Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Hun satte spleisen til 100.000,-... en fiktiv sum.. eller hva hun sa. Men hun poengterte også at den kan justeres opp. Makan!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper virkelig ingen gir henne penger. Makan til useriøs dame... Hun har virkelig tippa over nå... 🤯 Noen burde jo ta tak i den dama å gi henne hjelp...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått inn nesten 14.000 nå. Hvorfor er folk så blåøyde og gir til noen som har satt seg i denne situasjonen så mye tidligere enn viruset kom? 🤯

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud...... Jeg kjenner jeg blir irritert av å se den snappen.... 😡  Sitte å sutre å tigge penger den måten... Ho får jo selge bilen da... Eller selge unna noe tøy eller sko.. Satan 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, kanakass skrev:

Fått inn nesten 14.000 nå. Hvorfor er folk så blåøyde og gir til noen som har satt seg i denne situasjonen så mye tidligere enn viruset kom? 🤯

Det går vel an å varsle de som har ansvar for spleisesiden? Hvilke regler er det for å opprette spleis? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gulelefant
1 time siden, FiffiK skrev:

Sitter hun virkelig og tigger etter penger på snapchat?Wow jeg har ikke ord...Det er faktisk toppen av frekkhet

Endret av Gulelefant
Sitert feil, lagt kommentar som egen under.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant

Misbruker konseptet av spleis, ødelegger for de som faktisk oppretter spleis for nødvendigheten - kun for å få andre til å betale ned sin egen selvforskyldte gjeld... Kvalmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapportert det som svindel. 

"Jeg rapporterer denne da jeg syns dette er å utnytte sine følgere på.  At en "offentlig snapper " skal få følgerne sine til å betale gjelden sin er en skam. Og dere som driver spleis burde heller ikke støtte en slik sak. Jeg rapporterer aldri noen på spleis og jeg har støttet mange saker her. Men har fulgt denne personen en stund og nå syns jeg det går altfor langt. Jeg har liten tru på at denne summen går til gjeld, ingen kan shopper store mengder klær,  65par med Nike/adidas sko, barn går kun i merkeklær, store middager og en haug med takeaway hvis man har gjeld til ørene. De eier hus som står tomt mens de leier ett annet hus ved kysten. Her er det noe som ikke stemmer. Dette er nok svindel , hun får  støtte fra nav og dette som blir samlet inn her er nok kun for å handle mer.. "

 

Skammer meg ikke ett sekund. Jeg har liten trua på at alt dette går til gjeld, når vi ser hvor mye penger hun bruker hver dag. Hun og kjæresten får skaffe seg en vanlig jobb og være en normal familie på 6snart 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lolland78 skrev:

Rapportert det som svindel. 

"Jeg rapporterer denne da jeg syns dette er å utnytte sine følgere på.  At en "offentlig snapper " skal få følgerne sine til å betale gjelden sin er en skam. Og dere som driver spleis burde heller ikke støtte en slik sak. Jeg rapporterer aldri noen på spleis og jeg har støttet mange saker her. Men har fulgt denne personen en stund og nå syns jeg det går altfor langt. Jeg har liten tru på at denne summen går til gjeld, ingen kan shopper store mengder klær,  65par med Nike/adidas sko, barn går kun i merkeklær, store middager og en haug med takeaway hvis man har gjeld til ørene. De eier hus som står tomt mens de leier ett annet hus ved kysten. Her er det noe som ikke stemmer. Dette er nok svindel , hun får  støtte fra nav og dette som blir samlet inn her er nok kun for å handle mer.. "

 

Skammer meg ikke ett sekund. Jeg har liten trua på at alt dette går til gjeld, når vi ser hvor mye penger hun bruker hver dag. Hun og kjæresten får skaffe seg en vanlig jobb og være en normal familie på 6snart 

AMEN👏👏👏👏👏👏

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lolland78 skrev:

Rapportert det som svindel. 

"Jeg rapporterer denne da jeg syns dette er å utnytte sine følgere på.  At en "offentlig snapper " skal få følgerne sine til å betale gjelden sin er en skam. Og dere som driver spleis burde heller ikke støtte en slik sak. Jeg rapporterer aldri noen på spleis og jeg har støttet mange saker her. Men har fulgt denne personen en stund og nå syns jeg det går altfor langt. Jeg har liten tru på at denne summen går til gjeld, ingen kan shopper store mengder klær,  65par med Nike/adidas sko, barn går kun i merkeklær, store middager og en haug med takeaway hvis man har gjeld til ørene. De eier hus som står tomt mens de leier ett annet hus ved kysten. Her er det noe som ikke stemmer. Dette er nok svindel , hun får  støtte fra nav og dette som blir samlet inn her er nok kun for å handle mer.. "

 

Skammer meg ikke ett sekund. Jeg har liten trua på at alt dette går til gjeld, når vi ser hvor mye penger hun bruker hver dag. Hun og kjæresten får skaffe seg en vanlig jobb og være en normal familie på 6snart 

Det er bra at du rapporterte. Dette er ikke greit. Jeg leste hva hun hadde skrevet i spleisen. Dette er ting som ikke appellerte til meg. Jeg hadde nok aldri gitt et bidrag der. Ting hun skriver om der fikk ivertfall meg til å tenke at situasjonen i stor grad kan skyldes hennes egne valg. En annen ting om hun hadde uflaks og havnet i en situasjon hun ikke noe for. Men dette?? 🤔😦 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant
8 minutter siden, Lolland78 skrev:

Rapportert det som svindel. 

"Jeg rapporterer denne da jeg syns dette er å utnytte sine følgere på.  At en "offentlig snapper " skal få følgerne sine til å betale gjelden sin er en skam. Og dere som driver spleis burde heller ikke støtte en slik sak. Jeg rapporterer aldri noen på spleis og jeg har støttet mange saker her. Men har fulgt denne personen en stund og nå syns jeg det går altfor langt. Jeg har liten tru på at denne summen går til gjeld, ingen kan shopper store mengder klær,  65par med Nike/adidas sko, barn går kun i merkeklær, store middager og en haug med takeaway hvis man har gjeld til ørene. De eier hus som står tomt mens de leier ett annet hus ved kysten. Her er det noe som ikke stemmer. Dette er nok svindel , hun får  støtte fra nav og dette som blir samlet inn her er nok kun for å handle mer.. "

 

Skammer meg ikke ett sekund. Jeg har liten trua på at alt dette går til gjeld, når vi ser hvor mye penger hun bruker hver dag. Hun og kjæresten får skaffe seg en vanlig jobb og være en normal familie på 6snart 

Amen👏🏻👏🏻
 

Hun lovte jo at hun ikke skulle fråtse, men dele overskuddet til andre i hennes situasjon, er jaggu ikke verst bare det😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant

Legg igjen en sur munn, så vil smilefjeset endre seg fra grønt til oransje, da vil alle som går inn på spleiser se at andre ikke tror pengene kommer til å bli brukt til formålet!👌🏻

A9876A6C-D625-4499-9B2A-D9F892686586.jpeg

43ABA370-762D-42FF-8B6F-891480222EC2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men en ting. De som har gitt en støtte til henne syns jeg fortjener å få informasjon. 

1. Hvorfor da f opp jobben sin når han ikke hadde annen jobb å gå til  ?

2. Hvorfor kan ikke F bidra? 

3. Hvorfor sier de at de er særboere men nå sier hun at de bor sammen ( men har forskjellige adresser ) 

4. Hvorfor har hun valgt å leie hus i Bamble når hun eier ett hus et annet sted?

5. Hvorfor flyttet de ikke tilbake til huset som de eier?

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
6 minutter siden, Gulelefant skrev:

Legg igjen en sur munn, så vil smilefjeset endre seg fra grønt til oransje, da vil alle som går inn på spleiser se at andre ikke tror pengene kommer til å bli brukt til formålet!👌🏻

A9876A6C-D625-4499-9B2A-D9F892686586.jpeg

43ABA370-762D-42FF-8B6F-891480222EC2.jpeg

👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer ikke til å vite hvem eller hva som har rapportert spleisen. Så dere skal ikke være redde for det. Så syns dere at dette er svindel så send en rapport på henne og eventuelt skriv at du tviler på at pengene går til det formålet som er satt. 

 

Hun har aldri noen sinne nevnt gjeld ,hun har hele tiden nevnt at hun klarer seg selv , hun er ovenpå økonomisk og hun kan kjøpe hva hun vil. Hun er vandt til å ha mye penger rett i hånda fra kunder og kjøpt akkuratt det hun trenger og ønsker seg. Hun som sier " kalendergaver begynner jeg å handle i januar" hun har ikke handlet en eneste gave til neste kalender enda. Men hun selger masse gavekort tidlig i november og handler inn med det samme. Altså vi følgere er ikke dumme.  Regnskapet hennes er nok ikke helt riktig og hun holder nok inntekten i regnskapet nede , og derfor ser hun nå at hun ikke kommer til å få så mye fra nav i støtte.  For hun har ikke oppgitt riktig summer for det meste har vært svartjobbing. Sorry not sorry 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det syke er også at hun nettopp har kjøpt ei svær bikkje! Hva er det med at folk med gjeldsproblemer kjøper seg dyr? Og attpåtil når ett av barna har astma....

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lolland78 skrev:

Hun kommer ikke til å vite hvem eller hva som har rapportert spleisen. Så dere skal ikke være redde for det. Så syns dere at dette er svindel så send en rapport på henne og eventuelt skriv at du tviler på at pengene går til det formålet som er satt. 

 

Hun har aldri noen sinne nevnt gjeld ,hun har hele tiden nevnt at hun klarer seg selv , hun er ovenpå økonomisk og hun kan kjøpe hva hun vil. Hun er vandt til å ha mye penger rett i hånda fra kunder og kjøpt akkuratt det hun trenger og ønsker seg. Hun som sier " kalendergaver begynner jeg å handle i januar" hun har ikke handlet en eneste gave til neste kalender enda. Men hun selger masse gavekort tidlig i november og handler inn med det samme. Altså vi følgere er ikke dumme.  Regnskapet hennes er nok ikke helt riktig og hun holder nok inntekten i regnskapet nede , og derfor ser hun nå at hun ikke kommer til å få så mye fra nav i støtte.  For hun har ikke oppgitt riktig summer for det meste har vært svartjobbing. Sorry not sorry 

Tenker det samme. Reagerer også på at det samles inn penger uten at det oppgis månedlig sum som bes dekket, eller totalgjeld. Veldig enig i at dersom huset de eier sammen står tomt, så er det en måte å spare penger på, å bo der.  

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Det syke er også at hun nettopp har kjøpt ei svær bikkje! Hva er det med at folk med gjeldsproblemer kjøper seg dyr? Og attpåtil når ett av barna har astma....

Den hunden som vi aldri ser på tur ? Som ofte er i bur hele dagen og ligger i soffan på kveldstid? 

Vi alle vet vel at det ikke er spesielt smart å ha hundehår i soffan , seng og steder der astmabarn sitter?  Helt unødvendig kjøp. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lolland78 skrev:

Den hunden som vi aldri ser på tur ? Som ofte er i bur hele dagen og ligger i soffan på kveldstid? 

Vi alle vet vel at det ikke er spesielt smart å ha hundehår i soffan , seng og steder der astmabarn sitter?  Helt unødvendig kjøp. 

Jeg er så enig! Syns det er direkte egoistisk å kjøpe en hund når hun har barn med astma..  Seriøst... Lite gjennomtenkt... Tenker kun på seg selv og ikke hvor mye barnet blir utsatt for mer sykdom. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...