Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Det virker som de som gir, er folk som følger hun på snap eller kjenner hu. Fryktelig synd at det på andre spleiser etterspør de penger til å redde liv og redde de som er syke eller døende. Mens hun spør etter penger til egenforskyldt gjeld.. De fleste som har gjeld har gjeld fordi de lever mer enn de har råd til. Ikke evner å se hva som kan forbedres i egen situasjon og nekter å ta i mot råd. Dette er en annen sak, men jeg syns det er trist og sårt og provoserende  at man skal gi til de med gjeld fremfor de som virkelig trenger det.
 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smart måte å spille på folks samvittighet i en tøff tid. For så å betale unna selvforskyldt gjeld, uten å måtte ofre noe særlig selv. Og sier så mye om disse som støtter galskapen. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å trykk på sur fjes på spleisen!! Den er nå på midten, om vi fortsetter kommer den til sur fjes og folk slutter forhåpentligvis å støtte!!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
58 minutter siden, monstergospel skrev:

Fortsett å trykk på sur fjes på spleisen!! Den er nå på midten, om vi fortsetter kommer den til sur fjes og folk slutter forhåpentligvis å støtte!!

Går det kun an å trykke en gang per person? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Chroma skrev:

Går det kun an å trykke en gang per person? 

Nei du kan trykke mange ganger på sur munn. Bare å sitte å tappe på den til du kommer til ønsket antall 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hesya skrev:

Talla: kan du ikke meld deg på Luxusfellen?

Tenk deg det da , bli mer kjendis pluss få fiksa gjelda. Bare et problem: da må hun kutte ned på handlingen og jobbe 😅 det går ikke 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lolland78 skrev:

Men en ting. De som har gitt en støtte til henne syns jeg fortjener å få informasjon. 

1. Hvorfor da f opp jobben sin når han ikke hadde annen jobb å gå til  ?

2. Hvorfor kan ikke F bidra? 

3. Hvorfor sier de at de er særboere men nå sier hun at de bor sammen ( men har forskjellige adresser ) 

4. Hvorfor har hun valgt å leie hus i Bamble når hun eier ett hus et annet sted?

5. Hvorfor flyttet de ikke tilbake til huset som de eier?

 

Det lurer jeg på og! 

Kan ikke fatte og begripe at det har kommet inn så mye penger. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lolland78 skrev:

Tenk deg det da , bli mer kjendis pluss få fiksa gjelda. Bare et problem: da må hun kutte ned på handlingen og jobbe 😅 det går ikke 

Ja nei det går ikke. Da er hun tvunget til å ta ansvar for seg selv og familien. Det er mye lettere å bare la alle andre ta det ansvaret. Vipps meg noen kr, jeg har jo gjeld. Enkelt og greit, krevde ikke stort og etter endt dag sitter hun med 19000kr på slutten av dagen 😎😎

 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jimmi skrev:

Hvorfor ikke selge unna alle adidasskoa sine, hvis hu har pengeproblemer... 

Hadde jeg gjort, hun har jo masse og selge så skjønner ikke hvorfor hun ikke gjør det istedenfor.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma

Hun la jo nettopp ut at selvstendig næringsdrivende får krisehjelp, så da burde hun jo avslutte den vippsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Chroma skrev:

Hun la jo nettopp ut at selvstendig næringsdrivende får krisehjelp, så da burde hun jo avslutte den vippsen. 

Ja men hun skal betale unna gjeld. Krisehjelpen og hjelpen fra nav skal hun kun bruke på mat,leie,barn og div. Det hun får på spleis skal hun bruke på gjeld 🤣 skal ha i pose og sekk 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
1 minutt siden, Lolland78 skrev:

Ja men hun skal betale unna gjeld. Krisehjelpen og hjelpen fra nav skal hun kun bruke på mat,leie,barn og div. Det hun får på spleis skal hun bruke på gjeld 🤣 skal ha i pose og sekk 

Jeg klarer ikke å forstå at andre mennesker vil betale hennes gjeld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

«Den kategorien type gjeld jeg har og i den høye klassen jeg har gjeld i.. Hva tror dere det potensielt gjør med barna mine?»
 

Dette er altså noe hennes følgerne må ta stilling til..

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir ordentlig forbanna på den dama om dagen... Ekke sånn d funker Ass... Lage en spleis for å fikse inkasso gjeld?? Sava heller.... Stakkars kunstneren kan jo ikke gjøre noe selv... Ta dæ sammen!!!!!! Ååååæårrrhh

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke privat å legge ut Spleis, men privat å fortelle hvor stor gjelda er og hvilke summer hun trenger dekket. 

Igjen stemmer ikke kart og terreng overens. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tickettothemoon
11 timer siden, Kristanna skrev:

Det lurer jeg på og! 

Kan ikke fatte og begripe at det har kommet inn så mye penger. 

Det er og vanskelig å fatte at noen utnytter corona viruset til å bli kvitt gammel gjeld😳
Er det virkelig lovlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...