inn her og lese hver dag. Tenke seg det , at du ikke klarer å holde deg unna kg. Denne tråden gir deg jo ingen glede så hvorfor i alle dager går du inn her og leser? Fordi DU er nysgjerrig? Du er så nysgjerrig på hva andre skriver om talla at du bare må inn og sjekke. 

 

En diagnose til deg, og en diagnose til meg. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Talla har tydeligvis vært diskutert før på KG! 😅

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Rettfralevra skrev:

Om hvorfor hun omtalte seg som trebarnsmor når hun for 1 år siden omtalte seg selv som firebarnsmor og hvorfor hun nå sa de var samboere da hun for ikke lenge siden hevdet de var særboere.

Det er vel naturlige årsaker til at du ikke har fått svar på de vil jeg tro, det går under kategorien: noe du ikke har noe med. 

Det omhandler sønnen til F og F. Noe hun kanskje verken kan svare på eller får tillatelse fra andre til å svare på. 

 

Å det var det jeg ville frem til med det forrige svare mitt til deg, er det noe man kan rekne med å få svar på eller noe man ikke har noe med!

Det er stor forskjell på hva man kan forvente å få svar på eller ikke når man spør, å når man da som deg tillate seg å spøre om slike ting. Ja da kan man faktisk ikke forvente å få svar.

 

Talla har sagt man kan spøre om det meste anngående henne selv, å at hun da svarer. Men detaljerte ting som anngår barn/a eller F kommer hun ikke til å besvare. Da det er privatlivet til de spørsmålet omhandler.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel nettopp at hun har involvert _alle_ barna, også han, fortalt om bakgrunnen, filmet han masse med søstrene og insistert på at hun er moren hans nå. Hun er bastant når hun mener noe, så syns ikke det er rart om man stiller spmtegn ved dette når hun plutselig ikke er det lenger - siden det er hun som var åpen og snakket om sin sønn.

Nei vi «seere» hadde ikke noe med han, historien hans og situasjonen hans å gjøre, men hun valgte å eksponere han. Da er det jo litt naturlig at noen lurer, syns heller det motsatte ville være rart. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Danela skrev:

Problemet er vel nettopp at hun har involvert _alle_ barna, også han, fortalt om bakgrunnen, filmet han masse med søstrene og insistert på at hun er moren hans nå. Hun er bastant når hun mener noe, så syns ikke det er rart om man stiller spmtegn ved dette når hun plutselig ikke er det lenger - siden det er hun som var åpen og snakket om sin sønn.

Nei vi «seere» hadde ikke noe med han, historien hans og situasjonen hans å gjøre, men hun valgte å eksponere han. Da er det jo litt naturlig at noen lurer, syns heller det motsatte ville være rart. 

Hun har lagt opp til dette selv fra starten av. Når man involverer og utleverer så mye så blir det en del spørsmål. Det samme skjer når en favoritt fra butikken forsvinner , så blir det alltid en haug med spørsmål om hvorfor dette produktet er borte. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flettfrid skrev:

Det er vel naturlige årsaker til at du ikke har fått svar på de vil jeg tro, det går under kategorien: noe du ikke har noe med. 

Det omhandler sønnen til F og F. Noe hun kanskje verken kan svare på eller får tillatelse fra andre til å svare på. 

 

Å det var det jeg ville frem til med det forrige svare mitt til deg, er det noe man kan rekne med å få svar på eller noe man ikke har noe med!

Det er stor forskjell på hva man kan forvente å få svar på eller ikke når man spør, å når man da som deg tillate seg å spøre om slike ting. Ja da kan man faktisk ikke forvente å få svar.

 

Talla har sagt man kan spøre om det meste anngående henne selv, å at hun da svarer. Men detaljerte ting som anngår barn/a eller F kommer hun ikke til å besvare. Da det er privatlivet til de spørsmålet omhandler.

 

Nå har jeg aldri spurt Talla om sønnen til F eller andre ting bortsett fra oppskrift på en grateng, så da lurer jeg jo på hvorfor hun utleverer disse små inkludert sønnen til F i begynnelsen hvis ikke hun synes noe om at folk spør. Jeg opplever hun som utrolig spydig når folk stiller uskyldige spørsmål om blant annet sko...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra
1 time siden, Flettfrid skrev:

Det er vel naturlige årsaker til at du ikke har fått svar på de vil jeg tro, det går under kategorien: noe du ikke har noe med. 

Det omhandler sønnen til F og F. Noe hun kanskje verken kan svare på eller får tillatelse fra andre til å svare på. 

 

Å det var det jeg ville frem til med det forrige svare mitt til deg, er det noe man kan rekne med å få svar på eller noe man ikke har noe med!

Det er stor forskjell på hva man kan forvente å få svar på eller ikke når man spør, å når man da som deg tillate seg å spøre om slike ting. Ja da kan man faktisk ikke forvente å få svar.

 

Talla har sagt man kan spøre om det meste anngående henne selv, å at hun da svarer. Men detaljerte ting som anngår barn/a eller F kommer hun ikke til å besvare. Da det er privatlivet til de spørsmålet omhandler.

 

Hun som omtalte seg selv som 4 barnsmor og snappet mye av gutten, hun ber alle stille spørsmål istedenfor å konspirere...er det da urimelig at jeg spør det spørsmålet?

Hun har snappet uendelig masse om at de var særboere ( etter hun utbroderte hvor dårlig fyr han var og flyttet ut) og at det fungerte veldig bra, for så deretter hevde at de alltid hadde vært samboere og at det aldri hadde vært noe knute på tråden. Er det da urimelig å spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir opp arbeidsmoral! Avlyser kunder som har ventet flere måneder, men ta seg tid til å legge nye negler er null stress 💅🏻

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...