Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

1 time siden, Chroma skrev:

Så moren hennes er yngre enn henne selv? 😄 Nei, det var bare rart sagt. 

Kanskje moren var bortreis å ikke kunne hjelpe henne?? 

Man skal være rakettforsker for å klare å tenke så langt i grunn....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Talakoppen
20 minutter siden, Flettfrid skrev:

Kanskje moren var bortreis å ikke kunne hjelpe henne?? 

Man skal være rakettforsker for å klare å tenke så langt i grunn....

Hun har sagt at i bunn og grunn er det bare F som er hennes familie. Det sa hun senest her om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren er vel antakelig i full jobb og hun har jo en datter på samme alder som Tallas eldste. (Dokumentert på Snap) Da kan man ikke nødvendigvis slippe alt man har i hendene når datteren på noen og tretti har (nok en) "krise". 

Man må gå på jobb selv om ting skjer på privaten. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper inderlig hun får den hjelpen hun evnt trenger jeg. Samt at hun slutter å eksponere barna så mye. Selvfølgelig og at hun setter barna fremfor seg selv. 
 

Hun er helt sikkert en god mamma, men jeg tror hun har litt mer å stri med som går utover barna. Samt noen skjeletter i skapet 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
9 timer siden, Flettfrid skrev:

Kanskje moren var bortreis å ikke kunne hjelpe henne?? 

Man skal være rakettforsker for å klare å tenke så langt i grunn....

Hun har jo fremdeles familie selv om de evt er bortreist, ikke gjør deg dum da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chroma skrev:

Hun har jo fremdeles familie selv om de evt er bortreist, ikke gjør deg dum da. 

Mindre søsken ja, ene er vel 12-13 år. Mener du de skal stille opp som psykisk støtte og barnepass til henne på dagtid? 

Må huske at folk flest er opptatte på dagtid, å ikke har mulighet til på bare droppe skole/jobb for noen andres kriser.

 

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Flettfrid skrev:

Mindre søsken ja, ene er vel 12-13 år. Mener du de skal stille opp som psykisk støtte og barnepass til henne på dagtid? 

Må huske at folk flest er opptatte på dagtid, å ikke har mulighet til på bare droppe skole/jobb for noen andres kriser.

 

En ting er å si  at familie ikke kan stille opp en annen ting er å si at man ikke har familien ,og hun f er kun hennes familie. For det var nettopp det hun sa " jeg har ikke familie, jeg har ingen , jeg har kun f som familie. Jeg ønsker familie som stiller opp for meg og tar over livet mitt når jeg trenger det. " 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
47 minutter siden, Flettfrid skrev:

Mindre søsken ja, ene er vel 12-13 år. Mener du de skal stille opp som psykisk støtte og barnepass til henne på dagtid? 

Må huske at folk flest er opptatte på dagtid, å ikke har mulighet til på bare droppe skole/jobb for noen andres kriser.

 

Lite vits å diskutere dette, men hun sa da vitterlig at hun ikke hadde familie. At hun var ensom og alene. Mulig hun ordla seg klønete, men allikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lolland78 skrev:

En ting er å si  at familie ikke kan stille opp en annen ting er å si at man ikke har familien ,og hun f er kun hennes familie. For det var nettopp det hun sa " jeg har ikke familie, jeg har ingen , jeg har kun f som familie. Jeg ønsker familie som stiller opp for meg og tar over livet mitt når jeg trenger det. " 


 

- Som tar over livet mitt når jeg trenger det? 

hun er da visselig voksen og burde da klare å stå i ting uten at noen skal komme å ta over ? Det er ikke sånn det fungerer å ha barn ei heller å være voksen 

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.2.2020 den 14.30, EllaSays skrev:

Angående det med Talla og spørsmål.
Først er hun blid som ei lerke og oppfordrer folk til å spørre om ting.
Når folk så spør om ting, så ler hun og sier at "det er det teiteste spørsmål, for folk må jo skjønne at..".
Så er hun rasende og synes folk er frekke som spør om ting, og selv om hun sier at hun skjønner at folk ikke følger med hver dag, nekter hun å svare. 
Neste gang igjen er hun rasende fordi folk IKKE spør om ting, men "spekulerer" om ting "de ikke har noe med", selv om hun HAR snakket om det på Snap. 

Når folk så kommenterer at hun blir sint, eller sier at "du sa jo at" så er hun igjen sint, men bedyrer at det er hun IKKE. Merkelig oppførsel. 


 

Det synes jeg er veldig rart og, alt blir feil i hennes øyne. Jeg likte hun veldig godt i begynnelsen synes hun var ett friskt pust, men så brå snudde det.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, FiffiK skrev:

Det synes jeg er veldig rart og, alt blir feil i hennes øyne. Jeg likte hun veldig godt i begynnelsen synes hun var ett friskt pust, men så brå snudde det.

Jeg digget henne skikkelig i starten. Som du sier, hun var et friskt pust! Hun gjorde litt mer utav ting enn di andre og var veldig sprudlende .

Svarte mer på ting og gikk ikke rett i angreps modus. Kan jo tenkes at det blei for mye på kort tid.

Det er faktisk ikke alle som takler det å være en offentlig person 🤷🏽‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo nå at hun har lagt ut om at vi ikke har noe med hvorfor F er vekke. Men hvorfor nevne det i første omgang når hun ikke vil ha spm? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La henne til på Snap nå, og må bare le, FOR ei dame😂🤷🏼‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte litt på den at «nå har vi solgt barna»

Uansett om det var en spøk så var det en himla dårlig spøk ! Sånt spøker man bare ikke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Reagerte litt på den at «nå har vi solgt barna»

Uansett om det var en spøk så var det en himla dårlig spøk ! Sånt spøker man bare ikke om.

Den spøken beviser nok bare hvor mye idiotiske spørsmål hun får på snapp hver bidige dag. Ser man ikke ungene en dag, så spør folk etter de...samtidig med at man sitter her inne å klager over at hun eksponerer ungene sine i sosiale medier

Ser man ikke F, så mases det etter han. 

Vil tro de aller aller fleste skjlnte den spøken.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett, hun får jo nye følgerne støtt som kanskje ikke er like inn i situasjonen ..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Uansett, hun får jo nye følgerne støtt som kanskje ikke er like inn i situasjonen ..

 

Uansett så vil de aller aller fleste skjønne tonen i de ordene. Så akkurat dette var lite å gjøre noe sak ut av. Tror nok de fleste har hatt lyst å «selge» ungene i blant. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Tessa12 skrev:

Uansett så vil de aller aller fleste skjønne tonen i de ordene. Så akkurat dette var lite å gjøre noe sak ut av. Tror nok de fleste har hatt lyst å «selge» ungene i blant. 


Jeg må da få lov å si hva jeg reagerer på uten at du skal komme å pådra jeg lager noe sak utav det. Alle reagerer forskjellig, og det der er noe JEG reagerer på. For noen som har levd ett liv hvor trusler gjennom oppveksten har vært «hvis du ikke kutter ut nå så selger vi deg» så er faktisk det noe jeg synes jeg kan synes er ufint av henne å si .

Endret av Hukulebonusmammaen
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
14 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:


Jeg må da få lov å si hva jeg reagerer på uten at du skal komme å pådra jeg lager noe sak utav det. Alle reagerer forskjellig, og det der er noe JEG reagerer på. For noen som har levd ett liv hvor trusler gjennom oppveksten har vært «hvis du ikke kutter ut nå så selger vi deg» så er faktisk det noe jeg synes jeg kan synes er ufint av henne å si .

Det er nettopp det du tar opp der som kan være vanskelig, at folk reagerer forskjellig. Hun mente det jo som en spøk, og en spøk kan ikke treffe alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...