Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Reagerte litt på den at «nå har vi solgt barna»

Uansett om det var en spøk så var det en himla dårlig spøk ! Sånt spøker man bare ikke om.

Kanskje spøken ikke hadde vært så dårlig hadde det ikke vært for at hun gikk fra å kalle seg firebarnsmor til å kalle seg trebarnsmor uten forklaring.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har jo eksponert han og sagt hun er mammaen hans, men snudd på det i senere snapper. Så dette har «seerne» vært med på.
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Jeg digget henne skikkelig i starten. Som du sier, hun var et friskt pust! Hun gjorde litt mer utav ting enn di andre og var veldig sprudlende .

Svarte mer på ting og gikk ikke rett i angreps modus. Kan jo tenkes at det blei for mye på kort tid.

Det er faktisk ikke alle som takler det å være en offentlig person 🤷🏽‍♀️

Ja var gøy og følge henne i begynnelsen, hun var litt annerledes og var seg selv. Du sier noe der, kanskje hun ikke regnet med at folk skulle være kritiske?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Tessa12 skrev:

Det er så, men at det var en spøk var jo åpenbart. Og hva som skjedde ang Ailo vet vel ingen andre enn de involverte i den saken. 
Vil tro han også har en biologisk familie på morssiden, fordi om han ikke har moren sin. Ja, jeg vet det er sagt han bor hos besteforeldre, men er det understreket at det er F sine foreldre?

F sa at gutten bor hos hans foreldre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, EllaSays skrev:

F sa at gutten bor hos hans foreldre. 

Ok, jeg husket ikke om han sa der, eller bare hos besteforeldrene. 

Endret av Tessa12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra
39 minutter siden, Tessa12 skrev:

Ok, jeg husket ikke om han sa der, eller bare hos besteforeldrene. 

F. sa at de bodde hos hans foreldre...merkelig at han ikke får ha sin sønn, men kanskje av den grunn de bar «særboere»?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rettfralevra skrev:

F. sa at de bodde hos hans foreldre...merkelig at han ikke får ha sin sønn, men kanskje av den grunn de bar «særboere»?

Merkelig den greia der ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, FiffiK skrev:

Ja var gøy og følge henne i begynnelsen, hun var litt annerledes og var seg selv. Du sier noe der, kanskje hun ikke regnet med at folk skulle være kritiske?

Nettop ! Kan være hun trodde det skulle være medvind hele veien . Og så ble det ikke helt slik og da blei det brått for mye å ta innover seg.

Det virker jo som hun glemmer at de fleste har fulgt henne fra dag en, og de fleste har og sett hva hun har skrevet i bloggen sin. 

Men det er vel lettere å slette unna så man kan «glemme» 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️🤨

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Danela skrev:

Har F snap? (Eller sagt det på Tallas snap)

Han har nok det , men den har ikke vært nevnt i hennes vlogger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Nettop ! Kan være hun trodde det skulle være medvind hele veien . Og så ble det ikke helt slik og da blei det brått for mye å ta innover seg.

Det virker jo som hun glemmer at de fleste har fulgt henne fra dag en, og de fleste har og sett hva hun har skrevet i bloggen sin. 

Men det er vel lettere å slette unna så man kan «glemme» 🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️🤨

Ja var nok det hun regnet med tror jeg, men livet er jo ikke sånn at folk stryker deg med hårene til en hver tid 😅 jeg har fulgt hun siden dag en, synes hun var en kul dame med ben i nesa men ett eller annet skjedde på veien dessverre 😬

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talla synes det er gøy at folk bruker sååå mye tid på henne, når de ikke liker henne. Hmmm. 

 

Er det ikke hun som ukentlig ranter på snapchat over hvor dumme og feil spørsmål følgerene hennes stiller?🤔

 

Og var det ikke hun som brukte mange timer her tidligere i uka på å snakke drit om svigerfamilien sin? 

 

Hmmmmmmmm. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
26 minutter siden, Danela skrev:

Har F snap? (Eller sagt det på Tallas snap)

Han heter iallfall nebelsatan på Instagram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Minner om regelen om persondebatt

Sitat

* Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person eller på andre måter legge opp til debatt om andre identifiserbare personer som ikke har valgt å eksponere seg selv.

og regelpresiseringen

Sitat

* Persondebatt

Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner.

På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm. Det er tillatt å diskutere foreldres valg om eksponering av barn og hvordan dette utføres, men ikke hvordan barna opplever denne eksponeringen.

Mindreårige har et særskilt vern i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Kvinneguiden / Egmont Publishing et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer.

Sol, admin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra

Jeg har spurt flere spørsmål, noe hun anbefaler oss konspiratoriske mennesker med hue opp i rævva å gjøre.: «Det er jo bare å spørre meg så får dere svar»! Jeg har i løpet av tiden spurt henne 3 spørsmål og aldri fått svar? Hvor mener hun vi skal spørre? Jeg har stilt mine spørsmål på Snap og Insta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Jeg har spurt flere spørsmål, noe hun anbefaler oss konspiratoriske mennesker med hue opp i rævva å gjøre.: «Det er jo bare å spørre meg så får dere svar»! Jeg har i løpet av tiden spurt henne 3 spørsmål og aldri fått svar? Hvor mener hun vi skal spørre? Jeg har stilt mine spørsmål på Snap og Insta...

Det er fordi hun hater at folk spør... hahaha men oppfordrer folk til p spør henne på Snap men klikker om folk faktisk gjør det 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Jeg har spurt flere spørsmål, noe hun anbefaler oss konspiratoriske mennesker med hue opp i rævva å gjøre.: «Det er jo bare å spørre meg så får dere svar»! Jeg har i løpet av tiden spurt henne 3 spørsmål og aldri fått svar? Hvor mener hun vi skal spørre? Jeg har stilt mine spørsmål på Snap og Insta...

Da er det jo mer interresant hva du har spurt om. Er det noe man kan rekne med å få svar på, eller no man ikke har noe med 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
4 timer siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Ser jo nå at hun har lagt ut om at vi ikke har noe med hvorfor F er vekke. Men hvorfor nevne det i første omgang når hun ikke vil ha spm? 

Fordi hun VET at hun kommer til å få flere spørsmål om hvor han er, siden han vanligvis er med på snappen hennes. Så da ville hun fortelle at han ikke var hjemme for og nettopp slippe alle spørsmål. Got it?🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
4 timer siden, Flettfrid skrev:

Den spøken beviser nok bare hvor mye idiotiske spørsmål hun får på snapp hver bidige dag. Ser man ikke ungene en dag, så spør folk etter de...samtidig med at man sitter her inne å klager over at hun eksponerer ungene sine i sosiale medier

Ser man ikke F, så mases det etter han. 

Vil tro de aller aller fleste skjlnte den spøken.

SÅ enig med deg! Folk må seriøst slutte og være så hårsåre, og faktisk forstå at det var ironi.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Såfii skrev:

Fordi hun VET at hun kommer til å få flere spørsmål om hvor han er, siden han vanligvis er med på snappen hennes. Så da ville hun fortelle at han ikke var hjemme for og nettopp slippe alle spørsmål. Got it?🙃

Måten du svarer på så skulle man nesten tro det var Talla sjøl som var her inne å svarte ..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...