Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Gjest Såfii
14 timer siden, Lolland78 skrev:

Da har vi nok samme diagnose, siden du er så nysgjerrig som må inn her og lese hver dag. Tenke seg det , at du ikke klarer å holde deg unna kg. Denne tråden gir deg jo ingen glede så hvorfor i alle dager går du inn her og leser? Fordi DU er nysgjerrig? Du er så nysgjerrig på hva andre skriver om talla at du bare må inn og sjekke. 

 

En diagnose til deg, og en diagnose til meg. 

Å følge Talla gir jo tydeligvis ikke deg og de andre som kritiserer her inne, noe glede heller. Så skjønner ikke vitsen med å holde på slik? 

Den grad jeg er nysgjerrig, er på litt annet hyggeligere og velmenende enn det DU og de andre her er. Dere er jo nærmest detektivene her som må finne ut av hennes liv, og virkelig MÅ få bitene på plass i hennes liv. Dere er oppriktig interessert i ett menneske dere IKKE kjenner, og det er latterlig - unnskyld meg. Tenk over det. 

Jeg er nysgjerrig på hvorfor dere i utgangspunktet er så nysgjerrig i ett menneske dere aldri har møtt eller snakket med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Såfii skrev:

Jeg er nysgjerrig på hvorfor dere i utgangspunktet er så nysgjerrig i ett menneske dere aldri har møtt eller snakket med. 

Men da har du jo svaret ditt bare du snur på det. Svaret er helt enkelt det samme som hvorfor du er nysgjerrig på at vi er nysgjerrig. Antagelig har vi samme diagnose.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stemmer der ikke at nysgjerrighet er en diagnose, bare så det er sagt. Mulig et symptom innen noen diagnoser, men ikke en diagnose i seg selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Såfii ikke forstår dette, men om hun ikke er Talla selv/nær venninne med samme uttrykksmåte, så er hun jo like nysgjerrig selv. Flyttet over fra joviale til denne tråden også og skriver kun om dette. De andre her er opptatt av andre ting/tråder.
Nysgjerrighet er uansett naturlig, ingen diagnose.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
1 time siden, Danela skrev:

Ser at Såfii ikke forstår dette, men om hun ikke er Talla selv/nær venninne med samme uttrykksmåte, så er hun jo like nysgjerrig selv. Flyttet over fra joviale til denne tråden også og skriver kun om dette. De andre her er opptatt av andre ting/tråder.
Nysgjerrighet er uansett naturlig, ingen diagnose.

Forstår hva? Haha. 🙃 

Jeg kjenner ikke Talla og har derfor naturligvis aldri møtt henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Talakoppen
16 minutter siden, Såfii skrev:

Forstår hva? Haha. 🙃 

Jeg kjenner ikke Talla og har derfor naturligvis aldri møtt henne. 

Hehe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg gir opp arbeidsmoral! Avlyser kunder som har ventet flere måneder, men ta seg tid til å legge nye negler er null stress 💅🏻

Den der kjenner jeg meg faktisk ganske enig i. At hun har tid til å fikse negler som sikkert tar et par timer, men ikke har tid til et par tattoveringer som tar 30 min.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra
2 timer siden, Danela skrev:

Ser at Såfii ikke forstår dette, men om hun ikke er Talla selv/nær venninne med samme uttrykksmåte, så er hun jo like nysgjerrig selv. Flyttet over fra joviale til denne tråden også og skriver kun om dette. De andre her er opptatt av andre ting/tråder.
Nysgjerrighet er uansett naturlig, ingen diagnose.

Samme ordlyd og tirade her som på Snap! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
9 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Samme ordlyd og tirade her som på Snap! 

Her er så mange brukere av henne! Snakk om å lide psykisk, håper hun får hjelp. Trist å se hvordan hun har blitt, likte henne da jovialemammaer startet opp, nå er det bare tragisk! Slutt med SOME kjære deg, og ta vare på deg selv å dine nære. Ingen skam det❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F har nok passet unger hele dagen. Først negler også konsert i Oslo. Living life. Rart Det der, kan ikke jobbe og må avlyse alle med gavekort men kan dra ut å gjøre festlige ting og tattoverte folk som gir kontanter.  

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Akkurat nå, Lolland78 skrev:

F har nok passet unger hele dagen. Først negler også konsert i Oslo. Living life. Rart Det der, kan ikke jobbe og må avlyse alle med gavekort men kan dra ut å gjøre festlige ting og tattoverte folk som gir kontanter.  

Kommer nok til å tape kunder om hun fortsetter slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra
1 time siden, Jegserdeg skrev:

Her er så mange brukere av henne! Snakk om å lide psykisk, håper hun får hjelp. Trist å se hvordan hun har blitt, likte henne da jovialemammaer startet opp, nå er det bare tragisk! Slutt med SOME kjære deg, og ta vare på deg selv å dine nære. Ingen skam det❤️

Tragisk å se, men dessverre ikke overrasket. Hun kommer ALDRI til å ta i mot hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, minister-mio skrev:

Nå stemmer der ikke at nysgjerrighet er en diagnose, bare så det er sagt. Mulig et symptom innen noen diagnoser, men ikke en diagnose i seg selv.

Jeg vet, var bare ment som ironi på et tidligere innlegg Såffi har skrevet 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra
1 time siden, Chroma skrev:

Kommer nok til å tape kunder om hun fortsetter slik. 

Ikke til de som betaler cash🤑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig snedig. Hadde jeg sykemeldt meg grunnet en familiesituasjon (veldig rar grunn å sykemelde seg for, forøvrig) hadde jeg aldeles ikke turt å fikse neglene for så og dra på konsert - og heller ikke dokumentere det og legge ut på SOME i allefall. Jeg tør forøvrig nesten ikke å dra på butikken de få gangene jeg har vært syk/sykmeldt.

Det fremstår som usedvanlig useriøs business, som er relativt tragisk når hun er sin egen sjef. Rart hun ikke ser dette selv.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
11 timer siden, Jegserdeg skrev:

Her er så mange brukere av henne! Snakk om å lide psykisk, håper hun får hjelp. Trist å se hvordan hun har blitt, likte henne da jovialemammaer startet opp, nå er det bare tragisk! Slutt med SOME kjære deg, og ta vare på deg selv å dine nære. Ingen skam det❤️

Bare fordi noen faktisk ser at det dere driver med her inne er helt på trynet, så betyr det ikke at det er Talla som er alle brukerne. Det finnes andre som ser det også. Alle inne på kvinneguiden kan ikke være enige, det skjønner vel dere også? Tenk så kjedelig om alle skulle vært enige! 

Og den meldingen du skriver her - retter jeg tilbake til deg. Du må også slite mye psykisk som kommer med så mye oppgulp som du gjør. Gå i deg selv og tenk over oppførselen din. 

Du og dere som er her inne er vel de siste som skal fortelle Talla hva hun bør gjøre og ikke gjøre for å si det sån. For oppførselen deres er jo ikke akkurat noe bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Jeg er ikke Talla heller, og enig med Sååfin. Mange har tydeligvis det syndromet som gjør at de tror de har krav på å vite alt om alle de som de samtidig mener utleverer for mye 🙄 Det ska faen ikkje vêr lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
10 timer siden, Lolland78 skrev:

F har nok passet unger hele dagen. Først negler også konsert i Oslo. Living life. Rart Det der, kan ikke jobbe og må avlyse alle med gavekort men kan dra ut å gjøre festlige ting og tattoverte folk som gir kontanter.  

Har det noengang slått deg/dere at alt det hun sier og gjør er fordi hun ønsker å irritere og plage dere bedrevitere? Bare en tanke. Er kanskje en grunn til at dere må slutte å vie så mye tid på noen. Hu syns det sikkert bare er gøy å irritere dere som er så sykelig opptatte av henne, for hu har det moro på deres bekostning 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...