Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Det som ble lagt ut her igår må være noe av det drøyeste jeg har lest. Hvis det var mld fra henne i den skjermprinten så kan jeg forstå at hun er ei dame som møter mye motgang. Er tom for ord rett og slett 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

non_stop skrev (42 minutter siden):

Det som ble lagt ut her igår må være noe av det drøyeste jeg har lest. Hvis det var mld fra henne i den skjermprinten så kan jeg forstå at hun er ei dame som møter mye motgang. Er tom for ord rett og slett 

De som var lagt ut her i går, er langt fra de drøyeste som har vært delt på Discord 😔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyskjerrigpetra skrev (19 timer siden):

Det stemmer at de fleste infeksjonene kommer etter kunden har forlatt studioet, men i dette tilfelle står nok hun for de fleste infeksjonene. Nå er jeg i samme bransje og vet hvordan en nål skal bearbeide huden.. hun kan ikke engang de elementære grunnteknikkene om hvilken farge som skal først i huden.. 

De mørkeste fargene først, og de lyseste sist.

Om det skulle vise seg at hun gjør det, skjer det noe sinnsykt galt i utblandingsprosessen av fargene. Alt jeg har sett til nå ser skittent ut i fargene! Det er veldig tydelig at dette er selvlært, uten å  i det hele tatt vokse på teknikk og erfaringer.

Det er også tydelig at hun går for langt ned i huden. Alle de forskjellige plasseringene du skal ta tatovering krever hver sin teknikk.. Noe vedkommende ikke innehar..

Og ang Tattoo Union, anser jeg de som useriøse faktisk, til tross for at de kan virke proffe utad på enkelte områder. Men skinnet bedrar.

 De hygieniske feilene jeg har bemerket er møkkete og brukte clip cord cover. Hun skifter dem kanskje en gang i mnd ( ifølge tidligere kollegaer) 

En annen ting er hennes stenciler. Hun kjører ofte tilbudsdag og de samme stencilene blir slengt ut på et bord. Alle kan pelle på dem og prøve dem på hverandre. De som ikke blir brukt blir puttet tilbake i samme eske og blir liggende til neste gang. 

Jeg tror de fleste infeksjonene kommer fra hennes dårlige hygieniske vaner og møkkete stenciler som har blitt pelt på i flere år. 

Picsart_22-06-05_20-56-16-135.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (1 time siden):

 De hygieniske feilene jeg har bemerket er møkkete og brukte clip cord cover. Hun skifter dem kanskje en gang i mnd ( ifølge tidligere kollegaer) 

En annen ting er hennes stenciler. Hun kjører ofte tilbudsdag og de samme stencilene blir slengt ut på et bord. Alle kan pelle på dem og prøve dem på hverandre. De som ikke blir brukt blir puttet tilbake i samme eske og blir liggende til neste gang. 

Jeg tror de fleste infeksjonene kommer fra hennes dårlige hygieniske vaner og møkkete stenciler som har blitt pelt på i flere år. 

Picsart_22-06-05_20-56-16-135.jpg

Stensiler SKAL bli tegnet opp når kunden kommer til time, ikke før… clipcords SKAL byttes med en gang de er borti gulv og urene flater under samme kunde. Og selvfølgelig også nytt til hver kunde!

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyskjerrigpetra skrev (1 time siden):

Stensiler SKAL bli tegnet opp når kunden kommer til time, ikke før… clipcords SKAL byttes med en gang de er borti gulv og urene flater under samme kunde. Og selvfølgelig også nytt til hver kunde!

Derfor tror de infeksjonene kundene hennes har fått er ifra henne og ikke fra etterbehandlingen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (56 minutter siden):

Derfor tror de infeksjonene kundene hennes har fått er ifra henne og ikke fra etterbehandlingen. 

Det er nok korrekt! At det kan stamme derfra..

 

Men jeg lurer på noe heeelt annet.. sønnen til F, ble han født rett før T og F møtte hverandre? De ble vel sammen sommeren 2015?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyskjerrigpetra skrev (29 minutter siden):

Det er nok korrekt! At det kan stamme derfra..

 

Men jeg lurer på noe heeelt annet.. sønnen til F, ble han født rett før T og F møtte hverandre? De ble vel sammen sommeren 2015?

Sønnen er født i 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er hun egentlig? Voldomme rynker rundt og under øynene 😲

Endret av Teardrop
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (8 minutter siden):

Hvor gammel er hun egentlig? Voldomme rynker rundt og under øynene 😲

Hun er 33 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulSitron skrev (3 minutter siden):

Og hun har gjort instagramprofilene sine private 

Forstod det slik at hun ikke skulle være offentlig lenger? Eller misforstod jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Sharp75! skrev (12 minutter siden):

Forstod det slik at hun ikke skulle være offentlig lenger? Eller misforstod jeg? 

Virket sånn siden hun sa noe som «holdt på å si dere kunne følge meg på blablabla, men nei, det kan dere ikke». 
 

Fornuftig av henne hvis det stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...