Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

1 time siden, dragonfly91 skrev:

Håper og tror Talla holder seg unna og driter i kvinneguiden som det oppegående mennesket hun er! 

Eh, det kommer vel aldri til å skje! (Ref. til tidligere snapper om denne siden og jodel)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spørsmål til moderering. Slike spørsmål kan tas på PM til meg eller på Ris og Ros Rampelyset.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun etterlyser regnskapsfører ... Kanskje ikke så dumt 👌 Skal hun virke mer seriøst er det jo et steg i riktig retning 👌👌

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Ser hun etterlyser regnskapsfører ... Kanskje ikke så dumt 👌 Skal hun virke mer seriøst er det jo et steg i riktig retning 👌👌

Hun har regnskapsfører, men h*n har ikke erfaring med jobb innen sosialemedier. Derfor er Talla på jakt etter en ny.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Flettfrid skrev:

Hun har regnskapsfører, men h*n har ikke erfaring med jobb innen sosialemedier. Derfor er Talla på jakt etter en ny.

Sånn og forstå . Leste bare sånn i halv svime 🥴

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag/I går  sier talla at hun ikke kommer til å uttale seg om F sin familie..... hmm... rart hun tar screen shots av meldinger hun har fått fra hans familie og legger ut på Snap... jauda... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva mente hun i dag som står i avisen? Står det om hun og familien i avisen? 

Nei, koder er jeg tydeligvis dårlig på.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mowepe skrev:

I dag/I går  sier talla at hun ikke kommer til å uttale seg om F sin familie..... hmm... rart hun tar screen shots av meldinger hun har fått fra hans familie og legger ut på Snap... jauda... 

Det har ikke jeg sett?

Og hva er det som har stått i avisen?

Jeg aner ikke hva som har skjedd, men jeg synes det begynner å høres drøyt barnslig ut fra den andre parten. Voksne mennesker som utestenger og ting som havner i avisa?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Jeg ber alle som deltar i tråden om å lese reglene våre på nytt, og spesielt regelpresiseringen om persondebatt.

Sitat

* Persondebatt

Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner.

På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm. Det er tillatt å diskutere foreldres valg om eksponering av barn og hvordan dette utføres, men ikke hvordan barna opplever denne eksponeringen.

Mindreårige har et særskilt vern i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Kvinneguiden / Egmont Publishing et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet nok en gang for persondebatt. Vi gjør oppmerksom på at regelpresiseringen for dette punktet er oppdatert

Sol, admin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merka det er blitt mer stille fra talla nå.... kansje hun har tenkte seg litt om..  ikke alltid greit å være nevrotisk på snapchat uten at følgerne reagerer ... 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
3 timer siden, Mowepe skrev:

Har merka det er blitt mer stille fra talla nå.... kansje hun har tenkte seg litt om..  ikke alltid greit å være nevrotisk på snapchat uten at følgerne reagerer ... 

Håper det! Ser alle mine innlegg blir slettet, blir vel din også nå siden du kommenterer hennes personlighet. Hun er farlig, håper virkelig hun har tenkt seg litt mer om.

Endret av Jegserdeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mowepe skrev:

Hun ble tilsvarende stille etter massiv kritikk i jovialetråden da hun gikk fra små i badebalje. Tydelig at hun leser her og at vi treffer en nerve eller to (evt. en chakra).

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller så har det bare vært så mye den siste tiden at hun trenger å samle tanker og følelser og da velger å koble seg vekk fra SoMe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Såfii
11 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Eller så har det bare vært så mye den siste tiden at hun trenger å samle tanker og følelser og da velger å koble seg vekk fra SoMe 

Jeg tenker definitivt at dette her er grunnen! 

Talla hever seg nok ganske fint over kritiske og spesielle kommentarer/slengbemerkninger fra nysgjerrige folk her på kvinneguiden. De er vel de siste som er verdt å lytte til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hever seg over ja. Alt som blir skrevet om her blir nevnt i en eller annen sammenhengen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 timer siden, Såfii skrev:

Jeg tenker definitivt at dette her er grunnen! 

Talla hever seg nok ganske fint over kritiske og spesielle kommentarer/slengbemerkninger fra nysgjerrige folk her på kvinneguiden. De er vel de siste som er verdt å lytte til. 

Følger vi samme person? For å heve seg fint over meninger,kommentarer, slengbemerkninger har hun vel aldri gjort.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte Joviale en stund tidligere (ble lei, syns det ble too much fra mange der så unfollowet) og syns hun virket relativt oppegående den perioden. Begynte nylig å følge med på henne på snap (uten å followe) fordi jeg hørte rykter om hva som skjedde rundt henne og nå lurer jeg på om hun har mista det helt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, allesote skrev:

Fulgte Joviale en stund tidligere (ble lei, syns det ble too much fra mange der så unfollowet) og syns hun virket relativt oppegående den perioden. Begynte nylig å følge med på henne på snap (uten å followe) fordi jeg hørte rykter om hva som skjedde rundt henne og nå lurer jeg på om hun har mista det helt?

Mista hva?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...