Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Litenoggod skrev:

Nei, hun mente at noen av følgerne hadde gjort det men så viste det seg at det var en i nær familie som hadde gjort det

Å det har ikke jeg fått med meg 😅 jeg satt litt dårlig til så hørte bare at hun sa ett eller annet barnevernet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, flettekurv skrev:

Plutselig ble det så rolig hos henne.. Pleier det å svinge så fort? Er ny følger så har bare fått med meg denne episoden. Må sei eg blir sjokkert over koss hu snakke fremfor ungene. Får litt vondt i mammahjertet.. 😞

Ja det er helt vanlig, kan være stille en dag kanskje to før det går en hel dag med tirader .

Veldig ofte så er det følgerne som får gjennomgå fordi vi lurer og er nysgjerrige når hun kommer med små drypp her og der .. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig rart og hvis noen spør om noe, så sier hun bare at hun ikke gidde å snakke med om det å at hvis du ikke fikk det med deg så er der synd for deg...  Litt merkelig..  podden for alt... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mowepe skrev:

Syns det er veldig rart og hvis noen spør om noe, så sier hun bare at hun ikke gidde å snakke med om det å at hvis du ikke fikk det med deg så er der synd for deg...  Litt merkelig..  podden for alt... 

Mmhm .. Du trekker ikke følgerne på den måten men . Det resulterer bare i at folk blir lei. Virker som hun er positivt til svar på alt annet enn personlige ting. Men det er jo personlige ting hun legger ut drypp om , ikke interiør etc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det med Talla og spørsmål.
Først er hun blid som ei lerke og oppfordrer folk til å spørre om ting.
Når folk så spør om ting, så ler hun og sier at "det er det teiteste spørsmål, for folk må jo skjønne at..".
Så er hun rasende og synes folk er frekke som spør om ting, og selv om hun sier at hun skjønner at folk ikke følger med hver dag, nekter hun å svare. 
Neste gang igjen er hun rasende fordi folk IKKE spør om ting, men "spekulerer" om ting "de ikke har noe med", selv om hun HAR snakket om det på Snap. 

Når folk så kommenterer at hun blir sint, eller sier at "du sa jo at" så er hun igjen sint, men bedyrer at det er hun IKKE. Merkelig oppførsel. 


 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Mmhm .. Du trekker ikke følgerne på den måten men . Det resulterer bare i at folk blir lei. Virker som hun er positivt til svar på alt annet enn personlige ting. Men det er jo personlige ting hun legger ut drypp om , ikke interiør etc

Nei nettopp ... å ikke minst når hun kaller følgende sine dumme fordi man spør... Det er ikke greit!!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mowepe skrev:

Nei nettopp ... å ikke minst når hun kaller følgende sine dumme fordi man spør... Det er ikke greit!!! 

Nei det er ufint , og veldig lite voksent . 
Det er mer på barnehage nivå. «Dere spør om ting jeg ikke liker så da er dere dumme!!»

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hukulebonusmammaen skrev:

Nei det er ufint , og veldig lite voksent . 
Det er mer på barnehage nivå. «Dere spør om ting jeg ikke liker så da er dere dumme!!»

Hahaha ja sånn er det 😂... får ikke fler følgere av å holde på sånn... jeg er hvertfall lei av den oppførselen... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mowepe skrev:

Hahaha ja sånn er det 😂... får ikke fler følgere av å holde på sånn... jeg er hvertfall lei av den oppførselen... 

Tror hun hadde hatt godt av en skikkelig oppvekker 😃🙃🙃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snapkonto får nye følgere daglig vil jeg tro, så hvis det er så jævla slitsomt å måtte fortelle ting flere ganger kan man alltids finne seg noe annet å gjøre. Verste jeg vet er folk som skal brøle sitt budskap og påberope seg retten til å ha sine meninger, men ikke akseptere at andre har sine. Må være lov å være skeptisk til det vi var vitne til for noen dager siden. Idag har forøvrig moren vært der og vasket kjøkkenet. Hun som ikke hadde familie som var eldre enn seg som kunne stille opp. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Superbobla skrev:

En snapkonto får nye følgere daglig vil jeg tro, så hvis det er så jævla slitsomt å måtte fortelle ting flere ganger kan man alltids finne seg noe annet å gjøre. Verste jeg vet er folk som skal brøle sitt budskap og påberope seg retten til å ha sine meninger, men ikke akseptere at andre har sine. Må være lov å være skeptisk til det vi var vitne til for noen dager siden. Idag har forøvrig moren vært der og vasket kjøkkenet. Hun som ikke hadde familie som var eldre enn seg som kunne stille opp. 

Merkelig å si man ikke har familie når man har både søsken og foreldre 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chroma skrev:

Merkelig å si man ikke har familie når man har både søsken og foreldre 🙄

Hun rettet riktig nok opp fra ingen familie til at hun ikke har noen eldre enn seg selv etter at søstra kommenterte det, men det er jo ikke riktig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Superbobla skrev:

Hun rettet riktig nok opp fra ingen familie til at hun ikke har noen eldre enn seg selv etter at søstra kommenterte det, men det er jo ikke riktig. 

Så moren hennes er yngre enn henne selv? 😄 Nei, det var bare rart sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og avsporinger.

Måne, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man sitte å grine over at man ikke har noen familie, så har man både søsken og en mor som stiller opp? Hva i all verden er dette for en holdning? 😳 snakk om å være stygg med sin egen familie ! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sagt tidligere at hun ikke har noe familie som stiller opp. Og satt familien sin i dårlig lys. Alt fra dårlig barndom til ingen kontakt. 

Men det er vel igrunn pga alle disse merkelig utsagnene at vi diskuterer henne her inne. For hadde hun vært ærlig når hun fortalte ting så hadde vi jo ikke spekulert eller lurt på alle disse tingene. Historiene endrer seg fra dag til dag og ting henger ikke på greip. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trynefaktor
26 minutter siden, Nussepus skrev:

Er det hun med alle de grusomme tatoveringene? Som er så utrolig barnslig på snap?

Jepp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nussepus skrev:

Er det hun med alle de grusomme tatoveringene? Som er så utrolig barnslig på snap?

Tror du tenker på ei annen, venninna hennes.. husker ikke hva hun heter, har ei datter, og et ganske spesielt hus/leilighet, veldig fargerik innredning 😊

Edit: Ida heter hun. Mulig det ikke er hun du mener, men når du sier barnslig.. er det henne jeg tenker på hvert fall 😂😂

Endret av Hesya
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...