Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

På 10.3.2020 den 13.37, Flettfrid skrev:

Mista hva?

"det"

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer med iPad bruken. Hu mellomste sitter å ser i den skjermen hele tiden. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
1 time siden, Mellion skrev:

Hva skjer med iPad bruken. Hu mellomste sitter å ser i den skjermen hele tiden. 

Hele tiden? Har hun livesending eller dømmer du utfra de få minuttene du ser på Snap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Justsaying skrev:

Hele tiden? Har hun livesending eller dømmer du utfra de få minuttene du ser på Snap? 

De ungene ser på TV eller pad HVER gang hun snapper. Det har de gjort siden de var bitte små . 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Justsaying skrev:

Hele tiden? Har hun livesending eller dømmer du utfra de få minuttene du ser på Snap? 

Ja jeg dømmer faktisk utifrå det jeg ser... ungen har alltid iPaden når det spises måltid (noe jeg anser som en uting) og talla har som reger tv-en på i bakgrunn. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
2 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

De ungene ser på TV eller pad HVER gang hun snapper. Det har de gjort siden de var bitte små . 

 

1 time siden, Mellion skrev:

Ja jeg dømmer faktisk utifrå det jeg ser... ungen har alltid iPaden når det spises måltid (noe jeg anser som en uting) og talla har som reger tv-en på i bakgrunn. 

And? På hvilken måte påvirker det dere at de gjør det? Hvorfor ser dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Justsaying skrev:

 

And? På hvilken måte påvirker det dere at de gjør det? Hvorfor ser dere på?

Ingen som har sagt det påvirker oss som ser på, men det påvirker jo ungene hvis dem ser på ipad og tv hele tiden... Er jo hun som velger å dele det.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mowepe skrev:

Ingen som har sagt det påvirker oss som ser på, men det påvirker jo ungene hvis dem ser på ipad og tv hele tiden... Er jo hun som velger å dele det.. 

Hun så da de flyttet til boligen de bor i nå at de var en kreativ familie som hørte på musikk og tegnet. Skulle derfor bare ha TV oppe i tv-stua. Oh well.. Skjedde ikke.  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig er det full krise med utbroderinger av forbruksgjeld og krise i forhold til betaling av denne og huslån. Jeg synes oppriktig synd på alle som er selvstendig næringsdrivende i disse dager, håper de får en kriseløsning til å klare seg og at instanser rundt disse menneskene viser slack der de kan ifht husleie fra lokaler til diverse.

Men å opprette en spleis for å få penger til mat på bordet?! Toppen av frekkhet, jeg har ikke ord! 
 

De spiser masse mat ute, det er kjempedyrt. Hun snuser, det er kjempedyrt. Hun handler sykt mye mat og lager masse deilig mat hjemme også, men har man lite med penger hadde ihvertfall jeg laget mer økonomiske middager og ikke varmmåltider med biff og burger opptil to ganger om dagen. Man kan droppe dessert, for is og all topping nesten hver dag drar avgårde kroner det også. 
 

At hun ikke har buffer kan jeg skjønne, flytter man fra partner kreves endel penger i prosessen, men hun har eneomsorg for 3 barn, at hun har droppet å jobbe i 3 uker pga andre ting en corona kan jeg virkelig ikke skjønne at hun har tatt seg råd til uten en buffer. 
 

Man oppretter ikke spleis når man ikke engang gidder å fylle inn papirer så man får foreldrepenger eller engangsstønad. 
 

Og når hun så fint sier hun ikke bruker penger på klær fordi det er spons- DU SKAL SKATTE AV SPONSEN DU FÅR! Det er ikke gratis! 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Plutselig er det full krise med utbroderinger av forbruksgjeld og krise i forhold til betaling av denne og huslån. Jeg synes oppriktig synd på alle som er selvstendig næringsdrivende i disse dager, håper de får en kriseløsning til å klare seg og at instanser rundt disse menneskene viser slack der de kan ifht husleie fra lokaler til diverse.

Men å opprette en spleis for å få penger til mat på bordet?! Toppen av frekkhet, jeg har ikke ord! 
 

De spiser masse mat ute, det er kjempedyrt. Hun snuser, det er kjempedyrt. Hun handler sykt mye mat og lager masse deilig mat hjemme også, men har man lite med penger hadde ihvertfall jeg laget mer økonomiske middager og ikke varmmåltider med biff og burger opptil to ganger om dagen. Man kan droppe dessert, for is og all topping nesten hver dag drar avgårde kroner det også. 
 

At hun ikke har buffer kan jeg skjønne, flytter man fra partner kreves endel penger i prosessen, men hun har eneomsorg for 3 barn, at hun har droppet å jobbe i 3 uker pga andre ting en corona kan jeg virkelig ikke skjønne at hun har tatt seg råd til uten en buffer. 
 

Man oppretter ikke spleis når man ikke engang gidder å fylle inn papirer så man får foreldrepenger eller engangsstønad. 
 

Og når hun så fint sier hun ikke bruker penger på klær fordi det er spons- DU SKAL SKATTE AV SPONSEN DU FÅR! Det er ikke gratis! 

Hun skulle visst ikke opprette en spleis for å få mat på bordet, men for å betale gjelden sin!🙄 folk eier jo ikke antenner. Hvem tigger penger fra andre for å betale sin egen dumhet? 😳 jeg har sjelden sett noen som har store mengder sko og klær av dyre merker . Men likevel gidder hun ikke å bruke energi på å skulle selge noe , pga det tok tid? 😳 hva faen? Jeg hadde ikke gitt en krone til en som vil sitte på ræven å nyte uten å yte. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Hun skulle visst ikke opprette en spleis for å få mat på bordet, men for å betale gjelden sin!🙄 folk eier jo ikke antenner. Hvem tigger penger fra andre for å betale sin egen dumhet? 😳 jeg har sjelden sett noen som har store mengder sko og klær av dyre merker . Men likevel gidder hun ikke å bruke energi på å skulle selge noe , pga det tok tid? 😳 hva faen? Jeg hadde ikke gitt en krone til en som vil sitte på ræven å nyte uten å yte. 

Så sant du og Miss.Wildfox.

Så mye ferdigmat, hun viser også vogna hver gang hun handler (som regel på meny som er dyrest) og hun handler colabokser og alt mulig drit fremfor billige merker osv, og spiser take away mange ganger i uka! 

Hun har også masse hun kunne forsøkt å selge.

Så skal andre spleise på å betale gjelda hennes? Nei vettu hva!

Etter det innlegget skjønner jeg også mer hvorfor familien hans er kritisk til henne! Ang. huset de eier osv.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun håpa å få inn nok til gjelda si på Spleis.... og det utover det skulle hun donere videre. Hun skulle ikke sitte og fråtse....

Næmen... giiiidameg så sjenerøst da 🙄 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Plutselig er det full krise med utbroderinger av forbruksgjeld og krise i forhold til betaling av denne og huslån. Jeg synes oppriktig synd på alle som er selvstendig næringsdrivende i disse dager, håper de får en kriseløsning til å klare seg og at instanser rundt disse menneskene viser slack der de kan ifht husleie fra lokaler til diverse.

Men å opprette en spleis for å få penger til mat på bordet?! Toppen av frekkhet, jeg har ikke ord! 
 

De spiser masse mat ute, det er kjempedyrt. Hun snuser, det er kjempedyrt. Hun handler sykt mye mat og lager masse deilig mat hjemme også, men har man lite med penger hadde ihvertfall jeg laget mer økonomiske middager og ikke varmmåltider med biff og burger opptil to ganger om dagen. Man kan droppe dessert, for is og all topping nesten hver dag drar avgårde kroner det også. 
 

At hun ikke har buffer kan jeg skjønne, flytter man fra partner kreves endel penger i prosessen, men hun har eneomsorg for 3 barn, at hun har droppet å jobbe i 3 uker pga andre ting en corona kan jeg virkelig ikke skjønne at hun har tatt seg råd til uten en buffer. 
 

Man oppretter ikke spleis når man ikke engang gidder å fylle inn papirer så man får foreldrepenger eller engangsstønad. 
 

Og når hun så fint sier hun ikke bruker penger på klær fordi det er spons- DU SKAL SKATTE AV SPONSEN DU FÅR! Det er ikke gratis! 

 Herregud.... Jeg gir meg over... Det er jo helt sykt at det går an.... Toppen av frekkhet. Begynner jo å lure på om hun er her rett i toppen??? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gulelefant
2 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Plutselig er det full krise med utbroderinger av forbruksgjeld og krise i forhold til betaling av denne og huslån. Jeg synes oppriktig synd på alle som er selvstendig næringsdrivende i disse dager, håper de får en kriseløsning til å klare seg og at instanser rundt disse menneskene viser slack der de kan ifht husleie fra lokaler til diverse.

Men å opprette en spleis for å få penger til mat på bordet?! Toppen av frekkhet, jeg har ikke ord! 
 

De spiser masse mat ute, det er kjempedyrt. Hun snuser, det er kjempedyrt. Hun handler sykt mye mat og lager masse deilig mat hjemme også, men har man lite med penger hadde ihvertfall jeg laget mer økonomiske middager og ikke varmmåltider med biff og burger opptil to ganger om dagen. Man kan droppe dessert, for is og all topping nesten hver dag drar avgårde kroner det også. 
 

At hun ikke har buffer kan jeg skjønne, flytter man fra partner kreves endel penger i prosessen, men hun har eneomsorg for 3 barn, at hun har droppet å jobbe i 3 uker pga andre ting en corona kan jeg virkelig ikke skjønne at hun har tatt seg råd til uten en buffer. 
 

Man oppretter ikke spleis når man ikke engang gidder å fylle inn papirer så man får foreldrepenger eller engangsstønad. 
 

Og når hun så fint sier hun ikke bruker penger på klær fordi det er spons- DU SKAL SKATTE AV SPONSEN DU FÅR! Det er ikke gratis! 

Blir helt satt ut, hva i all verden er det som får folk til å tigge om penger i en situasjon som er sårbar for alle?! Alle lider som følge av situasjonen, selvfølgelig noen mer enn andre - MEN.. Altså, da skulle hu ha prioritert annerledes hver måned når hun kjøper take away, dyre sko, klær osv osv og heller satt av litt til sparing.. 
Det er beregnet at man ca taper 7000,- i mnd pga av dette viruset, og hun har baller nok til å tigge andre om å betale sin egen gjeld? Er vel for faen ikke min oppgave å sørge for at du blir gjeldsfri, er ikke et lån hun er ute etter heller? men gratis penger.. Toppen av frekkhet, jeg er sjokkert.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at hun i det hehe tatt tør å påstå at dette er pga hun har ENK nå under denne Corona-epidemien?!

Dette surret her har hun dratt i land selv, langt tidligere enn dette viruset ankom Norge. 
 

Vi alle har vel gjeld, noen kanskje mer usunn gjeld enn andre, det får nå så være. Men da må man i det minste legge om vanene sine, ikke bare dure videre og håpe at andre kan rydde opp. Blir flau jeg, rett og slett..

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer vel Såfiii og skal forsvare dette snart tenker jeg. Ganske usmakelig å tigge penger på den måten. Det er ikke engang for å redde sin egen bedrift. Det er for å betale forbruksgjeld. Jeg blir matt.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den spleisen burde rapporteres som falsk. Det skal brukes for å betale gjeld ikke redde firma hennes. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hun virkelig og tigger etter penger på snapchat?Wow jeg har ikke ord...Det er faktisk toppen av frekkhet!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lolland78 skrev:

Den spleisen burde rapporteres som falsk. Det skal brukes for å betale gjeld ikke redde firma hennes. 

Spørs om noen tør da man må oppgi e-postadresse for å gjøre det og at useriøse e-postadresser/henvendelser blir ignorert 😶

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...